Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 7
    • Best 0
    • Groups 0

    korax

    @korax

    ΠΟΛ.ΜΗΧ. - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ,ΤΑΞΙΔΙΑ

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    7
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location ΑΘΗΝΑ

    korax Unfollow Follow

    Latest posts made by korax

    • RE: NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

      Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσειος και το ενδιαφέρον σας.

      Για την ιστορία να αναφέρω ότι τελικά προχώρησα σε αλλαγή κινητήρα που βρήκα εισαγωγής από την Ιαπωνία στον Κυπαρίσση στο Καματερό/Αχαρνές και από εκεί άρχισε η δεύτερη περιπέτειά μου.

      Ενώ είχα βρεί έναν κινητήα σε εξαιρετική κατάσταση (τουλάχιστον εξωτερικά) που έγραφε επάνω 34.000 χλμ (δλδ σχεδόν καινούργιος) και μάλιστα οπως μου είπαν, είναι από 'ράφι' (δλδ διαλεγμένος και όχι από το σωρό), τον οπόιο και δεχτηκα να πληρώσω σε μια αυξημένη τιμή (~900€). Βεβαια μου έιπε ότι είναι από τους κινητήρες που προορίζονταν για την ιαπωνική αγορά και είχε κάποια διαφορά από εκείνους που είναι για την ευρωπαϊκη κ ίσως είχε καποιο θέμα στις συνδέσεις του αλλά θα το τσεκαρε ο μηχανικός.

      Τελικά την άλλη μερα μαθαίνω ότι ο κινητήρας δεν έκανε κ ότι ο μηχανικός με το κατάστημα ανταλλακτικών διαλεξαν κ έβαλαν στο αμάλι άλλο κινητήρα ο οποίος κατά δήλωση του αντακτικά 'είναι και αυτός από ράφι και μην ανησυχείς ό,τι και να συμβεί εγώ ειμαι εδώ' ... χωρίς πρότερη ειδοποίηση είτε από το συνεργείο έιτε από τον τύπο με τις μηχανές που υποτίθεται έιχα πάει συστημένος ....

      Φαντάζομαι, καταλάβατε ....αύριο το παραλαμβάνω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      korax
    • RE: NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
      Δεν είναι απαραίτητα να υπάρχει ρήγμα στο καπάκι αν και τα Nissan είχαν μια ευασθησία, ούτε ρήγμα στο μπλόκ, η πιθανότερη αιτία είναι το ξεχείλωμα που έχουν οι βίδες με τα χρόνια με αποτέλεσμα να χαλαρώσει η σύνδεση καπακιού / μπλόκ και να περάσουν νερά στα λάδια, αν και συνήθως τα λάδια περνάνε στα νερά λόγω μεγαλύτερης πίεσης του λαδιού από το νερό.

      Το καπάκι σε ένα κινητήρα δέχεται συνεχείς πιέσεις από τις αναφλέξεις που θέλουν να το πετάξουν προς τα επάνω, και δέχεται τις συνεχείς αζυγοστάθμιστες πλευρικές κινήσεις από τον / τους εκκεντροφόρους, έτσι ξεχειλώνουν οι βίδες και το καπάκι περπατάει επάνω στο μπλόκ, αν σε ενα κινητήρα κάθε 80-100.000 χλμ προβαίνουμε σε επανάσφιξη
      του καπακιού το πιθανότερο είναι ότι η φλάτζα του θα κρατήσει όσο και ο κινητήρας, αυτό το λέω εκ πείρας και μάλισυα σε αλουμινένιο μπλόκ που θεωρείται και είναι περισσότερο ευαίσθητο στις πιέσεις, τις θερμοκρασίες και τους μκραδασμούς από ένα μαντεμένιο.

