-
Αν υποθεσουμε οτι θελεις να παρεις μαζι το παιδικο καροτσι,στο πορτμπαγκαζ αντε να χωρεσει ακομη ενας μικρος σακος! Οποτε με αυτης της κατηγοριας τα αυτοκινητα ειτε κανεις μεγαλες παραχωρισεις στα πραγματα που θα παρεις μαζι σου,ειτε βαζεις μπαγκαζιερα. Οι εσωτερικοι χωροι ειναι επαρκεστατοι για μεγαλα ταξιδια και κανεις δεν κανει παραχωρισεις......μιλαω για 3μελη και οριακα 4μελη οικογενεια!
-
Οπότε αν έχω σκοπό να κρατήσω ένα αμάξι 10+ χρόνια μέσα στα οποία θα υπάρχει και οικογένεια (30 προς 40 ηλικακά) πρέπει να ανεβω κατηγορία υποχρεωτικά, για να μην μετανοήσω στο μέλλον.
Οπότε pulsar /focus / astra και η κατηγορία του είναι μονόδρομος. Σωστά;
-
Ο χρήστης Kostas_salala έγραψε:
Οπότε αν έχω σκοπό να κρατήσω ένα αμάξι 10+ χρόνια μέσα στα οποία θα υπάρχει και οικογένεια (30 προς 40 ηλικακά) πρέπει να ανεβω κατηγορία υποχρεωτικά, για να μην μετανοήσω στο μέλλον.Οπότε pulsar /focus / astra και η κατηγορία του είναι μονόδρομος. Σωστά;
Όχι.
Τα καινούρια μικρά του VW group που ανέφερες έχουν πορτμπαγκάζ και χώρους καμπίνας μικρομεσαίου
με εξωτερικό μήκος μικρού. -
To παλιο seat ibiza έχει 293 λίτρα και η τιμη του αυτό τον καιρό ειναι πολύ καλή (έρxεται το καινούργιο).
Ή καλύτερα να περιμένω το καινουργιο;
-
Προσωπικά θα σου πρότεινα να ρίξεις μια ματιά και στο καινούριο Suzuki Baleno. Απίστευτοι χώροι για αυτοκίνητο -έστω και οριακά- κάτω των 4 μέτρων που ξεπερνούν πολλά μικρομεσαία, τόσο στο σαλόνι όσο και στο πορτ μπαγκάζ (αν και για το 2ο ευθύνεται εν μέρη το γεγονός πως δεν έχει ρεζέρβα αλλά κιτ επισκευής ελαστικού). Από κοντά είναι ομορφότερο από ότι στις φωτογραφίες κατά την ταπεινή μου άποψη.
-
Ο χρήστης shadowhunter έγραψε:
Προσωπικά θα σου πρότεινα να ρίξεις μια ματιά και στο καινούριο Suzuki Baleno. Απίστευτοι χώροι για αυτοκίνητο -έστω και οριακά- κάτω των 4 μέτρων που ξεπερνούν πολλά μικρομεσαία, τόσο στο σαλόνι όσο και στο πορτ μπαγκάζ (αν και για το 2ο ευθύνεται εν μέρη το γεγονός πως δεν έχει ρεζέρβα αλλά κιτ επισκευής ελαστικού). Από κοντά είναι ομορφότερο από ότι στις φωτογραφίες κατά την ταπεινή μου άποψη.Πραγματικά είναι εξαιρετική επιλογή με πολύ καλή κατανάλωση, τιμή, χώρους..
-
Ο ανθρωπος λεει οτι θα μεγαλωσει η οικογενεια του ..............τι baleno και μικρα vw του λετε;;;;;εχετε δει τι θελει ενα μικρο παιδι απο μπαγκαζια;;;;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ο ανθρωπος λεει οτι θα μεγαλωσει η οικογενεια του ..............τι baleno και μικρα vw του λετε;;;;;εχετε δει τι θελει ενα μικρο παιδι απο μπαγκαζια;;;;Μια χαρά κάνει την δουλειά του. Και εμείς παιδιά μεγαλώνουμε..
-
Ο χρήστης shadowhunter έγραψε:
Προσωπικά θα σου πρότεινα να ρίξεις μια ματιά και στο καινούριο Suzuki Baleno. Απίστευτοι χώροι για αυτοκίνητο -έστω και οριακά- κάτω των 4 μέτρων που ξεπερνούν πολλά μικρομεσαία, τόσο στο σαλόνι όσο και στο πορτ μπαγκάζ (αν και για το 2ο ευθύνεται εν μέρη το γεγονός πως δεν έχει ρεζέρβα αλλά κιτ επισκευής ελαστικού). Από κοντά είναι ομορφότερο από ότι στις φωτογραφίες κατά την ταπεινή μου άποψη.Συγγνώμη, μιλάμε για το Baleno που κυκλοφόρησε μόλις στην αγορά? Είναι ιδέα μόνο δικιά μου ή το συγκεκριμένο αμάξι είναι με διαφορά ότι πιο άσχημο κυκλοφορεί εξωτερικά αυτή τη στιγμή στον χώρο του αυτοκινήτου?
-
Η εμφάνιση είναι θέμα υποκειμενικό καθαρά, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...
Ο άνθρωπος λέει ότι θέλει να το κινεί πόλη κατά 90%, οπότε διαστασιολογικά είναι μια χαρά, καθώς επίσης και να μην ξεπεράσει τα 15.000€ . Από άποψη χώρων από τα μικρομεσαία που είδα με τα μάτια μου, μόνο τα Pulsar (παντού) και Tipo (πορτ μπαγκάζ) το ξεπερνάνε αισθητά, αλλά συγκριτικά είναι και αρκετά μεγαλύτερα εξωτερικά με ότι συνέπειες έχει αυτό στην εντός πόλεως κίνηση. Με τα Leon & Astra έχει αντίστοιχης άνεσης σαλόνι & πορτ μπαγκάζ, ενώ η Julietta & το Focus πάσχουν σημαντικά (σαλόνι & πορτ μπαγκάζ αντίστοιχα)... Ακόμα και το 308 μόνο μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ έχει. Πραγματικά έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά στα θέματα χώρων οι της Suzuki με το Βaleno. Αλλά αυτό δεν παύει να είναι ένα supermini. Ωστόσο δεν νομίζω να υπάρχει κάτι ποιο άνετο στα έως 4 μέτρα μήκος. Και στην τελική αν για το 10% της κίνησης εκτός πόλης δεν επαρκούν τα 355 (!!!) λίτρα του Baleno, βάζεις μιa μπαγκαζιέρα οροφής (κάτι που θα χρειαζόταν και τα περισσότερα μικρομεσαία).Βέβαια δεν είναι όλα ρόδινα και στο Baleno. Mικρό ρεζερβουάρ (37λτ), παλιομοδίτικη σχεδίαση κεντρικής κονσόλας, σκληρά πλαστικά (για όποιον αποτελούν κριτήριο) και απουσία ρεζέρβας.
-
Προσπθώντας να αποφασίσω και εγω, εχω καταλήξει στο εξής ερώτημα που προσπαθώ να βρω απάντηση (και θα με κατευθυνει στο σωστό αμάξι):
Ενα αμάξι με περισσότερα απο 293 lt πορτ μπαγκάζ θα μου χρειάζεται μετα απο τα 2 χρόνια που δεν θα έχω το καρότσι;
Αν η φασαρία γίνεται για τις 5-6 φορές που θα παω διακοπές με το καρότσι τα πρώτα 2-3 χρόνια, μπορώ να συμβιβαστώ με μια μπαγαζιερα οροφής. Και έχω το πλεονέκτημα της ευκολότερης μετακίνησης στην πόλη.
Οι μισοί μου λένε οτι δεν τους φθάνει το Qashqai (και μένω με την απορία τι βάζουν μέσα), οι άλλοι μισοί χωράνε ακόμα και σε Hyundai Getz! Οπότε όλα ειναι θέμα υποχωρήσεων; Δηλαδή μερικοί κουβαλάνε μαζί τους όλο το παιδικό δωμάτιο;
-
manman, τελικά που κατέληξες;
Αγόρασες κάποιο αμάξι; -
Ο χρήστης Kostas_salala έγραψε:
Προσπθώντας να αποφασίσω και εγω, εχω καταλήξει στο εξής ερώτημα που προσπαθώ να βρω απάντηση (και θα με κατευθυνει στο σωστό αμάξι):Ενα αμάξι με περισσότερα απο 293 lt πορτ μπαγκάζ θα μου χρειάζεται μετα απο τα 2 χρόνια που δεν θα έχω το καρότσι;
Αν η φασαρία γίνεται για τις 5-6 φορές που θα παω διακοπές με το καρότσι τα πρώτα 2-3 χρόνια, μπορώ να συμβιβαστώ με μια μπαγαζιερα οροφής. Και έχω το πλεονέκτημα της ευκολότερης μετακίνησης στην πόλη.
Οι μισοί μου λένε οτι δεν τους φθάνει το Qashqai (και μένω με την απορία τι βάζουν μέσα), οι άλλοι μισοί χωράνε ακόμα και σε Hyundai Getz! Οπότε όλα ειναι θέμα υποχωρήσεων; Δηλαδή μερικοί κουβαλάνε μαζί τους όλο το παιδικό δωμάτιο;
Αν έχεις μόνο ένα παιδί, δεν έχεις πρόβλημα και με σουπερμίνι αυτοκίνητο. Γεμίζεις το μισό πίσω κάθισμα με πολλά πράγματα μέχρι ουρανό, και βάζεις και βαλίτσα οροφής αν χρειαστείς.
-
Ακριβώς άλλοι κουβαλάνε τα πάντα και άλλοι τίποτα , ενώ υπάρχουν και μεγάλες διαφορές στα καρότσια στο πόσο χώρο πιάνουν κλειστά .
Εγώ θα σου πρότεινα δύο διαφορετικά αμάξια , ίδιας εταιρείας που παίζουν γύρω στα 15-16000 .
Το είναι το c4 cactus και το άλλο c4 elyze . Το πρώτο έχει μικρές διαστάσεις λίγο πάνω από 4 μέτρα στα 4,15 ανάμεσα δηλαδή στα μικρά και στα μικρομεσαία , αλλά έχει μεγάλο μεταξόνιο 2,60 μ. και χώρο αποσκευών 358 λίτρα , ενώ είναι και ιδιαίτερο στον σχεδιασμό με άποψη που σίγουρα θα κρατήσει χρόνια σαν σχήμα μια και είναι πολύ μοντέρνο .
Το δεύτερο έχει κάνει μόλις τώρα facelift που το βελτίωσε αρχικά , αλλά παραμένει ένα περίεργο σχέδιο όπως και το τίπο σεντάν και άλλα σεντάν . Αλλά με καλό εξοπλισμό έρχεται πολύ φτηνό . Μόλις 12000 η βενζίνη και 14000 το ντήζελ το οποίο θα πρέπει να προτιμήσεις μεταξύ των δύο . Εδώ έχεις 4,43 μήκος , άρα πάνω από μικρομεσαίο , αλλά έχεις 2,65 μεταξόνιο και κυρίως 506 λίτρα χώρο αποσκευών που χωράει τα πάντα . Χαμηλή κατανάλωση και ταξίδια άνετα .
Από την στιγμή που τα κριτήρια σου είναι γενικά , υπάρχουν πάρα πολλές λύσεις και ακόμα δεν βάλαμε και τις μικρές πολυμορφικές και τα μικρά suv .
Αλλά επειδή θέλεις να κρατήσεις για χρόνια το αμάξι , δεν είναι μόνο το καρότσι , αλλά είναι γενικότεροι χώροι που θα σου χρειαστούν όσο μεγαλώνουν τα παιδιά σου .
-
Σωστά. Το αμάξι πρέπει να καλύψει (τουλάχιστον) τις ανάγκες για τα πρωτα 10 χρόνια των παιδιών (υπολογίζω την διάρκεια ζωης του αμαξιού 12-14 χρόνια).
Ισως επειδή ηλικιακά όλοι οι φίλοι μου ειναι πάνω κάτω στην αρχή, όλοι ζορίζονται με το καρότσι.
Πιο μετά δεν νομίζω οτι οι ανάγκες ανεβαινουν, αλλά πέφτουν. Ή γενικά μπορείς να κάνεις υποχωρήσεις πιο εύκολα.Εδώ πρέπει να βρω τις ισσοροπία μεταξύ ibiza 4m/293 και 4.30/385 (παργκινγκ,μετακινηση), υπολογίζωντας και τιμή-αξιοπιστία στην φόρμουλα.
Μέχρι να υπάρχει δεύτερο, θα έχει μεγαλώσει το πρώτο παιδί.
-
Εγω θεωρω το baleno την πλεον τιμια προταση σε μικρο οικογενειακο.Το θεμα εμφανισης ειναι καθαρα υποκειμενικο.Εγω στις φωτογραφιες το εβλεπα μαλλον ασχημο προς συμπαθητικο αλλα τελικα απο κοντα ειναι πολυ καλυτερο,τουλαχιστον στα γκρι που εχω δει.Οχι βεβαια οτι ειναι και το ομορφοτερο στην κατηγορια του.Για εμενα το cactus πουαναφερει καποιος ειναι απο τα ασχημοτερα αυτοκινητα που κυκλοφορουν αυτη τη στιγμη μαζι με το c3.(παντα προσωπικη μου αποψη).Θα τελειωσω λεγοντας οτι επειδη ο χωρος αποσκευων παιζει μεγαλο ρολο καλο θα ηταν να περιμενουμε να δουμε και το νεο Ιμπιζα το οποιο ερχςται το καλοκαιρι με 355 λιτρα!!!!!!Το Γκολφ που εχω τωρα εχει 350!!!!!!!!
-
-
Αν στα 30 μου πάρω baleno, στα γεραματα τι θα πάρω; Απο κοντα μου φάνηκε άσχημο. Θέλει πολύ δουλειά ακόμα.
-
Τα citroen τα είδα, και ευτυχως βγαίνουν χωρις τα air bumps! Είναι ιδιαίτερα μέσα, αλλα πιστεύω υπάρχουν καλύτερες προτάσεις σήμερα (και σε εξοπλισμό και σε εμφάνιση). [Υποκειμενικό γούστο βέβαια].
-
Μεγαλύτερο το νέο ibiza που βγαίνει σε 2 μήνες. Τώρα ξεστοκάρουν τα πάντα και ειναι ευκαιρία για -2000Ε έκπτωση και αβίαστα δωράκια στην μικρή κατηγορία.
-
Το καινούργιο ibiza θα ανέβει στα 16.000+ ευρώ με τον ίδιο εξοπλισμό, κρατώντας ομως τις εξωτερικές διαστάσεις ίδιες με το παλιό (4μ). Βγαίνει και έκδοση με υγραέριο, βέβαια οι επίσημς τιμές είναι ακόμα άγνωστες.
-
Το όνομα nissan είναι εγγύηση όσο αφορά την ποιότητα και τις λίγες βλάβες. Απο την άλλη παίζει πολύ γκρίνια για το seat (ζημιάρικο κοκ). Άραγε πόσο βελτίωσε την κατάσταση το VW group;
Πολυ μπέρδεμα
-
-
Ειναι μπερδεμα ειναι αληθεια.Παντως το νεο Ιμπιζα δε νομιζω να ανεβει τοσο ψηλα,τουλαχιστον στις απλες εκδοσεις.Παρτε παραδειγμα το νεο Λεον που στην εκδοση style 1.0 115 hp εχει 16045 ευρω τιμη ευκαιρια με πολυ καλο εξοπλισμο που δεν του λειπει τιποτα.Οποτε το νεο Ιμπιζα δεν νομιζω στη συγκεκριμενη εκδοση να φτασει και αυτο εκει.Εγω παντως θα το περιμενω και μετα θα αποφασισω τι θα παρω,γιατι το καλοκαιρι ερχεται και το νεο kia rio αλλα και το νεο ford fiesta.
-
Για οικογένεια με ένα ή δύο μικρά παιδιά (έως 12ετών) ακόμα και ένα μικρομεσαίο με κάτω από 400 λίτρα πορτ μπαγκαζ δεν φτάνει. Τα καρότσια φεύγουν, τα παιχνίδια και τα έξτρα ρούχα (θα λερωνονται σε χρόνο μηδέν, εκτός και αν παίζει πλυντήριο εκεί που θα πας) έρχονται. Λύσεις τύπου στο πίσω κάθισμα μέχρι ουρανό κρίνονται τουλάχιστον ως ανασφαλείς ( τι θα γίνει αν φύγει μια σακούλα και σκάσει πάνω στο παιδί σε μια από τις ψυχανομαλες στροφές ανά την Ελλάδα. Μπαγκάζια μόνο πορτ-μπαγκάζ λοιπόν, οπότε όσο μεγαλύτερο τόσο καλύτερα. C4 - Pulsar - Tipo νομίζω οι καλύτερες επιλογές και μετά πάμε σε Rapid - Toledo. Βέβαια ακόμα και με αυτά μπορεί να χρειαστεί μπαγκαζιερα οροφής.
nickthetrib from tapatalk
-
Τα 16.045 του καταλόγου για το Leon f/l 1.0 5D Style 115ps, έχε υπόψιν σου ότι απέχουν από την τελική τιμή. Μια που ήταν στα αυτοκίνητα που με ενδιαφέρανε η τελική τιμή του (με δώρο το μεταλλικό) έφτανε τα 16.990€ (τουλάχιστον στην τοπική αντιπροσωπεία) για αυτοκίνητο που είχε γίνει προπαραγγελία από του ίδιους.
Προσωπικά κατέληξα σε Pulsar 1.5D Accenta μια που μου έβγαινε μόνο 1.000€ ακριβότερο (18.000 με το κλειδί στο χέρι) και δώρο το μεταλλικό χρώμα από την εταιρεία μόνο για τη συγκεκριμένη έκδοση εξοπλισμού (αλλάζει κλίμακα φορολόγησης αν μπει στα έξτρα μετά τη μείωση της τιμής του). Πετρέλαιο (κάνω πάνω από 15.000km το χρόνο και όλα εκτός πόλεως) δοκιμασμένο, με ποιο άνετους χώρους από ότι το Seat (ειδικά πίσω), αλλά και πιο συντηρητικό/βαρετό εμφανισιακά χωρίς touch screen (το Seat έχει μια μικροσκοπική 5άρα) αλλά και χωρίς να του λείπει τίποτα το απαραίτητο (για εμένα0 από εξοπλισμό.) Ωστόσο αν το χρησιμοποιούσα μέσα στη πόλη οι αυξημένες διαστάσεις του (πλάτος & μήκος) δεν θα εξυπηρετούσαν και σίγουρα δεν θα έπαιρνα αυτό...
Βοήθεια με αγορά νέου αυτοκινήτου