Σχετικά με την αξιοπιστία των αυτοκινήτων, έχει γραφεί πολλές φορές σε αυτό το θέμα ότι τα αυτοκίνητα μετά τον 2008 δεν έχουν καμία σχέση με πριν. Γιατί? Γιατί υπάρχουν πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων που για να επιτευχθούν αλλάζει η σχεδίαση του κινητήρα σε βάρος της αξιοπιστίας , σε συνδυασμό με το κόστος παραγωγής που πρέπει να πέσει και έτσι κάθε κομμάτι του αυτοκινήτου δίνεται σε 3ες εταιρίες για παραγωγή, με χαμηλότερη ποιότητα και συναρμολόγηση σε χώρες με χαμηλής εξειδίκευσης εργατικό δυναμικό.
Όσον αφορά το συνεργείο που κάνει τον καθαρισμό δεν το ξέρω (αλλιώς θα το έγραφα). Ξέρω όμως πως μπορεί να το βρει κάποιος.
Το υγρό του καθαρισμού το φέρνει ο ακόλουθος αντιπρόσωπος http://www.motorlube.gr/ ή το ψάχνετε στο ebay (στη διπλή τιμή λόγω μεταφορικών)
- Παίρνετε τηλέφωνο στο μαγαζί 210.5615347, ρωτάτε αν έχει το Xado σπρέι καθαρισμού ελατηρίων. Αν το έχει, ζητάτε να σας πουν ποιο είναι το συνεργείο που θα κάνει τον καθαρισμό (είναι στην ίδια περιοχή και τα 2).
- Παίρνετε τηλέφωνο το συνεργείο και κλείνετε ραντεβού.
- Πριν το ραντεβού, την ίδια μέρα, αγοράζετε το υγρό + λάδια/φίλτρο, από τον αντιπρόσωπο και μετά πάτε στο συνεργείο. (Έχετε κατά νου πως χρειάζεστε 3 ώρες τουλάχιστον. 1 ώρα μόνο, θέλει για να κρυώσει ο κινητήρας με το που φτάσετε.) Το κόστος είναι περίπου 15€ το υγρό + περίπου 20€ τα εργατικά (ρωτήστε στο τηλ για ακριβή ποσά). Κάποιοι βάζουν παράλληλα και καθαριστικό κινητήρα (engine flush) με 15€ επιπλέον.
Η διαδικασία του καθαρισμού πρέπει να γίνει όταν έχει έρθει η ώρα της αλλαγής λαδιών. Συνολικό κόστος υπολογίζετε για καθαρισμό 50€ περίπου + 50€ για τα λάδια/φίλτρο (που ούτως ή άλλως θα αλλάζατε).
Φυσικά έχω γράψει οδηγίες για όσους θέλουν λίγες σελίδες πριν, ώστε να κάνουν την εφαρμογή μόνοι τους.
Για το καθαρισμό το συνεργείο που με σύστησαν απο το motorlube μου πήρε για τον καθαρισμό και για την αλλαγή λαδιών 15 Ευρώ εργασία.
Να συμπληρώσω στα πιο πάνω σχόλια μου ότι έχοντας κάνει 3000 χλμ απο το καθαρισμό άλλαξα πάλι λάδια γιατί φαίνονταν αρκετά νερομένα και μαύρα, θεώρησα πως είχαν μείνει υπολείματα του XADO μέσα και συνέχισαν να κάνουν δουλειά. Εννοείται πως στον καθαρισμό είχα αλλάξει λάδια επι τόπου.