-
...ναι οντως δεν το εχουν στο site, αλλα ειναι διαθεσιμο
Το παρηγγειλα ,περιμενω να ρθει να το χρησιμοποιησω μπας και δω προκοπη.
-
update: 1ον, Παρα τον καθαρισμό η κατανάλωση λαδιου παραμενει στον ιδιο ακριβως ρυθμο, θα πρεπει να ψαξω αλλου την αιτια..μαλλον τσιμουχακια βαλβιδων.
2ον, Πηγα να κανω καθαρισμο σε δευτερο αυτοκίνητο και τα αποτελεσματα ηταν ελαχιστα .. το περιεχόμενο δεν επαρκει για δευτερο καθαρισμο, παρα το οτι υπαρχει υλικο στο σπρει. Προφανως υπαρχει πολυ περισσότερο προωθητικο στο σπρει σε σχεση με το καθαριστικο. Κατι παρομοιο διαπιστωσε και καποιος αλλος αν θυμαμαι σε προηγούμενο ποστ. Θα προσπαθήσω να βρω το καθαριστικο σε σωληναριο ωστε να εχω ελεγχο του ποσο ριχνω σε καθε κυλινδρο
-
update: 1ον, Παρα τον καθαρισμό η κατανάλωση λαδιου παραμενει στον ιδιο ακριβως ρυθμο, θα πρεπει να ψαξω αλλου την αιτια..μαλλον τσιμουχακια βαλβιδων.
2ον, Πηγα να κανω καθαρισμο σε δευτερο αυτοκίνητο και τα αποτελεσματα ηταν ελαχιστα .. το περιεχόμενο δεν επαρκει για δευτερο καθαρισμο, παρα το οτι υπαρχει υλικο στο σπρει. Προφανως υπαρχει πολυ περισσότερο προωθητικο στο σπρει σε σχεση με το καθαριστικο. Κατι παρομοιο διαπιστωσε και καποιος αλλος αν θυμαμαι σε προηγούμενο ποστ. Θα προσπαθήσω να βρω το καθαριστικο σε σωληναριο ωστε να εχω ελεγχο του ποσο ριχνω σε καθε κυλινδρο
Μάλλον επειδή πρόκειται για διαφορετικό κινητήρα στο δικό σου αυτοκίνητο, το αίτιο είναι διαφορετικό.
Το μπουκάλι, θέλει ψέκασμα 5 δευτερολέπτων στον κάθε κύλινδρο. Εγώ προσωπικά έχω κάνει με ένα μπουκάλι 16 κυλίνδρους. Βέβαια κάποιος είχε κάνει μια σωστή επισήμανση (γιατί και εγώ στην αρχή λάθος το έκανα), το μπουκάλι πρέπει να είναι απόλυτα όρθιο όταν ψεκάζεις και όχι υπό γωνία. Αν δεν το προσέξεις και είναι υπό γωνία, ψεκάζει μόνο αέρα.
-
...και όμως εχω κανει τους ψεκασμούς σωστά, για 5 δευτ. και με το μπουκάλι όρθιο...εχει υγρό για αρκετούς ψεκασμούς, αλλα ειμαι σίγουρος οτι η ενεργή ουσία εχει τελειώσει και εχει μείνει σκέτο αέριο καθώς δεν εφυγε σχεδόν τίποτα απο τις καρβουνίλες στα πιστόνια του Leon. Θα δοκιμάσω και δευτερο μπουκάλι σπρέι για να επιβεβαιώσω. Θα ηθελα ομως να δοκιμάσω και τα σωληνάρια των 10ml για καθε κυλινδρο, αν εισάγονται στην Ελλάδα
-
Θα ηθελα ομως να δοκιμάσω και τα σωληνάρια των 10ml για καθε κυλινδρο, αν εισάγονται στην Ελλάδα
Για Auris σίγουρα δεν κάνουν γιατί η τρύπα για τα μπουζί είναι τουλάχιστον 20cm βάθος, οπότε αποκλείεται να πέσει μέσα. Το πιο πιθανό είναι να κάτσει στα τοιχώματα της σωλήνας. Για άλλους κινητήρες σίγουρα κάνει που δεν έχουν αυτη την ιδιαιτερότητα.
-
Πραγματοποιησα καθαρισμο με XADO σπρευ σε γκολφ 4 1,4.Εκανα αρχικα εναν οπως περιγραφεται στις οδηγιες και οπως ειπαν τα παιδια εδω.Δεν αφαιρεσα καμια φυσα ή ασφαλεια.Εκπληκτικη δουλεια πανω απο 60-70% του προσωπου του εμβολου εγινε ολοκαινουργιο.Τα δε μπουζι οντας γεματα επικαθισεις το ιδιο.Αυριο θα αλλαξω λαδια βαζοντας mobil delvac 10w40 xhp extra.Οποτε πραγματοποιησα ακομα εναν καθαρισμο με αφθονο υλικο .Νομιζω οτι ειδα διαφορες αλλα ας το δειξει καλυτερα ο χρονος. Εκπληκτικο προιον,θελω να το βαλω στο μερκ αλλα με φοβιζει για τυχον επιπτωσεις σε εναν υγιεστατο κινητηρα.
Διαφορα στη διαφυγη καυσαεριων δεν ειδα.
Οι προβληματικοι κυλινδροι ειναι ο 1 και ο 4.
-
Αν κάποιος χρησιμοποιήσει σωληνάρια θα πρέπει να έχει υπόψη του ότι το φάρμακο που θα μπει στην επιφάνεια του επίπεδου πιστονιού (επίπεδο θα έρθει το πιστόνι όταν ο μπροστινός άξονας του Auris υψωθεί κατά 33 εκατοστά) μετά τα 6ml πλημμυρίζει το σκάψιμο της επιφάνειας του πιστονιού και οδεύει προς το χιτώνιο. Επίσης οι κορυφές θέλουν πολύ μεγαλύτερη ποσότητα για να καλυφθούν. Σε αντίθεση με το σωληνάριο, στο σπρέι το σύννεφο του φαρμάκου θα πάει παντού. Μια καινούρια φιάλη xado, σε 5 δευτερόλεπτα ψεκασμού, δίνει 11 ml υλικού.
-
Αν κάποιος χρησιμοποιήσει σωληνάρια θα πρέπει να έχει υπόψη του ότι το φάρμακο που θα μπει στην επιφάνεια του επίπεδου πιστονιού (επίπεδο θα έρθει το πιστόνι όταν ο μπροστινός άξονας του Auris υψωθεί κατά 33 εκατοστά) μετά τα 6ml πλημμυρίζει το σκάψιμο της επιφάνειας του πιστονιού και οδεύει προς το χιτώνιο. Επίσης οι κορυφές θέλουν πολύ μεγαλύτερη ποσότητα για να καλυφθούν. Σε αντίθεση με το σωληνάριο, στο σπρέι το σύννεφο του φαρμάκου θα πάει παντού. Μια καινούρια φιάλη xado, σε 5 δευτερόλεπτα ψεκασμού, δίνει 11 ml υλικού.
Τα γράψεις εξαιρετικά σωστά. Βάσει προηγούμενου post σου όντως μέτρησα με ψηφιακό αλφάδι και όντως ο κινητήρας είναι υπο γωνία (νομίζω 11 μοιρών - δεν θυμάμαι ακριβώς). Προσπάθησα να μηδενίσω τη γωνία, είναι όμως πρακτικά αδύνατον. Έκανα ανύψωση 35εκ στο σημείο που μπαίνει ο γρύλος στην πόρτα, αλλά η γωνία μειώθηκε ελάχιστα.
Αν βάλεις όμως όπως λες, 5 δευτερόλεπτα υγρό, όντως τελικά πλημμυρίζει και χύνεται στα ελατήρια - αν και πιθανότατα λόγω γωνίας, μπορεί να χύνεται περισσότερο σε μια πλευρά.
-
Σωστές σκέψεις αυτα΄που γράφονται παραπάνω...Θελω να δοκιμάσω τα σωληνάρια για να φτάσει η μεγαλύτερη δυνατή ποσότητα στα ελατήρια λαδιού, υπερχειλίζοντας την κοιλότητα της κεφαλής του πιστονιού, υποθετω οτι τα 10ml του σωληναριου ειναι αρκετα ... Θεωρώ οτι το σπρέι εκανε οτι ηταν να κανει στον θαλαμο καυσης, σιγουρα οι ατμοι καθαρίζουν και την επιφάνεια του καπακιού, αν κρινω απο την υγροποιηση της καρβουνιλας στα μπουζι. Θα το αφήσω να δράσει για πολλές ωρες, ισως και μια μερα πριν βαλω τον κινητηρα σε λειτουργια. Παντως κραταω στην ακρη του μυαλου μου, μεχρι να δοκιμασω και δευτερο σπρει, οτι αδειαζει η δραστική ουσία πολύ πολύ πιο γρηγορα απο οτι υποτιθεται οτι φτανει για 20 κυλινδρους. Η δουλεια του καθαρισμού που κανει το σπρει ειναι σε καθε περιπτωση θεαματική
-
Σημερα αλλαξα τα μπουζι με νεα.Ισως ισχυει αυτο περι προωρου αδειασματος της δραστικης.Δεν ειδα διαφορετικη εικονα με τον δευτερο καθαρισμο.Αυτο που δεν μου αρεσε ειναι η υπαρξη λαδιλας στον 1ο-4ο κυλινδρο στο προσωπο του εμβολου.Οδηγηση μεχρι 2000σαλ μεσα στην πολη μετα τον καθαρισμο.Το καπνισμα παντως εχει μειωθει αρκετα αν και παλι καπνιζει.Θα δωσω χρονο και στα λαδια ,τα οποια πιστευω θα καθαρισουν τον κινητηρα.τσιμουχακια ή ελατηρια λαδιου,ολα μαζι δεν αστοχουν συνηθως αν ειναι ελαττωματικα?2-3ος αψογοι
-
update: 1ον, Παρα τον καθαρισμό η κατανάλωση λαδιου παραμενει στον ιδιο ακριβως ρυθμο, θα πρεπει να ψαξω αλλου την αιτια..μαλλον τσιμουχακια βαλβιδων.
update στο update...μετα απο 600 χλμ απο τον ελεγχο σταθμης και 850 χλμ απο τον καθαρισμο, πηγα σημερα να συμπληρώσω λάδια, όπως ειχα συνηθισει οταν υπολογιζα οτι η σταθμη θα πλησιαζει στο min και ολως παραδόξως η στάθμη ειναι εκεί που την αφησα.... πριν 600 χλμ . Που θα χρειαζόμουν 300 ml λαδι ή πανω κατω το 1/3 της βεργας. Πισω το λαδι στο πορτμπαγκαζ χωρίς να συμπληρώσω....Βρε λες?
Ειναι αρκετα τα χιλιομετρα για να πω οτι σιγουρα κατι αλλαξε- λιγα για να εχω σιγουρη εικόνα. Στα πρωτα 250 χλμ σιγουρα κατεβηκε η σταθμη απο τα 2/5 στο 1/2, αλλα εχει μεινει εκει, μετα και τα επομενα 600
Οπότε, Κραταω την ανασα μου και συνεχιζω να γραφω χιλιομετρα
-
PSilos33 wrote:
update: 1ον, Παρα τον καθαρισμό η κατανάλωση λαδιου παραμενει στον ιδιο ακριβως ρυθμο, θα πρεπει να ψαξω αλλου την αιτια..μαλλον τσιμουχακια βαλβιδων.
update στο update...μετα απο 600 χλμ απο τον ελεγχο σταθμης και 850 χλμ απο τον καθαρισμο, πηγα σημερα να συμπληρώσω λάδια, όπως ειχα συνηθισει οταν υπολογιζα οτι η σταθμη θα πλησιαζει στο min και ολως παραδόξως η στάθμη ειναι εκεί που την αφησα.... πριν 600 χλμ . Που θα χρειαζόμουν 300 ml λαδι ή πανω κατω το 1/3 της βεργας. Πισω το λαδι στο πορτμπαγκαζ χωρίς να συμπληρώσω....Βρε λες?
Ειναι αρκετα τα χιλιομετρα για να πω οτι σιγουρα κατι αλλαξε- λιγα για να εχω σιγουρη εικόνα. Στα πρωτα 250 χλμ σιγουρα κατεβηκε η σταθμη απο τα 2/5 στο 1/2, αλλα εχει μεινει εκει, μετα και τα επομενα 600
Οπότε, Κραταω την ανασα μου και συνεχιζω να γραφω χιλιομετρα
Στα 350κμ δεν φαινεται καποια καταναλωση στο δεικτη,ενω πριν τον καθαρισμο στα ιδια χιλιομετρα ειχε κατεβασει 2 χιλιοστα.
-
Τα Yaris 2007 τα 1.3 έχουν το ίδιο θέμα; Γνωρίζουμε;
-
οχι κανενα θεμα
-
Ευχαριστώ
-
Άμα βάλεις 0-20 θα καίς το διπλάσιο, βάλε 10 - 40 και παρακολούθησε το.
-
Έχω yaris με 130.000 χλμ. και καίει λάδι 1λίτρο/1000 χλμ. δεν μπορώ να κάνω την επισκευή λόγω κόστους.
Για τον καθαρισμό που με xado που αναφέρετε υπάρχει κανένα σχετικό βίντεο γιατί δεν γνωρίζω από αυτά. Επίσης κάποιο λινκ με το προιον xado που λετε.
Σε περίπτωση που δεν καταφέρω να κάνω τον παραπάνω καθαρισμό. υπάρχει άλλη λύση πχ. καθαριστικό πρόσθετο στα λαδια ή κάτι άλλο; για οτιδήποτε μου προτείνετε παρακαλώ να βάλετε και λινκ του προιόντος για να καταλαβαίνω. Επίσης θα ήθελα και οδηγίες πως θα κάνω τον καθαρισμό ή οτιδήποτε άλλο.
http://motorlube.gr/index.php?route=product/product&product_id=198
Αυτό το προιόν που βρήκα προστίθεται μέσα στα λάδια ;
Μέχρι τώρα έβαζα λάδια τουοτα 5w30. Από τώρα λέω να προσθέτω λάδια Eneos Premium Ultra 0W-20 έκτος αν έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο. Η ανάμιξη 5w30 και 0w20 μέχρι να γίνει η αλλάγή λαδιων επιτρέπεται ή πρεπει να κάνω αλλαγή λαδιών με 0w20;
-
Άμα βάλεις 0-20 θα καίς το διπλάσιο, βάλε 10 - 40 και παρακολούθησε το.
τι εννοεις αφου όλοι πιο πανω λένε για 0w20 ?
-
21 Quadra wrote:
Άμα βάλεις 0-20 θα καίς το διπλάσιο, βάλε 10 - 40 και παρακολούθησε το.
τι εννοεις αφου όλοι πιο πανω λένε για 0w20 ?
Οι παραπανω ελυσαν προς το παρον την αιτια για αυτο πηγαν στο σωστο ιξωδες.
-
Έχω yaris με 130.000 χλμ. και καίει λάδι 1λίτρο/1000 χλμ. δεν μπορώ να κάνω την επισκευή λόγω κόστους.
Καλημέρα. Πoιον κινητήρα φοράει το yaris και ανα πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα γινόταν οι αλλαγές λαδιού?
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού