-
Ισχύει αυτό για το μεικτό κλιμάκιο καθώς θα ελέγξει το δελτίο αποστολής των ειδών που βρίσκονται στην καρότσα. Δεν γνωρίζω σε περίπτωση ατυχήματος σε περιοχή εκτός έδρας (άλλος νομός), τι θα γίνει με την ασφαλιστική εταιρία εάν μεταφέρεις μη προβλεπόμενα προϊόντα (αγροτικά), χωρίς τα ανάλογα παραστατικά (δελτία αποστολής)...
-
Η Μενεγάκη που έχει πάρει αγροτικό τι κουβαλάει; 'Τηλεοπτικά' φρούτα; Κόβει και παραστατικό;
Ελλάδα, η χώρα της υποκρισίας -
Δεν το γνωρίζω αλλά μπορεί να είναι περουσιακό στοιχείο μίας εταιρίας οπότε δεν ταξινομείται ως αγροτικό. Αντίστοιχα πράττουν και άλλοι επαγγελματίες(υδραυλικοί,τέντες) που κυκλοφορούν pick-up στις πόλεις.
-
θα ρωτήσω το γαμπρό του κολλητού μου από περιέργεια που έχει μαγαζί με τέντες και pickup αν μπορεί να φορτώνει ότι θέλει πάνω.
-
Η άδεια κυκλοφορίας του L200 , 1,5 καμπίνα, λέει ξεκάθαρα ότι επιτρέπεται η μεταφορά μόνο αγροτικών προιόντων.
Εγώ έχω κάνει μετακομίσεις σε καμμιά 20ρια γνωστούς και συγγενείς, έχω κουβαλήσει ψυγεία, πλυντήρια κλπ κλπ και το κυριότερο με έχουν δει δεκάδες αστυνομικοί χωρίς να είχα ποτέ πρόβλημα.
Από εκεί και πέρα τί να πω? -
Και εγω με το d21 εχω κανει παρόμοια πράγματα στην Αθήνα αλλά δεν μπορείς να προκαλείς την τύχη σου.Επίσης τα αγροτικά κανονικά στο πλάι πρέπει να γράφουν ΦΙΧ αγροτικο άσχετα αν δεν το ελεγχει κανένας πια.
-
Εγώ παιδιά γλυκοκοιτάζω το αμαροκ v6 που έχει θεϊκό μοτέρ και δύναμη, από τα πικαπ. Με τρομάζει όμως ο όγκος του για να πω την αλήθεια. Εντάξει, Κηφισο θα ανεβοκατεβαινει, και έχω πάρκινγκ δουλειά και σπίτι, αλλά όπως και να το πάρεις κάπου θα χρειαστεί να πας, αυτό είναι θηρίο 5.25 μ! Και 2.20 φάρδος με τους καθρέφτες. Εσείς όσοι έχετε πώς το δουλεύετε Αθήνα? Είναι δύσκολο? Κατά τα άλλα σούπερ το θεωρώ, πολύ μεγαλοπρεπες καταστάσεις.. Από επιβατικά σκέφτομαι το tiguan 190 4motion dsg...
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης nick.geo έγραψε:
Εγώ παιδιά γλυκοκοιτάζω το αμαροκ v6 που έχει θεϊκό μοτέρ και δύναμη, από τα πικαπ. Με τρομάζει όμως ο όγκος του για να πω την αλήθεια. Εντάξει, Κηφισο θα ανεβοκατεβαινει, και έχω πάρκινγκ δουλειά και σπίτι, αλλά όπως και να το πάρεις κάπου θα χρειαστεί να πας, αυτό είναι θηρίο 5.25 μ! Και 2.20 φάρδος με τους καθρέφτες. Εσείς όσοι έχετε πώς το δουλεύετε Αθήνα? Είναι δύσκολο? Κατά τα άλλα σούπερ το θεωρώ, πολύ μεγαλοπρεπες καταστάσεις.. Από επιβατικά σκέφτομαι το tiguan 190 4motion dsg...Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
και γιατί θες αγροτικό για ανεβοκατέβασμα στο ποτάμι;
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Εγώ παιδιά γλυκοκοιτάζω το αμαροκ v6 που έχει θεϊκό μοτέρ και δύναμη, από τα πικαπ. Με τρομάζει όμως ο όγκος του για να πω την αλήθεια. Εντάξει, Κηφισο θα ανεβοκατεβαινει, και έχω πάρκινγκ δουλειά και σπίτι, αλλά όπως και να το πάρεις κάπου θα χρειαστεί να πας, αυτό είναι θηρίο 5.25 μ! Και 2.20 φάρδος με τους καθρέφτες. Εσείς όσοι έχετε πώς το δουλεύετε Αθήνα? Είναι δύσκολο? Κατά τα άλλα σούπερ το θεωρώ, πολύ μεγαλοπρεπες καταστάσεις.. Από επιβατικά σκέφτομαι το tiguan 190 4motion dsg...
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
και γιατί θες αγροτικό για ανεβοκατέβασμα στο ποτάμι;
Για να γλυτώσω 1300€ παροχή σε είδος κάθε χρόνο για τα επόμενα 10 χρόνια, να περνάω το ΦΠΑ και τις αποσβέσεις σε όλα τα έξοδα του, και να έχω 4κινηση για τα χιονοδρομικά και το βουνό από κινητήρα Q7 /cayenne! Θέλω πολύ ο τσιπρας να μου πάρει το δεύτερο μου αμάξι αντί να του πληρώσω εγώ άλλο ένα!
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης nick.geo έγραψε:
Εγώ παιδιά γλυκοκοιτάζω το αμαροκ v6 που έχει θεϊκό μοτέρ και δύναμη, από τα πικαπ. Με τρομάζει όμως ο όγκος του για να πω την αλήθεια. Εντάξει, Κηφισο θα ανεβοκατεβαινει, και έχω πάρκινγκ δουλειά και σπίτι, αλλά όπως και να το πάρεις κάπου θα χρειαστεί να πας, αυτό είναι θηρίο 5.25 μ! Και 2.20 φάρδος με τους καθρέφτες. Εσείς όσοι έχετε πώς το δουλεύετε Αθήνα? Είναι δύσκολο? Κατά τα άλλα σούπερ το θεωρώ, πολύ μεγαλοπρεπες καταστάσεις.. Από επιβατικά σκέφτομαι το tiguan 190 4motion dsg...
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
και γιατί θες αγροτικό για ανεβοκατέβασμα στο ποτάμι; [emoji57]
Για να γλυτώσω 1300€ παροχή σε είδος κάθε χρόνο για τα επόμενα 10 χρόνια, να περνάω το ΦΠΑ και τις αποσβέσεις σε όλα τα έξοδα του, και να έχω 4κινηση για τα χιονοδρομικά και το βουνό από κινητήρα Q7 /cayenne! Θέλω πολύ ο τσιπρας να μου πάρει το δεύτερο μου αμάξι αντί να του πληρώσω εγώ άλλο ένα!
Και εγώ το γλυκοκοίταζα, αλλά η κυρά VW μου φαίνεται ότι μας δουλεύει στα μούτρα μας με την κατανάλωση που δίνει. 7,6 l/100 χλμ. από V6 3λιτρο κινητήρα με 200+ άλογα και 4motion, ούτε οι ίδιοι δεν παίζει να το πιστεύουν αυτό συν τα έξοδα service για αυτόν τον κινητήρα.
Επιπλέον, όταν το κοιτούσα δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο και μου ζητούσαν το 40% προκαταβολή και 6 μήνες παράδοση.
Επιπλέον ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι ψιλοαπαράδεκτος, κυρίως όσον αφορά την απόσταση των εμπρός θέσεων από τα γόνατα, ενώ δεν διαθέτει και πίσω πλευρικούς αερόσακους, συνεπώς αν θέλεις να βάλεις κανένα παιδί, το σκέφτεσαι διπλά και τριπλά.
Τελικά πήρα το Ranger και δεν το μετάνιωσα ούτε στιγμή.
Τώρα για το μέγεθος, συνήθεια είναι όπως όλα, αλλά κέντρο Αθήνας ας πούμε δεν σκέφτομαι να ανέβω με αυτό. Στην παραλιακή κινούμαι περισσότερο και στον Κηφισό, όπου δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα. Πέρασα και μία φορά από Κηφισίας για να πάρω έναν φίλο, αλλά στα σοκάκια των Αθηνών αποφεύγω να μπαίνω για να μην αγχώνομαι.
-
Ο χρήστης LeRoi01 έγραψε:
Εγώ παιδιά γλυκοκοιτάζω το αμαροκ v6 που έχει θεϊκό μοτέρ και δύναμη, από τα πικαπ. Με τρομάζει όμως ο όγκος του για να πω την αλήθεια. Εντάξει, Κηφισο θα ανεβοκατεβαινει, και έχω πάρκινγκ δουλειά και σπίτι, αλλά όπως και να το πάρεις κάπου θα χρειαστεί να πας, αυτό είναι θηρίο 5.25 μ! Και 2.20 φάρδος με τους καθρέφτες. Εσείς όσοι έχετε πώς το δουλεύετε Αθήνα? Είναι δύσκολο? Κατά τα άλλα σούπερ το θεωρώ, πολύ μεγαλοπρεπες καταστάσεις.. Από επιβατικά σκέφτομαι το tiguan 190 4motion dsg...
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
και γιατί θες αγροτικό για ανεβοκατέβασμα στο ποτάμι; [emoji57]
Για να γλυτώσω 1300€ παροχή σε είδος κάθε χρόνο για τα επόμενα 10 χρόνια, να περνάω το ΦΠΑ και τις αποσβέσεις σε όλα τα έξοδα του, και να έχω 4κινηση για τα χιονοδρομικά και το βουνό από κινητήρα Q7 /cayenne! Θέλω πολύ ο τσιπρας να μου πάρει το δεύτερο μου αμάξι αντί να του πληρώσω εγώ άλλο ένα!
Και εγώ το γλυκοκοίταζα, αλλά η κυρά VW μου φαίνεται ότι μας δουλεύει στα μούτρα μας με την κατανάλωση που δίνει. 7,6 l/100 χλμ. από V6 3λιτρο κινητήρα με 200+ άλογα και 4motion, ούτε οι ίδιοι δεν παίζει να το πιστεύουν αυτό συν τα έξοδα service για αυτόν τον κινητήρα.
Επιπλέον, όταν το κοιτούσα δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο και μου ζητούσαν το 40% προκαταβολή και 6 μήνες παράδοση.
Επιπλέον ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι ψιλοαπαράδεκτος, κυρίως όσον αφορά την απόσταση των εμπρός θέσεων από τα γόνατα, ενώ δεν διαθέτει και πίσω πλευρικούς αερόσακους, συνεπώς αν θέλεις να βάλεις κανένα παιδί, το σκέφτεσαι διπλά και τριπλά.
Τελικά πήρα το Ranger και δεν το μετάνιωσα ούτε στιγμή.
Τώρα για το μέγεθος, συνήθεια είναι όπως όλα, αλλά κέντρο Αθήνας ας πούμε δεν σκέφτομαι να ανέβω με αυτό. Στην παραλιακή κινούμαι περισσότερο και στον Κηφισό, όπου δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα. Πέρασα και μία φορά από Κηφισίας για να πάρω έναν φίλο, αλλά στα σοκάκια των Αθηνών αποφεύγω να μπαίνω για να μην αγχώνομαι.
Εμένα μου είπαν 3000 προκαταβολή αν θυμάμαι καλά και λιγότερη αναμονή από το ranger. Και για τα δύο έχει μήνες όμως 4 και 6 ίσως αντίστοιχα. Από κατανάλωση το αμαροκ βγαίνει λίγο καλύτερη στα τεστ, περίπου 10 λίτρα πραγματικά. 10 όμως μείον το ΦΠΑ και μείον τις αποσβέσεις μου βγαίνει 5.5[emoji16].
Για τους χώρους θα συμφωνήσω αν και δε με πολύ νοιάζει, πιο πολύ ο αερόσακος όμως ίσως είναι θέμα. Από τιμές σέρβις πόσα πιστεύεις ότι κοστίζουν αυτά? Έχει μεγάλα διαστήματα πάντως μεταξύ σέρβις.
Το μεγάλο ατού του αμαροκ είναι ότι είναι πολύ car like μέσα και πιο ραφιναρισμενο. Είναι όμως και πιο ακριβό..Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλησπέρα σε όλους,
αν και το θέμα έχει μείνει στάσιμο εδώ και ένα χρόνο, ποστάρω εδώ για να
μην ανοίξω νέο θέμα μιας και ο τίτλος είναι παρόμοιος.Με βάση, λοιπόν, το θέμα θα κάνω τις παρακάτω ερωτήσεις αναφορικά
με επαγγελματικό διπλοκάμπινο και για περιστασιακή χρήση επιβατικού.Δεν με ενδιαφέρει η καθημερινή χρήση ως επιβατικό, από τις 365 μέρες του χρόνου,
άντε το πολύ να το χρησιμοποιήσω για 15 μέρες το καλοκαίρι κυρίως για να μεταφέρω
την οικογένειά μου με τα πράγματά τους στο χωριό ή στη θάλασσα.Έχω διαβάσει σχετικά τους νόμους και βλέπω ότι επιτρέπεται λέει και η οδήγηση και από
μέλη της οικογένειας του ιδιοκτήτη παρόλο που απαγορεύεται γενικώς κάθε άλλη χρήση.
Τι εννοεί ο ποιητής ; Δηλαδή επιτρέπεται να το οδηγεί και η γυναίκα μου, για ποιο λόγο αν
δεν είναι να πάει στο χωριό με τα πράγματά της ; Που θα πάει ; Να κάνει τη δική μου δουλειά ;Δεν μιλάω για μεταφορά εμπορευμάτων, δελτία αποστολής, κλπ, που δεν με αφορούν,
διότι ως μηχανικός θα μεταφέρω απλά τον εξοπλισμό μου και τα εργαλεία μου όπου χρειαστεί.Οπότε ας περάσω απευθείας στις ερωτήσεις :
Αν με σταματήσει κάποιος και έχω μέσα τη γυναίκα μου και το παιδί μου και πίσω
τα προσωπικά μας είδη, μπορεί να μας βεβαιώσει παράβαση και αν ναι ποιο είναι το
πρόστιμο ή οι επιπτώσεις και από που προκύπτει ? (ΚΟΚ, άλλοι νόμοι, κλπ)Εφόσον δεν έχω άλλο αυτοκίνητο πως θα μετακινώ την οικογένειά μου ;
Θα αγοράσω άλλο ; Κι αν έχω άλλο αυτοκίνητο (που εγώ έχω) πως μπορεί να πει κάποιος
ότι το κάνω για να γλιτώσω φόρους κλπ, αφού έχω άλλο αυτοκίνητο και πληρώνω κανονικά
τα πάντα ; Δηλαδή αν βάλω στη σχάρα του ΙΧ μου έναν καναπέ με κίνδυνο να σκοτώσω κάποιον
δεν θα με γράψουν, αλλά αν φορτώσω τον καναπέ μου στην καρότσα του διπλοκάμπινου θα με γράψουν ;Φίλος στο Βέλγιο μου είπε ότι εκεί δεν έχουν τέτοια θέματα και κανονικά τα χρησιμοποιούν
και για δουλειά και για διασκέδαση. Μόνο εδώ είναι κάπως ασαφές το πλαίσιο, αν και το 99%
όσων γνωρίζω το χρησιμοποιούν και για τους 2 σκοπούς χωρίς κανένα πρόβλημα.
Πάνε τα παιδιά τους στο σχολείο με τα διπλοκάμπινα και εδώ δεν μπορώ να το κάνω αυτό ;Με ενδιαφέρει βασικά να ακούσω συγκεκριμένα περιστατικά και χρηματικές ή άλλου είδους ποινές
αν γνωρίζει κάποιος και κυρίως από που προκύπτουν αυτές.
(π.χ. παράνομο παρκάρισμα λέει ο ΚΟΚ πρόστιμο 40 ευρώ, παιδί στο διπλοκάμπινο πόσοΕυχαριστώ
-
nisfa, Θα βρεις μαζεμένες τις απαντήσεις που ψάχνεις και τα ανάλογα χρηματικά πρόστιμα στο άρθρο 4 του Νόμου 3346, ΦΕΚ Α' 49/2006. http://www.et.gr/index.php/anazitisi-fek, στις παραγράφους 1.12, 1.28, 1.29, 1.30, 1.31 κλπ.
Οι νόμοι που βρίσκονται σε ισχύ για τα ΦΙΧ έως 4000kg είναι το άρθρο 1 και 4 του Νόμου 1959, ΦΕΚ Α' 123 / 1991, και ο επικαιροποιημένος Νόμος 4441, ΦΕΚ Α' 227/2016, Κεφ. Γ στα άρθρα 30 και 31.
Εν ολίγοις επιτρέπεται να το οδηγάει η γυναίκα και τα παιδιά σου, για τους γονείς σου δεν γνωρίζω αλλά μάλλον όχι. Το πρόστιμο είναι 300 ευρώ στον διαφορετικό οδηγό (1.28) και 3000 ευρώ στον ιδιοκτήτη με αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας για δύο μήνες (1.30). Επιτρέπεται η μεταφορά της οικογένειάς σου καθώς και ιδιωτικών και οικογενειακών είδων όπως ρουχισμός, τρόφιμα κλπ συνεπώς δε θα σου βεβαιώσουν παράβαση. Αν μεταφέρεις αντικείμενα ή υλικά διαφορετικά αυτών της άδειας έχεις πρόστιμο 500 ευρώ (1.29)
Στην πράξη τις παραβάσεις αυτές τις βεβαιώνουν μόνο τα Μικτά Κλιμάκια Ελέγχου Οχημάτων (Μ.Κ.Ε), η αστυνομία θα γράψει μόνο τις κραυγαλέες περιπτώσεις π.χ να έχεις φορτώσει όλο τα έπιπλα του σπιτιού και αυτά να εξέχουν από το μήκος του αμαξώματος παραπάνω από το επιτρεπτό. Γι' αυτό όσοι κάνουν τέτοιες μεταφορές συνήθως οδηγούν 4-6 το πρωί που δεν κυκλοφορούν τα Μ.Κ.Ε και η αστυνόμευση είναι πιο περιορισμένη.
Το πως θα μετακινείς την οικογένειά σου και αν έχεις ή όχι άλλο ΙΧ στην ιδιοκτησία σου δεν ενδιαφέρει την αστυνομία και το υπουργείο μεταφορών αλλά μπορείς να το χρησιμοποιήσεις μόνο σαν ελαφρυντικό στα δικαστήρια.
Προσωπική μου άποψη προχώρησε στην αγορά και διάβασε και αυτό το θέμα.
https://www.michanikos.gr/forums/topic/ ... %BA%CF%8C/ -
Καλησπέρα και πάλι στο φόρουμ,
Είμαι σχεδόν έτοιμος να παραγγείλω το Ford Ranger και με απασχολεί ένα θέμα.
Το ranger έρχεται αποκλειστικά με δίλιτρο κινητήρα αλλά έχεις επιλογή τους 170 ίππους με ενα τούρμπο και τους 213 ίππους με 2 τούρμπο. Η διαφορά στην τιμή αγοράς δεν είναι μεγάλη αλλά με απασχολεί η κατανάλωση.
Στα επίσημα χαρτιά της Ford, η διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ 170-213 ίππων είναι 0,1-0,3λ / 100χλμ η οποία είναι μια χαρά αλλά αμφιβάλλω πως οι μετρήσεις έγιναν σε πραγματικές συνθήκες. Αυτό που με απασχολεί είναι να μην μπαίνει το 2ο τούρμπο σε νορμάλ συνθήκες, πχ στο φανάρι ή στο ταξίδι με 120-140χλμ/ω. Εάν μπαίνει σχετικά εύκολα και συχνά, εκεί νομίζω ότι θα την πατήσω στην κατανάλωση.
Έχει κανείς κάποια εμπειρία ή γνώση πάνω σε αυτό; Προφανώς δεν αναμένω κάποιος που έχει το ranger να απαντήσει καθώς δεν έχει έρθει ακόμα με αυτόν τον κινητήρα αλλά τουλάχιστον τα φώτα σας.
Ευχαριστώ προκαταβολικά και πάλι.
-
Γενικότερα σε όλους τους κινητήρες τα τούρμπο 'εμπλέκονται' (ανεβάζουν πίεση δηλαδή) όταν ο κινητήρας έχει μεγάλο φορτίο (πολύ γκάζι δηλαδή). Σε χαλαρές καταστάσεις (ρολλάρισμα στην Εθνική κλπ) πολλές φορές δεν δουλεύουν καν ή μπορεί να δουλεύουν και με υποπίεση. Το θέμα κατανάλωσης είναι θέμα δεξιού ποδιού με άλλα λόγια. Όταν όμως θελήσεις να επιταχύνεις, τότε θα χαρείς το 2ο τούρμπο. Από την στιγμή που η διαφορά τιμής είναι μικρή, προσωπικά θα πήγαινα καρφί στο ισχυρότερο μοτέρ!!!
-
Για Wildtrack πας; Είχα διαβάσει ότι θα βάλουν τον 2λιτρο οσονούπω. Εκτός αν στοχεύεις στο Raptor, αλλά πάει πολύ ψηλά η τιμή.
Αυτοκινητάρα σε κάθε περίπτωση, να το χαρείς!
-
Wiltrak ναι. Λογικά αρχές Αυγούστου θα είναι εδώ τα νέα με τον νέο δίλιτρο. Δλδ έχω λίγο καιρό ακόμα να το σκεφτώ γι αυτό το κοιτάω στο κομμάτι των hp
-
Άντε με το καλό! Το μόνο που μ' 'εκνευρίζει' στο καινούριο Wildtrack είναι αυτό το χαζοknob που έχουν πάνω στο λεβιέ για χειροκίνητη αλλαγή ταχυτήτων. Χάθηκε να βάλουν paddles όπως στο Raptor; Εννοείται μιλάμε για λεπτομέρεια της λεπτομέρειας, ειδικά για τέτοιο όχημα (γι' αυτό και τα εισαγωγικά), αλλά σίγουρα θα προτιμούσα paddles.
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Άντε με το καλό! Το μόνο που μ' 'εκνευρίζει' στο καινούριο Wildtrack είναι αυτό το χαζοknob που έχουν πάνω στο λεβιέ για χειροκίνητη αλλαγή ταχυτήτων. Χάθηκε να βάλουν paddles όπως στο Raptor; Εννοείται μιλάμε για λεπτομέρεια της λεπτομέρειας, ειδικά για τέτοιο όχημα (γι' αυτό και τα εισαγωγικά), αλλά σίγουρα θα προτιμούσα paddles.Η αλήθεια είναι πως δεν έχω χρησιμοποιήσει paddles ποτέ αλλά έτσι κ αλλιώς δεν έχω σκοπο να οδηγάω εκτός automatic.
-
Καλά δεν είναι καν άξιο αναφοράς, έτσι για να πούμε κάτι
Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό