-
Πολυ σωστος ο γιατρος, εχει μεσα του εμφυτο το γονιδιο του επενδυτη.
Κριτηριο επανεισπραξης λεγεται αυτο.
-
Ο χρήστης michaels_v2 έγραψε:
Ρωταω για να καταλαβω την λογικη που αναφερουν καποιοι δεν αξιζει αν δεν κανεις 15000-2000 χλμ με βαση τι?
Αν κανεις 5000 χιλιομετρα τον χρονο και κρατησεις το αυτοκινητο π.χ 8-10 χρονια παλι κερδισμενος δεν βγαινεις σε σχεση με της βενζινης?Αν η αξία αγοράς είναι η ίδια και για τα 2 καύσιμα, τότε με το πετρέλαιο κερδίζεις από την 1η μέρα.
Αν οχι πρέπει να υπολογίσεις τα km που κάνεις για να δεις ποτέ θα κάνεις απόσβεση.
Φυσικά παίζουν και πολλοί αστάθμητοι παράγοντες στη χώρα που ζουμε, όμως είναι σίγουρο ότι αν μιλάμε για οικονομία το πετρέλαιο πάντοτε θα έχει το πάνω χερι σε σχέση με τη βενζινη, διότι απλά έχει μεγαλύτερο βαθμό απόδοσης.
Φυσικά έχει αλλά μειονέκτηματα (πχ επιδοσεις, τραχιά λειτουργία ), οπότε πρέπει να ζυγισεις τι σε ενδιαφέρει περισσότερο. -
Ο χρήστης michaels_v2 έγραψε:
Ρωταω για να καταλαβω την λογικη που αναφερουν καποιοι δεν αξιζει αν δεν κανεις 15000-2000 χλμ με βαση τι?
Αν κανεις 5000 χιλιομετρα τον χρονο και κρατησεις το αυτοκινητο π.χ 8-10 χρονια παλι κερδισμενος δεν βγαινεις σε σχεση με της βενζινης?επειδή είμαστε στο νήμα του focus, σύμφωνα με τον τελευταίο τιμοκατάλογο της ford έχουμε:
ST-LINE 5Θ 1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS 6-τάχυτο μηχανικό 20.360€
ST-LINE 5Θ 1.5L πετρέλαιο, 120PS 6-τάχυτο μηχανικό 24.062€και με 5000χλμ και με 1000χλμ το χρόνο σίγουρα θα κινείσαι πιο οικονομικά σε σχέση με τη βενζίνη, απλά θα έχεις δώσει 4000€ παραπάνω για να κάνεις οικονομία...
-
Αύξηση 500 και 1700 ευρω αντίστοιχα. Αν έρθει το golf δύσκολα τα πραγματα
-
Φίλος πέρασε σήμερα από Ford Velmar στην Κηφισίας για τσεκάρισμα Focus και τιμών.
St-Line 1.0 , 125 ps με extra parking & comfort pack , και μεταλλικό (όχι premium) χρώμα ,
τελική στα 20.800 € (με έκπτωση) και δώρο την 8ετή εγγύηση.
Πιστεύω καλή τιμή , με το απλό κόκκινο πάει 300 πιο κάτω. Το περίεργο ήταν οι χρόνοι παραγγελίας, κατασκευής και παράδοσης ... Κατασκευή 15/02 και μέχρι τέλος Μαρτίου παράδοση !!! Έτοιμα τα έχουν ??? -
Μια απορία. Μήπως το focus βγαίνει μόνο σε st line? Δεν έχω δει ούτε ένα σε άλλη έκδοση.
-
Πράγματι , υπάρχει μια τρελή προώθηση του St-line. Να φανταστείς ότι η έκπτωση είναι μόνο για το St-line και όχι για το Titanium που ζήτησε τιμή και ότι το Titanium θέλει 4 μηνάκια για παραλαβή... σε σχέση με το λιγότερο απο 2 μήνες St-Line.
-
Πάντως αν θες καλό εξοπλισμό με τα συστήματα ασφαλείας και αυτόματο κιβώτιο το vignale 1.0 auto συμφέρει αφάνταστα στα 28000 χωρίς να υπολογίσουμε έκπτωση. Και πάει πακέτο με την καλή πίσω ανάρτηση.
Για να πάρεις πετρέλαιο και αυτόματο με αντίστοιχο εξοπλισμό πας άνετα 4-5 χιλιάρικα πάνω ελέω τελών ταξινομησης.
Ακόμα και εγω που κάνω 2200 χλμ το μήνα θα αργούσα πολύ να τα αποσβεσω σε σχέση με το χιλιαρή βενζίνη.
-
Καλημέρα σας κύριοι . Έκλεισα χθες ένα Ford Focus Ecoboost 1.0 Lt 125HP business. Το περιμένω πως και πως , στη έκθεση που πήγα το είχε και στο χρώμα που είχα σκοπό να το παραγγείλω , οπότε στην ουσία είδα πως θα είναι το καινούριο μου αυτοκίνητο. Προέρχομαι από το προηγούμενο μοντέλο σε diesel και 95hp , το οποίο κάποιος φωστήρας αποφάσισε να μου αφαιρεσει , παραβιάζοντας stop και προκαλώντας ζημιά που δεν κάλυπτε η ασφαλιστική , ώστε να επισκευαστεί σε επίσημο αντιπρόσωπο. Οπότε αυτό που με χαλάει , ας πούμε , λίγο είναι η διαφορά στην κατανάλωση και εν τέλει στην τσέπη μου , μεταξύ των δύο . Αν κάποιος έχει να δώσει την εμπειρία του πάνω στο θέμα κατανάλωση θα χαρώ πολύ . Καλημέρα !
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ξέρει κάποιος πόση είναι η έκπτωση στο ST-Line και αν αφορά και τον 1.5 βενζίνης;
Το Active έχει κυκλοφορήσει;
-
Διάφορα diesel με 1.0 βενζίνης υπολογίστε 1.3 λίτρα παραπάνω κατανάλωση με νορμάλ οδήγηση
-
Ο χρήστης fagotistas έγραψε:
Καλημέρα σας κύριοι . Έκλεισα χθες ένα Ford Focus Ecoboost 1.0 Lt 125HP business. Το περιμένω πως και πως , στη έκθεση που πήγα το είχε και στο χρώμα που είχα σκοπό να το παραγγείλω , οπότε στην ουσία είδα πως θα είναι το καινούριο μου αυτοκίνητο. Προέρχομαι από το προηγούμενο μοντέλο σε diesel και 95hp , το οποίο κάποιος φωστήρας αποφάσισε να μου αφαιρεσει , παραβιάζοντας stop και προκαλώντας ζημιά που δεν κάλυπτε η ασφαλιστική , ώστε να επισκευαστεί σε επίσημο αντιπρόσωπο. Οπότε αυτό που με χαλάει , ας πούμε , λίγο είναι η διαφορά στην κατανάλωση και εν τέλει στην τσέπη μου , μεταξύ των δύο . Αν κάποιος έχει να δώσει την εμπειρία του πάνω στο θέμα κατανάλωση θα χαρώ πολύ . Καλημέρα !Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλορίζικο και με το καλό! Γιατί δεν πήγες πάλι σε diesel αφού σε ενδιαφέρει η οικονομία τόσο πολύ? Ο χιλιάρης της ford είναι πολύ καλό, αξιόπιστο, εύστροφο και αποδοτικό μοτέρ με τσαγανό μέχρι ψηλά. Αλλά όχι τόσο οικονομικό όσο ο 1.0 tsi του group. Σίγουρα θα δεις διαφορά αλλά όχι και τραγική. Λογικά θα είσαι γύρω στο 1.5 λίτρο πάνω από το diesel με κανονική οδήγηση. Αν το πιέσεις όμως θα κάψει. Έχει φίλος το προηγούμενο focus MY2017 και έχει συνολική μέση κατανάλωση (σύμφωνα με το trip του αυτοκινήτου) 7.2 (μετά από 25.000 χλμ). Κινείται κυρίως στην πόλη (επαρχιακή) και σε επαρχιακούς δρόμους χωρίς κίνηση. Είναι πολύ συντηρητικός οδηγός.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά . Όπως είπα και προηγουμένως δεν ήταν απόφαση μου να αλλάξω αυτοκίνητο οπότε δεν ήμουν προετοιμασμένος να φτάσω στα λεφτά που ζητάνε για το diesel , οπότε αρκέστηκα στη βενζίνη. Ειμαι σχετικά συντηρητικός οδηγός και λέω σχετικά , γιατί κινούμαι κατά 99% εντός πόλης οπότε η κατανάλωση είναι εξ' ορισμού ψηλά ... Αν ισχύουν αυτά που μου γράφεται από ότι κατάλαβα η κατανάλωση μου θα χτυπάει άνω του 7,5 καθώς στο diesel ήμουν στα 6,3
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
αν ήσουν με το πετρελαιο 6,3 βάλε πάνω από 8 για πλάκα με το βενζίνης...
-
Ο χρήστης fagotistas έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά . Όπως είπα και προηγουμένως δεν ήταν απόφαση μου να αλλάξω αυτοκίνητο οπότε δεν ήμουν προετοιμασμένος να φτάσω στα λεφτά που ζητάνε για το diesel , οπότε αρκέστηκα στη βενζίνη. Ειμαι σχετικά συντηρητικός οδηγός και λέω σχετικά , γιατί κινούμαι κατά 99% εντός πόλης οπότε η κατανάλωση είναι εξ' ορισμού ψηλά ... Αν ισχύουν αυτά που μου γράφεται από ότι κατάλαβα η κατανάλωση μου θα χτυπάει άνω του 7,5 καθώς στο diesel ήμουν στα 6,3Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα αυξηθεί λίγο η κατανάλωση σου, αλλά θα ευχαριστηθείς ένα καλύτερο συνολικά κινητήρα και αυτοκίνητο. Ίσως γίνεις δε και πιο ανήσυχος οδηγός με αυτό το μοτεράκι. Καλοτάξιδο!
-
Περιμένω κι εγώ να παραλάβω νέο Focus Ecoboost 1.5 150hp Business - τι κατανάλωση να περιμένω;
-
6 με 10 λίτρα στα 100χλμ
-
Έχω γράψει από πάνω την δική μου κατανάλωση. Στην πόλη είναι γύρω στο 7. Έχω το 1.0 ST-Line που έχει 17ρηδες τροχούς, το business που έχει 16 ίσως είναι κ λίγο πιο οικονομικό. Μόνο σε πολύ 'δύσκολες' διαδρομές, πχ έντονες ανηφόρες έχω δει κατανάλωση γύρω στο 7.5.
-
Δλδ εγώ που με fiesta ecoboost 100hp έχω 9,5 αν το αλλάξω με το focus να περιμένω 2 λίτρα παρακάτω κατανάλωση?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά . Όπως είπα και προηγουμένως δεν ήταν απόφαση μου να αλλάξω αυτοκίνητο οπότε δεν ήμουν προετοιμασμένος να φτάσω στα λεφτά που ζητάνε για το diesel , οπότε αρκέστηκα στη βενζίνη. Ειμαι σχετικά συντηρητικός οδηγός και λέω σχετικά , γιατί κινούμαι κατά 99% εντός πόλης οπότε η κατανάλωση είναι εξ' ορισμού ψηλά ... Αν ισχύουν αυτά που μου γράφεται από ότι κατάλαβα η κατανάλωση μου θα χτυπάει άνω του 7,5 καθώς στο diesel ήμουν στα 6,3
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα αυξηθεί λίγο η κατανάλωση σου, αλλά θα ευχαριστηθείς ένα καλύτερο συνολικά κινητήρα και αυτοκίνητο. Ίσως γίνεις δε και πιο ανήσυχος οδηγός με αυτό το μοτεράκι. [emoji38] Καλοτάξιδο!
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ford Focus MK4