Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 21
    • Best 0
    • Groups 0

    puntos

    @puntos

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    4
    Profile views
    21
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location θεσσαλονίκη

    puntos Unfollow Follow

    Latest posts made by puntos

    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Συνέχεια της καταχώρησης #620

      Το Auris με το ιστορικό στην #620 , συμπλήρωσε τα 5.000 km. Συνολικά 83.550km. Η κατανάλωση του λαδιού είναι μηδενική! Τίποτα! Οι διαδρομές που διάνυσε σε αυτή την καταμέτρηση ήταν 80% ταξίδι και 20% πόλη. Τα καινούρια λάδια θα τα βάλω όταν το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιηθεί στην επόμενη διαδρομή ταξιδιού, ώστε η μέγιστη καθαριστική ικανότητα του νέου λαδιού να συμπέσει με συνθήκες λειτουργίας κινητήρα που θα ευνοούν τον καθαρισμό του.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      puntos
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      'κάνω καθαρισμό xado με διαφορετική διαδικασία από την τυπική'

      Την πρώτη φορά που εφάρμοσα την διαδικασία xado, έκανα ότι περιγράφει η συσκευασία, με την διαφορά ότι το ζουμί μετά τον καθαρισμό το ρούφηξα με κατασκευή και το είχα σε δοχείο. Παρατήρησα λοιπόν ότι εντός του ζουμιού υπήρχαν αδιάλυτοι κόκκοι από ίζημα που δεν μου άρεσε. Οι μετρήσεις συμπίεσης ήταν χαμηλότερες, και η διαφυγή αερίων από το έμβολο προς το κάρτερ μεγαλύτερη. Άρα έκανα καλό ή κακό?  Επανέλαβα την διαδικασία.

      Σήκωσα  τον εμπρός άξονα σε 33 εκατοστά διαφορά από τον πίσω (για να έρθει οριζόντιο το πιστόνι).

      Εφάρμοσα θετική πίεση αέρα στο κάρτερ τόση όση έχει ο πνεύμονας του ανθρώπου - με κομφλέρ μηχανικά και συνεχόμενα από το ψευτοκάπακο (το σκεπτικό ήταν το ζουμί xado που θα ακολουθούσε να μην παρασύρει το βρόμικο ίζημα εντός των ελατηρίων). Έγινε η εφαρμογή. Οριζοντοποιήθηκε το αυτοκίνητο για να ρεύσει το ίζημα σε μια άκρη. Το ρούφηξα. Δούλεψα τον κινητήρα.

      Επανέλαβα την διαδικασία με την διαφορά ότι τώρα δεν εφάρμοσα την  προηγούμενη πίεση αλλά στην φάση των 15 λεπτών ενέργειας του καθαρού πλέων φαρμάκου, περίστρεφα λίγο τον στροφαλοφόρο δεξιά αριστερά ώστε η κίνηση των εμβόλων να βοηθήσει μέρος του φαρμάκου να εισχωρήσει εντός των ελατηρίων. Κατέβασα το αυτοκίνητο. Ρούφηξα ότι έμεινε. Λειτούργησα τον κινητήρα.

      Η όλη προσπάθεια αποσκοπούσε στο να εκτεθούν τα ελατήρια σε καθαρό xado και να έχω έτσι το μέγιστο θετικό αποτέλεσμα.

      'Απορώ τι κατανάλωση θα υπήρχε αν είχες βάλει 5-30 αντί για 0-20, μετά τους καθαρισμούς. Μεγαλύτερη ή μικρότερη!?'

      Θεωρώ ότι ο κινητήρας στα χλμ που έχω δεν έχει καθόλου φθορές οπότε το 0-20 είναι η καλύτερη επιλογή.

      'Εγω προσωπικά τις κάνω πάντα, αυστηρά στις 5000χμ'

      Συμφωνώ κι εγώ σε αυτή σου την επιλογή. Έχεις δίκιο. Δεν πρέπει να παραμείνουν περισσότερα χλμ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      puntos
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Παρακάτω θα καταχωρίσω τις καταναλώσεις λαδιού που μέτρησα στον 1.33 στην διάρκεια των 21.000χλμ που έχω το αυτοκίνητο. Αγοράστηκε με 59.350χλμ. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε αλλάξει λάδια 5w30 toyota στα 53.300χλμ. Στα 61.850χλμ η στάθμη έπεσε στο min (διάρκεια 8.550χλμ).

      Στα 61.850χλμ κάνω την δική μου δοκιμή με λάδια 5w30 toyota και τα κρατώ για 6.700χλμ (έως 68.540χλμ). Κατανάλωσα 700ml.

      Στα 68.540χλμ κάνω καθαρισμό xado με διαφορετική διαδικασία από την τυπική και βάζω λάδια 0w20. Μετά από 5.450χλμ κάνω καθαρισμό με engine flash moly (με το μοτέρ να εργάζετε με το flash στις 2500στρ. για 10 λεπτά). Στην διάρκεια αυτών των χλμ κατανάλωσα 250ml.

      Στα 74.000χλμ βάζω πάλι 0w20 και το αλλάζω στα 78.550 (9 μήνες) διάρκεια 4500χλμ. Η κατανάλωσή μου ήταν στα 100ml.

      Στα 78.550χλμ βάζω πάλι 0w20 και μέχρι τώρα στα 80.250χλμ (διάρκεια 1700χλμ) δεν έχει καταναλώσει τίποτα.

      Το αυτοκίνητο το έχω στα χέρια μου 3,5 χρόνια. Η δουλειά του είναι να κάνει 4χλμ την ημέρα (2 πήγαινε και 2 επιστροφή) όπου πηγαίνει η σύζυγός μου στην δουλειά της. Και ακόμη μία διαδρομή, σε διάστημα 2 ή 3 μηνών θα πάμε Θεσσαλονίκη Λάρισα. Όσο περνάει ο καιρός καθιέρωσα την 'βόλτα συντήρησης'  όπου το βγάζω σε ανοικτό δρόμο για ξεκάπνισμα. Αφού ζεσταθούν καλά τα λάδια (75 + βαθμούς) (η θερμοκρασία τους σε συνεχόμενο ταξίδι με 120χλμ/ώρα είναι 95 βαθμούς και πίεση 3 bar), το ανοίγω στις 5000στρ για 1 λεπτό, μετά κανονικά, κατόπιν πάλι επανάληψη για 2-3 φορές ακόμα. Στο ταξίδι για μακρυά το ανοίγω κάθε 30χλμ περίπου. Ή 100χλμ/ώρα και τρίτη ή 135χλμ/ώρα και τέταρτη, ότι βολεύει στο δρόμο (μην καρφωθούμε κι όλα...). Αν τον καιρό που το αγόρασα μπορούσα να φανταστώ πόσες ώρες και φαιά ουσία θα απαιτούσε το πρόβλημά του, όσο μαζοχιστής και αν είμαι - που είμαι πολύ... θα το πουλούσα! Δεν αξίζει.

      Ότι έχω κάνει, πέρασε από το δικό μου χέρι και μετά από αρκετή σκέψη. Οπότε ότι απορία έχετε, το συζητάμε...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      puntos
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Θα μπορούσες να μας δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες για τον κινητήρα σου; Στα πόσα χλμ έκανες αυτό το σέρβις που περιγράφεις; Πόσα χλμ έκανες από τότε; Τι λάδι βάζεις στον κινητήρα; Θα μπορούσες να ρωτήσεις τον μάστορά σου ποιό καθαριστικό χρησιμοποίησε; Για πόσα χλμ υπολογίζει αυτός ότι θα κρατήσει η μειωμένη κατανάλωση λαδιού;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      puntos
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Το να βρίσκεσαι σε φάση που στα 150000 χλμ να χρησιμοποιείς 0W-20 και να έχεις αυτή την κατανάλωση χωρίς να έχεις εφαρμόσει κάποια θεραπεία είναι μάλλον αξιοζήλευτο. Θα ήθελα να μάθω σε γενικές γραμμές τον τρόπο που δούλεψε  το αυτοκίνητο στα χλμ αυτά. Ποσοστό χλμ εντός και εκτός πόλης, για εντός πόλης σε τι χρόνους δουλεύει στο ρελαντί, για εκτός πόλης με πόσες στροφές συνήθως ταξιδεύεις, πόσο συχνά βρίσκετε το μοτέρ στις 4000 - 5000 στροφές.

      Οι περισσότεροι αναγνώστες του θέματος 1nr-fe 1.33 έφτασαν σε αυτό το ποστ γιατί είχαν το συγκεκριμένο πρόβλημα και ψάχτηκαν στο internet. Άρα είμαστε μια παρέα πονεμένων. Άραγε πόσοι είναι αυτοί που δεν έχουν κατανάλωση λαδιού? Ρωτήστε τους γνωστούς σας που έχουν τον 1.33. Θα μπορούσαμε να βγάλουμε ένα στατιστικό?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      puntos
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Ο κυβισμός του προβληματικού κινητήρα που συζητάμε είναι 1329 cc (για την τυπική αναγνώριση του ενόχου)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      puntos
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Αν κάποιος χρησιμοποιήσει σωληνάρια θα πρέπει να έχει υπόψη του ότι το φάρμακο που θα μπει στην επιφάνεια του επίπεδου πιστονιού (επίπεδο θα έρθει το πιστόνι όταν ο μπροστινός άξονας του Auris υψωθεί κατά 33 εκατοστά) μετά τα 6ml πλημμυρίζει το σκάψιμο της επιφάνειας του πιστονιού και οδεύει προς το χιτώνιο. Επίσης οι κορυφές θέλουν πολύ μεγαλύτερη ποσότητα για να καλυφθούν. Σε αντίθεση με το σωληνάριο, στο σπρέι το σύννεφο του φαρμάκου θα πάει παντού. Μια καινούρια φιάλη xado, σε 5 δευτερόλεπτα ψεκασμού, δίνει 11 ml υλικού.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      puntos
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      21 Quadra

      “το άνοιγμα της βαλβίδας του φίλτρου στο ρελαντί”

      Για πια λειτουργία μιλάμε;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      puntos
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Οι κινητήρες του θέματός μας ειναι της τάξεως των 120.000χλμ με αλλαγές λαδιών μέγιστο ένα χρόνο ή 15.000χλμ. Δεν νομίζω ότι ανήκουν στην κατηγορία “αν ήταν πολύ βρώμικος ο κινητήρας” (εννοείται ότι μιλάμε για τις εσωτερικές διαδρομές πίεσης του λαδιού γιατί η εξωτερική βρωμιά φιλτράρετε και δεν μπορεί να μεταφερθεί εντός).

      Όταν γράφεις “θα ειναι για πολύ λίγο” εννοείς ότι ο καθαρισμός θα είναι πολύ επιφανειακός (θα αφαιρεθεί ένα λεπτό φίλμ από την καρβουνιά) ή ότι θα παραμείνει καθαρό για μικρό χρονικό διάστημα;

      Τα σημερινά engine flash περιγράφουν χρήση στο ρελαντί. Εσύ θυμάσε για εκείνο “με σταθερές στροφές 2000 για 20' ”; Θα ήθελα την γνώμη σου για τις μέγιστες - ασφαλής - στροφές( εννοείται άφορτες) που θα μπορούσε να λειτουργήσει ο κινητήρας στα 10 με 15 λεπτά των τωρινών για δύο λόγους. Στο toyota Techdoc αναφέρει πως η ψύξη και λίπανση του εμβόλου (άρα και του χιτωνίου - ελατηρίων καταλαβαίνω εγώ) γίνετε από τα oil system nozzle (15708-47030) τα οποία όμως ενεργοποιούντε αφού αυξηθεί η πίεση από ένα επίπεδο και πάνω. Δηλαδή στο ρελαντί του ζεστού κινητήρα σίγουρα δεν πιτσιλάνε. Άρα το λάδι με engine flash σε συνθήκες ρελαντί θα φτάσει στο ελατήριο λαδιού σε πολύ μικρή ποσότητα - άρα χαμηλό αποτέλεσμα. Επίσης η βεβιασμένη ροή του λαδιού - καθαριστικού στο αυλάκι του ελατηρίου καθώς και στις τρύπες του αυξάνει όσο αυξάνουν οι στροφές λειτουργίας. Αυτή θα βοηθήσει να παρασυρθούν οι καρβουνίλες πιο αποτελεσματικά. Άρα για τους δύο αυτούς λόγους θέλω περισσότερες του ρελαντί στροφές. Ρώτητα την toyota και δεν γνωρίζουν την ελάχιστη πίεση όπου ανοίγουν. Θα το πειραματιστώ όμως...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      puntos
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Δεν πιστεύω πως ένα επώνυμο προϊόν με σαφείς οδηγίες χρήσεις θα έκανε τέτοια ζημιά. Ο κινητήρας μας είναι ακόμα παρθένος. Έχει την εργοστασιακή συναρμολόγηση με την καλύτερη - πιστεύω - στεγανότητα.

      Σε ένα μοτέρ με κατανάλωση λαδιού 1+ λίτρα στα 1000χλμ το xado κατά την εφαρμογή του θα μπορούσε να εισχωρίσει πέραν των διακένων του πρώτου ελατηρίου και προς το δεύτερο και πιθανών το τρίτο. Μετά την πρώτη - πετυχημένη - εφαρμογή του όμως, δεν πιστεύω μια δεύτερη κοντά χιλιομετρικά επανεφαρμογή του θα μπορούσε να εισχωρίσει παρακάτω του πρώτου - τώρα πλέον - στεγανού ελατηρίου.

      Εδώ λοιπόν βλέπω την χρησιμότητα του engine flash. Σε ένα ελατήριο λαδιού που ξαναήρθε σε κινητικότητα και επιτρέπει το λάδι να εισχωρίσει στα διάκενά του, τώρα το engine flash θα ακολουθήσει με καλύτερο καθαρισμό. Αν οι τρύπες είναι έστω λίγο ανοιχτές, η ροή του καθαριστικού θα ολοκληρώσει την δουλειά.

      Με αυτές τις σκέψεις πιστεύω πως σε ένα κινητήρα - σαν τον δικό μου - που βρήσκεται σε αρχικά στάδια του προβλήματος, και σε αυτούς που έχουν ήδη κάνει εφαρμογή xado, θα είναι σφαιρικά πιο αποτελεσματικό αν χρησιμοποιούσαν ένα engine flash.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      puntos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr