-
Χαιρετω τους φιλους το φορουμ!
Οπως λεει και ο τιτλος ειμαι ενα βημα να (ξανα)παρω MX5 αλλα δεν μπορω να αποφασισω ποιο.
Το αυτοκινητο θα ειναι αποκλειστικα για χρηση σ/κ και κανα track day μια φορα το μηνα/διμηνο.
Οι επιλογες φυσικα ειναι το ΜΚ2.5 1.8 σπορτ του '05, ΜΚ3 2.0 σπορτ και ΜΚ3.5 2.0.
Ειχα το ΜΚ3 σε 1.8 στην Ελλαδα (πλεον ζω Αγγλια) αλλα του ελειπαν πραγματα...
Ποιο θα διαλεγατε με γνωμονα την οδηγικη αμεσοτητα και τις υπαρχουσες λυσεις βελτιωσης?
Οχι κατι ιδιαιτερο...Μια tein ss ισως αν χρειαζεται, καποιο induction kit και φρενα...
Οι τιμες παιζουν περιπου στα £3k-£9k αναλογα με την εκδοση..
ps: το S2000 ειναι παντα στο μυαλο μου αλλα το φοβαμαι λογω προηγουμενης εμπειριας.. -
Χαιρετω τους φιλους το φορουμ!
Οπως λεει και ο τιτλος ειμαι ενα βημα να (ξανα)παρω MX5 αλλα δεν μπορω να αποφασισω ποιο.
Το αυτοκινητο θα ειναι αποκλειστικα για χρηση σ/κ και κανα track day μια φορα το μηνα/διμηνο.
Οι επιλογες φυσικα ειναι το ΜΚ2.5 1.8 σπορτ του '05, ΜΚ3 2.0 σπορτ και ΜΚ3.5 2.0.
Ειχα το ΜΚ3 σε 1.8 στην Ελλαδα (πλεον ζω Αγγλια) αλλα του ελειπαν πραγματα...
Ποιο θα διαλεγατε με γνωμονα την οδηγικη αμεσοτητα και τις υπαρχουσες λυσεις βελτιωσης?
Οχι κατι ιδιαιτερο...Μια tein ss ισως αν χρειαζεται, καποιο induction kit και φρενα...
Οι τιμες παιζουν περιπου στα £3k-£9k αναλογα με την εκδοση..
ps: το S2000 ειναι παντα στο μυαλο μου αλλα το φοβαμαι λογω προηγουμενης εμπειριας.. -
Χαιρετω τους φιλους το φορουμ!
Οπως λεει και ο τιτλος ειμαι ενα βημα να (ξανα)παρω MX5 αλλα δεν μπορω να αποφασισω ποιο.
Το αυτοκινητο θα ειναι αποκλειστικα για χρηση σ/κ και κανα track day μια φορα το μηνα/διμηνο.
Οι επιλογες φυσικα ειναι το ΜΚ2.5 1.8 σπορτ του '05, ΜΚ3 2.0 σπορτ και ΜΚ3.5 2.0.
Ειχα το ΜΚ3 σε 1.8 στην Ελλαδα (πλεον ζω Αγγλια) αλλα του ελειπαν πραγματα...
Ποιο θα διαλεγατε με γνωμονα την οδηγικη αμεσοτητα και τις υπαρχουσες λυσεις βελτιωσης?
Οχι κατι ιδιαιτερο...Μια tein ss ισως αν χρειαζεται, καποιο induction kit και φρενα...
Οι τιμες παιζουν περιπου στα £3k-£9k αναλογα με την εκδοση..
ps: το S2000 ειναι παντα στο μυαλο μου αλλα το φοβαμαι λογω προηγουμενης εμπειριας.. -
Νομίζω το nc 3.5 έχει λίγο πιο μακριές σχέσεις από το nc3? και λίγο ποιο ψηλά τον κόφτη αν δεν κάνω λάθος. Ανάμεσα σε αυτά τα 2 το πρώτο που το βρίσκεις και ποιο φθηνά.
-
Και εγω καπως ετσι το σκεφτομαι...Αν και το ΜΚ3.5 ειναι βελτιωμενο αρκετα απ'οτι γραφεται.
Ο λογος που κοιταω και το ΜΚ2.5 ειναι γιατι πραγματικα βρικεις καποια εδω που ειναι σα καινουργια..Και τσαμπα!! -
Το S2000 γιατί το φοβάσαι;
-
Ειχα καποια θεματα με τον ελεγχο υπερστροφης ας πουμε...! Που πολλες φορες ερχοταν χωρις να το θελησεις...
Ενω με το ΜΧ το παιχνιδι ειναι αρκετα πιο ηπιο και προοδευτικο.
Πολυ χαστουκι με το S2K...θα σκεφτομουν μονο του 04-05 και μετα που ειχε στανταρ esp νομιζω..
Τωρα που το ξανασκεφτομαι βεβαια μια καλη λυση - αν και πιο ακριβη θα ηταν και το BRZ/gt86.. -
Και το mr2 θα μπορούσε να μπει στο τραπεζι
-
Για καποιο λογο δεν μου αρεσε ποτε ιδιαιτερα...Συν οτι δεν βρισκω και τιποτα ιδιαιτερο σε καλη τιμη.
-
Αν και πιο ακριβό, αλλά αφού μιλάς για track car
-
Παιδικος ερωτας!!! Η αληθεια ειναι οτι προτιμαω roadster..
-
Αφού το θέλεις για track day car και είσαι εκεί που είσαι γιατί δεν κοιτάς κάνα caterham ή κανένα elise; Αν σκέφτεσαι για ένα πιο all around αυτοκίνητο που να μπορείς να το χαρείς και σε κάποια ωραία διαδρομή σε b roads και όχι μόνο στην πίστα θα έβαζα ψηλά στην λίστα μου και τα gt86/brz.
Ανάμεσα στα μουχου τώρα τα mk1 με μερικές μικροαλλαγές και κοτέτσι το εσωτερικό κάνουν παπάδες με τα χρονόμετρα απέναντι. -
Ψαχνω ηδη για brz/gt86!!! Ειχα σχεδον συμφωνησει για ενα BRZ στα 9κ αλλα ο τυπος το μετανοιωσε..
Λογικα μετα το καλοκαιρι θα πεσουν αρκετα και οι τιμες στα ΜΧ5 ΜΚ3.5 που ειναι αρκετα βελτιωμενα, αλλα μαλλον η πιο 'σοβαρη' σπορτιφ πλατφορμα με δυνατοτητες για το μελλον ειναι το brz... -
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Αν και πιο ακριβό, αλλά αφού μιλάς για track car....
Προσθιοκίνητο με την πολύ κακή έννοια του όρου, με ακαμψία τσίχλας... μόνο το μοτέρ του αξίζει... -
+1
Θελει ψαξιμο στην αναρτηση και υποπλαισια για να γινει track day car και να το χαιρεσαι, αλλα τι μοτερ οντως -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
+1
Θελει ψαξιμο στην αναρτηση και υποπλαισια για να γινει track day car και να το χαιρεσαι, αλλα τι μοτερ οντωςΚαι οπωσδήποτε ένα roll cage, κολλητό.
MX5 ΓΙΑ SUNDAY CAR...ΑΛΛΑ ΠΟΙΟ?