-
Καλησπερα θα ηθελα την γνωμη σας για την επιλογη SUV καινουργιου, με τετρακινηση, αυτοματο, και ικανοποιητικη δυναμη για να υπαρχει ενεργητικη ασφαλεια, διαθεση οικονομικη ειναι γυρω στα 35000, εχω δοκιμασει δει ηδη tiguan, tuscon, ateca, sportage, crv, και προσπαθω να βρω ποιο αλλο μοντελο μπορω να συμπεριλαβω, το οποιο να ειναι συγχρονο, με χωρους, δυναμη, και δεν σκεφτομαι ιδιαιτερα την μεταπωλητικη αξια εφοσον σκοπευω να το κρατησω αρκετα χρονια, αλλα να εχει αξιοπιστια..νορμαλ καταναλωση..κατανοω οτι ο καθε ενας εχει την δικη του αποψη και κριτηρια αλλα καλη ειναι η πολυφωνια..σας ευχαριστω..
-
Καλησπερα θα ηθελα την γνωμη σας για την επιλογη SUV καινουργιου, με τετρακινηση, αυτοματο, και ικανοποιητικη δυναμη για να υπαρχει ενεργητικη ασφαλεια, διαθεση οικονομικη ειναι γυρω στα 35000, εχω δοκιμασει δει ηδη tiguan, tuscon, ateca, sportage, crv, και προσπαθω να βρω ποιο αλλο μοντελο μπορω να συμπεριλαβω, το οποιο να ειναι συγχρονο, με χωρους, δυναμη, και δεν σκεφτομαι ιδιαιτερα την μεταπωλητικη αξια εφοσον σκοπευω να το κρατησω αρκετα χρονια, αλλα να εχει αξιοπιστια..νορμαλ καταναλωση..κατανοω οτι ο καθε ενας εχει την δικη του αποψη και κριτηρια αλλα καλη ειναι η πολυφωνια..σας ευχαριστω..
-
Καλησπερα θα ηθελα την γνωμη σας για την επιλογη SUV καινουργιου, με τετρακινηση, αυτοματο, και ικανοποιητικη δυναμη για να υπαρχει ενεργητικη ασφαλεια, διαθεση οικονομικη ειναι γυρω στα 35000, εχω δοκιμασει δει ηδη tiguan, tuscon, ateca, sportage, crv, και προσπαθω να βρω ποιο αλλο μοντελο μπορω να συμπεριλαβω, το οποιο να ειναι συγχρονο, με χωρους, δυναμη, και δεν σκεφτομαι ιδιαιτερα την μεταπωλητικη αξια εφοσον σκοπευω να το κρατησω αρκετα χρονια, αλλα να εχει αξιοπιστια..νορμαλ καταναλωση..κατανοω οτι ο καθε ενας εχει την δικη του αποψη και κριτηρια αλλα καλη ειναι η πολυφωνια..σας ευχαριστω..
-
Ποιο σε ικανοποίησε περισσότερο από αυτά που δοκιμάσεις;
-
Ολα εχουν απο κατι ωραιο, αν ημουν υπερ καποιου δεν θα ανοιγα θεμα στο φορουμ..με το που μου κανει κλικ καποιο σιγουρα θα το συζηταγα παραπανω..
-
Ευχάριστος πονοκέφαλος!
Όντως όλα έχουν κάτι ελκυστικό. Εδώ στο forum θα βρεις παιδιά που μόλις αγόρασαν tiguan, θα βρεις και κατόχους crv.
Ενδιαφέρεσαι για πετρελαιοκίνητο ή βενζινοκίνητο και μέχρι πόσα κυβικά ; Κοιτάζεις και άλλες περιπτώσεις πχ Xtrail, qashqai; -
Δυο μου ερχονται σαν πιο ολοκληρωμενα πετρελαια: το tiguan με τα 190 αλογα,4x4,αυτοματο στα 35.000 με μειον οτι ειναι 2λιτρο και το crv 1600αρι,4x4 με τα 160 στα 36.000 αλλα δε ξερω αν ειναι αυτοματο. Το ενα ειναι μοντελο του 2017 και το αλλο προκειται να αλλαξει
-
Το 160αρι της honda το δοκίμασες; Δεν σε κάλυψε;
-
Πήγαινε να δεις και το Kadjar.
Το 4x4 με 130hp 1.600 είναι στο budget σου.
Ακόμα και η πιο ακριβή έκδοση BOSE που έχει απίστευτο εξοπλισμό.
Για εμένα μην πάρεις δίλιτρο.Edit: Sorry τώρα είδα το αυτόματο....
-
Το χοντα οντως το δοκιμασα, το οποιο εντυπωσιαζει με τον κινητηρα του και χωρους, εχει πολυ καλο εξοπλισμο, αλλα με το που μπαινει παραμετρος το αυτοματο - αυτοματα φτανει στα 40000 και δεν μπορω να το καταλαβω γιατι..το tiguan απο την αλλη στα 190 τι αλλο να ζητησει κανεις, αλλα λειπουν στοιχεια απο τον εξοπλισμο που αυτοκινητα πολυ χαμηλοτερης τιμης τα εχουν, και δεν κερω τι περιθορια εχει αντιπροσωπος να βαλεις εξοπλισμο και να μην αλλαξεις κλιμακα φορου και να φτασει στον θεο η τιμη του και εγγυηση μονο 2 χρονια..το tuscon απο την αλλη εχει καλο εξοπλισμο αλλα ειναι 1.6 βενζινη 177 αλογα αλλα δεν εχει συστηματα ενεργητικης ασφαλειας οπως το τιγκουαν, αλλα εχει 5 χρονια εγγυηση και χωρους πισω καλυτερους απο το τιγκουαν κυριως γιατι εχει χαμηλο υψωμα της μεταδοσης στους πισω τροχους..το ateca θα περασω για τεστ drive οταν με ειδοποιησουν..Rav 4 βγαινει αν δεν κανω λαθος μονο ατμοσφαιρικο, και το xtrail diesel ειναι 130 αλογα που φαινονται λιγα σε σχεση με τα υπολοιπα..πειτε μου αν κανω καποιο λαθος..
-
Έαν Βλέπεις βενζίνη τότε
Tucson ή RAV4έαν τα χιλιόμετρα σου δικαιολογούν diesel
τότε είτε Tiguan είτε Ateca -
Θελω να κανω χιλιομετρα αλλα ποσο οικονομικο θα ειναι ενα diesel 190 αλογων..και ποσο οικονομικο θα ειναι ενα με 1.6 βενζινη και 177 αλογα..? Αν και η καταναλωση δεν με απασχολει τοσο πολυ γιατι σιγουρα θα ειναι πιο οικονομικο απο το rx 8 μου..
-
Αν δε χρειάζεσαι πραγματικά 4κινηση , η λύση είναι Tucson με 141 άλογα, αυτόματο με 31700. Αν θέλεις πραγματικά 4κινηση και δε σε νοιάζει το αυτόματο, μόνο crv. Στη θέση σου θα απέκλεισε τα 2λιτρα γιατί σε αυτή τη χώρα τίποτα δεν είναι σίγουρο. Όσοι έχουν 2λιτρα θεωρούνται προυχοντες.
-
Καλησπέρα. Επειδή βρίσκομαι και γω στη θέση σου και διαθέτω το ίδιο μπάτζετ με εσένα θα σου πρότεινα να δεις και την X1 sdrive 18i (σίγουρα σε αυτά τα λεφτά δεν θα έχει τον ίδιο εξοπλισμό με τους ανταγωνιστές) και αν μπορείς να περιμένεις για το Peugeot 3008 1.6 με 165 άλογα και το Skoda kodiaq με τους γνωστούς κινητήρες που φοράν VWTiguan και Ateca
-
Την bmw την απεκλεισα αμεσως ακριβως για το θεμα εξοπλισμου και επισης παρατηρω σε ολες τις ερευνες αξιοπιστιας δεν ειναι στην θεση που αρμοζει για το brand name που εχει και που κοστολογει τα μοντελα της..Η αληθεια ειναι οτι οντως αυτο που ισως περιμενω ειναι το skoda kodiak μιας και που στην Ελληνικη αγορα δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο, (π.χ Santa Fe)..Αλλα παλι ισως να ειναι τεραστιο για μεσα στην πολη..
-
Ψάξου για το Peugeot 3008 το 1.6 βενζίνη, έχει στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο δεν έχει 4κίνηση αλλά διαθέτει ως επιλογή το σύστημα advanced grip control και έχει αρκετά καλές κριτικές.
-
Ο χρήστης ikos έγραψε:
Η αληθεια ειναι οτι οντως αυτο που ισως περιμενω ειναι το skoda kodiak μιας και που στην Ελληνικη αγορα δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο, (π.χ Santa Fe)..Αλλα παλι ισως να ειναι τεραστιο για μεσα στην πολη..Όποιο από τα προαναφερθέντα αυτοκίνητα και αν επιλέξεις, θα σου φανεί θηρίο μέσα στην κίνηση ή στα στενά της πόλης!Δεν είναι εύκολο να συνδυάσεις και χώρους και εκτόπισμα και ευελιξία...κάθε φορά κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις!Ειδάλλως θα κατέβεις μια κατηγορία κάτω και θα κοιτάξεις vitara,renegade,500Χ,ASX,HRV,Mokka κ.ο.κ., μια πολύ δημοφιλής κατηγορία η οποία και φτηνότερα θα σου κοστίσει και θα σε εξυπηρετήσει(υπό συνθήκες) σε τυχόν off αναζητήσεις,αρκεί να μην έχεις μεγάλες απαιτήσεις σε χώρους.
Επίσης,μέσα στο χειμώνα θα έρθει και το ανανεωμένο Ford Kuga με 1500cc,120hp/2000cc,180hp diesel και βενζινοκίνητο 1500cc,182hp. -
Για τα λεφτά που δίνεις και αυτα που ζητάς το Tiguan 2.0tdi 190hp ειναι επιλογη μονόδρομος. Αρκεί να μην φοβάσαι να πάρεις διλιτρο (εγώ θα φοβόμουν).
Τι έλλειψη είχε στον εξοπλισμό; -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Για τα λεφτά που δίνεις και αυτα που ζητάς το Tiguan 2.0tdi 190hp ειναι επιλογη μονόδρομος. Αρκεί να μην φοβάσαι να πάρεις διλιτρο (εγώ θα φοβόμουν).
Τι έλλειψη είχε στον εξοπλισμό;Η advance στα 35.000 σαν ελλειψη μπορω να σκεφτω μονο οτι δεν εχει led φωτα(+1000) και αναδιπλουμενους καθρεπτες(+150). Γενικα ειναι πολυ εξοπλισμενη
-
Ο χρήστης ikos έγραψε:
Θελω να κανω χιλιομετρα αλλα ποσο οικονομικο θα ειναι ενα diesel 190 αλογων..και ποσο οικονομικο θα ειναι ενα με 1.6 βενζινη και 177 αλογα..? Αν και η καταναλωση δεν με απασχολει τοσο πολυ γιατι σιγουρα θα ειναι πιο οικονομικο απο το rx 8 μου..H X1 μου με τα 190 άλογα με κίνηση κατά 80% σε επαρχιακούς δρόμους στο eco mode και χωρίς ζόρισμα - όχι ότι χρειάζεται κιόλας αφού με 2000 στροφές είσαι περίπου στα 130-140 - είχε μέση κατανάλωση 6-6,5 μέχρι πριν λίγους μήνες. Μετά το στρώσιμο του αυτοκινήτου και αφού άρχισα να χτυπάω 160άρια-180άρια στην Εγνατία και να απολαμβάνω την άφθονη ροπή του αυτοκινήτου σε κάθε προσπέραση στους επαρχιακούς δρόμους της Ηπείρου η κατανάλωση είναι για τα τελευταία 5000 χλμ στα 6,5 με 7. Αν πηγαίνω πάλι εντελώς χαλαρά πέφτει κάτω από 6,5. Μέσα στην πόλη 8 ακατέβατα όμως!
Επιλογη καινουργιου SUV για αρχη ετους.