-
Αυτοί της toyota μια ζωή κουτοπονηροι στη λεπτομέρεια. Τι βάζεις μαζί το phev και τιμή 38Κ? Μα καλά δεν ελέγχει κανείς πριν τα σηκώσουν? Και πάει μετά ο άλλος άσχετος από leasing και πάνω στο λάθος βγάζει προσφορά το φθηνότερο phev της αγοράς.
-
-
@ataim said in Νέο Toyota RAV4:
https://www.carscoops.com/2024/12/2026-toyota-rav4-is-this-our-first-look-at-its-next-generation/
"Ξεπέτα" μου φαίνεται ότι θα είναι το νέο RAV4, οπως και το νέο C-HR. Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς.
Ουσιαστικά με την πλατφόρμα TNGA στις διάφορες παραλλαγές της, η Toyota βγάζει διπλές γενιές μοντέλων. -
@bill_hsd said in Νέο Toyota RAV4:
@ataim said in Νέο Toyota RAV4:
https://www.carscoops.com/2024/12/2026-toyota-rav4-is-this-our-first-look-at-its-next-generation/
"Ξεπέτα" μου φαίνεται ότι θα είναι το νέο RAV4, οπως και το νέο C-HR. Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς.
Ναι, μπορεί να βάλουν απλά την τρέχουσα μετάδοση από το nx (240hp), 235 ελαστικα, και εσωτερικο/εξωτερικό από το crown signia, και τέλος.
-
@bill_hsd said in Νέο Toyota RAV4:
Ουσιαστικά με την πλατφόρμα TNGA στις διάφορες παραλλαγές της, η Toyota βγάζει διπλές γενιές μοντέλων.
Όλοι οι κατασκευαστές βγάζουν τουλάχιστον 2 γενιές ανα όχημα με την ίδια πλατφόρμα!
Και δεν εννοώ facelift, αλλά καθαρές γενιές. Οι πλατφόρμες σχεδιάζονται με αυτήν την προοπτική!
Αν προκύψει κάποια νέα τεχνολογία που δεν μπορεί να την ενσωμάτωσει η πλατφόρμα στην ουσία βγαίνει μη σύγχρονη η 2η γενιά. Το έχουμε δει να συμβαίνει.
Edit μπορεί να μην είναι σχεδίαση με βάση γενιές αλλά με χρονικό διάστημα.
Αλλά νομίζω γίνομαι αντιληπτός -
@nickthetrib said in Νέο Toyota RAV4:
@bill_hsd said in Νέο Toyota RAV4:
Ουσιαστικά με την πλατφόρμα TNGA στις διάφορες παραλλαγές της, η Toyota βγάζει διπλές γενιές μοντέλων.
Όλοι οι κατασκευαστές βγάζουν τουλάχιστον 2 γενιές ανα όχημα με την ίδια πλατφόρμα!
Και δεν εννοώ facelift, αλλά καθαρές γενιές. Οι πλατφόρμες σχεδιάζονται με αυτήν την προοπτική!
Αν προκύψει κάποια νέα τεχνολογία που δεν μπορεί να την ενσωμάτωσει η πλατφόρμα στην ουσία βγαίνει μη σύγχρονη η 2η γενιά. Το έχουμε δει να συμβαίνει.
Edit μπορεί να μην είναι σχεδίαση με βάση γενιές αλλά με χρονικό διάστημα.
Αλλά νομίζω γίνομαι αντιληπτόςΤο ίδιο λέμε νομίζω.
-
Η toyota χρησιμοποιούσε την tngak για τα rav/nx/venza, κλπ. Όλα είχαν 2690 μεταξόνιο. Με την έλευση του crown έχουν μεγαλώσει στα 2770-2850 άρα κατά πάσα πιθανότητα και το νέο rav4 θα πατήσει σε μεγαλύτερο μεταξόνιο. Σε όλες τις δοκιμές πάντως του crown και των συναφών εκδόσεων του οι σχολιαστές παραμιλανε για την εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Με την ίδια συνταγή και το νεο rav4 ελπίζω να είναι επίσης καλό.
Η επανάσταση στο drivetrain αργεί.
-
@ataim said in Νέο Toyota RAV4:
Η toyota χρησιμοποιούσε την tngak για τα rav/nx/venza, κλπ. Όλα είχαν 2690 μεταξόνιο. Με την έλευση του crown έχουν μεγαλώσει στα 2770-2850 άρα κατά πάσα πιθανότητα και το νέο rav4 θα πατήσει σε μεγαλύτερο μεταξόνιο. Σε όλες τις δοκιμές πάντως του crown και των συναφών εκδόσεων του οι σχολιαστές παραμιλανε για την εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Με την ίδια συνταγή και το νεο rav4 ελπίζω να είναι επίσης καλό.
Η επανάσταση στο drivetrain αργεί.
Και η TNGA-C πλατφορμα (C-HR 1ης/2ης γενιάς, Corolla H/B, Corolla Cross) στα 2.64m μεταξόνιο, ηταν αποκαλυψη για την ποιότητα κύλισης και τον συνδυασμό άνεσης-κρατηματος στα μοντέλα Toyota που φορέθηκε.
Νέο Toyota RAV4