-
Παρακάτω θα καταχωρίσω τις καταναλώσεις λαδιού που μέτρησα στον 1.33 στην διάρκεια των 21.000χλμ που έχω το αυτοκίνητο. Αγοράστηκε με 59.350χλμ. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε αλλάξει λάδια 5w30 toyota στα 53.300χλμ. Στα 61.850χλμ η στάθμη έπεσε στο min (διάρκεια 8.550χλμ).
Στα 61.850χλμ κάνω την δική μου δοκιμή με λάδια 5w30 toyota και τα κρατώ για 6.700χλμ (έως 68.540χλμ). Κατανάλωσα 700ml.
Στα 68.540χλμ κάνω καθαρισμό xado με διαφορετική διαδικασία από την τυπική και βάζω λάδια 0w20. Μετά από 5.450χλμ κάνω καθαρισμό με engine flash moly (με το μοτέρ να εργάζεται με το flash στις 2500στρ. για 10 λεπτά). Στην διάρκεια αυτών των χλμ κατανάλωσα 250ml.
Στα 74.000χλμ βάζω πάλι 0w20 και το αλλάζω στα 78.550 (9 μήνες) διάρκεια 4500χλμ. Η κατανάλωσή μου ήταν στα 100ml.
Στα 78.550χλμ βάζω πάλι 0w20 και μέχρι τώρα στα 80.250χλμ (διάρκεια 1700χλμ) δεν έχει καταναλώσει τίποτα.
Το αυτοκίνητο το έχω στα χέρια μου 3,5 χρόνια. Η δουλειά του είναι να κάνει 4χλμ την ημέρα (2 πήγαινε και 2 επιστροφή) όπου πηγαίνει η σύζυγός μου στην δουλειά της. Και ακόμη μία διαδρομή, σε διάστημα 2 ή 3 μηνών θα πάμε Θεσσαλονίκη Λάρισα. Όσο περνάει ο καιρός καθιέρωσα την 'βόλτα συντήρησης' όπου το βγάζω σε ανοικτό δρόμο για ξεκάπνισμα. Αφού ζεσταθούν καλά τα λάδια (75 + βαθμούς) (η θερμοκρασία τους σε συνεχόμενο ταξίδι με 120χλμ/ώρα είναι 95 βαθμούς και πίεση 3 bar), το ανοίγω στις 5000στρ για 1 λεπτό, μετά κανονικά, κατόπιν πάλι επανάληψη για 2-3 φορές ακόμα. Στο ταξίδι για μακρυά το ανοίγω κάθε 30χλμ περίπου. Ή 100χλμ/ώρα και τρίτη ή 135χλμ/ώρα και τέταρτη, ότι βολεύει στο δρόμο (μην καρφωθούμε κι όλα...). Αν τον καιρό που το αγόρασα μπορούσα να φανταστώ πόσες ώρες και φαιά ουσία θα απαιτούσε το πρόβλημά του, όσο μαζοχιστής και αν είμαι - που είμαι πολύ... θα το πουλούσα! Δεν αξίζει.
Ότι έχω κάνει, πέρασε από το δικό μου χέρι και μετά από αρκετή σκέψη. Οπότε ότι απορία έχετε, το συζητάμε...
Εν ολίγοις συνοπτικά με χρονολογική σειρά:
-
8.550χμ 5-30 - χωρίς καθαρισμό - κατανάλωση 1,5λ
-
6.700χμ 5-30 - χωρίς καθαρισμό - κατανάλωση 0,7 λ
-
5.450χμ 0-20 - Καθαρισμος Xado - κατανάλωση 0,25 λ
-
4.500χμ 0-20 - Engine Flush - κατανάλωση 0,1 λ
Μια ερώτηση έχω μόνο. Όταν λες 'κάνω καθαρισμό xado με διαφορετική διαδικασία από την τυπική', τι εννοείς?
Απορώ τι κατανάλωση θα υπήρχε αν είχες βάλει 5-30 αντί για 0-20, μετά τους καθαρισμούς. Μεγαλύτερη ή μικρότερη!?
*Να σημειωθεί πως η κατανάλωση λαδιού δεν είναι γραμμική. Δεν καίει πχ, 100ml/1000km. Μπορεί να μην κάψει σταγόνα μέχρι τα 3000χμ και μετά να αρχίζει να καταναλώνει συνεχώς αυξανόμενα. Αυτό αποδεικνύει ξεκάθαρα, ότι τα λάδια μετά απο κάποια χμ, χάνουν τα χαρακτηριστικά τους (αυτό το σημείο εγώ το έχω διαπιστώσει στις 2500χμ. Για αυτό και οι αλλαγές πρέπει να γίνονται μέγιστο στις 7500χμ. Εγω προσωπικά τις κάνω πάντα, αυστηρά στις 5000χμ)
-
-
'κάνω καθαρισμό xado με διαφορετική διαδικασία από την τυπική'
Την πρώτη φορά που εφάρμοσα την διαδικασία xado, έκανα ότι περιγράφει η συσκευασία, με την διαφορά ότι το ζουμί μετά τον καθαρισμό το ρούφηξα με κατασκευή και το είχα σε δοχείο. Παρατήρησα λοιπόν ότι εντός του ζουμιού υπήρχαν αδιάλυτοι κόκκοι από ίζημα που δεν μου άρεσε. Οι μετρήσεις συμπίεσης ήταν χαμηλότερες, και η διαφυγή αερίων από το έμβολο προς το κάρτερ μεγαλύτερη. Άρα έκανα καλό ή κακό? Επανέλαβα την διαδικασία.
Σήκωσα τον εμπρός άξονα σε 33 εκατοστά διαφορά από τον πίσω (για να έρθει οριζόντιο το πιστόνι).
Εφάρμοσα θετική πίεση αέρα στο κάρτερ τόση όση έχει ο πνεύμονας του ανθρώπου - με κομφλέρ μηχανικά και συνεχόμενα από το ψευτοκάπακο (το σκεπτικό ήταν το ζουμί xado που θα ακολουθούσε να μην παρασύρει το βρόμικο ίζημα εντός των ελατηρίων). Έγινε η εφαρμογή. Οριζοντοποιήθηκε το αυτοκίνητο για να ρεύσει το ίζημα σε μια άκρη. Το ρούφηξα. Δούλεψα τον κινητήρα.
Επανέλαβα την διαδικασία με την διαφορά ότι τώρα δεν εφάρμοσα την προηγούμενη πίεση αλλά στην φάση των 15 λεπτών ενέργειας του καθαρού πλέων φαρμάκου, περίστρεφα λίγο τον στροφαλοφόρο δεξιά αριστερά ώστε η κίνηση των εμβόλων να βοηθήσει μέρος του φαρμάκου να εισχωρήσει εντός των ελατηρίων. Κατέβασα το αυτοκίνητο. Ρούφηξα ότι έμεινε. Λειτούργησα τον κινητήρα.
Η όλη προσπάθεια αποσκοπούσε στο να εκτεθούν τα ελατήρια σε καθαρό xado και να έχω έτσι το μέγιστο θετικό αποτέλεσμα.
'Απορώ τι κατανάλωση θα υπήρχε αν είχες βάλει 5-30 αντί για 0-20, μετά τους καθαρισμούς. Μεγαλύτερη ή μικρότερη!?'
Θεωρώ ότι ο κινητήρας στα χλμ που έχω δεν έχει καθόλου φθορές οπότε το 0-20 είναι η καλύτερη επιλογή.
'Εγω προσωπικά τις κάνω πάντα, αυστηρά στις 5000χμ'
Συμφωνώ κι εγώ σε αυτή σου την επιλογή. Έχεις δίκιο. Δεν πρέπει να παραμείνουν περισσότερα χλμ.
-
κατεβάζει τη κατανάλωση λαδιου από το 1.5λιτρα στο 0.1 λίτρο στα 1000 χιλιομετρα,εγώ θα έκανα αίτηση να το βάλουνε μόνιμα στο ΜΟΜΑ.
-
Είχα να δω για τηλεόραση στο πλαίσιο στην Καλαμαριά και λέω δεν κάνω μια ερώτηση στο γειτονικό συνεργείο , όχι ότι έχω μεγάλη κατανάλωση στον 1000αρι τρικύλινδρο 1KR-FE του iQ , 1 λίτρο κάθε 6-7000 χλμ εντάξει είναι κατά την γνώμη μου .
Ρωτάω λοιπόν τι θα μπει για να καθαρίσουμε τα ελατήρια ,πολύ μεγάλη μυστικοπάθεια ,ένα προϊόν που μη το ψάξεις από το ιντερνετ το φέρνω εγώ ...δεν λέει όνομα .
Τι κάνει τέλος πάντων αυτό το μυστικό προϊόν, μισόλογα πάλι κάτι για τεφλόν είπε...δυο μέρες το θέλει το αυτοκίνητο πάντως αυτό το κατάλαβα
Τι λάδια να βάζω μετά ρωτάω 0-20 , 5-30 ; 10 -40 η απάντηση
Πόσο χρεώνεται η διαδικασία; 150 € ...
