-
0 2.0 tdi ειναι ισως ο καλυτερος κινητηρας του ομιλου, αλλα δυστυχως εγω αρνουμαι να πλησιασω τετοια κυβικα οσο ειμαι φορολογικος υπηκοος ελλαδας.
-
Πηγα το αυτοκινητο για σερβις και μου εδωσαν ως αμαξι αντικαταστασης ενα polo dsg tdi (2016? ή καπου εκει). Μου εκαναν εντυπωση μερικα πραγματα και ηθελα να τα μοιραστω.
Το αυτοκινητο ηταν καθαρο και σε πολυ καλη κατασταση, οποτε αν και αμαξι αντικαταστασης δεν σου κακοφαινοταν η χρηση του, ειδικα στο εσωτερικο. Η εταιρεια εχει κανει μεγαλα βηματα παντως και το νεο polo (2017- ) εχει ΠΟΛΥ καλυτερο εσωτερικο χωρο. Δεν ξερω αν τοτε προσφεροταν ως εξτρα το πολυλειτουργικο τιμονι, αλλα παντως το αυτοκινητο αυτο δεν το ειχε. Δεν ειναι μονο η ελλειψη των πληκτρων που με ξενισε, αλλα και η ιδια η αισθηση (αφη) αλλα και ως διευθυνση του αμαξιου. Τα φρενα επισης δεν μου αρεσαν, καθως δεν μου φανηκαν τοσο προοδευτικα οσο του τωρινου. Ισως να ειναι κατι που συνηθιζει κανεις.
Παμε τωρα σε σημεια που με εντυπωσιασε το 'παλιο' polo. Η συνεργασια ντηζελοκινητηρα (1.4 90 ιππων αν καταλαβα καλα) και dsg ηταν ΑΨΟΓΗ! Οι αλλαγες ταχυτητων 'βουτυρο' ενω ποτε δεν το ειδα να κανει 'αποτομες' κινησεις οπως κανει τοδικο μας (1.0 115 dsg) στην 1η-2η. Ειδα νουμερα καταναλωσης που ετριβα τα ματια μου. Σε πολυ συγκεκριμενες διαδρομες (ιδια ωρα) αυτο ειχε καταναλωση γυρω στα 6 l/100km, ενω το δικο μας 8-8.5.
Αυτο ομως που μου εκανε την μεγαλυτερη θετικη εντυπωση και πραγματικα απογοητευτηκα τοσο απο το polo (βενζινη) οσο και απο το tiguan (βενζινη) μας, ηταν η συμπεριφορα του start-stop. Δεν ξερω αν ειναι θεμα του ντηζελοκινητηρα που ειχε το αμαξι αντικαταστασης, αλλα δουλεψε ΑΨΟΓΑ και ηταν ΑΜΕΣΟΤΑΤΟ! Δεν ειναι μονο οτι με το που σηκωνες ελαχιστα το ποδι απο το φρενο, επαιρνε μπρος ο κινητηρας, αλλα τοαμαξι ξεκινουσε ηδη να ρολλαρει ΚΑΙ υπηρχε κατευθειαν αποκριση στο γκαζι. Αυτο ΔΕΝ συμβαινει στα δυο δικα μας αυτοκινητα και για αυτον τον λογο το απενεργοποιουμε το start-stop.
Εχετε ιδεα αν αυτο ειναι θεμα ντηζελοκινητρα;
-
Μπορεί και να είναι θέμα λογισμικού αυτό που περιγράφεις. Για 'γκρίνιαξε' λίγο μην έχουν βγάλει κάποια αναβάθμιση λογισμικού για το αμάξι σου. Αν δε κάνω λάθος κάτι είχε πάρει το μάτι μου πάνω σε αυτό το θέμα στα VAG..
-
Μπορεί και να είναι θέμα λογισμικού αυτό που περιγράφεις. Για 'γκρίνιαξε' λίγο μην έχουν βγάλει κάποια αναβάθμιση λογισμικού για το αμάξι σου. Αν δε κάνω λάθος κάτι είχε πάρει το μάτι μου πάνω σε αυτό το θέμα στα VAG..
οι αναβαθμισεις που εχουν υπαρξει εχουν να κανουν κυριως με το θεμα του καγκουρο των 1.5 . Το πηρε το tiguan αυτην την αναβαθμιση απο περισυ που εκανα το πρωτο σερβις. Παντα οταν πηγαινω τα αυτοκινητα για σερβις τσεκαρουν το θεμα των αναβαθμισεων και μου το λενε οτι περασαν καινουρια.
-
Ναι αυτό έλεγα.. οπότε ότι ήταν να γίνει.. έγινε. Αξιοσημείωτη πάντως η εμπειρία που παρέθεσες
-
Πιθανώς ο σχεδιασμός των βάσεων στο diesel είναι διαφορετικός, στο δικό μας η κατάσταση θα βελτιωθεί όταν υιοθετήσουν την εκκίνηση μέσω ηλεκτρομοτέρ mild hybrid, σαν του swift, ίσως στο facelift. Η λειτουργία του ss στο υπάρχον polo απλά είναι για φάπες.
Για το DSG στην 1-2 έχω παρατηρήσει πως συμπεριφέρεται πιο ομαλά σε λειτουργία sport, εννοώ στα άσε-πατά στα στενά.
-
Πιθανώς ο σχεδιασμός των βάσεων στο diesel είναι διαφορετικός, στο δικό μας η κατάσταση θα βελτιωθεί όταν υιοθετήσουν την εκκίνηση μέσω ηλεκτρομοτέρ mild hybrid, σαν του swift, ίσως στο facelift. Η λειτουργία του ss στο υπάρχον polo απλά είναι για φάπες.
Για το DSG στην 1-2 έχω παρατηρήσει πως συμπεριφέρεται πιο ομαλά σε λειτουργία sport, εννοώ στα άσε-πατά στα στενά.
Στο tiguan ειναι ακριβως τα ιδια χαλια. Απορω αν και στα αλλα βενζινοκινητα αυτοκινητα του ομιλου ειναι το ιδιο δραμα το start-stop.
Ενδιαφερον αυτο που λες για το sport mode, ισως επειδη 'κραταει' περισσοτερο χρονο στο κιβωτιο την ταχυτητα, οποτε δεν μπλεκεται με εναλλαγες 1η->2η->1η. Ηταν παντως πραγματικα ΠΟΛΥ πιο ευχαριστη η οδηγικη εμπειρια.
-
Παρουσιάστηκε η f/l έκδοση, με κάποιες τεχνολογικές προσθήκες αλλά και ασφαλείας όπως τα matrix led φώτα, lane assist, αερόσακο μεταξύ των καθισμάτων και αναβάθμιση του infotainment. Θα περίμενα την προσθήκη μιας μπαταρίας που θα βελτίωνε τη λειτουργία του s/s αλλά οι Γερμανοί μάλλον έχουν καβούρια στις τσέπες. Δυστυχώς έχασε τους φυσικούς και πολύ εύχρηστους διακόπτες στο infotainment και στον κλιματισμό (στα ανώτερα επίπεδα εξοπλισμού). Ακόμα δεν βελτίωσαν τις επενδύσεις στις πόρτες και απουσιάζουν πάλι οι χειρολαβές στον ουρανό. Περιμένω τις δοκιμές στον δρόμο, θετικό το γεγονός της διατήρησης της έκδοσης GTI.
-
... και τέλος ο diesel!
Σταμάτησε να προσφέρεται ενώ στο προ fl τον είχαν ως επιλογή.
Ποιος; η vw! Που έπινε... Diesel στο όνομα του Diesel. Που μετά το σκάνδαλο έβγαζε τους πιο καθαρούς Diesel...
-
'soft touch dashboard is not only in the highest trim anymore, but also from the base versions'
Δηλαδή πότε το έλεγαν προηγουμένως οι δημοσιογράφοι ότι το μαλακό ταμπλό δεν είναι στάνταρ
και ότι με την εξαίρεση της ακριβότερης έκδοσης,
όλες οι υπόλοιπες εκδόσεις του Polo έχουν σκληρό ταμπλό; -
Πολυ ευχαριστο που βλεπουμε τα matrix led να κατεβαινουν και στα φτηνοτερα αυτοκινητα! Δεν καταλαβα το σχολιο του que2 για την μπαταρια. Τι εχεις κατα νου; δηλαδη πως θα μπορουσε να βελτιωθει η λειτουργια του start stop;
-
Εννοώ την μπαταρία του μικρουβριδικού συστήματος που χρησιμοποιούν τα mild hybrid, όπως το swift, που εξασφαλίζει βελούδινη εκκίνηση, αλλά και δυνατότητα να σβήνει ο κινητήρας σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Το polo για να σβήσει πρέπει να πέσει η ταχύτητα κάτω από τα 10km/h. Κατά τα άλλα το polo παραμένει κατά την άποψή μου ένα από τα τρία καλύτερα supermini, περιμένω να δω πόσο θα επηρεαστούν οι επιδόσεις του κατά 5hp πιο αδύναμου κινητήρα.
-
Σίγουρα είναι μέσα στα καλύτερα, καμία αντίρρηση. Απλά θέλει έναν κινητήρα lpg και αυτό για να ολοκληρωθεί.
Προσωπικά μ αρεσει το σχέδιο και του σημερινού. Είναι πολύ αρμονικό όλες οι γραμμές του σβήνουν και ενοποιουνται ομοιόμορφα.
-
Η VW σ' αυτή τη γενιά του polo άφησε έξω εντελώς τον οποίο εξηλεκτρισμό του. Δεν ξέρω αν η συγκεκριμένη πλατφόρμα δεν το επιτρέπει ή αν είναι ασύμφορη η μετατροπή της. Σε αυτόν τον τομέα μένει πίσω από κάποιους ανταγωνιστές της κατηγορίας. Προφανώς η επόμενη γενιά θα είναι ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο.
lap εννοείς κινητήρα lpg ή cng; Μάλλον ακολουθούν την τακτική η VW να μη τοποθετεί κινητήρα φυσικού αερίου στο polo όπως κάνει και στις μεγαλύτερες κατηγορίες, αν δε κάνω λάθος μόνο στο up το κάνει. Σου λέει όποιος θέλει φθηνό καύσιμο ας πάρει Seat ή Skoda. Όσο για τον εξωτερικό σχεδιασμό δεν μπορώ να πω ποιο μου κάθεται καλύτερα στο μάτι. Μια πρώτη εντύπωση από τα βίντεο,το παλιό θαρρώ μου αρέσει περισσότερο από μπροστά και πλάι και το καινούριο από πίσω, έτσι κι αλλιώς οι διαφορές δεν είναι μεγάλες εκτός από τα πίσω 'golf' φώτα.
-
Lpg. Πολύ παλιά υπήρχε έκδοση lpg σε polo.
Ο tsi με τα 95 σε lpg θα ηταν λουκούμι. Άσε που με το lpg μπορούν να ανεβάσουν συμπίεση και όντας και turbo γίνεται ακόμα καλύτερο το όλο σύνολο.
-
Το lpg θα ήταν καλή λύση, γιατί έχει χώρο στο πορτ μπαγκάζ για ρεζέρβα κανονικού μεγέθους, έτσι δε θα έτρωγε χώρο και η δεξαμενή. Θα έχανε βέβαια τον εφεδρικό τροχό.
-
lap εννοείς κινητήρα lpg ή cng; Μάλλον ακολουθούν την τακτική η VW να μη τοποθετεί κινητήρα φυσικού αερίου στο polo όπως κάνει και στις μεγαλύτερες κατηγορίες, αν δε κάνω λάθος μόνο στο up το κάνει.
Μια χαρά φυσ.αέριο είχε το Polo στην τελευταία γενιά του,όπως και τo 'ξαδερφάκι' Ibiza
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-volkswagen-polo-10-tgi
Το ίδιο ίσχυε -με 1400άρι κινητήρα- και στο Golf.
-
Σωστά panormus, λάθος θυμόμουν, ευχαριστώ για τη διόρθωση. Να φανταστείς κι εγώ ο ίδιος όταν έψαχνα ποια έκδοση του polo θα πάρω, είχα απορρίψει το φυσικό αέριο λόγω έλλειψης αυτόματου κιβωτίου και χαμηλής ιπποδύναμης! Άτιμο Αλτσχάιμερ!
-
Εννοώ την μπαταρία του μικρουβριδικού συστήματος που χρησιμοποιούν τα mild hybrid, όπως το swift, που εξασφαλίζει βελούδινη εκκίνηση, αλλά και δυνατότητα να σβήνει ο κινητήρας σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Το polo για να σβήσει πρέπει να πέσει η ταχύτητα κάτω από τα 10km/h. Κατά τα άλλα το polo παραμένει κατά την άποψή μου ένα από τα τρία καλύτερα supermini, περιμένω να δω πόσο θα επηρεαστούν οι επιδόσεις του κατά 5hp πιο αδύναμου κινητήρα.
Περα απο την προφανη απαντηση οτι ηθελαν να κρατησουν το κοστος χαμηλα, ο αλλος λογος που σκεφτομαι για την απουσια mild hubrid συστηματος ειναι οτι το αυτοκινητο ειχε ηδη χαμηλους ρυπους, οποτε δεν τους 'εκαιγε' να τους μειωσουν κι αλλο σε αυτην την φαση.
Το πολο (και νομιζω και τα αλλα οχηματα με τον 1.0 tsi) ειχαν χασει τους 5 ιππους εδω και καιρο, νομιζω απο τα MY2020. Πηρα πολο το 2018 και τοτε ειχε ακομα τους 115. Νομιζω οτι οι 5 ιπποι θυσιαστηκαν στον βωμο του WLTP
-
Στον νεο τιμοκαταλογο της vw το Πολο δεν υπαρχει πλεον, προφανώς λογω αναμονης του νεου.Ειχε αρχικη 15850 το απλο 80αρι φανταστειτε τωρα την αρχικη του νεου...
Απ την τριπλετα παντως τωρα θα επαιρνα λογικα το νεο Φαμπια.Ειναι πιο value for money (θεωρητικά καθώς δεν ξέρουμε τιμες του νέου μοντέλου(.
Οταν το έψαχνα πέρυσι τέτοια εποχή μου το δίνανε 13900 και με πλουσιότερο εξοπλισμό...
Νέο VW Polo