-
Πολύ φοβάμαι ότι οι φωτό προέρχονται από την έκδοση St-line X.... Τιμές παιδιά , τιμές !!!
Επίσης στην Γερμανία , πλέον είναι στο configurator.
-
Δηλαδη παει οσο ενας τριλιτρος με 620; ή υπαρχει περιορισμος λογω αυξησης του μεγέθους, με τα υπάρχοντα υλικα;
Μάλλον όσο ένας τρίλιτρος με 465 άλογα.
-
Σωστος
-
Κοίτα άμα κοιτάξουν προς το xceed μεριά ειδικά στο ντίζελ τους παίρνει άνετα για καλές αυξήσεις. Βέβαια το xceed είναι μόνο βάσει χαρακτηριστικών ένας πραγματικός ανταγωνιστής για την ακτιβ έκδοση. Πρακτικά δεν είναι γιατί το κια έχει ανύπαρκτες σχεδόν πωλήσεις.
-
Ε, όσο ασφαλές είναι να κινείσαι με 40-60 λίτρα εύφλεκτου καυσίμου 1,5 μέτρο πίσω από τον οδηγό.
Όχι ακριβώς. Το καύσιμο (δεν μιλάω για υγραέριο) μπορεί να αναφλεγεί μόνο μετά από ατύχημα. Οι μπαταρίες μπορεί να υπερθερμανθούν και να εκραγούν κι από μόνες τους.
Σχετικά με το αυτόματο 7άρι του ST, ο Αυστραλός στο βίντεο λέει ότι είναι σαν το 8άρι του απλού Focus, με μια σχέση λιγότερη. Δεν βρήκα όμως επίσημα κάποια αναφορά.
-
Άσχετο, επειδή λέτε για μπαταρίες, κάπου διάβασα ότι το Leaf μπορείς να φορτίσεις ή να ταχυφορτίσεις (δεν θυμάμαι αν ισχύει και για τις 2 καταστάσεις) ΜΟΝΟ μία φορά την ημέρα, κυρίως για να μην πέσει πολύ σε βάθος χρόνου.
Στο τεστ, το ανέφεραν σαν αρνητική 'έκπληξη'.
-
Ίσως έχει να κάνει με το ότι οι μπαταρίες δεν ψύχονται με υγρό και άρα υπερθερμαίνονται στην ταχεία φόρτιση και πεφτει το προσδόκιμο ζωής τους.
-
Δλδ αν το ταχυφορτισεις 2 φορες την ιδια μερα και μετα κατσει για μια βδομαδα θα υπαρχει προβλημα?
-
Δηλαδή η Nissan περιμένει να φορτίζεις με τα 220 V του τοίχου; Δύσκολο.
-
Ίσως έχει να κάνει με το ότι οι μπαταρίες δεν ψύχονται με υγρό και άρα υπερθερμαίνονται στην ταχεία φόρτιση και πεφτει το προσδόκιμο ζωής τους.
Αυτό ακριβώς.
Δεν είπαν καμία φορά, είπαν όχι πάνω από 1 την ημέρα. Δηλαδή αν θέλεις να πας Βερολίνο - Παρίσι, δεν το κάνεις σε μία μέρα, με λίγα λόγια!
Αυτό ισχύει και για τα κινητά, νομίζω οι περισσότεροι ξέρετε τι ισχύει για τις φορτίσεις και τις ταχυφορτίσεις. Εγώ ταχυφορτίζω ΠΑΝΤΑ, αλλά υπάρχουν μερικοί που το βράδυ βάζουν μία αργή φόρτιση και μία ταχυφόρτιση κατά τη διάρκεια της ημέρας το πολύ.
Εμένα δεν με νοιάζει, γιατί ξέρω ότι στα 2 χρόνια απλά θα δώσω 30-40euro και θα αλλάξω μπαταρία στην αντιπροσωπεία, ή θα αλλάξω κινητό altogether, αν το κάνεις αυτό όμως στο αυτοκίνητό σου, δεν θες σε 5 χρόνια να έχει πέσει στο 70% ή 65% της απόδοσής της.
-
Καλώς σας βρήκα (σήμερα βρήκα το τοπικ και διάβασα σχεδόν όλα τα σχόλια) Υπάρχει μήπως κάποιος κάτοχος 1.5T ecoboost με τα 150/180ps και πρόγραμμα?
-
Δλδ αν το ταχυφορτισεις 2 φορες την ιδια μερα και μετα κατσει για μια βδομαδα θα υπαρχει προβλημα?
Όπου fast charge εννοεί τους φορτιστές των 50-100 kW. Με τα wallbox των 7 kW δεν υπάρχει θέμα.
-
alexandros.K wrote:
Δλδ αν το ταχυφορτισεις 2 φορες την ιδια μερα και μετα κατσει για μια βδομαδα θα υπαρχει προβλημα?
Όπου fast charge εννοεί τους φορτιστές των 50-100 kW. Με τα wallbox των 7 kW δεν υπάρχει θέμα.
Μάλλον. Απλά το ανέφερα γιατί μου έκανε εντύπωση.
Μετά το νομοσχέδιο μπήκα στη διαδικασία περαιτέρω μελέτης των ηλεκτρικών και όσο το ψάχνω όλο κ λιγότερο λογικό μου φαίνεται για την Ελλάδα του 2020-2022.
Η μόνη περίπτωση που makes sense είναι κάτι σε φάση Citroen Ami να πηγαίνεις κέντρο κ πέρα δώθε σε αστικό περιβάλλον κ να το έχεις πάρει όσο μια φθηνή μηχανή (7.000€ χωρίς καμία έκπτωση).
Σόρρυ για το off.
-
Βγήκε ο εξοπλισμός του νέου ακτιβ. Τα επιπλέον είναι :
Κάμερα οπισθοπορειας
Έγχρωμη οθόνη οργάνων 4.2 ( ήταν νομίζω ασπρόμαυρη)
Fordpass connect
Ασύρματη φόρτιση
Διζωνικος
Keyfree
Αναδιπλούμενοι
Αυτόματοι προβολείς και υαλοκαθαριστήρες και ο αυτόματος εσωτερικός καθρέφτης φωτοχρωματικος
Τα τελευταία 4 είναι το πακέτο comfort που δίνεται τώρα στάνταρ.
Στο 1.0 155 mhev & 1.5 diesel manual μόνο αν θες αυτόματο ακτιβ μόνο στο active x.
Η ψηφιακή οθόνη πάλι έξτρα αλλά υπάρχει επιλογή.
Να δούμε που θα πήγαν την τιμή.
-
Ξέρεις αν με την κάμερα οπισθοπορείας έχει και τους αισθητήρες περιμετρικά; Ή είναι σκέτη η κάμερα;
Η οθόνη πάντα ήταν έγχρωμη στο καντράν.
Καλοδεχούμενα τα υπόλοιπα!
-
Η οθόνη όντως ήταν πάντα έγχρωμη.
Όλα τα παραπάνω υπήρχαν ήδη και στην τελευταία Active 1.0 (παρέλαβα πριν 2 εβδομάδες) ως προσφορά μαζί με περιμετρικούς αισθητήρες λόγω πακέτου αυτόματου παρκαρίσματος, εκτός από την ασύρματη φόρτιση
Μην ξεχνάμε και τα μεσάια φώτα μπροστά LED που υπάρχουν σε όλες τις εκδόσεις με ημερομηνία παραγωγής από 11/2029 (έκδοση 2020.25)
-
Υπήρχαν αρκετά από τα παραπάνω σαν έξτρα εξοπλισμός που τον έφερνε ο εισαγωγέας και ανάλογα τον χρέωνε ή τον έβαζε ως προσφορά.
Άρα και η μεσαία σκάλα είναι λεντ ; Δλδ μόνο τα μεγάλα δεν είναι;
Τους αισθητήρες μπροστά και πίσω τους είχε ήδη και τώρα πρόσθεσαν και την κάμερα στάνταρ.
-
Ναι, η μεγάλη σκάλα έχει φώτα κανονικά που μπλεδίζουν κάπως
-
Πάντως στο εξοπλισμό που μου έστειλαν για το νέο δεν αναφέρει πουθενά ότι η μεσαία σκάλα είναι λεντ...το έκαψαν άραγε;
Επίσης στην προσφορά για ακτιβ χειροκίνητο που έχω πάρει στα ετοιμοπαραδοτα αναφέρει καθαρά μονόχρωμη οθόνη tft 4.2'. Σημαίνει ότι είναι παλαιότερης παραγωγής από το 2020.25?
-
Αν κατάλαβα καλά.
Η οθόνη δεν θα δίνεται στις 'απλές' εκδόσεις (st-line & active) αλλά θα δίνεται στάνταρ στις εκδόσεις Χ.
Έχουν ενσωματωθεί τα πακέτα comfort & parking #1.
Επομένως μένει να δούμε τις τιμές του 1,0 mhev (125 hp) για να δούμε αν τελικά αξίζει σε σχέση με αυτά που έχουν ακόμα σε στοκ. Μην ξεχνάμε ότι έχουν τα μισά τέλη ταξινόμησης σε σχέση με τα απλά.....
Άσε θα πάω αύριο από Παλαιό Φάληρο να δω τι παίζει.
Ford Focus MK4