-
Καλησπερα παιδια και χρονια πολλα.
Πριν περιπου 2 εβδομαδες εχωντας ενα ατυχημα αναγκαστηκα να αποχωριστω το αμαξι μου (vw scirocco 1.4 160)
Προσπαθωντας να ξαναξεκινησω απο το 0 και αυτη τη φορα με καπως αρκετα χαμηλοτερο budget το πορτοφολι μου δεν ευνοει την αγορα του ιδιου μοντελου με αποτελεσμα να στρεφομαι σε ισαξια οχηματα αντιστοιχων προδιαγραφων αλλα χαμηλοτερου κοστους.Αναμεσα σε λιγες ''καλες'' επιλογες ξεχωρισα το ibiza bocanegra σε πολυ καλη τιμη ικανοποιιτικα χλμ. και τελεια κατασταση (μοντελο 09')
Σα μοντελο ειναι γρηγορο και εμφανισιμο σε σημειο να με ψηνει αλλα εχω ακουσει ελαχιστα για αυτο και το ποιο πικαντικο σημειο που με ζοριζει ειναι το αυτοματο κιβωτιο καθοτι σε 4 αμαξια που εχω αλλαξει δεν ειχα ποτε εμπειρια με αυτοματο.
Εσεις τι πιστευετε? μπορει καποιος να το συνηθισει αυκολα αυτο?
Υπαρχει καποιο μελανο σημειο στα αυτοκινητα με αυτοματα κιβωτια που πρεπει να γνωριζω?Οι αποριες μου γινοντε γιατι ουσιαστικα καλουμε να αγορασω κατι που αυτη τη φορα θα με δεσμεψει οικονομικα και ουσιαστικα δε θελω να ξαναεχω τα ιδια με το προηγουμενο οχημα λογο δυσκολιας στο χειρισμο του.
Ποσοι εχετε οδηγησει αυτοματο για πρωτη φορα και πως σας φανηκε?
-
Καλησπερα παιδια και χρονια πολλα.
Πριν περιπου 2 εβδομαδες εχωντας ενα ατυχημα αναγκαστηκα να αποχωριστω το αμαξι μου (vw scirocco 1.4 160)
Προσπαθωντας να ξαναξεκινησω απο το 0 και αυτη τη φορα με καπως αρκετα χαμηλοτερο budget το πορτοφολι μου δεν ευνοει την αγορα του ιδιου μοντελου με αποτελεσμα να στρεφομαι σε ισαξια οχηματα αντιστοιχων προδιαγραφων αλλα χαμηλοτερου κοστους.Αναμεσα σε λιγες ''καλες'' επιλογες ξεχωρισα το ibiza bocanegra σε πολυ καλη τιμη ικανοποιιτικα χλμ. και τελεια κατασταση (μοντελο 09')
Σα μοντελο ειναι γρηγορο και εμφανισιμο σε σημειο να με ψηνει αλλα εχω ακουσει ελαχιστα για αυτο και το ποιο πικαντικο σημειο που με ζοριζει ειναι το αυτοματο κιβωτιο καθοτι σε 4 αμαξια που εχω αλλαξει δεν ειχα ποτε εμπειρια με αυτοματο.
Εσεις τι πιστευετε? μπορει καποιος να το συνηθισει αυκολα αυτο?
Υπαρχει καποιο μελανο σημειο στα αυτοκινητα με αυτοματα κιβωτια που πρεπει να γνωριζω?Οι αποριες μου γινοντε γιατι ουσιαστικα καλουμε να αγορασω κατι που αυτη τη φορα θα με δεσμεψει οικονομικα και ουσιαστικα δε θελω να ξαναεχω τα ιδια με το προηγουμενο οχημα λογο δυσκολιας στο χειρισμο του.
Ποσοι εχετε οδηγησει αυτοματο για πρωτη φορα και πως σας φανηκε?
-
Καλησπερα παιδια και χρονια πολλα.
Πριν περιπου 2 εβδομαδες εχωντας ενα ατυχημα αναγκαστηκα να αποχωριστω το αμαξι μου (vw scirocco 1.4 160)
Προσπαθωντας να ξαναξεκινησω απο το 0 και αυτη τη φορα με καπως αρκετα χαμηλοτερο budget το πορτοφολι μου δεν ευνοει την αγορα του ιδιου μοντελου με αποτελεσμα να στρεφομαι σε ισαξια οχηματα αντιστοιχων προδιαγραφων αλλα χαμηλοτερου κοστους.Αναμεσα σε λιγες ''καλες'' επιλογες ξεχωρισα το ibiza bocanegra σε πολυ καλη τιμη ικανοποιιτικα χλμ. και τελεια κατασταση (μοντελο 09')
Σα μοντελο ειναι γρηγορο και εμφανισιμο σε σημειο να με ψηνει αλλα εχω ακουσει ελαχιστα για αυτο και το ποιο πικαντικο σημειο που με ζοριζει ειναι το αυτοματο κιβωτιο καθοτι σε 4 αμαξια που εχω αλλαξει δεν ειχα ποτε εμπειρια με αυτοματο.
Εσεις τι πιστευετε? μπορει καποιος να το συνηθισει αυκολα αυτο?
Υπαρχει καποιο μελανο σημειο στα αυτοκινητα με αυτοματα κιβωτια που πρεπει να γνωριζω?Οι αποριες μου γινοντε γιατι ουσιαστικα καλουμε να αγορασω κατι που αυτη τη φορα θα με δεσμεψει οικονομικα και ουσιαστικα δε θελω να ξαναεχω τα ιδια με το προηγουμενο οχημα λογο δυσκολιας στο χειρισμο του.
Ποσοι εχετε οδηγησει αυτοματο για πρωτη φορα και πως σας φανηκε?
-
Για ibiza cupra bocanegra μιλαμε? Μιλαμε για περιπτωση προβληματικου μοτερ...
-
Έχοντας κάνει μετάβαση από C σε B segment λόγω ίδιας αφορμής με σένα, έχω να σου πω ότι το μικρότερο αμάξι αφού έφυγε ο ενθουσιασμός της καινούριας απόκτησης μετά από λίγο καιρό μου φαινόταν 'λίγο' σε όλα. Για εμένα βέβαια το μεγαλύτερο σπάσιμο είναι ότ ΔΕΝ ΧΩΡΑΩ ΚΑΛΑ ΜΕΣΑ (είμαι 1.87 κάτι τέτοιο, και βλέπω το σκιάδιο στην ευθεία των ματιών μου ). Ό,τι κι αν γράφουν τα περιοδικά για ζμπορτιφ συμπεριφορες των μικρων πυραυλων και κουραφεξαλα, είναι χαώδης απόσταση το να πας από πολλαπλούς συνδέσμους και πολύ φαρδύτερο μετατρόχιο σε μινιόν ημιάκαμπτο άξονα. Φαντάσου ότι κατάλαβα εγώ μεγάλη διαφορά που είχα απλές εκδόσεις και δεν τρεχω, εσύ ειδικά που παίζεις και με ζμπορ μοντέλα θα σου φανεί μέρα με τη νύχτα.
Κατα τα αλλα το DSG μια χαρα είναι, αλλά εξαρτάται πως το μεταχειρίστηκε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης και κατα πόσο το βίαζε. Το Seat Bocanegra πάντως μάλλον δεν θα το είχε πάντως κάποιος που είχε σκοπό να πηγαίνει σουπερμάρκετ Είναι λαχείο, as always.
-
Εφόσον έχεις εμπειρία από τους δυνατούς Tsi απο το Scirocco δεν θα εχεις θέμα και από το μικρότερο αλλά δυνατότερο Ibiza. Το δε dsg αποτελεί ένα συν.
Νομίζω πως είναι η ιδανική μετάβαση λόγω οικονομικών που αναφέρεις.Γενικά με όλη την φημολογία σχετική μέ τήν αξιοπιστία των Tsi αλλά και του dsg μόνο κάποιος κάτοχος θα μπορούσε να δώσει έγκυρη ενημέρωση για την κάπως ακραία επιλογή του Bocanegra
-
Ειναι γνωστοτατο το θεμα των 1.4 tsi 180 ,αρκει μια βολτα απο τα αντιστοιχα club...
-
παιδια δε λεμε για το cupra ( που νομιζω ??) που ειναι το μοντελο του leon, αυτο αποδιδει 180 αλογα. μιλαμε για το ibiza bocanegra αυτο αποδιδει τα ιδια αλογα με το scirocco, 160 για την ακριβεια, απλως τα βγαζει καλυτερα λογο του αυτοματου και εχει καπως καλυτερο χρονο 0-100.
Οποτε απο μερια επιδοσεων δε θα λεγα οτι εχω παραπονο. το scirocco το ειχα 1,5 χρονο και αν και το ειχα συνηθησει δε το ειχα βαρεθει. το αμαξι αποδιδε πολυ καλα και αξιοπιστα παρα τα 95.000 χλμ. στο κοντερ και αυτο ηταν αρκετο. Τα γερμανικα εχουν ποιο πολυ ''ψωμι'' απο οτι πιστευουν καποιοι και ειμαι σιγουρος οτι οι κινητηρες τους αν και χαμηλοι σε κυβικα και φουλ τουρμπισμενοι μπορουν να γραψουν πολλα χλμ.Το βασικο ερωτημα μου με το seat εχει να κανει ως προς κατα ποσο ευκολα συνηθιζεται το αυτοματο χωρις να γινει καμια μαλακια.
Απο την αλλη τι ζημια μπορει να φοβασαι να παθει περισσοτερο απο ενα απλο χειροκινητο?? (ας πουμε λεγοντας οτι ο πρωην ιδιωκτητης ηταν και λιγο γκαζιαρης) -
To αυτόματο συνηθιζεται στα 10 πρώτα μέτρα και σε κάνει να αναρρωτιέσαι γιατί έμπαινες στη διαδικασία να πολεμάς με το λεβιέ τόσα χρόνια για να μετακινηθείς.
Για το αν θα χαλάσει ή όχι, τα γνωστά: α) εξαρτάται πόσο κάγκουρας είναι αυτός που το χει πρώτο χέρι β) λαχείο -
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
παιδια δε λεμε για το cupra ( που νομιζω ??) που ειναι το μοντελο του leon, αυτο αποδιδει 180 αλογα. μιλαμε για το ibiza bocanegra αυτο αποδιδει τα ιδια αλογα με το scirocco, 160 για την ακριβεια, απλως τα βγαζει καλυτερα λογο του αυτοματου και εχει καπως καλυτερο χρονο 0-100.
Οποτε απο μερια επιδοσεων δε θα λεγα οτι εχω παραπονο. το scirocco το ειχα 1,5 χρονο και αν και το ειχα συνηθησει δε το ειχα βαρεθει. το αμαξι αποδιδε πολυ καλα και αξιοπιστα παρα τα 95.000 χλμ. στο κοντερ και αυτο ηταν αρκετο. Τα γερμανικα εχουν ποιο πολυ ''ψωμι'' απο οτι πιστευουν καποιοι και ειμαι σιγουρος οτι οι κινητηρες τους αν και χαμηλοι σε κυβικα και φουλ τουρμπισμενοι μπορουν να γραψουν πολλα χλμ.Το βασικο ερωτημα μου με το seat εχει να κανει ως προς κατα ποσο ευκολα συνηθιζεται το αυτοματο χωρις να γινει καμια μαλακια.
Απο την αλλη τι ζημια μπορει να φοβασαι να παθει περισσοτερο απο ενα απλο χειροκινητο?? (ας πουμε λεγοντας οτι ο πρωην ιδιωκτητης ηταν και λιγο γκαζιαρης)Cupra ονομάζονται όλα τα κορυφαία Seat (σαν να λέμε Audi RS). Υπάρχει και Leon και Ibiza. Το Bocanegra έβγαινε και ως Cupra και είχε 180 άλογα όπως είπε ο Νονός και αυτό το μοτέρ είχε πολλά προβλήματα. Το τότε Leon Cupra είχε 240 άλογα και ήταν δίλιτρο.
-
To Bocanegra είναι εξοπλιστική έκδοση και όχι έκδοση κινητήρα και απ΄ ό,τι διαβάζω εδώ έβγαινε με δύο κινητήρες 1.4tsi 150 (FR) και 1.4tsi 180 (Cupra):
http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... _21438.aspΚαι οι δύο κινητήρες είναι twincharger. Επομένως ισχύει ό,τι ισχύει και για τα υπόλοιπα Ibiza με αυτόν τον κινητήρα/κιβώτιο. Επίσης, η σωστή ονομασία του μοντέλου είναι 'Seat Ibiza Bocanegra' και αυτό γιατί το 'Seat Bocanegra' ήταν ένα concept car.
-
είχα οδηγήσει ένα τέτοιο για μια μέρα ibiza cupra.
το κιβώτιο δεν με χάλασε, μαλλον μου άρεσε ..... αλλά όλο το υπόλοιπο ΔΕΝ. Η αίσθηση στο δρόμο /τιμόνι μέτρια
+φωνω με αυτά που έγραψε και ο @ kapami -
Φίλε μου καταρχήν ελπίζω να είσαι καλά απο το ατύχημα. Αυτό είναι το σημαντικότερο! Ελπίζω οι ζημιές να έμειναν μόνο στα σίδερα!
Ύστερα, το συγκεκριμένο μοντέλο (όπως και τα 'αδερφια' του, polo gti, fabia rs) με τους συγκεκριμένους κινητήρες αντιμετώπισε πολλά προβλήματα κυρίως με υπερκατανάλωση λαδιού, θέμα στο οποίο η κάλυψη απο τη κεντρική αντιπροσωπεία ήταν ανεπαρκής. Κάποιοι ιδιοκτήτες polo gti (φοράνε τον ίδιο ακριβώς κινητήρα-κιβωτιο), μετα απο πιέσεις, αν δεν κάνω λάθος πέτυχαν αλλαγή κινητήρα στα πλαίσια της εγγύησης. Επίσης έχουν ακουστεί πολλές περιπτώσεις προβληματικής λειτουργίας και βλάβης του dsg...
Οπότε καταλαβαίνεις οτι οπαδισμοί τύπου 'οι γερμανικοι κινητήρες' μαλλον είναι ανούσιοι στις μέρες μας εν έτει 2016.
Θα πρέπει να γίνουμε πιο ανοικτόμυαλοι και οχι μόνο να μην υποστηρίζουμε τυφλα, αλλα να κυνηγάμε, πολλές φορες να κινούμαστε νομικά κατα της εκάστοτε εταιρείας που παίρνει τα λεφτά μας αλλα αδυνατεί να μας δώσει ένα αντάξιο προϊον. Είτε αυτή είναι Γερμανική, είτε Γαλλική, είτε Σομαλέζικη.....
Είναι πολύ ωραίο αμαξάκι αλλά ενημερώσου σχετικά με τα πιθανα θεματα που σου έγραψα παραπάνω...
Seat Ιbiza Bocanegra, Aποψεις, γνωμες και αυτοματο κιβωτιο.