-
καλησπερα,ειμαι νεος στην παρεα,μεσα στον επομενο μηνα θα αγορασω αυτοκινητο και θα ηθελα τις αποψεις σας,ειμαι μεταξυ τν εξης τριων .toyota yaris 2007-08 diesel 1.4,opel corsa 2007-08 diesel 1,3,mitsubishi colt 1,2 2007-08 diesel η αεριο.
τα χρηματα που μπορω να διαθεσω εναι 4500 με 5500 μαξιμουμ(θα ανεςβαινα τοσο μονο για Yaris που το θεωρω πιο αξιοπιστο αλλα και μου αρεσει πιο πολυ σε σχεση με τα αλλα 2)να σημειωσω πως με ενδιαφερει να ειναι diesel η αεριο ,για χαμηλη καταναλωση.ζω σε επαρχιακη πολη.οποτε τα χλμ θα ειναι κυριως εκτος(κοντα στα 300 την εβδομαδα απο οτι υπολογιζω)
ευχαριστω εκ των προτερων. -
καλησπερα,ειμαι νεος στην παρεα,μεσα στον επομενο μηνα θα αγορασω αυτοκινητο και θα ηθελα τις αποψεις σας,ειμαι μεταξυ τν εξης τριων .toyota yaris 2007-08 diesel 1.4,opel corsa 2007-08 diesel 1,3,mitsubishi colt 1,2 2007-08 diesel η αεριο.
τα χρηματα που μπορω να διαθεσω εναι 4500 με 5500 μαξιμουμ(θα ανεςβαινα τοσο μονο για Yaris που το θεωρω πιο αξιοπιστο αλλα και μου αρεσει πιο πολυ σε σχεση με τα αλλα 2)να σημειωσω πως με ενδιαφερει να ειναι diesel η αεριο ,για χαμηλη καταναλωση.ζω σε επαρχιακη πολη.οποτε τα χλμ θα ειναι κυριως εκτος(κοντα στα 300 την εβδομαδα απο οτι υπολογιζω)
ευχαριστω εκ των προτερων. -
καλησπερα,ειμαι νεος στην παρεα,μεσα στον επομενο μηνα θα αγορασω αυτοκινητο και θα ηθελα τις αποψεις σας,ειμαι μεταξυ τν εξης τριων .toyota yaris 2007-08 diesel 1.4,opel corsa 2007-08 diesel 1,3,mitsubishi colt 1,2 2007-08 diesel η αεριο.
τα χρηματα που μπορω να διαθεσω εναι 4500 με 5500 μαξιμουμ(θα ανεςβαινα τοσο μονο για Yaris που το θεωρω πιο αξιοπιστο αλλα και μου αρεσει πιο πολυ σε σχεση με τα αλλα 2)να σημειωσω πως με ενδιαφερει να ειναι diesel η αεριο ,για χαμηλη καταναλωση.ζω σε επαρχιακη πολη.οποτε τα χλμ θα ειναι κυριως εκτος(κοντα στα 300 την εβδομαδα απο οτι υπολογιζω)
ευχαριστω εκ των προτερων. -
Αν πάρεις χαρτί και μολύβι σε 14500χλμ ετησίως η διαφορά κατανάλωσες diesel με βενζίνη είναι γύρω στα 600€-700€. Υπολόγισε ότι αν πάρεις μτχ diesel ενδέχεται να χρειαστεί αλλαγή το dpf, κόστος 300-400€ στην καλύτερη. Συνυπολόγισε και τη διαφορά τιμής αγοράς (ακριβότερο το diesel) και έρχεσαι πάνω κάτω σε αυτό το ποσό οπότε δεν ξέρω κατά πόσο πιο οικονομικό και τι απόσβεση θα κάνει το diesel. Υπενθυμίζω ότι απαξ και πάθει κάποια βλάβη ο diesel (μπεκ πχ) το κόστος επισκευής είναι κατά πολύ πολλαπλάσιο έναντι ενός βενζινοκινητήρα. Οπότε δεν ξέρω αν η βραχυχρόνια χαμηλότερη κατανάλωση με χαμηλότερη τιμή καυσίμου σε βάθος χρόνου αποφέρει καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα. Από τα 20.000χλμ και πάνω ετησίως υπάρχει αρκετή εξοικονόμηση χρημάτων με ένα πετρελαιοκίνητο.
Χίλιες φορές ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ αέριο. -
Τα παλια diesel δεν ειχαν dpf
-
Για να μην τα πολυλογούμε το ντίζελ καίει λιγότερο θέλει σέρβις στα 15-20 χιλιάδες χλμ (δεδομένα κατασκευαστών) είναι πιο αξιόπιστο αποδεδειγμένα και θα κάνεις απόσβεση πιο γρήγορα. Στον βενζινοκινητήρα από την άλλη πέρα από τα καύσιμα αν πάρεις ένα απλό 1.2 1.4 δεν θα χεις θέματα αλλά αμα είναι τούρμο κλπ θα το μετανιώσεις κατά πάσα πιθανότητα. Το μόνο κακό των ντίζελ είναι ότι όλα σε αυτά τα λεφτά είναι εισαγωγής και υπάρχει κίνδυνος για κατεβασμένα χλμ.
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τα ντίζελ είναι πιο αργά και θορυβώδη, ενώ έχουν και εκνευριστικό τρόπο λειτουργίας (περιορισμένο εύρος λειτουργίας και κραδασμούς). Επίσης η αξιοπιστία τους μόνο δεδομένη δεν είναι, μια αντλία υψηλής να βγάλει την έβαψες! Αυτά, για να μην λέγονται ανακρίβειες.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα ντίζελ είναι πιο αργά και θορυβώδη, ενώ έχουν και εκνευριστικό τρόπο λειτουργίας (περιορισμένο εύρος λειτουργίας και κραδασμούς). Επίσης η αξιοπιστία τους μόνο δεδομένη δεν είναι, μια αντλία υψηλής να βγάλει την έβαψες! Αυτά, για να μην λέγονται ανακρίβειες.Περιορισμένο εύρος λειτουργίας;; χαχα καλό.. όταν με έναν βρνζινοκινητήρα πρέπει να φτάσεις 4500+ στροφές για να πιάσεις τη μέγιστη ροπή που δεν θα είναι πάνω από 18 κιλά σε ένα ντίζελ θα πιάσεις 23 κιλά+ από τις 1400, πράγμα που σημαίνει οικονομία, αποδοτικότητα, άνετη λειτουργία και λιγότερες τριβές και φθορές. Και αν χρησιμοποιείς καλό καύσιμο, αλλάζεις τακτικά φίλτρο πετρελαίου και προσθέτεις που και που ένα καθαριστικό η αντλία δεν παθαίνει τίποτα.
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης zvoulg έγραψε:
Περιορισμένο εύρος λειτουργίας;; χαχα καλό.. όταν με έναν βρνζινοκινητήρα πρέπει να φτάσεις 4500+ στροφές για να πιάσεις τη μέγιστη ροπή που δεν θα είναι πάνω από 18 κιλά σε ένα ντίζελ θα πιάσεις 23 κιλά+ από τις 1400, πράγμα που σημαίνει οικονομία, αποδοτικότητα, άνετη λειτουργία και λιγότερες τριβές και φθορές. Και αν χρησιμοποιείς καλό καύσιμο, αλλάζεις τακτικά φίλτρο πετρελαίου και προσθέτεις που και που ένα καθαριστικό η αντλία δεν παθαίνει τίποτα.
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εδω θα διαφωνισω. Πλεον ολα τα καινουργια βενζινοκινητα μοτερ ειναι τουρμπισμενα. Εχεις δει ποτε τα χαρακτηριστικα λειτουργιας των μοτερ αυτων? Σε καμια περιπτωση δεν χρειαζεται να φτασεις τις 4500 στροφες για μεγιστη ροπη.. Τα περισσοτερα σου δινουν σχεδον ολη τη ροπη απο τις ηδη 1500 στροφες.. (μερικα και απο τις 1400 ο 1.5 της BMW νομιζω και ο Ecoboost της Ford αν θυμαμαι καλα..) και την διατηρουν μεχρι τις 4500 σχεδον ολα τα μοτερ σιγουρα.. μπορει και παραπανω τα μεγαλυτερα.. Ενω στα diesel αρχιζουν απο τις 1500 και τα περισσοτερα ψοφανε καπου στις 2500-3000..
Οσο για το καλο καυσιμο που λες.. το θεμα ειναι που θα το βρεις το καλο το καυσιμο... -
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Περιορισμένο εύρος λειτουργίας;; χαχα καλό.. όταν με έναν βρνζινοκινητήρα πρέπει να φτάσεις 4500+ στροφές για να πιάσεις τη μέγιστη ροπή που δεν θα είναι πάνω από 18 κιλά σε ένα ντίζελ θα πιάσεις 23 κιλά+ από τις 1400, πράγμα που σημαίνει οικονομία, αποδοτικότητα, άνετη λειτουργία και λιγότερες τριβές και φθορές. Και αν χρησιμοποιείς καλό καύσιμο, αλλάζεις τακτικά φίλτρο πετρελαίου και προσθέτεις που και που ένα καθαριστικό η αντλία δεν παθαίνει τίποτα.
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εδω θα διαφωνισω. Πλεον ολα τα καινουργια βενζινοκινητα μοτερ ειναι τουρμπισμενα. Εχεις δει ποτε τα χαρακτηριστικα λειτουργιας των μοτερ αυτων? Σε καμια περιπτωση δεν χρειαζεται να φτασεις τις 4500 στροφες για μεγιστη ροπη.. Τα περισσοτερα σου δινουν σχεδον ολη τη ροπη απο τις ηδη 1500 στροφες.. (μερικα και απο τις 1400 ο 1.5 της BMW νομιζω και ο Ecoboost της Ford αν θυμαμαι καλα..) και την διατηρουν μεχρι τις 4500 σχεδον ολα τα μοτερ σιγουρα.. μπορει και παραπανω τα μεγαλυτερα.. Ενω στα diesel αρχιζουν απο τις 1500 και τα περισσοτερα ψοφανε καπου στις 2500-3000..
Οσο για το καλο καυσιμο που λες.. το θεμα ειναι που θα το βρεις το καλο το καυσιμο...Πολύ σωστά ,γι αυτό μιλάμε και για περιορισμένο εύρος λειτουργίας όπως αρχικά ειπε ο Realzeus απλά κάποιοι εθελοτυφλούν μάλλον.
Καλό πετρέλαιο βρίσκεις πάντως. Επειδή ταξιδεύω από Έβρο μέχρι Θήβα με ντίζελ υπάρχουν εγγυημένα βενζινάδικα σε κάποια σημεία. -
Ο χρήστης zvoulg έγραψε:
Τα ντίζελ είναι πιο αργά και θορυβώδη, ενώ έχουν και εκνευριστικό τρόπο λειτουργίας (περιορισμένο εύρος λειτουργίας και κραδασμούς). Επίσης η αξιοπιστία τους μόνο δεδομένη δεν είναι, μια αντλία υψηλής να βγάλει την έβαψες! Αυτά, για να μην λέγονται ανακρίβειες.
Περιορισμένο εύρος λειτουργίας;; χαχα καλό.. όταν με έναν βρνζινοκινητήρα πρέπει να φτάσεις 4500+ στροφές για να πιάσεις τη μέγιστη ροπή που δεν θα είναι πάνω από 18 κιλά σε ένα ντίζελ θα πιάσεις 23 κιλά+ από τις 1400, πράγμα που σημαίνει οικονομία, αποδοτικότητα, άνετη λειτουργία και λιγότερες τριβές και φθορές. Και αν χρησιμοποιείς καλό καύσιμο, αλλάζεις τακτικά φίλτρο πετρελαίου και προσθέτεις που και που ένα καθαριστικό η αντλία δεν παθαίνει τίποτα.
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ξέρεις τι σημαίνεις εύρος λειτουργίας; Δε νομίζω πάντως από αυτά που γράφεις...
Ρώτα τους ταξιτζήδες πόσο πονάει η αλλαγή αντλίας... -
Ο χρήστης zvoulg έγραψε:
Τα ντίζελ είναι πιο αργά και θορυβώδη, ενώ έχουν και εκνευριστικό τρόπο λειτουργίας (περιορισμένο εύρος λειτουργίας και κραδασμούς). Επίσης η αξιοπιστία τους μόνο δεδομένη δεν είναι, μια αντλία υψηλής να βγάλει την έβαψες! Αυτά, για να μην λέγονται ανακρίβειες.
Περιορισμένο εύρος λειτουργίας;; χαχα καλό.. όταν με έναν βρνζινοκινητήρα πρέπει να φτάσεις 4500+ στροφές για να πιάσεις τη μέγιστη ροπή που δεν θα είναι πάνω από 18 κιλά σε ένα ντίζελ θα πιάσεις 23 κιλά+ από τις 1400, πράγμα που σημαίνει οικονομία, αποδοτικότητα, άνετη λειτουργία και λιγότερες τριβές και φθορές. Και αν χρησιμοποιείς καλό καύσιμο, αλλάζεις τακτικά φίλτρο πετρελαίου και προσθέτεις που και που ένα καθαριστικό η αντλία δεν παθαίνει τίποτα.
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μηχανολογος ε?
Ευρος ξερεις τι σημαινει?
Στα χει πει πολυ ωραια o Realzeus. -
nonos Μάλλον θα πρέπει ορισμένα πράγματα να τα πούμε λίγο πιο σωστά και ολοκληρωμένα για να τα καταλάβουν κάποιοι εδώ μέσα. Με βάση τη μηχανολογία ένας κινητήρας πετρελαίου είναι πιο αποδοτικός για τους εξής λόγους (απόδοση=ωφέλιμη ενέργεια διά προσφερόμενη ενέργεια):
α) Χημική σύσταση καυσίμου: το μόριο του ντίζελ αποτελείται από 12 μόρια άνθρακα (C12H23) εν αντιθέσει με τη βενζίνη που αποτελείται από 4-8, που σημαίνει σχεδόν διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα, πιο απλά 1 ml πετρελάίου δίνει περίπου 40-60% περισσότερη ενέργεια.
β) υψηλή συμπίεση: με βάση τον θερμοδυναμικό νόμο PV=nRT (p πίεση v όγκος n ποσότητα σε mol R σταθερά Τ θερμοκρ.) η υψηλή πίεση συνιστά υψηλότερη θερμοκρασία εκτόνωσης άρα και περισσότερο απότομη και γρήγορη απόδοση της ζητούμενης ενέργειας άρα και ροπής στον στροφαλοφόρο.
γ) Γενικότερα με μια αναζήτηση στη βικιπαίδεια μπορεί κανείς άνετα να διαπιστώσει ότι ο κύκλος Diesel είναι περισσότερο αποδοτικός από τον κύκλο του Οττο που ακολουθεί ο βενζινοκινητήρας, η επίτευξη θερμοκρασίας καύσης δηλαδή μέσω σπινθήρα. Αυτά είναι κάποια από τα λίγα που λέει η μηχανολογία για το θέμα, τώρα όσον αφορά τους ρύπους πράγματι η αρχή λειτουργίας του ντίζελ παράγει πολλά οξείδια θείου και αζώτου που είναι επικίνδυνα αλλά από όλες τις άλλες απόψεις ένας ντιζελοκινητήρας είναι πιο αποδοτικός καθώς πλησιάζει περισσότερο το πρότυπο της ιδανικής θερμικής μηχανής του Carnot. Παραδέχομαι όμως ότι η βενζίνα θα σου χαρίσει πολύ πιο απολαυστικές στιγμές οδήγησης αλλά αυτό είναι κάτι άσχετο.Παραθέτω κι ένα πολύ χρήσιμο άρθρο του αξιοσέβαστου συναδέλφου Νίκου Μαρινόπουλου
https://www.caroto.gr/2009/03/03/diesel-πετρελαιοκινητήρες-προσεχώς-κοντά/Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για ευρος μιλαμε ομως Ευρος βενζινοκινητηρα μεγαλυτερο απο ντιζελ.
-
Η απάντηση κόβεται ως εκτός θέματος...
αγορα πρωτου αυτοκινητου