-
Καλησπέρα στο φορουμ !
Εχω ενα nissan X-trail 2.0L του 2006 με 155.000 χλμ. (μοντέλο Τ30, κινητήρας QR20)
Το προβλημα που παρουσίασε ήταν ένα πρωί που ζορίστηκε να παρει μπρος και έβγαλε πολύ άσπρο καπνό.
Είχα νοιώσει κ λίγο βαρύ το ρελαντί την προηγούμενη μέρα, οπότε το πήγα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (Λουγιάκης, Ιλιον) που το πηγαίνω για τα τακτικά του σέρβις.Εκεί διαπίστωσαν αρχικά ότι δεν δουλεύει ο ένας κύλινδρος και κατόπιν ότι έχει πάρει νερό στα λάδια.
Η πρώτη διάγνωση ήταν καμμένη φλάντζα και ότι απαιτείται ρεκτιφιέ στο καπάκι και η δεύτερη ότι έχει στραβώσει το σώμα του αλουμινένιου κινητήρα στους κυλίνδρους και ότι θέλει και αυτό ρεκτιφιέ, συνολικό κόστος και των δύο ρεκτιφιέ περί τα 1.500€ και να δούμε αν βγει και κάτι άλλο στην πορεία.Η αιτιολόγηση του συνεργείου είναι ότι προφανώς ανέβασε θερμοκρασία ο κινητήρας (λογικό εκ του αποτελέσματος, αφού στράβωσε) και δεν το πήρα είδηση, πράγμα που μου κάνει εντύπωση γιατί ο δείκτης από όσο έβλεπα λειτουργούσε κανονικά κάθε μέρα ..... Επίσης ότι μπορεί να έκανε ρωγμή το καπάκι και έτσι να πέρασε το νερό στο κάρτερ...
Τέλος πάντων τώρα είμαι στην αναζήτηση μεταχειρισμένου κινητήρα (περί τα 1.000€ κ ό,τι ήθελε προκύψει, προφανώς ...), αλλά μου κάνει πάρα πολλή εντύπωση για ένα τέτοιο αμάξι, γιαπωνέζικο και μάλιστα κατασκευής Japan - αυτός ήταν και ο λόγος που το πήρα, να μην έχω τέτοια προβλήματα ...
Εχετε ξανακούσει κάτι σχετικό ?
Να το πάω στο Θεοχαράκη ?
Εχετε κάποια γμώμη ή κάποια εναλλακτική πρόταση ?Ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα στο φορουμ !
Εχω ενα nissan X-trail 2.0L του 2006 με 155.000 χλμ. (μοντέλο Τ30, κινητήρας QR20)
Το προβλημα που παρουσίασε ήταν ένα πρωί που ζορίστηκε να παρει μπρος και έβγαλε πολύ άσπρο καπνό.
Είχα νοιώσει κ λίγο βαρύ το ρελαντί την προηγούμενη μέρα, οπότε το πήγα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (Λουγιάκης, Ιλιον) που το πηγαίνω για τα τακτικά του σέρβις.Εκεί διαπίστωσαν αρχικά ότι δεν δουλεύει ο ένας κύλινδρος και κατόπιν ότι έχει πάρει νερό στα λάδια.
Η πρώτη διάγνωση ήταν καμμένη φλάντζα και ότι απαιτείται ρεκτιφιέ στο καπάκι και η δεύτερη ότι έχει στραβώσει το σώμα του αλουμινένιου κινητήρα στους κυλίνδρους και ότι θέλει και αυτό ρεκτιφιέ, συνολικό κόστος και των δύο ρεκτιφιέ περί τα 1.500€ και να δούμε αν βγει και κάτι άλλο στην πορεία.Η αιτιολόγηση του συνεργείου είναι ότι προφανώς ανέβασε θερμοκρασία ο κινητήρας (λογικό εκ του αποτελέσματος, αφού στράβωσε) και δεν το πήρα είδηση, πράγμα που μου κάνει εντύπωση γιατί ο δείκτης από όσο έβλεπα λειτουργούσε κανονικά κάθε μέρα ..... Επίσης ότι μπορεί να έκανε ρωγμή το καπάκι και έτσι να πέρασε το νερό στο κάρτερ...
Τέλος πάντων τώρα είμαι στην αναζήτηση μεταχειρισμένου κινητήρα (περί τα 1.000€ κ ό,τι ήθελε προκύψει, προφανώς ...), αλλά μου κάνει πάρα πολλή εντύπωση για ένα τέτοιο αμάξι, γιαπωνέζικο και μάλιστα κατασκευής Japan - αυτός ήταν και ο λόγος που το πήρα, να μην έχω τέτοια προβλήματα ...
Εχετε ξανακούσει κάτι σχετικό ?
Να το πάω στο Θεοχαράκη ?
Εχετε κάποια γμώμη ή κάποια εναλλακτική πρόταση ?Ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα στο φορουμ !
Εχω ενα nissan X-trail 2.0L του 2006 με 155.000 χλμ. (μοντέλο Τ30, κινητήρας QR20)
Το προβλημα που παρουσίασε ήταν ένα πρωί που ζορίστηκε να παρει μπρος και έβγαλε πολύ άσπρο καπνό.
Είχα νοιώσει κ λίγο βαρύ το ρελαντί την προηγούμενη μέρα, οπότε το πήγα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (Λουγιάκης, Ιλιον) που το πηγαίνω για τα τακτικά του σέρβις.Εκεί διαπίστωσαν αρχικά ότι δεν δουλεύει ο ένας κύλινδρος και κατόπιν ότι έχει πάρει νερό στα λάδια.
Η πρώτη διάγνωση ήταν καμμένη φλάντζα και ότι απαιτείται ρεκτιφιέ στο καπάκι και η δεύτερη ότι έχει στραβώσει το σώμα του αλουμινένιου κινητήρα στους κυλίνδρους και ότι θέλει και αυτό ρεκτιφιέ, συνολικό κόστος και των δύο ρεκτιφιέ περί τα 1.500€ και να δούμε αν βγει και κάτι άλλο στην πορεία.Η αιτιολόγηση του συνεργείου είναι ότι προφανώς ανέβασε θερμοκρασία ο κινητήρας (λογικό εκ του αποτελέσματος, αφού στράβωσε) και δεν το πήρα είδηση, πράγμα που μου κάνει εντύπωση γιατί ο δείκτης από όσο έβλεπα λειτουργούσε κανονικά κάθε μέρα ..... Επίσης ότι μπορεί να έκανε ρωγμή το καπάκι και έτσι να πέρασε το νερό στο κάρτερ...
Τέλος πάντων τώρα είμαι στην αναζήτηση μεταχειρισμένου κινητήρα (περί τα 1.000€ κ ό,τι ήθελε προκύψει, προφανώς ...), αλλά μου κάνει πάρα πολλή εντύπωση για ένα τέτοιο αμάξι, γιαπωνέζικο και μάλιστα κατασκευής Japan - αυτός ήταν και ο λόγος που το πήρα, να μην έχω τέτοια προβλήματα ...
Εχετε ξανακούσει κάτι σχετικό ?
Να το πάω στο Θεοχαράκη ?
Εχετε κάποια γμώμη ή κάποια εναλλακτική πρόταση ?Ευχαριστώ.
-
Το βλέπω απολύτως λογικό μιας που ανέφερες λευκό καπνό να έχει κάψει φλατζα και κατεστραμμένη κυλινδροκεφαλή.
Αν στράβωσε το σώμα σημαίνει πως το πήγαινες για αρκετή ώρα στα κόκκινα, αν δεν παρατηρησες άνοδο θερμοκρασίας τότε καλό είναι να δεις και τους αισθητήρες, θερμοστατη και τα σχετικά.Ραγισμα σίγουρα δεν έχεις αλλιώς θα παρατηρουσες νερά, έχεις παρατηρήσει κάτι τέτοιο;
Εγώ πιστεύω πως αξίζει το ρεκτιφιέ θα βγάλεις και λίγο πίεση παραπάνω μετά την επισκευή.Αν είχες ραγισμα στο μπλοκ θα φαινόταν εύκολα, αν δε σου είπε πως βλέπει κάτι δε νομίζω να βρει και τπτ.
Πάντως για να σου φύγει και η απορία πήγαινε το για μια δεύτερη γνώμη...
-
Ειναι τα λεγομενα περιφερειακα.
Δηλαδη αν η αντλια νερου παρεδωσε πνευμα τοτε οτι και να γινει το μοτερ θα καψει φλατζα.
Σαν μοτερ μπορει να ναι σκυλι αλλα τα περιφερειακα χαλουν συχνα σε ολες τις μαρκες.
Γενικα σε οποιον ξερω εγω προτεινω να αλλαζει αντλια νερου π.χ καθε 50.000 χλμ.
Εγω την αλλαζω σχεδον σε καθε μεγαλο σερβις χωρις να εχει βγαλει κατι. Δεν κοστιζει υπερβολικα πολυ.
Ελαχιστοποιεις ετσι την περιπτωση αστοχιας της αντλιας η οποια οδηγει σε πανακριβες επισκευες του κινητηρα. -
Συμφωνω! Και εμενα στην 116 στα 4 χρονια και 60.000χλμ καηκε η αντλια νερου και ενω δεν εκαψε φλαντζα (το προλαβα) εκανε αλλες περιφερειακες ζημιες. Γενικα οι αντιλες νερου (τουλαχιστον στις bmw που γνωριζω) ειναι ευπαθείς.
-
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Το βλέπω απολύτως λογικό μιας που ανέφερες λευκό καπνό να έχει κάψει φλατζα και κατεστραμμένη κυλινδροκεφαλή.
Αν στράβωσε το σώμα σημαίνει πως το πήγαινες για αρκετή ώρα στα κόκκινα, αν δεν παρατηρησες άνοδο θερμοκρασίας τότε καλό είναι να δεις και τους αισθητήρες, θερμοστατη και τα σχετικά.Ραγισμα σίγουρα δεν έχεις αλλιώς θα παρατηρουσες νερά, έχεις παρατηρήσει κάτι τέτοιο;
Εγώ πιστεύω πως αξίζει το ρεκτιφιέ θα βγάλεις και λίγο πίεση παραπάνω μετά την επισκευή.Αν είχες ραγισμα στο μπλοκ θα φαινόταν εύκολα, αν δε σου είπε πως βλέπει κάτι δε νομίζω να βρει και τπτ.
Πάντως για να σου φύγει και η απορία πήγαινε το για μια δεύτερη γνώμη...
ναι, το αποτέλεσμα το ξέρουμε, η ερώτηση είναι γιατί ανέβασε θερμοκρασία το αμαξι, τόση ώστε να στραβώσει ο κινητήρας, χώρις να το πάρω είδηση ?
Οχι, δεν το πήγα στα κόκκινα, δεν το πηγαίνω ποτέ, δεν γίνεται άλλωστε, ειδικά μεσα στην πολη που περνάει την περισσότερη ζωή του το αμάξι. Στην εθνική αν το πάω στα κόκκινα θα πρέπει να πηγαίνω 180+ .... που δεν το κάνω με γυναίκα και 2 παιδιά μέσα .... αντε να πάω για λίγο με 160 και τον κινητήρα μέχρι τις 5.000 στροφές, βαριά βαριά κιολας ... συνήθως μέχρι τις 4.500 οδηγώ στην εθνική κ αυτό αρκεί για τις ανάγκες μου.
όσον αφορά 'αισθητήρες, θερμοστατη και τα σχετικά', το πρωί, ο δείκτης σηκωνόταν κανονικά από το κρύο μέχρι την μέση που είναι θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα... αρα δεν είναι αυτό...
καλά, ο συνεργειάς μου είπε ότι δεν θα προλαβαινε ο δείκτης να το δείξει και ότι η αιτία έιναι 'νεροφαγώματα' δλδ τον κινητήρα τον έφαγαν τα νερά από κάτω, που έιναι αλουμινένιος κ το αλουμίνιο ως γνωστόν δεν σκουριάζει ή διαβρώνεται. Ταξιτζής δε μου έιπε ότι τη φλάντζα την έφαγαν τα παραφλού που τώρα πιά δεν τα κάνουν όπως παλιά και τρώνε τις φλάντζες ... έχω ακούσει τα μύρια όσα από τον κάθε λογής ειδικό ...
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Ειναι τα λεγομενα περιφερειακα.Δηλαδη αν η αντλια νερου παρεδωσε πνευμα τοτε οτι και να γινει το μοτερ θα καψει φλατζα.
Σαν μοτερ μπορει να ναι σκυλι αλλα τα περιφερειακα χαλουν συχνα σε ολες τις μαρκες.
Γενικα σε οποιον ξερω εγω προτεινω να αλλαζει αντλια νερου π.χ καθε 50.000 χλμ.
Εγω την αλλαζω σχεδον σε καθε μεγαλο σερβις χωρις να εχει βγαλει κατι. Δεν κοστιζει υπερβολικα πολυ.
Ελαχιστοποιεις ετσι την περιπτωση αστοχιας της αντλιας η οποια οδηγει σε πανακριβες επισκευες του κινητηρα.Δεν είναι αντλία νερού. Αν ήταν το νερό δεν θα κυκλοφορούσε, άρα δεν θα ψυχόταν, αρα θα είχαμε ένδειξη στο δείκτη.
Δεν ειχαμε ένδειξη στο δείκτη.
Κάτιο άλλο είναι.
Τι όμως ? -
Ήμαστε σίγουροι πως δεν έχασες τα νερά; κάποιο κολάρο τρύπιο;
Δεν είδες τπτ στο δρόμο έξω απ το σπίτι;Αν ήταν ραγισμένο κάτι το καπάκι όπως σου είπε ο μάστορας θα έχασες σε απόδοση, παρατηρησες κάτι τέτοιο; το αμάξι πήγαινε όπως πάντα; το ψυγείο το κοιταξες; τις τάπες μπας και έχει νερά εκεί;
-
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Ήμαστε σίγουροι πως δεν έχασες τα νερά; κάποιο κολάρο τρύπιο;
Δεν είδες τπτ στο δρόμο έξω απ το σπίτι;Αν ήταν ραγισμένο κάτι το καπάκι όπως σου είπε ο μάστορας θα έχασες σε απόδοση, παρατηρησες κάτι τέτοιο; το αμάξι πήγαινε όπως πάντα; το ψυγείο το κοιταξες; τις τάπες μπας και έχει νερά εκεί;
Οχι, επειδή το βάζω στην πυλωτη, δεν είδα λεκεδες κάτω, ούτε νερά ούτε λάδια.
από την άλλη δεν τσεκάρεις καθε μερα αυτά τα πράγματα, αν δεν έχεις κάποια ένδειξη.εγω επειδη το οδηγώ κάθε μέρα δεν παρατηρησα κάτι, η γυναίκα μου που το παίρνει πιο αραιά, ναι, παρατήρησε ότι της φάνηκε πεσμένη η απόδοσή του. Ψυγείο δεν έιδα. Νερά,ναι, ηταν η πρώτη ένδειξη, νερό στην τάπα του λαδιού.
Προφανώς και υπάρχει κάπου ράγισμα ή ρήγμα ή το καπακι ή στο σώμα για να γίνουν όλα αυτά.
Η ερώτηση είναι γιατί συνέβη αυτό ? Από κάποιο δικό μου λάθος χειρισμο ή από αστοχία του κινητήρα ? -
Λοιπον αυτος ο κινητηρας ειναι ρενω και οχι νισσαν, φοραει 2 θερμοστατες πανω του και οι 2 πανω στο μπλοκ του κινητηρα, αν η βαλβιδα θερμοκρασιας στεγνωσει απο νερο η ενδειξη που θα εχεις ειναι πλασματικη.
Στα της επισκευης τωρα, πρεσσαρεις καπακι και μπλοκ και αν δεν εχεις ρηγμα τοτε το καλυτερο θα ειναι να πας σε επισκευη, σιγουρα θα πληρωσεις περισσοτερα αλλα θα ξερεις τι εχεις, γουρουνι στο σακι ειναι ο μεταχειρισμενος κινητηρας. -
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Λοιπον αυτος ο κινητηρας ειναι ρενω και οχι νισσαν, φοραει 2 θερμοστατες πανω του και οι 2 πανω στο μπλοκ του κινητηρα, αν η βαλβιδα θερμοκρασιας στεγνωσει απο νερο η ενδειξη που θα εχεις ειναι πλασματικη.
Στα της επισκευης τωρα, πρεσσαρεις καπακι και μπλοκ και αν δεν εχεις ρηγμα τοτε το καλυτερο θα ειναι να πας σε επισκευη, σιγουρα θα πληρωσεις περισσοτερα αλλα θα ξερεις τι εχεις, γουρουνι στο σακι ειναι ο μεταχειρισμενος κινητηρας.Ηλία όταν λες 'μπλοκ' εννοείς τον 'κορμό' του κινητήρα;
-
Ναι φιλε στα συνεργεια μπλοκ ονομαζουμε τον κορμο, μας εχει φαει η μαλακια.
-
Δεν είναι απαραίτητα να υπάρχει ρήγμα στο καπάκι αν και τα Nissan είχαν μια ευασθησία, ούτε ρήγμα στο μπλόκ, η πιθανότερη αιτία είναι το ξεχείλωμα που έχουν οι βίδες με τα χρόνια με αποτέλεσμα να χαλαρώσει η σύνδεση καπακιού / μπλόκ και να περάσουν νερά στα λάδια, αν και συνήθως τα λάδια περνάνε στα νερά λόγω μεγαλύτερης πίεσης του λαδιού από το νερό.
Το καπάκι σε ένα κινητήρα δέχεται συνεχείς πιέσεις από τις αναφλέξεις που θέλουν να το πετάξουν προς τα επάνω, και δέχεται τις συνεχείς αζυγοστάθμιστες πλευρικές κινήσεις από τον / τους εκκεντροφόρους, έτσι ξεχειλώνουν οι βίδες και το καπάκι περπατάει επάνω στο μπλόκ, αν σε ενα κινητήρα κάθε 80-100.000 χλμ προβαίνουμε σε επανάσφιξη
του καπακιού το πιθανότερο είναι ότι η φλάτζα του θα κρατήσει όσο και ο κινητήρας, αυτό το λέω εκ πείρας και μάλισυα σε αλουμινένιο μπλόκ που θεωρείται και είναι περισσότερο ευαίσθητο στις πιέσεις, τις θερμοκρασίες και τους μκραδασμούς από ένα μαντεμένιο.Επίσης πρίν λυθεί ο κινητήρας ο σωστός μηχανικός καλεί το ρεκτιφιέ και έρχεται επί τόπου και ελέγχει το πρόσωπο του μπλόκ του κινητήρα αν πράγματι χρειάζεται καθάρισμα, ειδικά σε αλουμινένια μπλόκ αν έχουν χιτώνια που αλλάζονται τότε τα πράγματα σκουραίνουν γιατί απαιτούνται μεγαλύτερες ακρίβειες στα χιτώνια γιατί αυτά εξέχουν από το μπλόκ ώστε να πατάει η φλάτζα, συνήθως το διάκενο αυτό είναι 0.08 - 0.150 mm. Σήμερα όμως που όλα έχουν γίνει μεροκάματο ειδικά σε πελάτες που είναι αδαείς γύρω από το θέμα η εύκολη λύση πάντα είναι η επισκευή πρίν από κάθε έλεγχο, αυτό μπορεί εύκολα να λέγεται και απώλεια εμπιστοσύνης κάθε πελάτη πρός το συνεργείο, όπως σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχουν οι σωστοί και οι μη σωστοί, έτσι ένας σωστός μηχανικός θα σου έλεγε κάτσε να το μετρήσουμε, να το ελέγξουμε και θα σου πω τι πρέπει να κάνουμε γιατί με την 1η ματιά όταν η απάντηση είναι ότι έχουν πέσει μέσα στον κινητήρα 3 πεντακοσάρικα € τότε κάτι πρέπει να σε προβληματίσει.
Το καθαρό κόστος του ρεκτιφιέ για το πλάνισμα καπακιού / μπλόκ είναι κάτω από 100€, όλα τα υπόλοιπα είναι εργασία και πολλά αναλώσιμα, πλήρες σέτ φλάτζες επισκευής, παραφλού, λάδια, εργατικά, γιατί θα λυθεί ολόκληρος ο κινητήρας και θα πάει στο ρεκτιφιέ να μετρηθούν τα πάντα, στρόφαλος, εκκεντροφόροι, έμβολα, χιτώνια, αν βρεθούν κοντά στο κάτω όριο του κατασκευαστή θα πρέπει να αλλαχθούν τα μέταλλα στροφάλου / μπιελών, ίσως και τα ελατήρια των εμβόλων, ίσως και τα ελατήρια των βαλβίδων αν έχουν καθήσει, ίσως και οι έδρες των βαλβίδων, ίσως και οι οδηγοί τους, οπότε το κόστος του ρεκτιφιέ μπορεί άνετα να περάσει τα 400€ ίσως και περισσότερο ανάλογα με το κόστος των αναλώσιμων που θα πρέπει να αλλαχθούν γιατί είναι ευκαιρία μιας και είναι ανοιχτό το μοτέρ, επίσης μια και θα κατέβει ο κινητήρας θα αλλάξεις και δισκόπλατο, τα λέω για να κάνεις το κουμάντο σου, ένας μεταχειρισμένος κινητήρας μπορεί να σου βγεί διαμάντι αλλά μπορεί σε 6 μήνες να έχεις προβλήματα και όλοι θα σηκώσουν τα χέρια ψηλά και θα πούν, ε! μεταχειρισμένος ήταν έπρεπε να περιμένεις ότι θα βγάλει πρόβλημα κάποια στιγμή.
Αν δε βαριέσαι και σε ενδιαφέρεσαι να ενημερωθείς σε γενικές γραμμές τι συμβαίνει σε ένα κινητήρα διάβασε εδώ.
viewtopic.php?f=6&t=49004&hilit=+%CF%84%CE%B1+%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1+%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B5
viewtopic.php?f=6&t=54019&hilit=+%CF%84%CE%B1+%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1+%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B5
-
21 quadra
Να υποθέσω ότι οι κινητήρες με υψηλούς κραδασμούς (π.χ 3κύλινδροι) έχουν περισσότερες πιθανότητες να δημιουργηθεί πρόβλημα στην κεφαλή τους; Λογικά οι 3κύλινδροι υπερτροφοδοτούμενοι σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό; Προβλέπεται προληπτικός έλεγχος-σφύξιμο κεφαλής στα service? Μιλάω για τις επίσημες αντιπροσωπείες.
[Έως τώρα έχω πάθει αντίστοιχη ζημιά [σε opel astra G 1998 ecotec (opel-GM) με 86.000χλμ] και μετά από λίγα χλμ 'πήρα το μπλοκ στο χέρι'....Αντίθετα σε NISSAN - MITSUBISHI - TOYOTA αυτά τα βλέπω να συμβαίνουν πιο σπάνια (μετά τα 300.000 χλμ). Γιατί αυτή η διαφοροποίηση; Βλέπω NISSAN ALMERA (Japan 1995 1.6 GX) με 450.000χλμ να συνεχίζει ενώ αντίστοιχο (UK 1999 1.5) να βγάζει μηχανικά θέματα. Ευχαριστώ εκ' των προτέρων. -
Ο χρήστης gnikas έγραψε:
21 quadra
Να υποθέσω ότι οι κινητήρες με υψηλούς κραδασμούς (π.χ 3κύλινδροι) έχουν περισσότερες πιθανότητες να δημιουργηθεί πρόβλημα στην κεφαλή τους; Λογικά οι 3κύλινδροι υπερτροφοδοτούμενοι σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό; Προβλέπεται προληπτικός έλεγχος-σφύξιμο κεφαλής στα service? Μιλάω για τις επίσημες αντιπροσωπείες.
[Έως τώρα έχω πάθει αντίστοιχη ζημιά [σε opel astra G 1998 ecotec (opel-GM) με 86.000χλμ] και μετά από λίγα χλμ 'πήρα το μπλοκ στο χέρι'....Αντίθετα σε NISSAN - MITSUBISHI - TOYOTA αυτά τα βλέπω να συμβαίνουν πιο σπάνια (μετά τα 300.000 χλμ). Γιατί αυτή η διαφοροποίηση; Βλέπω NISSAN ALMERA (Japan 1995 1.6 GX) με 450.000χλμ να συνεχίζει ενώ αντίστοιχο (UK 1999 1.5) να βγάζει μηχανικά θέματα. Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.Δεν νομιζω πως αναφέρεται σ αυτους τους κραδασμούς,σε μικροκραδασμους αναφέρεται,μη αντιληπτούς.
Αυτό το Αστρα δεν είναι που ότι και να το κάνεις ανά 60-80.000 θελει φλάντζα?Εχω γνωστό που το έχει,πριν χρόνια μου χε πει για 2 ή 3 φορές ότι εχει αλλαξει. -
Τελικά φόρεσε από 1.4 μηχανή 1.6 - 100 ίπποι (χ16hel) και μετά από 30-35.000 χλμ αποσύρθηκε και αντικαταστάθηκε από ένα Lancer 1.6 - Mivec. Από όσο ξέρω μετά το 2002 η opel διόρθωσε το πρόβλημα αλλά....ήταν αργά. Κρίμα γιατί το 1998 που αγοράστηκε έδειχνε ότι ήταν μπροστά από την εποχή του....
-
Ο χρήστης gnikas έγραψε:
21 quadra
Να υποθέσω ότι οι κινητήρες με υψηλούς κραδασμούς (π.χ 3κύλινδροι) έχουν περισσότερες πιθανότητες να δημιουργηθεί πρόβλημα στην κεφαλή τους; Λογικά οι 3κύλινδροι υπερτροφοδοτούμενοι σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό; Προβλέπεται προληπτικός έλεγχος-σφύξιμο κεφαλής στα service? Μιλάω για τις επίσημες αντιπροσωπείες.
[Έως τώρα έχω πάθει αντίστοιχη ζημιά [σε opel astra G 1998 ecotec (opel-GM) με 86.000χλμ] και μετά από λίγα χλμ 'πήρα το μπλοκ στο χέρι'....Αντίθετα σε NISSAN - MITSUBISHI - TOYOTA αυτά τα βλέπω να συμβαίνουν πιο σπάνια (μετά τα 300.000 χλμ). Γιατί αυτή η διαφοροποίηση; Βλέπω NISSAN ALMERA (Japan 1995 1.6 GX) με 450.000χλμ να συνεχίζει ενώ αντίστοιχο (UK 1999 1.5) να βγάζει μηχανικά θέματα. Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.H αναφορά μου αφορά τους κραδασμούς του κινητήρα εσωτερικής καύσης γενικότερα, άλλο οι εκρήξεις που λαβαίνουν χώρα στους θαλάμους καύσης, άλλο οι πλευρικές κινήσεις που φορτίζουν το καπάκι οι επικεφαλής εκκεντροφόροι και άλλο οι κραδασμοί των 3 πχ κυλίνδρων, το ένα δεν αναιρεί το άλλο ούτε το επιτείνει.
Κανένας κατασκευαστής δεν ασχολείται με επανασφίξιμο καπακιού γιατί θα είχε να παρουσιάσει κακή εικόνα στο κοινό του αλλά και γιατί θεωρώντας ότι εκεί γύρω στα 100.000 χλμ που είναι περίπου χρονικά στα 5 χρόνια το αυτοκίνητο θα αντικατασταθεί και κανείς δεν θα τον κατηγορήσει, από την άλλη τα εργοστάσια έχουν πολλούς προμηθευτές με διαφορετικές ποιότητες υλικών που πρέπει να κινούνται εντός προκαθορισμένων ορίων που τους δίνονται, αν πχ σε ένα αυτοκίνητο του ίδιου μοντέλου που παράγεται στην Ισπανία η προδιαγραφή της φλάτζας του είναι στο κάτω όριο της και ένα άλλο που παράγεται στη Γαλλία είναι στο άνω όριο είναι προφανές ότι Ισπανικό θα έχει πρόβλημα λίγο ή αρκετά νωρίτερα από το Γαλλικό, αλλά αυτή η διαφορά δεν θα είναι άμεσα αντιληπτή γιατί θα γίνει σε κάποια χρόνια οπότε θα θεωρηθεί φυσιολογική.
Τα παραγόμενα στην Ιαπωνία καταναλωτικά αλλά και βιομηχανικά προϊόντα όπως είναι και τα αυτοκίνητα είναι γνωστό από δεκαετίες ότι έχουν υψηλότερα ποιοτικά στάνταρ από τις άλλες χώρες, αυτό συμβαίνει γιατί είναι ποιοτικά και τα περιφερειακά τους, τα πλαστικά και τα ηλεκτρικά εξαρτήματα έχουν άριστες Α! ύλες και άριστη κατασκευή σε αντίθεση με επώνυμα Ευρωπαϊκά που έχουν καταντήσει χώμα και πουλάνε ακόμα λόγω του καλού ονόματος που απέκτησαν τις προηγούμενες δεκαετίες, έτσι τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα που παράγονται στην Ευρώπη χρησιμοποιούν Ευρωπαϊκά εξαρτήματα εξισώνοντας την ποιότητα τους με αυτή των ΕυρωπαΙκά παραγόμενα, και για να το πάω παρακάτω, μόλις προχθές ο αντιπρόεδρος του σχεδιαστικού τμήματος της Volvo Cars, Bρετανός Robin Page επεσήμανε πως τα εργοστάσια της Geely -τις κινεζικής εταιρείας στην οποία ανήκει εδώ και χρόνια η Volvo- βαθμολογούνται στον τομέα της ποιότητας πιο υψηλά σε σχέση με τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά, τώρα αν αυτό είναι αλήθεια, ψέμα ή ευσεβής πόθοι μένει να απαντηθεί στο βάθος του χρόνου, το πιθανότερο όμως είναι να ισχύει γιατί οι Κινέζοι θέλουν να μεγαλώσουν κι άλλο την πίτα τους στην παγκόσμια αγορά και επιτίθενται με χαμηλές τιμές και ποιτικά προϊόντα όπως έκανε και η Ιαπωνία στις δεκαετίες 60-70-80 για να εδραιωθεί, άρα ο τρόπος της κατάκτησης μιας αγοράς προυπήρχε και δεν μένει να τον ακολουθήσει όποιος ενδιαφέρεται και μπορεί, και να θυμόμαστε ότι δεν είναι όλα τα Κινέζικα προϊόντα κατώτερης ποιότητας αλλά υπάρχουν και ακριβότερα εφάμιλλα των επωνύμων.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Ναι φιλε στα συνεργεια μπλοκ ονομαζουμε τον κορμο, μας εχει φαει η μαλακια.Δεν το λέω Ηλία με πρόθεση αρνητική, ή διόρθωσης κλπ. Απλά για να καταλάβω ρώτησα
-
Η αλήθεια είναι πως αυτό με τα πλαστικά στα ιαπωνικά δεν το χουν καθόλου τα παλικάρια, 3 ιαπωνικά είχα όλα τα πλαστικά τους τρίζουν...
Απο την άλλη κρατάω ακόμα στην κατοχή μου το αυτοκίνητο του πατέρα μου ενα passat του 01 το έχω απο το 2009 και του έχω ρίξει το ξύλο της ζωής του, πλαστικό δεν έχει ακουστεί ακόμα και καπάκι δεν μου ανέφερε ποτέ κάνεις οτι χρειάστηκε σφίξιμο έχω 250κ και συνεχίζει ο γέρος...
Στο θέμα ιαπωνικά νομίζω πως παλιότερα μπορεί και να ίσχυε, αλλά ένα auris του 09 που είχα, ένα note 14, και ένα Jimmy 05 τα πλαστικά τους ήταν κοτέτσι και στο auris οι τρομπες νερού ήταν απο χαρτί, 130κ στο auris 3 τρομπες...
NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