Πείτε τώρα οι Αθηναίοι ένα αξιόπιστο σαιτ να παραγγείλω το Xado να το κάνω μόνος μου ...εδώ στην Θεσσαλονίκη το έχουν μυστικό ...
-
Αυτό μοιάζει πιο εύκολο
https://www.zipy.gr/p/ebay/xado-anticarbon-engine-cleaner-set-of-4-items/260725861641/
The VERYLUBE Anticarbon in tubes can be used for engine oil system flushing :
- Introduce Anticarbon into the warmed-up engine through the oil-filler neck at a ratio 40 ml of Anticarbon for 3–5 liters of oil.
- Let the engine idle for 10–15 minutes.
- Change oil and oil filter.
-
Είχα να δω για τηλεόραση στο πλαίσιο στην Καλαμαριά και λέω δεν κάνω μια ερώτηση στο γειτονικό συνεργείο , όχι ότι έχω μεγάλη κατανάλωση στον 1000αρι τρικύλινδρο 1KR-FE του iQ , 1 λίτρο κάθε 6-7000 χλμ εντάξει είναι κατά την γνώμη μου .
Ρωτάω λοιπόν τι θα μπει για να καθαρίσουμε τα ελατήρια ,πολύ μεγάλη μυστικοπάθεια ,ένα προϊόν που μη το ψάξεις από το ιντερνετ το φέρνω εγώ ...δεν λέει όνομα .
Τι κάνει τέλος πάντων αυτό το μυστικό προϊόν, μισόλογα πάλι κάτι για τεφλόν είπε...δυο μέρες το θέλει το αυτοκίνητο πάντως αυτό το κατάλαβα
Τι λάδια να βάζω μετά ρωτάω 0-20 , 5-30 ; 10 -40 η απάντηση
Πόσο χρεώνεται η διαδικασία; 150 € ...
Πείτε τώρα οι Αθηναίοι ένα αξιόπιστο σαιτ να παραγγείλω το Xado να το κάνω μόνος μου ...εδώ στην Θεσσαλονίκη το έχουν μυστικό ...
Αν πήγες στην πρώην Daihatsu autorina, ΜΑΚΡΙΑ, μόνο στην αρπαχτή έχουν στο μυαλό τους, ενοείται ότι το καλύτερο είναι μόνος σου.
-
Είχα να δω για τηλεόραση στο πλαίσιο στην Καλαμαριά και λέω δεν κάνω μια ερώτηση στο γειτονικό συνεργείο , όχι ότι έχω μεγάλη κατανάλωση στον 1000αρι τρικύλινδρο 1KR-FE του iQ , 1 λίτρο κάθε 6-7000 χλμ εντάξει είναι κατά την γνώμη μου .
Ρωτάω λοιπόν τι θα μπει για να καθαρίσουμε τα ελατήρια ,πολύ μεγάλη μυστικοπάθεια ,ένα προϊόν που μη το ψάξεις από το ιντερνετ το φέρνω εγώ ...δεν λέει όνομα .
Τι κάνει τέλος πάντων αυτό το μυστικό προϊόν, μισόλογα πάλι κάτι για τεφλόν είπε...δυο μέρες το θέλει το αυτοκίνητο πάντως αυτό το κατάλαβα
Τι λάδια να βάζω μετά ρωτάω 0-20 , 5-30 ; 10 -40 η απάντηση
Πόσο χρεώνεται η διαδικασία; 150 € ...
Πείτε τώρα οι Αθηναίοι ένα αξιόπιστο σαιτ να παραγγείλω το Xado να το κάνω μόνος μου ...εδώ στην Θεσσαλονίκη το έχουν μυστικό ...
Απο Ελλάδα παίρνεις τηλέφωνο σε αυτό το μαγαζί. Έχει κάπου 15€ http://www.motorlube.gr/. Από εξωτερικό, ψάχνεις ebay.
-
Αυτό μοιάζει πιο εύκολο
https://www.zipy.gr/p/ebay/xado-anticarbon-engine-cleaner-set-of-4-items/260725861641/
The VERYLUBE Anticarbon in tubes can be used for engine oil system flushing :
- Introduce Anticarbon into the warmed-up engine through the oil-filler neck at a ratio 40 ml of Anticarbon for 3–5 liters of oil.
- Let the engine idle for 10–15 minutes.
- Change oil and oil filter.
Στον 1 nr-fe αυτό δεν μπαίνει. Είναι τόσο το ύψος των τρυπών των μπουζί, που δεν υπάρχει περίπτωση να πέσει μέσα στο πιστόνι χωρίς να κολλήσει στα τοιχώματα. Μόνο το spray θα φτάσει τέρμα κάτω.
-
MONMAN2 wrote:
Είχα να δω για τηλεόραση στο πλαίσιο στην Καλαμαριά και λέω δεν κάνω μια ερώτηση στο γειτονικό συνεργείο , όχι ότι έχω μεγάλη κατανάλωση στον 1000αρι τρικύλινδρο 1KR-FE του iQ , 1 λίτρο κάθε 6-7000 χλμ εντάξει είναι κατά την γνώμη μου .
Ρωτάω λοιπόν τι θα μπει για να καθαρίσουμε τα ελατήρια ,πολύ μεγάλη μυστικοπάθεια ,ένα προϊόν που μη το ψάξεις από το ιντερνετ το φέρνω εγώ ...δεν λέει όνομα .
Τι κάνει τέλος πάντων αυτό το μυστικό προϊόν, μισόλογα πάλι κάτι για τεφλόν είπε...δυο μέρες το θέλει το αυτοκίνητο πάντως αυτό το κατάλαβα
Τι λάδια να βάζω μετά ρωτάω 0-20 , 5-30 ; 10 -40 η απάντηση
Πόσο χρεώνεται η διαδικασία; 150 € ...
Πείτε τώρα οι Αθηναίοι ένα αξιόπιστο σαιτ να παραγγείλω το Xado να το κάνω μόνος μου ...εδώ στην Θεσσαλονίκη το έχουν μυστικό ...
Απο Ελλάδα παίρνεις τηλέφωνο σε αυτό το μαγαζί. Έχει κάπου 15€ http://www.motorlube.gr/. Από εξωτερικό, ψάχνεις ebay.
-
Είμαι από Θεσσαλονίκη και είχα πάρει 2 για
το δικό μου που δεν τα χρησιμοποίησα γιατι
πούλησα το αμάξι αν θελεςι να στα δώσω
στην τιμή που τα πήρα ξ που είναι τώρα στο
site .αν θυμάμαι καλά 28 euro.αν σε ενδιαφέρει
στείλε μυνημα -
Καλησπέρα σας,
Μετά απο καιρό θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Ακούω ένα κροτάλισμα(πτερουγισμα) πιθανόν απο τον κινητήρα, υπάρχει περίπτωση να προέρχεται απο την μηχανή λόγω των δυσλειτουργικών ελατηρίων; Να υπενθυμίσω πως έκαιγα 700ml/1000 χλμ και μετά το πρώτο καθαρισμό μειώθηκε κατα 40%, πριν 3 εβδομάδες έκανα και δεύτερο καθαρισμό και θα ενημερώσω για την αποτολεσματικότητα σε λίγους μήνες. sphinxgr γνωρίζεις απο που μπορεί να προέρχεται το κροτάλισμα; καδένα άλλαξα προσφατα και δεν ήταν αυτό το πρόβλημα. Ακούγεται κατα την επιτάχυνση και εντονότερα όταν είναι κρύος ο κινητήρας. Δεν θέλω να ξεφύγω απο το θέμα μας απλα θα ήθελα να άποψη σας αν μπορεί να σχετίζεται.
Ευχαριστώ! -
Καλησπέρα σας,
Μετά απο καιρό θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Ακούω ένα κροτάλισμα(πτερουγισμα) πιθανόν απο τον κινητήρα, υπάρχει περίπτωση να προέρχεται απο την μηχανή λόγω των δυσλειτουργικών ελατηρίων; Να υπενθυμίσω πως έκαιγα 700ml/1000 χλμ και μετά το πρώτο καθαρισμό μειώθηκε κατα 40%, πριν 3 εβδομάδες έκανα και δεύτερο καθαρισμό και θα ενημερώσω για την αποτολεσματικότητα σε λίγους μήνες. sphinxgr γνωρίζεις απο που μπορεί να προέρχεται το κροτάλισμα; καδένα άλλαξα προσφατα και δεν ήταν αυτό το πρόβλημα. Ακούγεται κατα την επιτάχυνση και εντονότερα όταν είναι κρύος ο κινητήρας. Δεν θέλω να ξεφύγω απο το θέμα μας απλα θα ήθελα να άποψη σας αν μπορεί να σχετίζεται.
Ευχαριστώ!Η καδένα σπάνια χαλάει. Απορώ γιατί στην άλλαξαν και αν όντως ήσουν σε αυτό το σπάνιο ποσοστό (ειδικά αν έχεις λίγα χμ
-
Edit : 12/2020 με νέες πληροφορίες.
Συνοπτικά σχετικά με την κατανάλωση λαδιού. Έχω 1,33 2011 με 200.000χμ και μου έκαιγε >1000ml/1000km. Μετά από άπειρο διάβασμα για την κατανόηση του προβλήματος και όλους τους εναλλακτικούς τρόπους επισκευής, τελικά όντως βρήκα τρόπο που θεωρητικά ήταν ιδανικός σε όλες τις παραμέτρους του. Τον δοκίμασα και στα 3.000km δεν έχει κάψει κυριολεκτικά σταγόνα. Στα 5000χμ έκαψε 750ml, από τα 6000ml που θα έκαιγε χωρίς τον καθαρισμό (έχω τραβήξει video και φωτογραφίες των πιστονιών με ενδοσκοπική κάμερα, πριν και μετά, και η διαφορά είναι ξεκάθαρη)
Το προϊόν που χρησιμοποίησα (VERYLUBE Anticarbon engine cleaner) είναι σε μορφή σπρέι - υγρή (υπάρχει και σε σωληνάρια, αλλά είναι δύσκολη η χρήση για τον κινητήρα μας). https://xado.co.uk/chemicals-and-fluids/engine-products/anti-carbon-treatment/verylube-anti-carbon-engine-cleaner . Το υγρό το φέρνει και Έλληνας αντιπρόσωπος με περίπου 15€ http://www.motorlube.gr/ αλλά υπάρχει και στο ebay αρκετά πιο ακριβά λόγω μεταφορικών (απο την Ουκρανία). Ο Έλληνας αντιπρόσωπος όπως έχει γραφεί σε επόμενα posts στο τρέχον topic, έχει δείξει τη διαδικασία καθαρισμού σε κοντινό του συνεργείο και πλέον μπορεί να την κάνει και επαγγελματίας για όσους δεν μπορούν από μόνοι τους
Οι οδηγίες καθαρισμού:
Ενώ έχουμε το αυτοκίνητο σε επίπεδο έδαφος και κρύο – η θερμοκρασία να είναι σε 0 κουτάκια, το βάζουμε μπροστά μέχρι να φτάσει σε 1-2 κουτάκια. Μετά το σβήνουμε. Σκουπίζουμε το καπάκι της μηχανής και μετά με μια ηλεκτρική σκούπα μαζεύουμε ότι πιθανή σκόνη έχει. Δεν πρέπει να υπάρχει ο παραμικρός κόκκος σκόνης για να μην μπει μέσα στο μοτέρ σε επόμενα βήματα.
Βγάζουμε τα μπουζί (14άρι μπουζόκλειδο) χωρίς να βάλουμε αρκετή δύναμη και αποσυνδέουμε τους πολλαπλασιαστές.
Ψεκάζουμε το υγρό αυστηρά για 5 δευτερόλεπτα σε κάθε κύλινδρο κρατώντας το μπουκάλι όρθιο ενώ ψεκάζουμε. Το ξαναγράφω, αυστηρά 5 δευτερόλεπτα.
Μετά βιδώνουμε με προσοχή το κάθε μπουζί χωρίς να το σφίξουμε (απλά για να μην μπαίνει αέρας). Αρχίζουμε να μετράμε 15 λεπτά. (σε αυτό το χρόνο, το υγρό λιώνει τον ζεστό άνθρακα και τον κάνει λάσπη. Επειδή δεν υπάρχει συμπίεση στους κυλίνδρους, τα ελατήρια είναι χαλαρά και το υγρό περνάει από τις κορυφές των πιστονιών στα ελατήρια και χαλαρώνει τον άνθρακα)
Κατά τη διάρκεια των 15 λεπτών πρέπει να αποσυνδέσουμε ότι ασφάλεια υπάρχει και έχει σχέση με ενεργοποίηση των πολλαπλασιαστών και έκχυση καυσίμου μέσω injection. Αυτό γιατί δεν πρέπει να πέσει καύσιμο στους κυλίνδρους ούτε να περνάει ρεύμα στους πολλαπλασιαστές (που ούτως ή άλλως έχουμε αποσυνδέσει για να μην καούν). *Σύμφωνα με το ακόλουθο, που αφορά το δικό μου μοντέλο και από όσες ασφάλειες έχει η ασφαλειοθήκη μου (γιατί δεν τις έχει όλες) https://www.autogenius.info/toyota-auris-mk1-2006-2012-fuse-box-diagram/ αποφάσισα και έβγαλα τις 30, 32, 40, 41 (οι οδηγίες λένε Disconnect ignition timing sensor, Hall device and commutator.) Άλλες οδηγίες σε YouTube videos για παρόμοιες μεθόδους, λένε ότι πρέπει να σηκώσουμε την πεταλούδα με πλαστικό μαλακό κατσαβίδι και να την αφήσουμε σηκωμένη (για να μην την γρατσουνίσουμε) ώστε να υπάρχει πρόσβαση αέρα για τα επόμενα βήματα. Δεν το έκανα και δεν νομίζω να είναι τρομερά απαραίτητο!
Μόλις περάσουν τα 15 λεπτά και αφού έχουμε κάνει όλα τα παραπάνω, αφαιρούμε όλα τα μπουζί, βάζουμε μια μεγάλη απορροφητική πετσέτα πάνω στο καπάκι του μοτέρ (με προσοχή να μην έχει κλωστές, να μην είναι βρώμικη και να μην εξέχει και την τραβήξει κανένα λουρί) και γυρνάμε τη μίζα για 5-10 δευτερόλεπτα ώστε να καθαρίσουν τα ελατήρια με την κίνηση των πιστονιών. Σημαντικό να μην έχουμε βιδωμένα τα μπουζί γιατί θα γίνει υδραυλικό κλείδωμα (hydraulic lock) και θα σπάσει τα πάντα στο μοτέρ.
Μετά το γύρισμα του μοτέρ, λογικά έχουν πεταχτεί βρωμιές παντού και έχουν μαζευτεί στην πετσέτα. Το θέλουμε αυτό. Δεν θέλουμε να μείνει υγρό στους κυλίνδρους -> υδραυλικό κλείδωμα. Γι' αυτό ψεκάζουμε στην αρχή της διαδικασίας μόνο 5 δευτερόλεπτα. Μόλις το κάνουμε, περιμένουμε άλλα 5 λεπτά. Υποθέτουμε πως δεν έχει μείνει μεγάλη ποσότητα υγρού στους κυλίνδρους και βάζουμε τα πάντα με προσοχή στη θέση τους.
Βάζουμε μπροστά το αυτοκίνητο με αρκετή προσπάθεια (γυρνώντας κανονικά το κλειδί / πατώντας γκάζι κλπ), γιατί λογικά δεν θα παίρνει για τουλάχιστον 10 δευτερόλεπτα (θα κλοτσάει και δεν θα κρατάει ρελαντί), θα πάρει όμως στο τέλος.
Ξεκινάμε βόλτα 15λεπτη όπου το μοτέρ θα δουλεύει 4000-5000 στροφές (Οι οδηγίες του κατασκευαστή γράφουν: Start the engine and run it at moderate rpm for up to 15 minutes. During this period softened remains of carbon will be removed through the exhaust system)
Μετά εγώ έκανα αλλαγή λαδιών. Ο κατασκευαστής λέει δεν χρειάζεται! Οπότε το αφήνω πάνω σας!!!
- Αρκετοί συνδιάζουν αυτή την αλλαγή λαδιών και με το ακόλουθο engine flush (XADO Total Flush) https://xado.co.uk/news-xado-engine-flush-treatment το οποίο δεν καταστρέφει τις φλάντζες και βοηθάει στον καθαρισμό του 3ου ελατηρίου (απο πάνω προς τα κάτω) των πιστονιών που είναι το ελατήριο του λαδιού, μαζί με τις τρύπες επιστροφής λαδιού στο κάρτερ (όπου εκεί εντοπίζεται κυρίως το αίτιο του προβλήματος με την κατανάλωση του λαδιού)
-
Κύριοι στον 2sz-fe η πολλαπλή εξαγωγής έχει φλάντζα , υπάρχει περίπτωση να προκύψει διαρροή ψυκτικού υγρού και να οφείλεται στην συγκεκριμένη φλάντζα ; ρωτάω καθώς διαπιστώθηκε διαρροη ψυκτικού υγρού κάτω από την πολλαπλή εξαγωγής -λάδια καθαρά , δεν έχει άσπρο καπνό πίσω το αμάξι δουλεύει άψογα.
sorry για το offtopic
-
Κύριοι στον 2sz-fe η πολλαπλή εξαγωγής έχει φλάντζα , υπάρχει περίπτωση να προκύψει διαρροή ψυκτικού υγρού και να οφείλεται στην συγκεκριμένη φλάντζα ; ρωτάω καθώς διαπιστώθηκε διαρροη ψυκτικού υγρού κάτω από την πολλαπλή εξαγωγής -λάδια καθαρά , δεν έχει άσπρο καπνό πίσω το αμάξι δουλεύει άψογα.
sorry για το offtopic
Σε αυτόν τον κινητήρα περνάνε νερά από την EGR τα οποία στεγανοποιούνται μέσω της φλάτζας εξαγωγής, μάλλον έχει λασκάρει η παλλαπλή ή θέλει άλλαγμα η φλάντζα της.
-
Καλησπέρα σας,
Μετά απο καιρό θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Ακούω ένα κροτάλισμα(πτερουγισμα) πιθανόν απο τον κινητήρα, υπάρχει περίπτωση να προέρχεται απο την μηχανή λόγω των δυσλειτουργικών ελατηρίων; Να υπενθυμίσω πως έκαιγα 700ml/1000 χλμ και μετά το πρώτο καθαρισμό μειώθηκε κατα 40%, πριν 3 εβδομάδες έκανα και δεύτερο καθαρισμό και θα ενημερώσω για την αποτολεσματικότητα σε λίγους μήνες. sphinxgr γνωρίζεις απο που μπορεί να προέρχεται το κροτάλισμα; καδένα άλλαξα προσφατα και δεν ήταν αυτό το πρόβλημα. Ακούγεται κατα την επιτάχυνση και εντονότερα όταν είναι κρύος ο κινητήρας. Δεν θέλω να ξεφύγω απο το θέμα μας απλα θα ήθελα να άποψη σας αν μπορεί να σχετίζεται.
Ευχαριστώ!σε εμενα ακριβως τον ιδιο ηχο σε RAV4 2003 μοντελο διλιτρο ενα μηνα πριν τελειωσει η 6ετης εγγυηση με 141.000 χλμ. Ηταν ο πυρος της μπιελας και αλλαχθηκε το μπλοκ του κινητηρα μες στην εγγυηση. Μου ειπαν θα βαραγε μπιελα σε περιπου 30.000 χλμ, συμφωνα με τεχνικη οδηγια της ΤΟΥΟΤΑ που ανεφερε ακριβως αυτον τον ηχο στην επιταχυνση και ιδιαιτερα οταν ειναι κρυο σαν ντιζελ. Άρα ο κινητηρας σου δεν εχει ζωη και κακως σου αλλαξανε καδενα. Εντωμεταξυ περα απο τον ηχο ο κινητηρας ηταν αψογος και καταναλωση και τραβηγμα.
-
dark_nightfall wrote:
Κύριοι στον 2sz-fe η πολλαπλή εξαγωγής έχει φλάντζα , υπάρχει περίπτωση να προκύψει διαρροή ψυκτικού υγρού και να οφείλεται στην συγκεκριμένη φλάντζα ; ρωτάω καθώς διαπιστώθηκε διαρροη ψυκτικού υγρού κάτω από την πολλαπλή εξαγωγής -λάδια καθαρά , δεν έχει άσπρο καπνό πίσω το αμάξι δουλεύει άψογα.
sorry για το offtopic
Σε αυτόν τον κινητήρα περνάνε νερά από την EGR τα οποία στεγανοποιούνται μέσω της φλάτζας εξαγωγής, μάλλον έχει λασκάρει η παλλαπλή ή θέλει άλλαγμα η φλάντζα της.
Είσαι τιτανοτεράστιος τρισμεγιστος γαματος αν ισχύει αυτό που σκέφτηκα (και λες ) καθώς είχα αλλάξει την πολλαπλή μαζι με τον καταλύτη (λόγω προβληματος στον καταλύτη) και θυμάμαι μετά την αλλαγή (όχι άμεσα) παρατήρησα διαρροή κάτω απο την πολλαπλή.
Σε ερώτηση σε αντιπροσωπεία μου είπαν για φλαντζα κεφαλής
-
21 Quadra wrote:
dark_nightfall wrote:
Κύριοι στον 2sz-fe η πολλαπλή εξαγωγής έχει φλάντζα , υπάρχει περίπτωση να προκύψει διαρροή ψυκτικού υγρού και να οφείλεται στην συγκεκριμένη φλάντζα ; ρωτάω καθώς διαπιστώθηκε διαρροη ψυκτικού υγρού κάτω από την πολλαπλή εξαγωγής -λάδια καθαρά , δεν έχει άσπρο καπνό πίσω το αμάξι δουλεύει άψογα.
sorry για το offtopic
Σε αυτόν τον κινητήρα περνάνε νερά από την EGR τα οποία στεγανοποιούνται μέσω της φλάτζας εξαγωγής, μάλλον έχει λασκάρει η παλλαπλή ή θέλει άλλαγμα η φλάντζα της.
Είσαι τιτανοτεράστιος τρισμεγιστος γαματος αν ισχύει αυτό που σκέφτηκα (και λες ) καθώς είχα αλλάξει την πολλαπλή μαζι με τον καταλύτη (λόγω προβληματος στον καταλύτη) και θυμάμαι μετά την αλλαγή (όχι άμεσα) παρατήρησα διαρροή κάτω απο την πολλαπλή.
Σε ερώτηση σε αντιπροσωπεία μου είπαν για φλαντζα κεφαλής
Δεν είμαι τίποτα από αυτά που λες, μπήκα στο νετ και είδα πως είναι εκεί στο σημείο ο κινητήρας αυτός και κατάλαβα ότι από εκεί υπάρχει περιθώριο διαρροής νερού, το συνεργείο που σου είπε για φλάτζα κεφαλής θα σε έκανε μεροκάματο, πήγαινε εκεί που σου έκαναν την προηγούμενη δουλειά να την διορθώσουν.
-
Καλησπέρα σας. Είχα το ίδιο πρόβλημα δλδ έκαιγε λαδια το αμάξι και ψάχνοντας ευτυχώς βρήκα αυτό το φόρουμ.
έχω ένα Auris 1,3, 2009 μοντέλο στα 135000. Από πέρυσι τον Δεκέμβριο άναψε το λαμπάκι λαδιού. Έκτοτε το παρατηρώ και είχε φτάσει μετά από 3000km και έκαιγε 1l λάδι/1000km. Πήγα σε Toyota και μου είπαν ρεκτιφιέ (3500€). Παρεπιπτόντως ήδη μου έχει χαλάσει το σασμάν (κλασική βλάβη) που μόνο αυτή ήξερα.
τεσπα. Πήγα και έκανα την θεραπεία xado. Δλδ σπρέι anti carbon xado ως εξής: κινητήρας στο 2 νταμακι θερμοκρασίας και έριξα όλη την ποσοστητα του σωληνάριου ψεκάζονται 3s σε κάθε κύλινδρο. Βάζω μπουζί περιμένω 30'. Βγάζω μπουζί μίζα πετάει ότι πετάει.
μετα εκκίνηση. Ζορίστηκε λίγο μπορώ να πω. Μου έμεινε αναμενόμενο το check engine αλλά το πήγα βόλτα. Γύρω στα 40' προσπαθώντας να είμαι κοντά ή πιο πάνω από τις 4000rpm.
Μετά αφήνω να πέσει πάλι στο δεύτερο νταμακι θερμοκρασία και βάζω καθαριστικο στο λάδι anticarbon xado total flush. Το βάζω μπροστά και λειτουργεί για 25'.Μετα αλλαγή λαδιών με eneos 5-30. Πάντα 5-30 έβαζα. Συνεργείο τυπικός και πάντα ή σε αντιπροσωπεία ή εξειδικευμένο-εξουσιοδοτημένο. Service πάντα στην ώρα του.
Στο τέλος βάζω και πρόσθετο carlube oil treatment. Μέτρηση μετά από 1100km και δεν έχει πέσει η στάθμη!!!!! Απίστευτο.
ειμαι σχεδόν βέβαιος βέβαια ότι κάποια στιγμή στο μέλλον θα ξανακαψει. Όποτε το παρακολουθώ. Και μόλις αρχίσει ξανά το ίδιο και βλεπουμε. -
Μέτρηση μετά από 1100km και δεν έχει πέσει η στάθμη!!!!! Απίστευτο.
ειμαι σχεδόν βέβαιος βέβαια ότι κάποια στιγμή στο μέλλον θα ξανακαψει. Όποτε το παρακολουθώ. Και μόλις αρχίσει ξανά το ίδιο και βλεπουμε.Βάσει λογικής και λόγω του ότι το πρόβλημα δεν έχει λυθεί με αλλαγή όλων των προβληματικών μερών, κάποια στιγμή θα αρχίσει ξανά η κατανάλωση. Τι μπορείς να κάνεις εσύ ? Να αλλάζεις λάδια το μέγιστο στις 7500χμ και να το πατάς σε τακτική βάση.
Απο κει και πέρα, υποθέτω ότι επειδή είχες σχετικά μικρή κατανάλωση, τώρα δεν θα έχεις καθόλου κατανάλωση. Αν το θυμηθείς, μόλις φτάσεις τις 5000χμ, γράψε μας πόσο κατανάλωσες.
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού