Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτίωση αναρτήσεων opel corsa twinport.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτίωση αναρτήσεων opel corsa twinport.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    136
    1332
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannis_007 last edited by

      Καλησπέρα παιδες..επηδή με τρωει το χέρι μου θέλω να κάνω μια βελτίωση στης αναρτήσεις μου και θα ήθελα της απόψεις σας.
      Εχω το opel corsa twinport 2004 μοντέλο 1.4 με 150000 χιλιόμετρα.(ναι εγώ ειμαι με το επικό θρετ 33 σελιδες)
      μέχρι προχθές δέν με πολυ ένοιαζε αλλα προχθές μαζευτικαμε 4 άτομα και πήγαμε βασιλιτσα για snowboard. η διαδρομή ήταν οοολο στροφές και τότε παρατήρησα οτι το αμάξι πάει σάν βάρκα..
      εχω κάνει κιάλες διαδρομές αλλα δέν έδινα σημασία γιατι γενικα πάω σιγά σιγα τώρα όμος επηδή η διαδρομή ηταν μεγάλη έτρεχα λιγάκι και δέν παλευόταν..σάν βάρκα κανονικότατα..
      τι πρέπει να κάνω για να το βελτιώσω???
      αναρτήσεις? ελατήρια?και τα 2?
      τι πρέπει να βάλω?σκληρά μαλακά? δέν ξέρω απο αυτα καθόλου!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannis_007 last edited by

        Καλησπέρα παιδες..επηδή με τρωει το χέρι μου θέλω να κάνω μια βελτίωση στης αναρτήσεις μου και θα ήθελα της απόψεις σας.
        Εχω το opel corsa twinport 2004 μοντέλο 1.4 με 150000 χιλιόμετρα.(ναι εγώ ειμαι με το επικό θρετ 33 σελιδες)
        μέχρι προχθές δέν με πολυ ένοιαζε αλλα προχθές μαζευτικαμε 4 άτομα και πήγαμε βασιλιτσα για snowboard. η διαδρομή ήταν οοολο στροφές και τότε παρατήρησα οτι το αμάξι πάει σάν βάρκα..
        εχω κάνει κιάλες διαδρομές αλλα δέν έδινα σημασία γιατι γενικα πάω σιγά σιγα τώρα όμος επηδή η διαδρομή ηταν μεγάλη έτρεχα λιγάκι και δέν παλευόταν..σάν βάρκα κανονικότατα..
        τι πρέπει να κάνω για να το βελτιώσω???
        αναρτήσεις? ελατήρια?και τα 2?
        τι πρέπει να βάλω?σκληρά μαλακά? δέν ξέρω απο αυτα καθόλου!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannis_007 last edited by

          Καλησπέρα παιδες..επηδή με τρωει το χέρι μου θέλω να κάνω μια βελτίωση στης αναρτήσεις μου και θα ήθελα της απόψεις σας.
          Εχω το opel corsa twinport 2004 μοντέλο 1.4 με 150000 χιλιόμετρα.(ναι εγώ ειμαι με το επικό θρετ 33 σελιδες)
          μέχρι προχθές δέν με πολυ ένοιαζε αλλα προχθές μαζευτικαμε 4 άτομα και πήγαμε βασιλιτσα για snowboard. η διαδρομή ήταν οοολο στροφές και τότε παρατήρησα οτι το αμάξι πάει σάν βάρκα..
          εχω κάνει κιάλες διαδρομές αλλα δέν έδινα σημασία γιατι γενικα πάω σιγά σιγα τώρα όμος επηδή η διαδρομή ηταν μεγάλη έτρεχα λιγάκι και δέν παλευόταν..σάν βάρκα κανονικότατα..
          τι πρέπει να κάνω για να το βελτιώσω???
          αναρτήσεις? ελατήρια?και τα 2?
          τι πρέπει να βάλω?σκληρά μαλακά? δέν ξέρω απο αυτα καθόλου!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            ohristou last edited by

            Για μενα μαμα ελατηρια με αμορτισερ κονι κιτρινα. Μετα ακομα καλυτερα μαμα ελατηρια με αμιρτισερ bilstein κιτρινα. Τα αμορτισερ αυτα ειναι αλλου και εχουν και αντοχη. Σκληρα αλλα χωρις να ειναι ξερα. Μετα πας σε ελατηρια χαμηλωματος (θα επεφευγα τα eibach γιατι κοπανανε πολυ) με τους πιο πανω συνδυασμους αμορτισερ. Απο τα κονι ειναι καλυτερα τα bilstein για μενα. Και μετα πας σε αλλες λυσεις. Επισης αξιοπρεπης λυση ειναι και το kyb excel g και στα μισα λεφτα για να μην ειναι βαρκα και να κανεις αξιοπρεπως την δουλεια σου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giannis_007 last edited by

              τα είπες όλα μαζί και με κόμπλαρες..
              θα τα googlaro αυτα που ανεφερες να δω τι παίζει..
              η απορία μου είναι λιγο ποιο γενική..καταρχάς το οτι ειναι σάν βάρκα είμαστε σίγουροι οτι είναι απο τα αμορτισέρ σωστα?
              οταν λές μαμά ελλατήρια ενωείς να πάρω καινούρια η να αφήσω αυτα που έχει πάνω?
              υπάρχουν εκτός της αναρτήσεις τίποτα σινεμπλόκ στης αναρτήσεις? εχω την εντυπωση οτι στης λακούβες χτυπάνε κιόλας..ακουγετε διλαδή ενα γτούμπ οταν πετο σε λακουβες.
              Κάνουν θόριβο οταν είναι ανόμαλος ο δρόμος δηλαδή

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giannis_007 last edited by

                μολις τσέκαρα τιμές..
                κάτι μου λέει οτι δέν είμαι για τα 2 πρώτα που ανέφερες..
                γιά πές για τα kyb excel g μάυρα είναη αυτα κίτρινα η δέν έχουν χρώματα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vasvo last edited by

                  Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
                  μολις τσέκαρα τιμές..
                  κάτι μου λέει οτι δέν είμαι για τα 2 πρώτα που ανέφερες..
                  γιά πές για τα kyb excel g μάυρα είναη αυτα κίτρινα η δέν έχουν χρώματα

                  Μαύρα είναι, μια εικόνα από τιμές γιατί το έψαξα πρόσφατα:
                  http://www.mister-auto.gr/el/ap-sbest-res-ple-nekt-mata/opel-corsa-c-f08-f68-1-4-twinport-90bhp_v18467_g900001.html
                  http://www.maxxparts.gr/opel-corsa-c-f08-f68-1-4-twinport-90hp/antallaktika/anartisi-dieuthunsi-trochoi/amortiser-empros

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Στο κορσακι με 4-5 μαντραχαλεους μεσα παντα θα το νοιωθεις βαρκα. Πρεπει να πας σε κατι αρκερα σκληρο θα σου προτεινα bilstein b6 κιτρινο. Και μην το χαμηλωσεις με ελατηρια θα μαρτυρησεις εφοσον το φορτωνεις και κανεις ταξιδακια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      ohristou last edited by

                      Ο χρήστης cson έγραψε:
                      Στο κορσακι με 4-5 μαντραχαλεους μεσα παντα θα το νοιωθεις βαρκα. Πρεπει να πας σε κατι αρκερα σκληρο θα σου προτεινα bilstein b6 κιτρινο. Και μην το χαμηλωσεις με ελατηρια θα μαρτυρησεις εφοσον το φορτωνεις και κανεις ταξιδακια.

                      Αυτα του προτεινα και εγω αλλα δεν βγαινει οικονομικα. Επομενως εχεις δυο επιλογες.
                      1η kyb excel g μαυρα γυρω στα 240 ευρω με τοποθετηση και ευθυγραμμιση
                      2η sachs advantage ιδια τιμη περιπου
                      Προτεινω τα kayaba. Πιο σκληρο λιγο απο το εργοστασιακο χωρις να κοπαναει και με μεγαλυτερη διαρκεια σε χιλιομετρα σε σχεση με το sachs.
                      Mαμα ελατηρια εννοω να αφησεις τα ιδια καθως στα χιλιομετρα που θυμαμαι οτι εχεις δεν χρειαζονται αλλαγη.
                      Οι τιμες ειναι για Αθηνα. Τωρα λαρισσα που εισαι δεν ξερω τι παιζει. Τωρα για τα συνεμπλοκ που λες βεβαιως και αλλαζονται. Επισγς ο θορυβος εκτος απο τα σινεμπλοκ μπορει να οφειλεται και στα τελειωμενα τοπ μαουντ. Στα χιλιομετρα που εχεις προτεινω να αλλαξεις τα πισω σινεμπλοκ αναρτησεων τα εμπρος σινεμπλοκ ψαλιδιων και τοπ μαουντ φυσικα. Επισης ιταν αλλαξεις αμορτισερ κοιτατε και τις βασεις ελατηριων μηπως θελουν αλλαγμα και αυτες.
                      Επισης κοιτας και τα μπαρακια ζανφορ. Αυτα απο μενα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cson last edited by

                        Με kyb excel g και οτι αλλο ιδιας κατηγοριας θα συνεχισει να πλεει κανονικοτατα φορτωμενος. Μονο αδειος θα δει βελτιωση. Για αυτο συμφωνω με koni κιτρινο ή bilstein κιτρινο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasvo last edited by

                          Σωστοί, αν σκοπεύει να το κρατήσει όμως το corsa, τα Β6 είναι η επιλογή αλλά πιάνει 550€+, μια άλλη επιλογή:
                          http://www.amortiserbilstein.gr/el/opel-corsa-c-1999-2006/816-opel-corsa-c-koni-street-t-1999-2006.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Μικρα και ελαφρια αμαξακια εχουν ολα αυτο το μειονεκτημα, επηρεαζεται η συμπεριφορα τους παρα πολυ απο το φορτιο τους. Η λυση δυστυχως ειναι ακριβη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kospapad last edited by

                              Μην κάνεις τίποτα
                              Αν το θεωρεία ΑΠΟΛΥΤΑ απαραίτητο τότε SACHS ή BOGE

                              Τα ΚΥΒ δεν ταιριάζουν καλά με τα ευρωπαικά

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                w202-amg last edited by

                                Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
                                μολις τσέκαρα τιμές..
                                κάτι μου λέει οτι δέν είμαι για τα 2 πρώτα που ανέφερες..
                                γιά πές για τα kyb excel g μάυρα είναη αυτα κίτρινα η δέν έχουν χρώματα

                                Δες σε παρακαλω τα ALKO κιτρινα είναι ολοιδια με τα bilstein κιρινα και μιση τιμη!Τα εχω και ταbilstein και τα ΑLKO.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tribal81 last edited by

                                  Αντε, αφου ειπαν ολοι να πω κ εγω. Αν θες ανεση σε εργοστασιακα επίπεδα και δεν εχεις καμια προσδοκία να σου βγάλουν τα άπειρα χλμ (μεταχ. το πήρες δεν ξέρω ποσο ακομα θες να το κρατησεις) βάλε sachs. Δεν θα είσαι τρένο αλλά ούτε και βάρκα όπως με τα τελειωμένα που εχεις τώρα και θα δεν θα ξοδευτείς. Πάμε παρακάτω. Για KONI ακούω καλά λόγια δεν έχω προσωπική εμπειρία. Εκει που μπορώ στάνταρ να σου πω λόγω προσωπικής εμπειρίας είναι για τα bilstein (και μιλάμε μονο για κίτρινα, τα μαύρα ειναι μάπες). Ή πας σε Β6 με μαμά ελατήριο ή σε Β8 που είναι για χαμήλωμα είτε με Eibach ή H&R ελατήριο. (προσοχή μόνο τα 3ποντα, οχι παραπάνω γιατι μειώνεις πολύ την διαδρομη θα κοπανάς πολυ και θα βρισκεις συχνα στους Ελληνικούς κωλόδρομους. 5-6ποντα μόνο για εφέ ειναι καλά.) Και τα δυο ελατήρια είναι προοδευτικά, πάνω δηλαδή έχουν πυκνότερο σπείρωμα με αποτέλεσμα να μην ειναι πολύ κούτσουρα παρά μόνο οταν πιέζονται πολύ σε κλειστές γρήγορες στροφές για λιγότερο body roll. Πολλοι λένε οτι τα HR είναι ενα κλικ πιο άνετα και μαλακά απο τα Eibach, εγώ φορώ τα δεύτερα. Αυτές οι λύσεις είναι ακριβές αλλά οι πιο αξιόπιστες αν θες να θυσιάσεις λίγο απο την άνεση και δεν έχεις πρόβλημα να βάλεις βαθειά το χέρι στην τσέπη. Και κάτι ακομα. Σε πρώτη φάση είχα Β6 με μαμά ελατήριο. Μη νομίζεις οτι κοπάναγε λιγότερο απ'οτι τώρα με τα Eibach. Επιπλέον έχω και την σοβαρή υποψία οτι μου τα τελειώσαν και πιο γρήγορα. Αυτά απο εμένα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    w202-amg last edited by

                                    Να βαλουμε στο παιχνιδι και την ρυθμιζομενη της TA TEXCHNIX?225euro αμορτισέρ-ελατήρια αλλα δεν ξερω ποιοτητα ως προς την αντοχή της.....Αν ημουν στην θεση σου και δεν εκανα χιλιόμετρα αρα δεν ηθελα μεγαλη αντοχή θα κοιτουσα προς τα εκει.Καποιος που να ακουσε η να την εχει βαλει?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      w202-amg last edited by

                                      Και μια ιγουρα ποιοτικη λυση η FK

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        ohristou last edited by

                                        Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                                        Μην κάνεις τίποτα
                                        Αν το θεωρεία ΑΠΟΛΥΤΑ απαραίτητο τότε SACHS ή BOGE

                                        Τα ΚΥΒ δεν ταιριάζουν καλά με τα ευρωπαικά

                                        Τωρα το παραμυθι-μυθος οτι τα ευρωπαικα αυτοκινητα δεν φορανε ιαπωνικα περιφερειακα και το αντιστροφο, πρεπει να σταματησει. Φοραω τα kyb σε ιδιο αυτοκινητο corsa c και ειναι πολυ πολυ καλυτερα απο τα sachs που φοραγε πριν. Εχει φιλος corsaki με τα bilstein τα κιτριναβκαι τα αμορισερ ειναι αλλιυ. Αλλα κοστιζουν... Τα λιγουρευομουν αλκα με την λιγουρα εμεινα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                                          Μην κάνεις τίποτα
                                          Αν το θεωρεία ΑΠΟΛΥΤΑ απαραίτητο τότε SACHS ή BOGE

                                          Τα ΚΥΒ δεν ταιριάζουν καλά με τα ευρωπαικά

                                          Για την τελυταια προταση σου, απλα ημαρτον.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Opel είναι ότι και να κάνει κανείς δεν πρόκειται να στρίψει με τίποτα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr