Σίγουρα η χωρητηκότητα παίζει ρόλο.
Πόσα Ah φοράνε κανονικά;
Νομίζω 45 ah
Please enter occupation - Please enter your interests
Σίγουρα η χωρητηκότητα παίζει ρόλο.
Πόσα Ah φοράνε κανονικά;
Νομίζω 45 ah
Εχω σε 2 αυτοκινητα, golf iv 1.4 & polo 1.4 9n, 2 μπαταρίες μάρκας delta (δεν βλέπω να υπάρχουν πουθενα πλεον με ένα γκουγκλαρισμα) στα 65ah εδώ και 6 χρονια. Παρά τα 6 χρόνια και την κακή χρήση, δηλαδή τα αυτοκίνητα κάνουν κάτω από από 5.000 ετησίως, δεν έχει υπάρξει ουτε μια φορά που να μην πηραν μπροστά με την πρώτη μιζια, ακόμα και σε περιπτωσεις που δεν είχε γίνει μιζαρισμα για μηνες ή σε πολυ κρυο. Αυτό πιστευω οφείλεται στο οτι εδω και 4 χρόνια ανά 3 μήνες τις φορτιζω και τις 2 με τον φορτιστή του lidl(τον παλιο, τον πρωτο που είχε βγάλει) για 1 24ωρο. Ειδικά το ένα αυτοκίνητο έχει βρεθεί πανω απο 10 φορές με τα φώτα θεσης ξεχασμένα για 12+ ώρες και παντα μετά έπαιρνε με την πρωτη μιζια. Η ερώτηση που έχω να κάνω είναι η εξής, το ότι έπαιρναν παντα τόσο προθυμα μπροστά παρα τα ξεχασμένα φώτα και τους μήνες χωρίς κανένα μιζαρισμα οφείλεται στην χωρητικότητα των μπαταριών (65ah) η οποία χωρητικότητα είναι έτσι κ αλλιώς ειναι πολυ μεγάλη για τα συγκεκριμένα αυτοκινητα; Καθώς σκέφτομαι όποτε χρειαστουν αλλαγή να παω σε καποια με 55ah, ως πιο λογική επιλογή
Ο χρήστης allonsanfan έγραψε:
https://youtu.be/fdRPluS5YO0 έχω ακριβως το ίδιο πρόβλημα που δείχνει στο βιντεο σε golf 4, δηλαδή τα αλαρμ δουλεύουν κανονικά, οπότε καμια λάμπα καμμενη, δεξί φλας κανονικα, το αριστερό φλας δουλεύει 1 στις 4 φορές και τις υπόλοιπες κάνει το γρήγορο ηχητικό του φλας χωρίς να ανάβει ούτε ένδειξη του φλας στο καντράν ούτε κάποια από τις τρεις λάμπες του αριστερού φλας. Ελπίζω να μην είναι ρελέ φλας μιας κ με λίγο ψάξιμο είδα ότι έχει 50+ ευρώΣτάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να κάνω ένα update, το θέμα φαίνεται προς το παρόν να λύθηκε μόνο του, δηλαδή το κάνει πολύ σπανια πλέον για μερικά δευτερόλεπτα και αμέσως λειτουργεί ξανά, μοναδική ενέργεια που έκανα εγώ ήταν να βάλω wd40 το κλασσικό στον βραχίονα των φλας, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αυτό βοηθησε
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
https://youtu.be/fdRPluS5YO0 έχω ακριβως το ίδιο πρόβλημα που δείχνει στο βιντεο σε golf 4, δηλαδή τα αλαρμ δουλεύουν κανονικά, οπότε καμια λάμπα καμμενη, δεξί φλας κανονικα, το αριστερό φλας δουλεύει 1 στις 4 φορές και τις υπόλοιπες κάνει το γρήγορο ηχητικό του φλας χωρίς να ανάβει ούτε ένδειξη του φλας στο καντράν ούτε κάποια από τις τρεις λάμπες του αριστερού φλας. Ελπίζω να μην είναι ρελέ φλας μιας κ με λίγο ψάξιμο είδα ότι έχει 50+ ευρώ
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλα απο τετοια αναλωσιμα που λες, αλλο τιποτα.Απο την αλλη δε με εχει αφησει ποτε στο δρομο,κ με εχει σωσει αρκετες φορες με βλακειες που εκανα στο δρομο λογω απειριας,+ οτι μπορουσα να κουβαλησω τα παντα.Το χω κοπανησει απιστευτα απο κατω ειτε με υψηλες ταχυτητες σε λακουβες - σαμαρακια,ειτε σε χωματοδρομο οπου μονο suv πηγαινανε,σε σημειο ολο το σασι απο κατω απο εκει που ειναι τα μαρσπιε να ειναι παραμορφωμενο αλλα ποτε να μην χτυπηθηκε κατι που θα μου δημιουργουσε προβλημα.Προφυλακτηρα ποτε δεν αφησα κατω με απειρα κοπανηματα του κατω πλαστικου μερους του.Αυτο που μου φαινεται περιεργο ειναι οτι εχουμε 2018 και ο τοπος βρωμαει ακομα απο 4αρια,σε οποιο παρκινγκ κ να πας βλεπεις απειρα,το ιδιο και στο δρομο.
Στάλθηκε από το LG-K420 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τεσπα, το θεμα ειναι οτι ειναι απιστευτο fail αυτοκινητο με 75 ιππους να το βγαζεις εργοστασιακα με 205/55/16 , η πλακα ειναι οτι πολλοι κιολας βαζανε 17αρες ακομα και 18αρες στο 1.4.
Οι 14αρες βγαιναν σε 175/80/14 , ουτε καν σε 185, οποτε η διαφορα παιζει να ειναι κ πολυ μεγαλη στο δρομο κ σε νουμερα.
Η πιο κουλη και επικινδυνη βλαβη που μου χει βγαλει ειναι βλαβη στον εγκεφαλο του esp οπου το αμαξι φρεναρε μονο του την μπροστινη δεξια ροδα,μου χε τυχει ακομα και με 120χλμ ευθεια στην εθνικη να επεμβαινει το esp και να νιωθω στιγμιαια χτυπηματα στη δεξια μερια του αυτοκινητου κ να με επιβραδυνει.
Στάλθηκε από το LG-K420 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επισης εχει μεγαλη σημασια τι μεγεθος ζαντες φοραει γιατι εβγαινε με 14',15' και 16' ακομα και για το 1.4.Οσο μικροτερες οι ζαντες,τοσο καλυτερη η επιταχυνση και η καταναλωση.Στο δικο μου με τις 16αρες μεση καταναλωση με φουλ οικονομικη οδηγηση ομως,7.5λ/100κμ,μεσα στην πολη γυρω στο 9.
Στάλθηκε από το LG-K420 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ως κατοχος golf 4 1.4 κ καθως ηταν κ μενα το πρωτο μου αυτοκινητο(και το εχω ακομα)σου λεω ξεκαθαρα ΟΧΙ.Αυτα που σου παν μεν ισχυουν οτι εχει πολυ καλα φρενα,στοιβαρο,ασφαλες,καλη ηχομονωση ειναι οντως ποιοτικα κατασκευασμενο και οχι χαρτινο(αν και τα μη σαγρε εσωτερικα πλαστικα σε ολα τα γκολφ 4 ξεφτιζουν οπως και οι ταπετσαριες ξεχειλωνουν).Ομως ειναι τερμα αναξιοπιστο,καιει σιγουρα λαδια ο 1.4,ζυγιζει 1200 κιλα και εχει κινητηρα 75 ιππων που σημαινει οτι δεν παει βημα σε εκνευριστικο και επικινδυνο βαθμο(προσπερασεις τις ξεχνας,ασχολεισαι συνεχεια με το λεβιε να κατεβαζεις ταχυτητες γιατι ο κινητηρας κρεμαει σε συνθηκες που νορμαλ αυτοκινητα ακομα κ με λιγοτερη ιπποδυναμη οχι),επισης λογω του βαρους εχει και αυξημενη καταναλωση.
Στάλθηκε από το LG-K420 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στα κατηφορικα σημεια της μαραθωνος(φορα προς μαραθωνα δηλαδη) εχω αναπτυξει μεχρι και 90χλμ την ωρα χωρις να παταω γκαζι απο τα 60 με 5η μεσα.Μη μιλησω καν για παρνηθα,που εχω φτασει μεχρι και τα 70χλμ βγαινοντας απο κουρμπα με 10χλμ κ εχοντας πατησει το γκαζι τελευταια φορα χιλιομετρα πριν.
Στάλθηκε από το LG-K420 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Στην Αθηνών Κορίνθου από το ύψος του δάσους Χαϊδαρίου έως το λιμανι του Σκαραμαγκά ειναι μια τεραστια κατηφορα. Κινούμενος με 100 χλμ. την ώρα βάζοντας νεκρά στο δάσος φτάνω στο λιμάνι του Σκαραμαγκά λίγο πριν τα διυλιστήρια με 100 χιλιόμετρα την ώρα. Βάζοντας Πέμπτη ταχύτητα η ταχύτητα του αυτοκινήτου πέφτει κάθε 300 μέτρα περίπου στα 70 χλμ την ώρα οπότε για να διατηρώ την ταχύτητα των 100 χλμ/ώρα αναγκάζομαι αρκετές φορές, τουλάχιστον 5-6 να πατήσω γκαζι για να διανύσω την ίδια απόσταση. Παντα και με πέντε διαφορετικά αυτοκίνητα. Τώρα η δεν μιλάμε ελληνικά η λένε αλλά λόγια να αγαπιόμαστε. Μπλέξατε αδρανειες, επιταχύνσεις, νόμους του Νεύτωνα, για να αντικρουσετε ένα προφανές και απλό και αυταπόδεικτο γεγονός. Με κουμπωμενη ταχύτητα χωρίς γκάζι το αυτοκίνητο επιβραδύνει περισσότερο σε σχέση με νεκρά είτε είναι ανηφόρα, κατηφόρα, ιδίωμα, βροχή, Χιόνη, άμμος. That's it. Τι να κάνουμε τωρα; Να αλλάξουμε την φυσική και το γεγονός ότι όσο περισσότερες τριβές ασκούνται τόσο μεγαλύτερη είναι η επιβράδυνση ενός αντικειμένου, επειδή έτσι βολεύει κάποιους. Λέτε ότι υπάρχει και επιτάχυνση κιολας χωρίς να πατάτε γκάζι με κουμπωμενη ταχύτητα όπου επενεργεί και το φρένο του κινητήρα. Παιδιά θα μας τρελάνετε τελείως βραδιάτικα. Δεν αφήνετε ένα μπαλάκι να κατέβει μια κατηφορα για να ισχύουν αυτά που αναφέρετε. Αφήνετε ένα αυτοκίνητο με τριβές και αντιστάσεις από 100 διαφορετικά μέρη. Έλεος δηλαδή.
Εσυ μιλας για υψηλες ταχυτητες,οποτε ειναι απολυτα λογικο να μειωνεται η ταχυτητα οταν μιλαμε για ταχυτητες των 100 χλμ,καθως εκει περα φρεναρει και η αεροδυναμικη το αυτοκινητο.Σε μικροτερες ταχυτητες σαφως κ επιταχυνει το αυτοκινητο με 5η μεσα και χωρις γκαζι.Συνεχεια ετσι οδηγαω καθως οδηγαω φουλ οικονομικα και παντα λογω κινησης μπροστα μου ή στροφης αναγκαζομαι να πεσω στα φρενα μετα απο την ταχυτητα που εχει αναπτυξει το αυτοκινητο χωρις γκαζι και με ταχυτητα μεσα.
Στάλθηκε από το LG-K420 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk