Αν μπορεί οικονομικά να φτάσει τον 1.4 TSI με τα 122 (ή 125 το VAG με έχει μπερδέψει με τις ιπποδυνάμεις που δίνει ανα μάρκα) να πάει ασυζητητί σ' αυτόν. Πολύ καλύτερο σε απόδοση και πολύ ποιο αξιόπιστο. Άλλωστε τον συγκεκριμένο συνεχίζει να το βάζει σε καινούρια μοντέλα ενώ ο 1.2 εξαφανίζεται σιγά -σιγά.
shadowhunter
@shadowhunter
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by shadowhunter
-
RE: SKODA FORUM
-
RE: μεταχειρισμένο οικογενειακό diesel
Εγώ πάλι αυτοκίνητο που είναι σε ακινησία από την ημέρα παραγωγής του δεν θα αγόραζα (πόσο μάλλον όταν κανένας δεν ξέρει που φυλασσόταν μέχρι να γίνει ο πλειστηριασμός από την κατάσχεση της κεντρικής αντιπροσωπίας - εισαγωγικής). Ναι μεν καινούριο, αλλά...η ακινησία είναι θάνατος για οτιδήποτε μηχανοκίνητο..
-
RE: Nissan Pulsar
Δεν ξέρω αν από την παρουσίαση του και μετά αλλάξανε-αυξήσανε την ηχομόνωση, αλλά αν όχι νομίζω ότι στα διάφορα τεστ ήταν υπερβολικοί... Του Tipo π.χ ακούγεται περισσότερο και δεν θυμάμαι να το ανέφερε κανείς τους στα τεστ...
-
RE: Nissan Pulsar
Με το καλό να παραλάβεις.... φρέσκος κάτοχος 1.5D Accenta και εγώ Χρωματάκι;
-
RE: μεταχειρισμένο οικογενειακό diesel
Το 3008 της αγγελίας με τον 1.6 ΤΗP λόγω direct injection δεν ξέρω πόσο εύκολα και με τι κόστος θα πάρει υγραέριο (συστήματα υπάρχουν, για το συγκεκριμένο μοτέρ δεν ξέρω). Ποιο ασφαλής επιλογή στο ίδιο σε ατμοσφαιρικό με τα 120 HP (γνωρίσω αυτοκίνητο προσωπικά -του πεθερού μου- με απροβλημάτιστο υγραέριο εδώ και 60.000χλμ, ). Βέβαια από επιδόσεις δεν ξέρω τι θα λέει...
-
RE: Βοήθεια με αγορά νέου αυτοκινήτου
Διόρθωση... το Fiat Tipo είναι 3αστερο στη βασική του έκδοση και 4στερο με το safety pack (αν το βάζουν Ελλάδα, δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη από το site της Fiat)...
-
RE: Βοήθεια με αγορά νέου αυτοκινήτου
Σ' αυτή τη κατηγορία τιμής αναγκαστικά θα κάνεις κάποιες υποχωρήσεις. Εγώ π.χ προτίμησα να έχω + χώρους + αξιοπιστία κινητήρα (μιλώντας για τον 1.5 της Renault) και ας μου λείψουν κάποια πράγματα (συντηρητική εμφάνιση, κορυφαία υλικά). Πάντως το εσωτερικό του σίγουρα δεν είναι χειρότερο του Leon σε Style & του Tipo μέχρι την Business έκδοση (η Lounge που είδα από κοντά εντυπωσιάζει με την οθόνη, αλλά ξεφεύγει σε τιμή δυσανάλογα με τη ποιότητα συναρμογής & αυτά που προσφέρει, ειδικά μετά το τέλος της προωθητικής που είχαν για το Φεβρουάριο). Η αλήθεια είναι πως ήθελα να δω και το Megane αλλά 1) θεωρώ τις τιμές του υπερβολικές 2) δεν υπάρχει δείγμα σε έκθεση για να με πείσει για το αντίθετο, ακόμα τα περιμένουν (έχω κάνει αίτηση για test drive από το επίσημο site μετά τη παρουσίαση του και ακόμα δεν..). Σ' αυτά που είδα από κοντά στη δική μου έρευνα τη χειρότερη εντύπωση που άφησαν 2 Suzuki (Vitara & S-Cross, με καλύτερο το 2ο) αν και τελικά δεν αποτέλεσαν το λόγο που τα απέρριψα... Είπαμε, ο καθένας πρέπει να κάνει κάποιες υποχωρήσεις σ' αυτά τα λεφτά (και ειδικά για πετρέλαιο) και η ποιότητα του εσωτερικού ήταν για εμένα δευτερεύουσας σημασίας. Για εμένα προσωπικά 1ον ήταν η ασφάλεια (κάτω από 5αστερο δεν ήθελα να πέσω), 2ο ήταν οι άνετοι χώροι και 3ον ήταν η αξιοπιστία (όσο σχετική μπορεί να είναι σήμερα)... Γι αυτό π.χ απέρριψα το Tipo που α) είναι 4στερο (βέβαια με νεότερους κανονισμούς ασφαλείας), β)η ποιότητα συναρμογής του εσωτερικού πάσχει β) δεν είχε το ίδιο άνετο σαλόνι με το Nissan ενώ υπερτερεί σε πορτμπαγκαζ και τέλος ο δοκιμασμένος αλλά τραχύς 1.6 της Fiat που ενοχλεί ακουστικά.. Και όλα αυτά ως ευτυχισμένος (!) κάτοχος Fiat Stilo 1.4 μέχρι και σήμερα χωρίς απολύτως κανένα θέμα στα 13 χρόνια συμβίωσης μας Το ιδανικό θα ήταν για μένα μια Gullieta (εμφάνιση, ποιότητα) αλλά με τους χώρους έστω του Leon, αλλά δεν...
-
RE: Βοήθεια με αγορά νέου αυτοκινήτου
Τα 16.045 του καταλόγου για το Leon f/l 1.0 5D Style 115ps, έχε υπόψιν σου ότι απέχουν από την τελική τιμή. Μια που ήταν στα αυτοκίνητα που με ενδιαφέρανε η τελική τιμή του (με δώρο το μεταλλικό) έφτανε τα 16.990€ (τουλάχιστον στην τοπική αντιπροσωπεία) για αυτοκίνητο που είχε γίνει προπαραγγελία από του ίδιους.
Προσωπικά κατέληξα σε Pulsar 1.5D Accenta μια που μου έβγαινε μόνο 1.000€ ακριβότερο (18.000 με το κλειδί στο χέρι) και δώρο το μεταλλικό χρώμα από την εταιρεία μόνο για τη συγκεκριμένη έκδοση εξοπλισμού (αλλάζει κλίμακα φορολόγησης αν μπει στα έξτρα μετά τη μείωση της τιμής του). Πετρέλαιο (κάνω πάνω από 15.000km το χρόνο και όλα εκτός πόλεως) δοκιμασμένο, με ποιο άνετους χώρους από ότι το Seat (ειδικά πίσω), αλλά και πιο συντηρητικό/βαρετό εμφανισιακά χωρίς touch screen (το Seat έχει μια μικροσκοπική 5άρα) αλλά και χωρίς να του λείπει τίποτα το απαραίτητο (για εμένα0 από εξοπλισμό.) Ωστόσο αν το χρησιμοποιούσα μέσα στη πόλη οι αυξημένες διαστάσεις του (πλάτος & μήκος) δεν θα εξυπηρετούσαν και σίγουρα δεν θα έπαιρνα αυτό...
-
RE: Βοήθεια με αγορά νέου αυτοκινήτου
Η εμφάνιση είναι θέμα υποκειμενικό καθαρά, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...
Ο άνθρωπος λέει ότι θέλει να το κινεί πόλη κατά 90%, οπότε διαστασιολογικά είναι μια χαρά, καθώς επίσης και να μην ξεπεράσει τα 15.000€ . Από άποψη χώρων από τα μικρομεσαία που είδα με τα μάτια μου, μόνο τα Pulsar (παντού) και Tipo (πορτ μπαγκάζ) το ξεπερνάνε αισθητά, αλλά συγκριτικά είναι και αρκετά μεγαλύτερα εξωτερικά με ότι συνέπειες έχει αυτό στην εντός πόλεως κίνηση. Με τα Leon & Astra έχει αντίστοιχης άνεσης σαλόνι & πορτ μπαγκάζ, ενώ η Julietta & το Focus πάσχουν σημαντικά (σαλόνι & πορτ μπαγκάζ αντίστοιχα)... Ακόμα και το 308 μόνο μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ έχει. Πραγματικά έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά στα θέματα χώρων οι της Suzuki με το Βaleno. Αλλά αυτό δεν παύει να είναι ένα supermini. Ωστόσο δεν νομίζω να υπάρχει κάτι ποιο άνετο στα έως 4 μέτρα μήκος. Και στην τελική αν για το 10% της κίνησης εκτός πόλης δεν επαρκούν τα 355 (!!!) λίτρα του Baleno, βάζεις μιa μπαγκαζιέρα οροφής (κάτι που θα χρειαζόταν και τα περισσότερα μικρομεσαία).Βέβαια δεν είναι όλα ρόδινα και στο Baleno. Mικρό ρεζερβουάρ (37λτ), παλιομοδίτικη σχεδίαση κεντρικής κονσόλας, σκληρά πλαστικά (για όποιον αποτελούν κριτήριο) και απουσία ρεζέρβας.
-
RE: Βοήθεια με αγορά νέου αυτοκινήτου
Προσωπικά θα σου πρότεινα να ρίξεις μια ματιά και στο καινούριο Suzuki Baleno. Απίστευτοι χώροι για αυτοκίνητο -έστω και οριακά- κάτω των 4 μέτρων που ξεπερνούν πολλά μικρομεσαία, τόσο στο σαλόνι όσο και στο πορτ μπαγκάζ (αν και για το 2ο ευθύνεται εν μέρη το γεγονός πως δεν έχει ρεζέρβα αλλά κιτ επισκευής ελαστικού). Από κοντά είναι ομορφότερο από ότι στις φωτογραφίες κατά την ταπεινή μου άποψη.