-
Καλημερα, τελειως καινουριος στο φορουμ.Σκεφτομαι να αγορασω μικρο αυτοκινητο πολης και μεχρι στιγμης ζαχαρωνω το fabia style.Για χρηση σε πολη κυριως(Ηρακλειο Κρητης) πιστευετε οτι ο tsi εχει πλεονεκτημα εναντι του mpi?Η διαφορα στα χρηματα ειναι περιπου 1.5 κ.
Δεδομενου οτι το ταβανι μου ειναι τα 14k εχετε να προτεινετε κατι αλλο? Με ενδιαφερει πολυ το κοστος συντηρησης και η αξιοπιστια -
Καλημερα, τελειως καινουριος στο φορουμ.Σκεφτομαι να αγορασω μικρο αυτοκινητο πολης και μεχρι στιγμης ζαχαρωνω το fabia style.Για χρηση σε πολη κυριως(Ηρακλειο Κρητης) πιστευετε οτι ο tsi εχει πλεονεκτημα εναντι του mpi?Η διαφορα στα χρηματα ειναι περιπου 1.5 κ.
Δεδομενου οτι το ταβανι μου ειναι τα 14k εχετε να προτεινετε κατι αλλο? Με ενδιαφερει πολυ το κοστος συντηρησης και η αξιοπιστια -
Καλημερα, τελειως καινουριος στο φορουμ.Σκεφτομαι να αγορασω μικρο αυτοκινητο πολης και μεχρι στιγμης ζαχαρωνω το fabia style.Για χρηση σε πολη κυριως(Ηρακλειο Κρητης) πιστευετε οτι ο tsi εχει πλεονεκτημα εναντι του mpi?Η διαφορα στα χρηματα ειναι περιπου 1.5 κ.
Δεδομενου οτι το ταβανι μου ειναι τα 14k εχετε να προτεινετε κατι αλλο? Με ενδιαφερει πολυ το κοστος συντηρησης και η αξιοπιστια -
Η αξιοπιστία και ο tsi δεν είναι φίλοι. Ο mpi είναι πιο γερασμένος μεν, αλλά και πιο αξιόπιστος. Θα σου έλεγα να κοιτάξεις κ αλλά μοντέλα πάντως.
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης xellos έγραψε:
Δεδομενου οτι το ταβανι μου ειναι τα 14k εχετε να προτεινετε κατι αλλο? Με ενδιαφερει πολυ το κοστος συντηρησης και η αξιοπιστια
13200 τελική τιμή με μεταλλικό χρώμα και με πολλά δώρα βγαίνει το Opel Corsa Innovation 1.4/90ps και με 4 χρόνια εγγύηση.
Για μένα και αξιόπιστο και ποιο 'δεμένο' αυτοκίνητο σε σύγκριση με το Fabia.
υ.γ. κάτι μου θυμίζει αυτό το θέμα...
-
χμμ ναι ,μου αρεσει το corsa και το εχω οδηγησει αλλα για λογους φορολογησης πρεπει να παω το πολυ εως 1250 cc.Γνωμες για huyndai i20 η το kia rio σαν εναλλακτικες.Υποψην οτι δεν με ενδιαφερουν τοσο πολυ οι χωροι ουτε το γκαζι.Πιο σημαντικο κριτηριο για την αγορα θα ειναι το κοστος συντηρησης.To fabia το κοιταζω καθαρα γιατι σε οσα sites εχω διαβασει ειναι τοπ value for money επιλογη.Αλλα απο εκει και περα ειμαι ασχετος
Ευχαριστω πολυ -
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Η αξιοπιστία και ο tsi δεν είναι φίλοι. Ο mpi είναι πιο γερασμένος μεν, αλλά και πιο αξιόπιστος. Θα σου έλεγα να κοιτάξεις κ αλλά μοντέλα πάντως.Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για ποιον tsi λες γιατι ετσι τα τσουβαλιαζεις ολα. Ο φιλος δε νομιζω να θελει να παρει το προ 10ετιας tsi με τα 170 αλογα. Μιλαει για καινουριο οποτε...
Ηρακλειο δε πρεπει να εχει σκοντα. Αλλαξε κατι? Κοιτα για σεατ με καινουριο πατωμα. Το φαμπια εχει το παλιο. Στα λεφτα που λες θα βρεις -
Καλά αυτοκίνητα και τα δύο κορεάτικα. Πιο άνετο το Hyundai, πιο στριφτερο ο Kia. Προσωπικά από fabia,Corsa και i20 θα διάλεγα το τελευταίο
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης xellos έγραψε:
Υποψην οτι δεν με ενδιαφερουν τοσο πολυ οι χωροι ουτε το γκαζι.Πιο σημαντικο κριτηριο για την αγορα θα ειναι το κοστος συντηρησης.Τότε κοίτα και για μίνι αυτοκίνητα τύπου Celerio, Space Star, Picanto, i10 κλπ... κλπ...
Δίνουν μεγάλες εγγυήσεις, από χώρους τα πάνε μια χαρά και είναι και ποιο φτηνά σε αγορά.Από εκεί και πέρα το 'κόστος συντήρησης' είναι μία έννοια μάλλον αφηρημένη.
Όπως και η έννοια της αξιοπιστίας.Βασικά επέλεξε αυτό που σου αρέσει περισσότερο και καλύπτει αυτά που θέλεις.
-
Ανάμεσα στα δύο κορεάτικα θα προτιμούσα το ΚΙΑ Rio (αν και ικανοποιημένος παλαιός κάτοχος ενός Hyundai i10).
Πιο φρέσκο όχημα και 7ετή εγγύηση.Τώρα,σαν κόστος συντήρησης που ενδιαφέρεσαι,δε νομίζω να διαφέρουν.Αν δε σε νοιάζουν οι χώροι και δεν οδηγείς και εκτός πόλης,βλέπεις και μικρότερη κατηγορία π.χ. Panda,i10,Picanto κ.α.
-
Το Fabia 1.0 Tsi πάντως είναι πολύ καλό!
-
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Καλά αυτοκίνητα και τα δύο κορεάτικα. Πιο άνετο το Hyundai, πιο στριφτερο ο Kia. Προσωπικά από fabia,Corsa και i20 θα διάλεγα το τελευταίοΣτάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
+1
Αξιοπιστο,οικονομικό,καλα εξοπλισμενο ,ποιοτικό εσωτερικο,φθηνή συντήρηση .........τι άλλο ψάχνεις;;;; -
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Αν δε σε νοιάζουν οι χώροι και δεν οδηγείς και εκτός πόλης,βλέπεις και μικρότερη κατηγορία π.χ. Panda,i10,Picanto κ.α.Αφού όπως είπες δε σε νοιάζουν αυτά, τότε και εγώ προτείνω τα 3 αυτοκίνητα του φίλου στην παράθεση. Προτεραιότητα θα έδινα στο Panda το οποίο είναι σούπερ δοκιμασμένο, με ανταλλακτικά πάμθηνα που θα τα βρίσκεις ακόμη και στα περίπτερα ενώ είναι και αρκετά ευχάριστο στην οδήγηση. Τα Κορεάτικα από την άλλη έχουν ένα εκατομμύριο χρόνια εγγύηση. Διαλέγεις και παίρνεις και θα σου μείνουν και ρέστα από τα 14κ να συντηρείς όποιο πάρεις για την επόμενη δεκαετία. Ορίστε!
-
Ο πατερας μου πηρε αγροτικο καινουργιο με 28,000 ευρω Nissan Navara 4Χ4 extra cab με ελαχιστα χιλιομετρα σκουριασε το πατωμα και η οροφη σε 7 χρονια χωρις καμια γρατσουνια, το ιδιο και σε αλλα Navara βλεπω εδω στην Κρητη. To πηγαμε αντιπροσωπια πληρωσαμε και το φτιαξαμε
Το Huyndai Accent που εχει απο καινουργιο με κλασμα της τιμης του Navara με διπλασια χιλιομετρα και χιλιογρατσουνισμενο πατωμα απο τις πετρες στα χωραφια και ενα ετος πιο παλιο δεν σκουριασε στο πατωμα ουτε αλλου, παρκαρισμενα διπλα διπλα. Αξιοπιστια τεραστια και οι τιμες των ανταλλακτικων στη μιση τιμη απο Nissan. Eιχα παλια Huyndai Coupe και τα ιδια παλι εχω να καταθεσω. Επισης στο ιδιο αυτοκινητο στο φορουμ για το υγραεριο με 1400 κυβικα εχει βαλει ενας υγραεριο της πλακας απο τα 110.000 χλμ και εχει φτασει απροβληματιστα στα 240.000 χλμ
Για εμενα σαν τα κορεατικα αξιοπιστα και φθηνοσυντηρητα δεν υπαρχουν και σε συγκριση με nissan Navara του πατερα μου και ΤΟΥΟΤΑ και BMW F30 που εχω εγω. Δηλαδη με συγκριση με εταιριες με τρομερη αξιοπιστια και σχετικα φθηνα ανταλλακτικα, κερδιζουν τα Κορεατικα κατα κρατος
Αγορα πρωτου αυτοκινητου: skoda fabia η κατι αλλο?