      Επίσης πρίν λυθεί ο κινητήρας ο σωστός μηχανικός καλεί το ρεκτιφιέ και έρχεται επί τόπου και ελέγχει το πρόσωπο του μπλόκ του κινητήρα αν πράγματι χρειάζεται καθάρισμα, ειδικά σε αλουμινένια μπλόκ αν έχουν χιτώνια που αλλάζονται τότε τα πράγματα σκουραίνουν γιατί απαιτούνται μεγαλύτερες ακρίβειες στα χιτώνια γιατί αυτά εξέχουν από το μπλόκ ώστε να πατάει η φλάτζα, συνήθως το διάκενο αυτό είναι 0.08 - 0.150 mm. Σήμερα όμως που όλα έχουν γίνει μεροκάματο ειδικά σε πελάτες που είναι αδαείς γύρω από το θέμα η εύκολη λύση πάντα είναι η επισκευή πρίν από κάθε έλεγχο, αυτό μπορεί εύκολα να λέγεται και απώλεια εμπιστοσύνης κάθε πελάτη πρός το συνεργείο, όπως σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχουν οι σωστοί και οι μη σωστοί, έτσι ένας σωστός μηχανικός θα σου έλεγε κάτσε να το μετρήσουμε, να το ελέγξουμε και θα σου πω τι πρέπει να κάνουμε γιατί με την 1η ματιά όταν η απάντηση είναι ότι έχουν πέσει μέσα στον κινητήρα 3 πεντακοσάρικα € τότε κάτι πρέπει να σε προβληματίσει.

      Το καθαρό κόστος του ρεκτιφιέ για το πλάνισμα καπακιού / μπλόκ είναι κάτω από 100€, όλα τα υπόλοιπα είναι εργασία και πολλά αναλώσιμα, πλήρες σέτ φλάτζες επισκευής, παραφλού, λάδια, εργατικά, γιατί θα λυθεί ολόκληρος ο κινητήρας και θα πάει στο ρεκτιφιέ να μετρηθούν τα πάντα, στρόφαλος, εκκεντροφόροι, έμβολα, χιτώνια, αν βρεθούν κοντά στο κάτω όριο του κατασκευαστή θα πρέπει να αλλαχθούν τα μέταλλα στροφάλου / μπιελών, ίσως και τα ελατήρια των εμβόλων, ίσως και τα ελατήρια των βαλβίδων αν έχουν καθήσει, ίσως και οι έδρες των βαλβίδων, ίσως και οι οδηγοί τους, οπότε το κόστος του ρεκτιφιέ μπορεί άνετα να περάσει τα 400€ ίσως και περισσότερο ανάλογα με το κόστος των αναλώσιμων που θα πρέπει να αλλαχθούν γιατί είναι ευκαιρία μιας και είναι ανοιχτό το μοτέρ, επίσης μια και θα κατέβει ο κινητήρας θα αλλάξεις και δισκόπλατο, τα λέω για να κάνεις το κουμάντο σου, ένας μεταχειρισμένος κινητήρας μπορεί να σου βγεί διαμάντι αλλά μπορεί σε 6 μήνες να έχεις προβλήματα και όλοι θα σηκώσουν τα χέρια ψηλά και θα πούν, ε! μεταχειρισμένος ήταν έπρεπε να περιμένεις ότι θα βγάλει πρόβλημα κάποια στιγμή.

      Αν δε βαριέσαι και σε ενδιαφέρεσαι να ενημερωθείς σε γενικές γραμμές τι συμβαίνει σε ένα κινητήρα διάβασε εδώ.

      http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=49004&hilit=+τα+καπάκια+περπατάνε

      http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=54019&hilit=+τα+καπάκια+περπατάνε

      σε ευχαριστώ για την πλήρη και εμπεριστατωμένη άποψη, θεωρώ και εγώ αυτή την αιτία ως την πιο πιθανή για ότι συνέβη στον κινητήρα μου, αν και ο μηχανικός του εξουσιοδοτημένου συνεργείου δεν το παραδεχτηκε .... (η απάντησή του ήταν νεροφαγώματα ... κ όποιος κατάλαβε, κατάλαβε... ).

      Σε κάθε περίπτωση θεωρώ ότι πρόκειται για κάποια αστοχία υλικού ή για εγγενές πρόβλημα του κινητήρα και όχι για κάποιο λάθος δικό μου χειρισμό. Κρίμα, διότι το πήρα το αμάξι με πολύ χαρά κ σίγουρο ςότι δεν θα συμβεί κάτι τέτοιο σε ιαπωνικό αυτοκίνητο και μάλιστα κατασκευής στην Ιαπωνία (ήταν η τελευταία φουρνιά)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      korax
    • RE: NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

      Ο χρήστης xRRx έγραψε:
      Ήμαστε σίγουροι πως δεν έχασες τα νερά; κάποιο κολάρο τρύπιο;
      Δεν είδες τπτ στο δρόμο έξω απ το σπίτι;

      Αν ήταν ραγισμένο κάτι το καπάκι όπως σου είπε ο μάστορας θα έχασες σε απόδοση, παρατηρησες κάτι τέτοιο; το αμάξι πήγαινε όπως πάντα; το ψυγείο το κοιταξες; τις τάπες μπας και έχει νερά εκεί;

      Οχι, επειδή το βάζω στην πυλωτη, δεν είδα λεκεδες κάτω, ούτε νερά ούτε λάδια.
      από την άλλη δεν τσεκάρεις καθε μερα αυτά τα πράγματα, αν δεν έχεις κάποια ένδειξη.

      εγω επειδη το οδηγώ κάθε μέρα δεν παρατηρησα κάτι, η γυναίκα μου που το παίρνει πιο αραιά, ναι, παρατήρησε ότι της φάνηκε πεσμένη η απόδοσή του. Ψυγείο δεν έιδα. Νερά,ναι, ηταν η πρώτη ένδειξη, νερό στην τάπα του λαδιού.

      Προφανώς και υπάρχει κάπου ράγισμα ή ρήγμα ή το καπακι ή στο σώμα για να γίνουν όλα αυτά.
      Η ερώτηση είναι γιατί συνέβη αυτό ? Από κάποιο δικό μου λάθος χειρισμο ή από αστοχία του κινητήρα ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      korax
    • RE: NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

      Ο χρήστης Lap έγραψε:
      Ειναι τα λεγομενα περιφερειακα.

      Δηλαδη αν η αντλια νερου παρεδωσε πνευμα τοτε οτι και να γινει το μοτερ θα καψει φλατζα.

      Σαν μοτερ μπορει να ναι σκυλι αλλα τα περιφερειακα χαλουν συχνα σε ολες τις μαρκες.

      Γενικα σε οποιον ξερω εγω προτεινω να αλλαζει αντλια νερου π.χ καθε 50.000 χλμ.

      Εγω την αλλαζω σχεδον σε καθε μεγαλο σερβις χωρις να εχει βγαλει κατι. Δεν κοστιζει υπερβολικα πολυ.
      Ελαχιστοποιεις ετσι την περιπτωση αστοχιας της αντλιας η οποια οδηγει σε πανακριβες επισκευες του κινητηρα.

      Δεν είναι αντλία νερού. Αν ήταν το νερό δεν θα κυκλοφορούσε, άρα δεν θα ψυχόταν, αρα θα είχαμε ένδειξη στο δείκτη.
      Δεν ειχαμε ένδειξη στο δείκτη.
      Κάτιο άλλο είναι.
      Τι όμως ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      korax
    • RE: NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

      Ο χρήστης xRRx έγραψε:

      Το βλέπω απολύτως λογικό μιας που ανέφερες λευκό καπνό να έχει κάψει φλατζα και κατεστραμμένη κυλινδροκεφαλή.
      Αν στράβωσε το σώμα σημαίνει πως το πήγαινες για αρκετή ώρα στα κόκκινα, αν δεν παρατηρησες άνοδο θερμοκρασίας τότε καλό είναι να δεις και τους αισθητήρες, θερμοστατη και τα σχετικά.

      Ραγισμα σίγουρα δεν έχεις αλλιώς θα παρατηρουσες νερά, έχεις παρατηρήσει κάτι τέτοιο;
      Εγώ πιστεύω πως αξίζει το ρεκτιφιέ θα βγάλεις και λίγο πίεση παραπάνω μετά την επισκευή.

      Αν είχες ραγισμα στο μπλοκ θα φαινόταν εύκολα, αν δε σου είπε πως βλέπει κάτι δε νομίζω να βρει και τπτ.

      Πάντως για να σου φύγει και η απορία πήγαινε το για μια δεύτερη γνώμη...

      ναι, το αποτέλεσμα το ξέρουμε, η ερώτηση είναι γιατί ανέβασε θερμοκρασία το αμαξι, τόση ώστε να στραβώσει ο κινητήρας, χώρις να το πάρω είδηση ?

      Οχι, δεν το πήγα στα κόκκινα, δεν το πηγαίνω ποτέ, δεν γίνεται άλλωστε, ειδικά μεσα στην πολη που περνάει την περισσότερη ζωή του το αμάξι. Στην εθνική αν το πάω στα κόκκινα θα πρέπει να πηγαίνω 180+ .... που δεν το κάνω με γυναίκα και 2 παιδιά μέσα .... αντε να πάω για λίγο με 160 και τον κινητήρα μέχρι τις 5.000 στροφές, βαριά βαριά κιολας ... συνήθως μέχρι τις 4.500 οδηγώ στην εθνική κ αυτό αρκεί για τις ανάγκες μου.

      όσον αφορά 'αισθητήρες, θερμοστατη και τα σχετικά', το πρωί, ο δείκτης σηκωνόταν κανονικά από το κρύο μέχρι την μέση που είναι θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα... αρα δεν είναι αυτό...

      καλά, ο συνεργειάς μου είπε ότι δεν θα προλαβαινε ο δείκτης να το δείξει και ότι η αιτία έιναι 'νεροφαγώματα' δλδ τον κινητήρα τον έφαγαν τα νερά από κάτω, που έιναι αλουμινένιος κ το αλουμίνιο ως γνωστόν δεν σκουριάζει ή διαβρώνεται. Ταξιτζής δε μου έιπε ότι τη φλάντζα την έφαγαν τα παραφλού που τώρα πιά δεν τα κάνουν όπως παλιά και τρώνε τις φλάντζες ... έχω ακούσει τα μύρια όσα από τον κάθε λογής ειδικό ...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      korax
    • NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

      Καλησπέρα στο φορουμ !

      Εχω ενα nissan X-trail 2.0L του 2006 με 155.000 χλμ. (μοντέλο Τ30, κινητήρας QR20)
      Το προβλημα που παρουσίασε ήταν ένα πρωί που ζορίστηκε να παρει μπρος και έβγαλε πολύ άσπρο καπνό.
      Είχα νοιώσει κ λίγο βαρύ το ρελαντί την προηγούμενη μέρα, οπότε το πήγα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (Λουγιάκης, Ιλιον) που το πηγαίνω για τα τακτικά του σέρβις.

      Εκεί διαπίστωσαν αρχικά ότι δεν δουλεύει ο ένας κύλινδρος και κατόπιν ότι έχει πάρει νερό στα λάδια.
      Η πρώτη διάγνωση ήταν καμμένη φλάντζα και ότι απαιτείται ρεκτιφιέ στο καπάκι και η δεύτερη ότι έχει στραβώσει το σώμα του αλουμινένιου κινητήρα στους κυλίνδρους και ότι θέλει και αυτό ρεκτιφιέ, συνολικό κόστος και των δύο ρεκτιφιέ περί τα 1.500€ και να δούμε αν βγει και κάτι άλλο στην πορεία.

      Η αιτιολόγηση του συνεργείου είναι ότι προφανώς ανέβασε θερμοκρασία ο κινητήρας (λογικό εκ του αποτελέσματος, αφού στράβωσε) και δεν το πήρα είδηση, πράγμα που μου κάνει εντύπωση γιατί ο δείκτης από όσο έβλεπα λειτουργούσε κανονικά κάθε μέρα ..... Επίσης ότι μπορεί να έκανε ρωγμή το καπάκι και έτσι να πέρασε το νερό στο κάρτερ...

      Τέλος πάντων τώρα είμαι στην αναζήτηση μεταχειρισμένου κινητήρα (περί τα 1.000€ κ ό,τι ήθελε προκύψει, προφανώς ...), αλλά μου κάνει πάρα πολλή εντύπωση για ένα τέτοιο αμάξι, γιαπωνέζικο και μάλιστα κατασκευής Japan - αυτός ήταν και ο λόγος που το πήρα, να μην έχω τέτοια προβλήματα ...

      Εχετε ξανακούσει κάτι σχετικό ?
      Να το πάω στο Θεοχαράκη ?
      Εχετε κάποια γμώμη ή κάποια εναλλακτική πρόταση ?

      Ευχαριστώ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      korax
    • RE: NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

      Καλησπέρα στο φορουμ !

      Εχω ενα nissan X-trail 2.0L του 2006 με 155.000 χλμ. (μοντέλο Τ30, κινητήρας QR20)
      Το προβλημα που παρουσίασε ήταν ένα πρωί που ζορίστηκε να παρει μπρος και έβγαλε πολύ άσπρο καπνό.
      Είχα νοιώσει κ λίγο βαρύ το ρελαντί την προηγούμενη μέρα, οπότε το πήγα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (Λουγιάκης, Ιλιον) που το πηγαίνω για τα τακτικά του σέρβις.

      Εκεί διαπίστωσαν αρχικά ότι δεν δουλεύει ο ένας κύλινδρος και κατόπιν ότι έχει πάρει νερό στα λάδια.
      Η πρώτη διάγνωση ήταν καμμένη φλάντζα και ότι απαιτείται ρεκτιφιέ στο καπάκι και η δεύτερη ότι έχει στραβώσει το σώμα του αλουμινένιου κινητήρα στους κυλίνδρους και ότι θέλει και αυτό ρεκτιφιέ, συνολικό κόστος και των δύο ρεκτιφιέ περί τα 1.500€ και να δούμε αν βγει και κάτι άλλο στην πορεία.

      Η αιτιολόγηση του συνεργείου είναι ότι προφανώς ανέβασε θερμοκρασία ο κινητήρας (λογικό εκ του αποτελέσματος, αφού στράβωσε) και δεν το πήρα είδηση, πράγμα που μου κάνει εντύπωση γιατί ο δείκτης από όσο έβλεπα λειτουργούσε κανονικά κάθε μέρα ..... Επίσης ότι μπορεί να έκανε ρωγμή το καπάκι και έτσι να πέρασε το νερό στο κάρτερ...

      Τέλος πάντων τώρα είμαι στην αναζήτηση μεταχειρισμένου κινητήρα (περί τα 1.000€ κ ό,τι ήθελε προκύψει, προφανώς ...), αλλά μου κάνει πάρα πολλή εντύπωση για ένα τέτοιο αμάξι, γιαπωνέζικο και μάλιστα κατασκευής Japan - αυτός ήταν και ο λόγος που το πήρα, να μην έχω τέτοια προβλήματα ...

      Εχετε ξανακούσει κάτι σχετικό ?
      Να το πάω στο Θεοχαράκη ?
      Εχετε κάποια γμώμη ή κάποια εναλλακτική πρόταση ?

      Ευχαριστώ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      korax
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr