Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 65
    • 66
    • 67
    • 68
    • 69
    • 276
    • 277
    • 67 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    5521
    129770
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 last edited by

      Εντάξει πολύ απλοϊκά και εύκολα τα περιγράφουν μερικοί. Δλδ που θα πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι και να μην μιλάμε; Αν δεν αλλάξουν το μοντέλο;

      Εντάξει είχα παραγγείλει με 6αρι κιβώτιο μου ήρθε με 5 αρι !σιγά το θέμα! Ότι ναναι....όπου θέλουμε δικαιολογουμε τα πάντα και όπου θέλουμε τραβάμε ζόρι για το παραμικρό....

      Γνωρίζουμε από γραμμές παραγωγής το όλο σκηνικό που περιγράφεται δείχνει χάος μεταξύ πολιτικής οικονομικής γραμμής , παραγωγικής διαδικασίας και ενημέρωσης εμπλεκομένων. Τα υπόλοιπα είναι δικηγοριστικα.

      Όταν αλλάζει κάτι από το εργοστάσιο πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη πότε θα γίνει και να ενημερώνονται άμεσα οι εισαγωγείς και οι αντιπροσωπείες ώστε από τάδε του μηνός ότι παραγγελία μπαίνει θα έχει αυτές τις αλλαγές.

      Φανταστείτε αν κάνουν τόσο χοντροκομμένες αλλαγές σε αυτά που βλέπουμε φανταστείτε τι γίνεται σε μικρουλικα που δεν βλέπουμε ή δεν μπορούμε να καταλάβουμε την διαφορά τους. Ψωνίζουμε ότι βρίσκουμε αν τελειώσει το υλικό παίρνουμε από τον άλλον που το έχει ετοιμοπαραδοτο και ας μην είναι και 100% εντός προδιαγραφων άλλωστε ποιος μας ελέγχει;!

      1 Reply Last reply Reply Quote 11
      • dimitriscsd
        dimitriscsd last edited by

        Άσχετα με την χρηστικότητα ή μη των paddles, άμα το παιδί ήθελε το αμάξι του να τα έχει, τότε έχει κάθε λόγο να είναι εκνευρισμένος.

        Εγώ στη θέση σου φίλε είτε θα απαιτούσα να βάλουν τιμόνι με paddles όταν έρθει χωρίς κόστος και να το ρυθμίσουν είτε θα το ακύρωνα και θα έπαιρνα κάτι άλλο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 17
        • K
          kostast last edited by

          @stefan147 : Απ' όσο ξέρω δεν υπάρχει 208 1.5 diesel με 6άρι, διορθώστε με αν κάνω λάθος. Αν προκειμένου να μη δυσαρεστήσουν το -σημαντικό- πελάτη με καθυστέρηση, έβαλαν 6άρια, αυτό είναι αναβάθμιση, φυσικά και δεν μπαίνει θέμα. Τα ενημερωτικά φυλλάδια όταν παράγγειλες έγραφαν προφανώς 5άρι. 
          Τι συγκρίνουμε τώρα. Και βέβαια δεν θα υπήρχε θέμα αν η εταιρία σε μια κρίση γενναιοδωρίας αποφάσιζε να βάλει κάτι παραπάνω, κανείς δεν θα έλεγε όχι σε ένα δώρο. Αλλά όχι να αφαιρεί.

          Για τον 1.5 συνεχίζω να έχω τις αμφιβολίες μου ότι θα τον παραλάβει: Αφού του είπαν κιόλας ότι ρίχνουν τους .. ρύπους!!!!
          Για το καλό σου γίνονται όλα βρε, θα πληρώνεις λιγότερα τέλη, δεν θα μπαίνεις στον πειρασμό να το πηγαίνεις λίγο πριν τους κόφτες (δεν θα αλλάζει χειροκίνητα) άρα θα καις και λιγότερο.

          Α και κάτι για τη χειροκίνητη χρήση, που μάλλον όλοι -και εγώ- την κάνουμε πια πολύ σπάνια: Τα αυτόματα είναι για νορμάλ οδήγηση παραπάνω από ικανοποιητικά πλέον και σου υποβάλουν το δικό τους ρυθμό. Είναι τόσο βολικό και ξεκούραστο που βαριέσαι να μπεις στη διαδικασία. Αλλάζεις δηλαδή ασυναίσθητα στυλ οδήγησης. 
          Εγώ στα τελευταία 2 αυτοκίνητα ελάχιστες φορές χρησιμοποίησα ακόμα και το σπορ πρόγραμμα (τούρμπο γαρ)
          Αντίθετα στο ατμοσφαιρικό 1.6 συχνότατα χρησιμοποιούσα το χειροκίνητο. Ήθελε 3,5-4Κ για να έχεις λίγο επιτάχυνση, πρόβλημα σε επαρχιακούς όπως π.χ στην Αρκαδία και στη  Λακωνία.
          Απορία: στον περιστροφικό διακόπτη του κιβωτίου στην κονσόλα, το Μ θα το σβήσουν με μαρκαδόρο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Εννοείται ότι όταν θέλεις να το 'κυνηγήσεις' η χειροκίνητη επιλογή είναι πολύ σημαντική, το ίδιο και σε καταβάσεις ή αναβάσεις διαρκείας όπου δεν θέλεις το κιβώτιο να ψάχνεται ανάμεσα στις σχέσεις. Αυτόν τον καιρό δεν είναι να πάρεις Focus με όλο αυτό το μπέρδεμα με κινητήρες-αναρτήσεις-εξοπλισμους κλπ. Όταν τα ξεκαθαρίσουν, τα λέμε πάλι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 8
            • fanis75
              fanis75 moderator @panoscivil last edited by

              Το θέμα δεν είναι τα paddles!! Το θέμα είναι το αμάξι που παρήγγειλα καλώς ή κακώς είχε άμεση εμπλοκή του οδηγού στην αλλαγή ταχυτήτων (εγώ το αποκαλώ σειριακό, κι ας μην είναι ορθό)!! Το ότι δεν μου δίνει αυτή τη δυνατότητα για μένα είναι άλλο αμάξι!! Το ίδιο θα έλεγα αν ήταν στο μοχλό και καταργουσαν το χειροκίνητο!! Αλλά σίγουρα τα paddles σαν νέος που είμαι +1 πόντος

              Άλλο αμάξι δεν είναι, αλλά έχεις κάθε δίκιο να είσαι θυμωμένος, δεν αντιλέγω! Όταν το σκεφτείς ψύχραιμα, θα δείς ότι δεν είναι τόσο σημαντικό, αλλά έχεις κάθε δικαίωμα να ακυρώσεις την παραγγελία. Επίσης, όπως αναφέρθηκε, μπορείς να απαιτήσεις να σου βάλουν εδώτιμόνι με paddles και να το προγραμματίσουν, 100% γίνεται...εαν θέλουν.

              Μάλλον όμως εδώ έχεις πέσει σε ανεπίσημο γραφείο τύπου της φόρντ, δεν πρόκειται να διαβάσεις και τίποτα αντικειμενικό.

              Καμία σχέση με γραφείο τύπου....αν και προσβλητικό θα το παραβλέψω. Απλά λέω ότι όλοι οι κατασκευαστές αλλάζουν προδιαγραφές στην διάρκειας ζωής ενός μοντέλου, δεν είναι αποκλειστικότητα της Φόρντ. Σε κάποιους αρέσουν, σε κάποιους όχι και σε κάποιους είναι αδιάφορο. Δεν έχει σχέση η παραγγελία, αλλά το τι αποφασίζει να παράξει το εργοστάσιο, για μια πληθώρα λόγων. Και αναγράφεται ξεκάθαρα σε όλα τα προσπέκτους από ΟΛΟΥΣ τους κατασκευαστές ότι έχουν δικαίωμα να αλλάξουν εξοπλισμό και προδιαγραφές χωρίς καμία ειδοποίηση. Δεν λέω ότι είναι σωστό, λέω ότι γίνεται από όλους και συνέχεια...απλά κάποιες αλλαγές (π.χ. στην ανάρτηση, όταν αλλάζουν παρεμβρίσματα, ακρόμπαρα κλπ.) δεν είναι ορατές και δεν μας ενοχλούν. Εαν δείτε πόσους διαφορετικούς κωδικούς ανταλλακτικών έχει η BMW για ίδια μοντέλα (με χρονικό cut off) καταλαβάινεται πόσες αλλαγές που δεν παίρνουμε είδηση, γίνονται κατά την διάρκεια ζωής ενός μοντέλου.

              Επισης μηπως εκτος απο τα paddles αλλαζουν οι ταχυτητες απο το μοχλο πχ πανω κατω??

              Δεν έχει λεβιέ το αυτόματο Φόκους, αλλά περιστροφικό διακόπτη.

              Καλά αν μπαίνουμε στην λογική τι πρέπει να διαλέξεις και που χάνεις και που κερδίζεις το χάσαμε το παιχνίδι. Το θέμα είναι ότι αλλά παραγγέλνεις και άλλο θα πάρεις. Όλα τα άλλα είναι ευχολογια για τους υπερασπιστές της μάρκας.

              Εγώ πάντως που οδηγησα το αυτόματο ντίζελ με τα αυτακια στο τιμόνι θα πω ότι ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία πρωτόγνωρη για εμένα να αλλαζω ταχύτητες χωρίς να παίρνω τα χέρια από το τιμόνι και οι αλλαγές να είναι πραγματικές με άμεση απόκριση στις στροφές του κινητήρα.

              Για το 1ο απάντησα και πιο πάνω. Δεν είναι 'χάιδεμά αυτιών', αλλά έτσι έχει η κατάσταση στην αυτοκινητοβιομηχανία, τι να κάνουμε? Απλά η Φόρντ τα έκανα όλα μαζί και άκομψα και είναι άσχημο και χτυπάει και άσχημα.

              Για το 2ο σημείο, για αυτό έγραψα για novelty, που περνάει μετά τον πρώτο καιρό. Όπως σωστά είπες, ενθουσιάστηκες γιατί δεν είχες ξανα-οδηγήσει αυτόματο με paddles. Το ίδιο μου συνέβει όταν αγόρασα το Mini, μετά τον πρώτο μήνα έφυγε ο ενθουσιασμός.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • V
                vilfer last edited by

                Νομίζω ότι δεν έχει σημασία αν οι αλλαγές είναι μικρές ή μεγάλες ούτε αν είναι προς το καλύτερο ή όχι.

                Σημασία έχει ότι ο φίλος άλλος αυτοκίνητο έκανε παραγγελία και άλλο αυτοκίνητο θα παραλάβει. Είναι εκνευριστικό άλλο να φαντάζεσαι και στο τέλος να παίρνεις κάτι διαφορετικό. Το αμάξι, εκτός από επιδόσεις, αριθμοί και τεχνικές λεπτομέρειες, που ο περισσότερος κόσμος αγνοεί, είναι και εικόνα. Αν σου χαλάσουν την εικόνα που έχεις φανταστεί, άστα να πάνε στην ευχή.

                Τέλος, δεν νομίζω ότι έχει σημασία ποια αυτοκινητοβιομηχανία το έκανε. Το γυαλί έσπασε, στη θέση του φίλου θα προσπαθούσα να καταλάβω πόσο με 'χάλασε' αυτό που έγινε, και αν ήταν τόσο πολύ ώστε να μη χαίρομαι το αυτοκίνητο όταν το παραλάβω, θα ακύρωνα την παραγγελία και θα κοίταζα κάτι άλλο. Ναι, είναι εκνευριστικό ν' αρχίσεις τη διαδικασία πάλι από την αρχή, αλλά ίσως έτσι είναι καλύτερα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                • P
                  panoscivil last edited by

                  Ευχαριστώ ιδιαίτερα για τα σχόλιά σας!! Όλοι με βοηθήσατε!! Φυσικά δεν υιοθετώ τον χαρακτηρισμό που ειπώθηκε περί κέντρου τύπου εδώ!! Θα στείλω ένα υπεύθυνο μέιλ αύριο με λεπτομέρειες και θα σας ενημερώσω άμεσα, να έχετε εικόνα!!

                  Σίγουρα, το 1ο που θα ζητήσω είναι να μου εγγυηθούν για τη τοποθέτηση του 1.5 ecoboost στο αυτοκίνητο μου, διότι το τελευταίο καιρό έχουν σταματήσει οι παραγγελίες πανευρωπαϊκά (όπως έχετε αναφέρει κι εσείς!). Το 2ο είναι να ξεκαθαρίσουν τι σημαίνει μείωση ρύπων, διότι αν γίνεται με υποβάθμιση του κινητήρα πρέπει να μειωθεί και η συμφωνηθείσα τιμή!! Το 3ο γενναία έκπτωση (και όχι δώρα που δίνουν χωρίς να τα θέλω) λόγω κατάργησης των paddles και γενικότερα του χειροκίνητου ελέγχου των σχέσεων από τον οδηγό, διότι δεν είχα ενημερωθεί μέχρι και τη παραγγελία μου και θα είχα αλλάξει άρδην εικόνα αν μου το είχαν πει!!

                  νομίζω είναι το λιγότερο λογικά!!  Και πάλι σας ευχαριστώ!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • alexandros-k
                    alexandros-k @xenos last edited by

                    Στα bmw, αν έχεις αυτόματο και αγοράσεις τιμόνι με paddles, προγραμματισμό και έφυγες....

                    Στην προηγουμενη σειρα 1 (την τελευταια πισωκινητη) , νομιζω δεν γινοταν να βαλεις paddles στις 'μικροτερες' εκδοσεις μοτερ

                    Ενας γνωστος ειχε παρει την 1600 τουρμπο με 170 αλογα , αυτοματη και δεν γινοταν να βαλει paddles , δεν υπηρχε σαν επιλογη.

                    Νομιζω του ειχανε πει απο 2λιτρη και πανω εμπαιναν . Αλλά αυτος αγορασε τιμονι με paddles απο ebay το εβαλε και το προγραμματισε μονος του . Και απο την bmw του ελεγαν οτι δεν γινεται ουτε αυτο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • alexandros-k
                      alexandros-k @panoscivil last edited by

                      Ευχαριστώ ιδιαίτερα για τα σχόλιά σας!! Όλοι με βοηθήσατε!! Φυσικά δεν υιοθετώ τον χαρακτηρισμό που ειπώθηκε περί κέντρου τύπου εδώ!! Θα στείλω ένα υπεύθυνο μέιλ αύριο με λεπτομέρειες και θα σας ενημερώσω άμεσα, να έχετε εικόνα!!

                      Σίγουρα, το 1ο που θα ζητήσω είναι να μου εγγυηθούν για τη τοποθέτηση του 1.5 ecoboost στο αυτοκίνητο μου, διότι το τελευταίο καιρό έχουν σταματήσει οι παραγγελίες πανευρωπαϊκά (όπως έχετε αναφέρει κι εσείς!). Το 2ο είναι να ξεκαθαρίσουν τι σημαίνει μείωση ρύπων, διότι αν γίνεται με υποβάθμιση του κινητήρα πρέπει να μειωθεί και η συμφωνηθείσα τιμή!! Το 3ο γενναία έκπτωση (και όχι δώρα που δίνουν χωρίς να τα θέλω) λόγω κατάργησης των paddles και γενικότερα του χειροκίνητου ελέγχου των σχέσεων από τον οδηγό, διότι δεν είχα ενημερωθεί μέχρι και τη παραγγελία μου και θα είχα αλλάξει άρδην εικόνα αν μου το είχαν πει!!

                      νομίζω είναι το λιγότερο λογικά!!  Και πάλι σας ευχαριστώ!!

                      Αν ειναι να πεσουν και τα αλογα του μοτερ τοτε καλα κρασια.... Χειροκινητο το σκεφτεσαι ?

                      Παντως συμφωνω με αυτον που το εγραψε, οτι το σωστο θα ηταν να ενημερωσουν ολους τους εμπορους, εισαγωγεις κτλ , οτι δεχομαστε παραγγελιες με τον υπαρχων εξοπλισμο μεχρι τοτε. Απο τοτε και μετα θα εχουμε αυτες τις αλλαγες . Οχι παραγγελνεις και μετα απο 2 μηνες σου λενε αααα δεν θα ειναι ετσι θα ειναι χωρις paddles, χωρις πολλαπλους , με αλλους ρυπους (πως θα τους μειωσουν ειναι ενα αλλο θεμα) αλλά θα σου βαλουμε led και ψηφιακο ραδιοφωνο και DAB και ford pass 
                      (που δεν ξερω τι ειναι ολα αυτα και τι κανουν )  και χειρισμο απο κινητο . Ηταν δυσκολο να το πειτε απο πριν? Ή δεν ξερατε τις σας γινετε . Κριμα γιατι εβγαλαν καλο αμαξι, αλλά το χαντακωνουν μονοι τους

                      Ξεχασα . Εσενα για τον ημιακαμπτο στο ειχανε πει ή ηταν κι αυτο 'εκπληξη' ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        tkin73 last edited by

                        Φίλε μακάρι να πάρεις έκπτωση αλλά θεωρώ απίθανο να την πάρεις , ενώ έχεις δώσει παραγγελία και προκαταβολή. Κάνα Κλάιν Μάιν δώρο ίσως πάρεις , να χάσει λεφτά ο αντιπρόσωπος σε κλεισμένη παραγγελία δύσκολο. Αν τους ζορισεις θα μπουν πίσω από τα ψηλά γράμματα των όρων  και τέρμα.

                        Έτσι κι αλλιώς με τα 8 χρόνια εγγύηση σε έχουν στο χέρι. Εκεί θα είσαι αλλιώς εγγύηση απαλά.

                        Δεν ξέρω αν συνομωσιολογουμε αλλά αυτές οι σοβαρές αλλαγές έχουν να κάνουν με επανακοστολογηση του αμαξιού η οποία έβγαλε υπερβολικά χαμηλό περιθώριο κέρδους και αποφάσισαν να πάρουν δραστικά μέτρα , αλλά κινήθηκαν χοντροκομμένα και βιαστικά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • P
                          panoscivil @alexandros-k last edited by

                          panoscivil wrote:

                          Ευχαριστώ ιδιαίτερα για τα σχόλιά σας!! Όλοι με βοηθήσατε!! Φυσικά δεν υιοθετώ τον χαρακτηρισμό που ειπώθηκε περί κέντρου τύπου εδώ!! Θα στείλω ένα υπεύθυνο μέιλ αύριο με λεπτομέρειες και θα σας ενημερώσω άμεσα, να έχετε εικόνα!!

                          Σίγουρα, το 1ο που θα ζητήσω είναι να μου εγγυηθούν για τη τοποθέτηση του 1.5 ecoboost στο αυτοκίνητο μου, διότι το τελευταίο καιρό έχουν σταματήσει οι παραγγελίες πανευρωπαϊκά (όπως έχετε αναφέρει κι εσείς!). Το 2ο είναι να ξεκαθαρίσουν τι σημαίνει μείωση ρύπων, διότι αν γίνεται με υποβάθμιση του κινητήρα πρέπει να μειωθεί και η συμφωνηθείσα τιμή!! Το 3ο γενναία έκπτωση (και όχι δώρα που δίνουν χωρίς να τα θέλω) λόγω κατάργησης των paddles και γενικότερα του χειροκίνητου ελέγχου των σχέσεων από τον οδηγό, διότι δεν είχα ενημερωθεί μέχρι και τη παραγγελία μου και θα είχα αλλάξει άρδην εικόνα αν μου το είχαν πει!!

                          νομίζω είναι το λιγότερο λογικά!!  Και πάλι σας ευχαριστώ!!

                          Αν ειναι να πεσουν και τα αλογα του μοτερ τοτε καλα κρασια.... Χειροκινητο το σκεφτεσαι ?

                          Παντως συμφωνω με αυτον που το εγραψε, οτι το σωστο θα ηταν να ενημερωσουν ολους τους εμπορους, εισαγωγεις κτλ , οτι δεχομαστε παραγγελιες με τον υπαρχων εξοπλισμο μεχρι τοτε. Απο τοτε και μετα θα εχουμε αυτες τις αλλαγες . Οχι παραγγελνεις και μετα απο 2 μηνες σου λενε αααα δεν θα ειναι ετσι θα ειναι χωρις paddles, χωρις πολλαπλους , με αλλους ρυπους (πως θα τους μειωσουν ειναι ενα αλλο θεμα) αλλά θα σου βαλουμε led και ψηφιακο ραδιοφωνο και DAB και ford pass 
                          (που δεν ξερω τι ειναι ολα αυτα και τι κανουν )  και χειρισμο απο κινητο . Ηταν δυσκολο να το πειτε απο πριν? Ή δεν ξερατε τις σας γινετε . Κριμα γιατι εβγαλαν καλο αμαξι, αλλά το χαντακωνουν μονοι τους

                          Ξεχασα . Εσενα για τον ημιακαμπτο στο ειχανε πει ή ηταν κι αυτο 'εκπληξη' ?

                          Φίλε μου το business είχα παραγγείλει που νομίζω από την αρχή με ημιάκαμπτο ερχόταν!! Πάντως δεν μου είχαν πει κάτι!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • alexandros-k
                            alexandros-k @panoscivil last edited by

                            Φίλε μου το business είχα παραγγείλει που νομίζω από την αρχή με ημιάκαμπτο ερχόταν!! Πάντως δεν μου είχαν πει κάτι!!

                            Μπορει, δεν το θυμαμαι . Σιγουρα ο Fanis το ξερει και θα μας πει 

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • alexandros-k
                              alexandros-k last edited by

                              Δεν ξέρω αν συνομωσιολογουμε αλλά αυτές οι σοβαρές αλλαγές έχουν να κάνουν με επανακοστολογηση του αμαξιού η οποία έβγαλε υπερβολικά χαμηλό περιθώριο κέρδους και αποφάσισαν να πάρουν δραστικά μέτρα , αλλά κινήθηκαν χοντροκομμένα και βιαστικά.

                              Καλυτερα να ανεβαζαν την τιμη αν το θεμα ηταν το κερδος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Τα 1500 βενζίνης είχαν πολλαπλούς σε όλες τις εξοπλιστικές εκδόσεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • alexandros-k
                                  alexandros-k last edited by

                                  Δλδ ο panoscivil εκτος των αλλων παρήγγειλε και με πολλαπλούς υποτίθεται ?

                                  Τελικα αυτο το focus ειναι κιντερ εκπληξη

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • K
                                    kostast @tkin73 last edited by

                                    Δεν ξέρω αν συνομωσιολογουμε αλλά αυτές οι σοβαρές αλλαγές έχουν να κάνουν με επανακοστολογηση του αμαξιού η οποία έβγαλε υπερβολικά χαμηλό περιθώριο κέρδους και αποφάσισαν να πάρουν δραστικά μέτρα , αλλά κινήθηκαν χοντροκομμένα και βιαστικά.

                                    Ακριβώς έτσι. Προκύπτει δια της κοινής λογικής.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • P
                                      panoscivil @alexandros-k last edited by

                                      Δλδ ο panoscivil εκτος των αλλων παρήγγειλε και με πολλαπλούς υποτίθεται ?

                                      Τελικα αυτο το focus ειναι κιντερ εκπληξη

                                      Έλα μου ντε!! Μόνο κάρο με 4 ρόδες δεν θα έρθει!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • T
                                        tkin73 @alexandros-k last edited by

                                        Tkin73 wrote:

                                        Δεν ξέρω αν συνομωσιολογουμε αλλά αυτές οι σοβαρές αλλαγές έχουν να κάνουν με επανακοστολογηση του αμαξιού η οποία έβγαλε υπερβολικά χαμηλό περιθώριο κέρδους και αποφάσισαν να πάρουν δραστικά μέτρα , αλλά κινήθηκαν χοντροκομμένα και βιαστικά.

                                        Καλυτερα να ανεβαζαν την τιμη αν το θεμα ηταν το κερδος

                                        Λογικό και αυτό αλλά πάντα μια αύξηση τιμής παγώνει τις πωλήσεις εκτός αν το μοντέλο πηγαίνει τρένο. Μετά συνήθως είναι συνδιαστικοι λογοι. Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο είναι τόσο πολύπλοκο προϊόν με τόσους πολλούς εμπλεκόμενους και τόσες παραμέτρους.

                                        Έχει να κάνει με πρώτες ύλες με σχεδιασμό με βαρη κοστολογια με ρύπους αποδόσεις αλλαγές γραμμών παραγωγής αλλαγές προσώπων προτεραιότητες μοντέλων αλλαγές αναγκών αλλαγές ταργκετ γκρουπ ανταγωνισμό και χίλια αλλά...

                                        Για τον πελάτη και πως  δει τις αλλαγές ενδιαφέρονται μεν αλλά πώς θα τον φέρουν με τον μέρος τους με το προϊόν και διαμεσου του μάρκετινγκ. Εστιάζουν εκεί που θέλουν αποσιωπούν εκεί που δεν τους συμφέρει και έχουν δεκάδες απαντησεις/δικαιολογίες σε non paper για όλες τις δύσκολες ερωτήσεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • K
                                          kostast @fanis75 last edited by

                                          Καμία σχέση με γραφείο τύπου....αν και προσβλητικό θα το παραβλέψω. Απλά λέω ότι όλοι οι κατασκευαστές αλλάζουν προδιαγραφές στην διάρκειας ζωής ενός μοντέλου, δεν είναι αποκλειστικότητα της Φόρντ. Σε κάποιους αρέσουν, σε κάποιους όχι και σε κάποιους είναι αδιάφορο. Δεν έχει σχέση η παραγγελία, αλλά το τι αποφασίζει να παράξει το εργοστάσιο, για μια πληθώρα λόγων. Και αναγράφεται ξεκάθαρα σε όλα τα προσπέκτους από ΟΛΟΥΣ τους κατασκευαστές ότι έχουν δικαίωμα να αλλάξουν εξοπλισμό και προδιαγραφές χωρίς καμία ειδοποίηση. Δεν λέω ότι είναι σωστό, λέω ότι γίνεται από όλους και συνέχεια...απλά κάποιες αλλαγές (π.χ. στην ανάρτηση, όταν αλλάζουν παρεμβρίσματα, ακρόμπαρα κλπ.) δεν είναι ορατές και δεν μας ενοχλούν. Εαν δείτε πόσους διαφορετικούς κωδικούς ανταλλακτικών έχει η BMW για ίδια μοντέλα (με χρονικό cut off) καταλαβάινεται πόσες αλλαγές που δεν παίρνουμε είδηση, γίνονται κατά την διάρκεια ζωής ενός μοντέλου.

                                          Ειλικρινά δεν γράφτηκε με προσβλητική διάθεση, ήταν ενδεχομένως υπερβολικό σχήμα λόγου για κάτι όμως που διαπιστώνω στα γραφόμενα αρκετών. Μέχρι και ότι δεν πειράζει που δεν έχει χειροκίνητο χειρισμό, θα έχει λεντ που είναι... προτιμότερα γράφτηκε. Ρώτησα επίσης τι ακριβώς αλλαγές έγιναν στο μίνι και στη σειρά 1, μιας και το ανέφερες.
                                          Το ότι μπορεί στην πορεία ζωής του μοντέλου να αλλαχτεί καμιά τσιμούχα ή σωληνάκι, εννοείται. Εδώ όμως μιλάμε για χοντρές αλλαγές (κινητήρες, ανάρτηση, χειρισμός κιβωτίου κλπ.) προς το χειρότερο - υποβαθμίζεται η λειτουργικότητα- σε ήδη παραγγελθέντα αυτοκίνητα.
                                          Δεν υπάρχει αντίστοιχο προηγούμενο. Τα περί όλοι τα κάνουν κλπ θα τα δεχθώ αν γραφτεί 1 (ΕΝΑ) ανάλογο παράδειγμα.
                                          Όχι αυτό με τα κιβώτια του 208 πάντως που τελικά ήταν .. αναβάθμιση
                                          Το ότι διατηρούν βάσει σύμβασης το δικαίωμα αλλαγών, νομίζω ότι το ανέφερα ήδη πριν το γράψετε οι υπόλοιποι, δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογούμε επ' αυτού. 
                                          Το κατά πόσον αυτό εφαρμόζεται στην περίπτωση του φίλου, παίζεται. Στις συμβάσεις μπορώ να γράφω ότι θέλω, δεν είναι υποχρεωτικά και σύννομες. Αν ήταν τόσο απλή η εφαρμογή των νόμων, οι δικηγόροι θα ήταν άνεργοι.

                                          Σήμερα έστειλε στον ενδιαφερόμενο (όχι πια τόσο ζεστά) φίλο μέιλ ο πωλητής της φορντ, ότι εντός των ημερών θα ειδοποιήσει ότι θα έχει πάλι  το λευκό αυτόματο active 1.5 που είχαμε δει, για κάνουμε τεστ ντράιβ. Πρόκειται για τον Σφακ. στην Αργυρούπολη (Αθήνα). Όταν γίνει αυτό θα ενημερώσω, για όποιον άλλο τυχόν ενδιαφέρεται.

                                          Παρόλο που είμαστε στο νήμα του φόκους, τι άλλη εναλλακτική έχει εκτός αυτού? Γιατί τον 1.5 τον βλέπω παρελθόν. VAG δε θέλει αντι- Σόιμπλε κι αυτός, δεν τού ρχεται να τους δώσει λεφτά λέει. Αυτόματο, ΟΧΙ χιλιάρι -δεν πείθεται ότι δεν είναι 'ζορισμένα' τα μοτέρ αυτά- και όχι SUV.
                                          Το νέο 308 πότε βγαίνει, ξέρει κανείς;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • alexandros-k
                                            alexandros-k @kostast last edited by

                                            Παρόλο που είμαστε στο νήμα του φόκους, τι άλλη εναλλακτική έχει εκτός αυτού? Γιατί τον 1.5 τον βλέπω παρελθόν. VAG δε θέλει αντι- Σόιμπλε κι αυτός, δεν τού ρχεται να τους δώσει λεφτά λέει. Αυτόματο, ΟΧΙ χιλιάρι -δεν πείθεται ότι δεν είναι 'ζορισμένα' τα μοτέρ αυτά- και όχι SUV.

                                            Γιατι τα ευρωπαικα Ford τι ειναι, δεν ειναι γερμανικα ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 67 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr