-
Καλησπέρα σας,
Είμαι νέος χρήστης του forum και θα ήθελα την βοήθεια σας.
Θέλω να αγοράσω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο χρονολογίας από 2004 μέχρι και 2008.
Γενικά να ενημερώσω ότι μένω στην Αθήνα και ενδιαφέρομαι για μεσαίου τύπου αυτοκίνητο μέχρι 1600 cc.Κοιτούσα για diesel κατά κύριο λόγο, αλλά έχω αρχίσει να διαβάζω για κάποιους περιορισμούς των diesel όσον αφορά τους ρύπους.
Καταρχήν να αναφέρω ότι δεν έχω ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα και απλά άκουσα προχθές από κάποιον γνωστό μου ότι δεν πρέπει να αγοράσω αυτοκίνητο diesel έτους 2011 και πίσω και έτσι άρχισα να το ψάχνω.Είδα ότι θα ανακοινωθούν αυστηρότερα όρια ρύπων από Ε.Ε. και αν κατάλαβα καλά, θα έχουν πρόβλημα στο επόμενο διάστημα οι κάτοχοι diesel σε Αθήνα και Θεσ/νικη με προδοιαγραφές ρύπων Euro 6 και κάτω.
Και είμαι σε δίλημμα για το αν πρέπει να πάρω diesel εκείνης της χρονολογίας ή βενζίνη και να το μετατρέψω σε υγραέριο αν θελήσω αργότερα.
Αν γνωρίζει κάποιος και μπορεί να με βοηθήσει σχετικά θα το εκτιμούσα.
Ευχαριστώ πολύ!
-
Καλησπέρα σας,
Είμαι νέος χρήστης του forum και θα ήθελα την βοήθεια σας.
Θέλω να αγοράσω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο χρονολογίας από 2004 μέχρι και 2008.
Γενικά να ενημερώσω ότι μένω στην Αθήνα και ενδιαφέρομαι για μεσαίου τύπου αυτοκίνητο μέχρι 1600 cc.Κοιτούσα για diesel κατά κύριο λόγο, αλλά έχω αρχίσει να διαβάζω για κάποιους περιορισμούς των diesel όσον αφορά τους ρύπους.
Καταρχήν να αναφέρω ότι δεν έχω ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα και απλά άκουσα προχθές από κάποιον γνωστό μου ότι δεν πρέπει να αγοράσω αυτοκίνητο diesel έτους 2011 και πίσω και έτσι άρχισα να το ψάχνω.Είδα ότι θα ανακοινωθούν αυστηρότερα όρια ρύπων από Ε.Ε. και αν κατάλαβα καλά, θα έχουν πρόβλημα στο επόμενο διάστημα οι κάτοχοι diesel σε Αθήνα και Θεσ/νικη με προδοιαγραφές ρύπων Euro 6 και κάτω.
Και είμαι σε δίλημμα για το αν πρέπει να πάρω diesel εκείνης της χρονολογίας ή βενζίνη και να το μετατρέψω σε υγραέριο αν θελήσω αργότερα.
Αν γνωρίζει κάποιος και μπορεί να με βοηθήσει σχετικά θα το εκτιμούσα.
Ευχαριστώ πολύ!
-
Καλησπέρα σας,
Είμαι νέος χρήστης του forum και θα ήθελα την βοήθεια σας.
Θέλω να αγοράσω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο χρονολογίας από 2004 μέχρι και 2008.
Γενικά να ενημερώσω ότι μένω στην Αθήνα και ενδιαφέρομαι για μεσαίου τύπου αυτοκίνητο μέχρι 1600 cc.Κοιτούσα για diesel κατά κύριο λόγο, αλλά έχω αρχίσει να διαβάζω για κάποιους περιορισμούς των diesel όσον αφορά τους ρύπους.
Καταρχήν να αναφέρω ότι δεν έχω ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα και απλά άκουσα προχθές από κάποιον γνωστό μου ότι δεν πρέπει να αγοράσω αυτοκίνητο diesel έτους 2011 και πίσω και έτσι άρχισα να το ψάχνω.Είδα ότι θα ανακοινωθούν αυστηρότερα όρια ρύπων από Ε.Ε. και αν κατάλαβα καλά, θα έχουν πρόβλημα στο επόμενο διάστημα οι κάτοχοι diesel σε Αθήνα και Θεσ/νικη με προδοιαγραφές ρύπων Euro 6 και κάτω.
Και είμαι σε δίλημμα για το αν πρέπει να πάρω diesel εκείνης της χρονολογίας ή βενζίνη και να το μετατρέψω σε υγραέριο αν θελήσω αργότερα.
Αν γνωρίζει κάποιος και μπορεί να με βοηθήσει σχετικά θα το εκτιμούσα.
Ευχαριστώ πολύ!
-
Λοιπόν, έχουμε και λέμε.
- Η καλύτερη βαθμίδα ρύπων είναι Euro 6 αυτή τη στιγμή.
- Στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη επιτρέπονται Euro 5 & Euro 6.
- Αμάξια κατασκευασμένα μετά τον 9ο του 2009 είναι υποχρεωτικά Euro 5. Μπορεί να βρεις και Euro 5 αρχες 2009.
- Λογικά η επόμενη απαγόρευση στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα είναι τα Euro 5, αλλά αυτό θα αργήσει ακόμα. Δεν έχει να κάνει με Ευρώπη η απαγόρευση
Συμπέρασμα. Αμάξι ανάμεσα 2004-2008 diesel είναι Euro 4 και απαγορεύεται να κυκλοφορεί Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Προς το παρόν δεν υπάρχει κανένας άλλος περιορισμός.
-
Μάλιστα.
Άρα δεν κοιτάω καν για diesel εκείνης της χρονολογίας για Αθήνα.
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε 'Infide1' για την βοήθεια.
-
Βάλε και το γεγονός ότι αν βρεις ντίζελ προ του 2009 θα ειναι σίγουρα σαπάκι εισαγωγής. Προσωπικά θα έπαιρνα ντίζελ μόνο ελληνικό και από ιδιώτη.
-
Ναι αυτό είδα κι εγώ..
Ωραία!!
Και μία ακόμα ερώτηση θα ήθελα να κάνω.
Τι είναι καλύτερα να κοιτάξω?
Βενζίνη χρονολογίας '04 - '09 το πολύ και μέχρι 4.000 - 5.000 € ή diesel μετά το '10 που σημαίνει 6.000 σίγουρα και πάνω?
Εγώ προσωπικά δεν θα ήθελα να διαθέσω πάνω από 5.000 (και πολλά λέω), αλλά αν υπάρχει τεράστια διαφορά...
Και γενικά αν υπάρχει κάτι που θα πρέπει να προσέξω σε αυτούς τους τύπους αυτοκινήτων (κάποια συμβουλή).
Αυτής της χρονολογίας δηλαδή.Ευχαριστώ.
-
Πόσα χλμ κάνεις το χρόνο;
Αν είσαι κάτω από 15000χλμ, πας ασυζητητί για βενζίνη, γιατί τα 1000+ ευρώ παραπάνω δεν θα τα αποσβέσεις ποτέ.
Σίγουρα θα βρεις καλό μεταχειρισμένο βενζίνης, diesel χλωμό.Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Κοίτα. Αυτό που έχω τώρα είναι από το 2003 και έχει κάνει 220.000 χλμ.
Οπότε περίπου βγαίνει 15.000 το χρόνο.
Οπότε βενζίνης.. -
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Πόσα χλμ κάνεις το χρόνο;
Αν είσαι κάτω από 15000χλμ, πας ασυζητητί για βενζίνη, γιατί τα 1000+ ευρώ παραπάνω δεν θα τα αποσβέσεις ποτέ.
Σίγουρα θα βρεις καλό μεταχειρισμένο βενζίνης, diesel χλωμό.Αυτό από που προκύπτει; Γιατί με 15.000 km το χρόνο και ανάλογα με το αυτοκίνητο, θα έχεις αποσβέσει 1.000-1.200 Ευρώ μέσα στον πρώτο χρόνο μόνο.
-
Πιο πιθανό με ένα τέτοιο πετρέλαιο να κάνει οικονομία κανά 400άρι το χρόνο, βαριά 500. Άρα τα 1.000 ευρά που θα δώσει παραπάνω θα τα αποσβέσει σχετικά γρήγορ.α
-
Αν βρει κάποιος μεταχείρισμενο μικρομεσαίο που ψάχνει ο άνθρωπος στα χρήματα που διαθέτει και να είναι ευρο 5/6 εγώ σκίζει τα ιματια μου. Εκτός και αν έχει κάνει κάνα δυο εκατομμύρια χιλιόμετρα...
-
Γενικά, στα ποσά που ψάχνετε diesel Euro 5 δεν υφίστανται...
Οπότε, βενζίνη και για οποιαδήποτε αυτοκίνητο προκύψει, καλός έλεγχος πριν την αγορά του..... -
Πέραν των παραπάνω πολύ σωστών επιχειρημάτων δες και το παρακάτω:
Ένα πράγμα που δεν λογαριάζουν πλέον οι αγοραστές diesel είναι η σαφής στροφή της ευρωπαϊκής νομοθεσίας προς την απαγόρευση των diesel στις μεγαλουπόλεις, η οποία θα αρχίσει να εφαρμόζεται σταδιακά. Φαντάζομαι η Ελλάδα θα είναι από τις τελευταίες πόλεις που θα το υιοθετήσει, αλλά αν ήμουν στη φάση αγοράς αυτοκινήτου θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά.
Μεταχειρισμένο diesel ή βενζίνη?