-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Ήμουν συνοδηγός μια φορα μαζί της και πήγαινε σταθερά με 150 για ώρα στην εθνική οδό και είχε 4η και το αμάξι κόντευε 6.000 στροφές.. Και λέω βάλε 5η βρε και λέει ποτέ δεν έχω βάλει 5η και ούτε πρόκειτε να το δοκιμασω γιατί το fiat που είχα παλιά είχε 4 ταχύτητες και έτσι έμαθα..
Θεά η μαντάμ!!
ελπίζω το καινούργιο της αυτοκίνητο να είναι αυτόματο.
-
Χειροκίνητο είναι αλλά σε αυτό βάζει 5η επειδή της κάναμε αρκετά άτομα παρατήρηση και επειδή έπαθε και έμαθε..
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Η συνολική διάμετρος των τροχών ήταν ίδια (όσο μεγαλύτερη η διάμετρος της ζάντα, τόσο μικρότερο το λάστιχο), οπότε δεν είχε διαφορά η επιτάχυνση.
Για επιτάχυνση/κατανάλωση δεν έχει σημασία η διάμετρος αλλά το πλάτος του λάστιχου.
Και η συνολική διάμετρος παίζει ρόλο, απλή φυσική είναι: https://www.pirelli.com/global/en-ww/ro ... f-your-car
-
Τεσπα, το θεμα ειναι οτι ειναι απιστευτο fail αυτοκινητο με 75 ιππους να το βγαζεις εργοστασιακα με 205/55/16 , η πλακα ειναι οτι πολλοι κιολας βαζανε 17αρες ακομα και 18αρες στο 1.4.
Οι 14αρες βγαιναν σε 175/80/14 , ουτε καν σε 185, οποτε η διαφορα παιζει να ειναι κ πολυ μεγαλη στο δρομο κ σε νουμερα.
Η πιο κουλη και επικινδυνη βλαβη που μου χει βγαλει ειναι βλαβη στον εγκεφαλο του esp οπου το αμαξι φρεναρε μονο του την μπροστινη δεξια ροδα,μου χε τυχει ακομα και με 120χλμ ευθεια στην εθνικη να επεμβαινει το esp και να νιωθω στιγμιαια χτυπηματα στη δεξια μερια του αυτοκινητου κ να με επιβραδυνει.Στάλθηκε από το LG-K420 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εσύ είσαι από τους τυχερούς άτυχους που έβγαλε αυτό το πρόβλημα ο εγκέφαλος, εμένα πέρα από τους μπιλιοφόρους και φούσκες που άλλαζα κάθε 5-6 μήνες γιατί κόβονταν και χτυπούσε σε κάθε στροφή έχω αλλάξει και 2 φορές εγκέφαλο άνεσης ο οποίος τη μια φορά με κλείδωσε μέσα στη καμπίνα, γυρνούσα το διακόπτη ξεκλείδωναν οι πόρτες μπορούσα να βγω αλλά έπρεπε να είναι αναμμένος ο κινητήρας για να μη κλειδώσει, μόλις τραβούσα το κλειδί κλείδωνε η καμπίνα και αν είχα ανοιχτή την πόρτα δεν κλείδωνε γιατί δεν έπιανε εντολές από τηλεκοντρόλ, κατέβαζα το παράθυρο μόλις έφτανε στη μέση ανέβαινε πάλι μόνο του πάνω.
Ευτυχώς με δεχτήκαν αμέσως στην αντιπροσωπία αλλιώς θα κοιμόμουν στο αυτοκίνητο…
750€ τη πρώτη φορά 810€ τη δεύτερη…Offtopic on
Edit και παράθεση έχει ιδέα κανείς πως κάνουμε; Δεν μου έχει καμιά επιλογή, όπως επίσης δεν με κρατάει συνδεδεμένο και πρέπει να πηγαίνω στο κεντρικό site να κάνω αποσύνδεση και να ξανά συνδεθώ για να μπορώ να γράφω… Σπάει νεύρα.
Offtopic off
-
Καλα απο τετοια αναλωσιμα που λες, αλλο τιποτα.Απο την αλλη δε με εχει αφησει ποτε στο δρομο,κ με εχει σωσει αρκετες φορες με βλακειες που εκανα στο δρομο λογω απειριας,+ οτι μπορουσα να κουβαλησω τα παντα.Το χω κοπανησει απιστευτα απο κατω ειτε με υψηλες ταχυτητες σε λακουβες - σαμαρακια,ειτε σε χωματοδρομο οπου μονο suv πηγαινανε,σε σημειο ολο το σασι απο κατω απο εκει που ειναι τα μαρσπιε να ειναι παραμορφωμενο αλλα ποτε να μην χτυπηθηκε κατι που θα μου δημιουργουσε προβλημα.Προφυλακτηρα ποτε δεν αφησα κατω με απειρα κοπανηματα του κατω πλαστικου μερους του.Αυτο που μου φαινεται περιεργο ειναι οτι εχουμε 2018 και ο τοπος βρωμαει ακομα απο 4αρια,σε οποιο παρκινγκ κ να πας βλεπεις απειρα,το ιδιο και στο δρομο.
Στάλθηκε από το LG-K420 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Παιδιά εγώ ειδα πριν λίγους μηνες 4αρι που είχε... 748.000 χλμ!!!!
Το αυτοκίνητο έκανε κάθε εβδομάδα σχεδόν τον γύρο της Πελοποννήσου για επαγγελματικούς λόγους.
Δυστυχώς δεν έβγαλα φωτογραφία!
Σε υπεραριστη κατάσταση , δεν μου ανέφερε τιποτα για προβλήματα ο ιδιοκτήτης του, μου είπε πως το συντηρούσε πάντα ευλαβικά και δεν το πιεζε ποτέ.
Μάλιστα θα το χάριζε σε λίγο στο παιδί του.Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
Χειροκίνητο είναι αλλά σε αυτό βάζει 5η επειδή της κάναμε αρκετά άτομα παρατήρηση και επειδή έπαθε και έμαθε..Οι φίλοι σου ήταν σιδεροφαγοι γι αυτό τα πουλούσαν 1000 ευρω. Η μεταπωλητικη αξία είναι γνωστή και επειδή το λέει ένας αντίvw δεν αλλαζει>Παιδιά εγώ ειδα πριν λίγους μηνες 4αρι που είχε... 748.000 χλμ!!!!
Το αυτοκίνητο έκανε κάθε εβδομάδα σχεδόν τον γύρο της Πελοποννήσου για επαγγελματικούς λόγους.
Δυστυχώς δεν έβγαλα φωτογραφία!
Σε υπεραριστη κατάσταση , δεν μου ανέφερε τιποτα για προβλήματα ο ιδιοκτήτης του, μου είπε πως το συντηρούσε πάντα ευλαβικά και δεν το πιεζε ποτέ.
Μάλιστα θα το χάριζε σε λίγο στο παιδί του.Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
Η σωστή συντήρηση φαινεται
-
Κι εγώ έχω φίλο με Γκολφ 4 κι έχει σταματήσει πλέον να το συντηρεί γιατί βγάζει τόσες βλάβες, που είναι ασύμφορο. Σου λέει 'θα το κρατήσω όσο με βγάλει και μετά πέταμα'. Όντως τρελή απογοήτευση η συγκεκριμένη γενιά.
Αντιθέτως, έχω 206 και Berlingo γνωστών που ξεπέρασαν τις 500Κ χιλιόμετρα, αν και το δικό μας Berlingo είναι ένα ρημάδι και μισό. -
Κινουμαι γύρω στα 2 2.5 χιλιάρικα. Εκτιμώ τη βοήθεια και τις απαντήσεις σας. Βγήκε σκαρτο το γκολφακι κοιτάζω ένα polo gti 6n2 από ιδιώτη προσεγμένο αρκετά με 139.000χλμ
-
Μήπως σου διαφεύγει πως είναι 1.6 ;
-
Όχι γνωρίζω ότι είναι 1.6. Η κατανάλωση από ότι ξέρω είναι 9-10/100χλμ εντός.
-
Το θέμα δεν είναι η κατανάλωση, αλλά τι σήμα θα πληρώσεις και τι τεκμήριο θα έχεις στην εφορία σου.
Τεσπα, στο club της vw που έκανες ερώτηση, θα σου απαντήσουν σχετικά με το μοντέλο.
Αν σε ενδιαφέρει περισσότερο να σου πω πως αυτά το μόνο πρόβλημα που έβγαζε ήταν στην απόδοση και ρελαντί, κύριος ένοχος ήταν η πεταλούδα του γαζιού.Επίσης πριν το πάρεις κάνε το μια πολύ γρήγορη βόλτα και προσπάθησε να το βάλεις λίγο στις στροφές, αν είναι χαμηλωμένο ή έχει αλλάξει αμορτισέρ και ελατήρια τους έβαζαν λάθος και το αμάξι έπαιρνε αριστερά η δεξιά.
Και το κλασικό πρόβλημα των vag στον εγκέφαλο άνεσης.
Πριν το πάρεις ρώτα αν έχει αλλαχτεί. -
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση φιλε μου. Αρχικά πιστεύω τα 40 ευρα παραπάνω στο σήμα του τα αξίζει δεν με πειράζει. Από τεκμήρια κλπ δεν γνωρίζω ιδιαίτερα να σου πω την αληθεια. Έχει αλλάξει πεταλούδα γκαζιου. Αμορτισέρ πίσω θα αλλάξω εγώ. Να μου απαντήσουν στο vw το κόβω χλωμό χαχαχα. Κατά τα άλλα θέλω να έχω την ανεση και την ασφάλεια μου να μην με άφησει στο δρόμο και να είναι μηχανικά και στο σασμαν σκυλί.
-
Να σε αφήσει δε σε αφήνει. Κανένα μούτρωμα αν θα κάνει μέχρι εκεί.
Πως το εννοείς το ασφάλεια;
Γιατί σε περίπτωση ατυχήματος τα αυτοκίνητα πάνω τις δεκαετίας είναι επικίνδυνα πάρα πολύ σε θέμα αερόσακους, δλδ δεν ανοίγουν πόσο μάλλον του 1999...
Και αν δεν κάνω λάθος το polo πρέπει να φοράει της Takata αερόσακους. -
ασφαλεια εννοω την καλη συμπεριφορα στην οδηγηση τα φρενα του και την αξιοπιστια του κινητηρα... τωρα εννοειται παλιο αυτοκινητο ειναι, ολο και κατι θα βγαλει και σε περιπτωση ατυχηματος κανεις το σταυρο σου.
Αγορά πρώτου αυτοκινητου