'κάνω καθαρισμό xado με διαφορετική διαδικασία από την τυπική'
Την πρώτη φορά που εφάρμοσα την διαδικασία xado, έκανα ότι περιγράφει η συσκευασία, με την διαφορά ότι το ζουμί μετά τον καθαρισμό το ρούφηξα με κατασκευή και το είχα σε δοχείο. Παρατήρησα λοιπόν ότι εντός του ζουμιού υπήρχαν αδιάλυτοι κόκκοι από ίζημα που δεν μου άρεσε. Οι μετρήσεις συμπίεσης ήταν χαμηλότερες, και η διαφυγή αερίων από το έμβολο προς το κάρτερ μεγαλύτερη. Άρα έκανα καλό ή κακό? Επανέλαβα την διαδικασία.
Σήκωσα τον εμπρός άξονα σε 33 εκατοστά διαφορά από τον πίσω (για να έρθει οριζόντιο το πιστόνι).
Εφάρμοσα θετική πίεση αέρα στο κάρτερ τόση όση έχει ο πνεύμονας του ανθρώπου - με κομφλέρ μηχανικά και συνεχόμενα από το ψευτοκάπακο (το σκεπτικό ήταν το ζουμί xado που θα ακολουθούσε να μην παρασύρει το βρόμικο ίζημα εντός των ελατηρίων). Έγινε η εφαρμογή. Οριζοντοποιήθηκε το αυτοκίνητο για να ρεύσει το ίζημα σε μια άκρη. Το ρούφηξα. Δούλεψα τον κινητήρα.
Επανέλαβα την διαδικασία με την διαφορά ότι τώρα δεν εφάρμοσα την προηγούμενη πίεση αλλά στην φάση των 15 λεπτών ενέργειας του καθαρού πλέων φαρμάκου, περίστρεφα λίγο τον στροφαλοφόρο δεξιά αριστερά ώστε η κίνηση των εμβόλων να βοηθήσει μέρος του φαρμάκου να εισχωρήσει εντός των ελατηρίων. Κατέβασα το αυτοκίνητο. Ρούφηξα ότι έμεινε. Λειτούργησα τον κινητήρα.
Η όλη προσπάθεια αποσκοπούσε στο να εκτεθούν τα ελατήρια σε καθαρό xado και να έχω έτσι το μέγιστο θετικό αποτέλεσμα.
'Απορώ τι κατανάλωση θα υπήρχε αν είχες βάλει 5-30 αντί για 0-20, μετά τους καθαρισμούς. Μεγαλύτερη ή μικρότερη!?'
Θεωρώ ότι ο κινητήρας στα χλμ που έχω δεν έχει καθόλου φθορές οπότε το 0-20 είναι η καλύτερη επιλογή.
'Εγω προσωπικά τις κάνω πάντα, αυστηρά στις 5000χμ'
Συμφωνώ κι εγώ σε αυτή σου την επιλογή. Έχεις δίκιο. Δεν πρέπει να παραμείνουν περισσότερα χλμ.