-
Καλησπέρα παιδες..επηδή με τρωει το χέρι μου θέλω να κάνω μια βελτίωση στης αναρτήσεις μου και θα ήθελα της απόψεις σας.
Εχω το opel corsa twinport 2004 μοντέλο 1.4 με 150000 χιλιόμετρα.(ναι εγώ ειμαι με το επικό θρετ 33 σελιδες)
μέχρι προχθές δέν με πολυ ένοιαζε αλλα προχθές μαζευτικαμε 4 άτομα και πήγαμε βασιλιτσα για snowboard. η διαδρομή ήταν οοολο στροφές και τότε παρατήρησα οτι το αμάξι πάει σάν βάρκα..
εχω κάνει κιάλες διαδρομές αλλα δέν έδινα σημασία γιατι γενικα πάω σιγά σιγα τώρα όμος επηδή η διαδρομή ηταν μεγάλη έτρεχα λιγάκι και δέν παλευόταν..σάν βάρκα κανονικότατα..
τι πρέπει να κάνω για να το βελτιώσω???
αναρτήσεις? ελατήρια?και τα 2?
τι πρέπει να βάλω?σκληρά μαλακά? δέν ξέρω απο αυτα καθόλου! -
Καλησπέρα παιδες..επηδή με τρωει το χέρι μου θέλω να κάνω μια βελτίωση στης αναρτήσεις μου και θα ήθελα της απόψεις σας.
Εχω το opel corsa twinport 2004 μοντέλο 1.4 με 150000 χιλιόμετρα.(ναι εγώ ειμαι με το επικό θρετ 33 σελιδες)
μέχρι προχθές δέν με πολυ ένοιαζε αλλα προχθές μαζευτικαμε 4 άτομα και πήγαμε βασιλιτσα για snowboard. η διαδρομή ήταν οοολο στροφές και τότε παρατήρησα οτι το αμάξι πάει σάν βάρκα..
εχω κάνει κιάλες διαδρομές αλλα δέν έδινα σημασία γιατι γενικα πάω σιγά σιγα τώρα όμος επηδή η διαδρομή ηταν μεγάλη έτρεχα λιγάκι και δέν παλευόταν..σάν βάρκα κανονικότατα..
τι πρέπει να κάνω για να το βελτιώσω???
αναρτήσεις? ελατήρια?και τα 2?
τι πρέπει να βάλω?σκληρά μαλακά? δέν ξέρω απο αυτα καθόλου! -
Καλησπέρα παιδες..επηδή με τρωει το χέρι μου θέλω να κάνω μια βελτίωση στης αναρτήσεις μου και θα ήθελα της απόψεις σας.
Εχω το opel corsa twinport 2004 μοντέλο 1.4 με 150000 χιλιόμετρα.(ναι εγώ ειμαι με το επικό θρετ 33 σελιδες)
μέχρι προχθές δέν με πολυ ένοιαζε αλλα προχθές μαζευτικαμε 4 άτομα και πήγαμε βασιλιτσα για snowboard. η διαδρομή ήταν οοολο στροφές και τότε παρατήρησα οτι το αμάξι πάει σάν βάρκα..
εχω κάνει κιάλες διαδρομές αλλα δέν έδινα σημασία γιατι γενικα πάω σιγά σιγα τώρα όμος επηδή η διαδρομή ηταν μεγάλη έτρεχα λιγάκι και δέν παλευόταν..σάν βάρκα κανονικότατα..
τι πρέπει να κάνω για να το βελτιώσω???
αναρτήσεις? ελατήρια?και τα 2?
τι πρέπει να βάλω?σκληρά μαλακά? δέν ξέρω απο αυτα καθόλου! -
Για μενα μαμα ελατηρια με αμορτισερ κονι κιτρινα. Μετα ακομα καλυτερα μαμα ελατηρια με αμιρτισερ bilstein κιτρινα. Τα αμορτισερ αυτα ειναι αλλου και εχουν και αντοχη. Σκληρα αλλα χωρις να ειναι ξερα. Μετα πας σε ελατηρια χαμηλωματος (θα επεφευγα τα eibach γιατι κοπανανε πολυ) με τους πιο πανω συνδυασμους αμορτισερ. Απο τα κονι ειναι καλυτερα τα bilstein για μενα. Και μετα πας σε αλλες λυσεις. Επισης αξιοπρεπης λυση ειναι και το kyb excel g και στα μισα λεφτα για να μην ειναι βαρκα και να κανεις αξιοπρεπως την δουλεια σου.
-
τα είπες όλα μαζί και με κόμπλαρες..
θα τα googlaro αυτα που ανεφερες να δω τι παίζει..
η απορία μου είναι λιγο ποιο γενική..καταρχάς το οτι ειναι σάν βάρκα είμαστε σίγουροι οτι είναι απο τα αμορτισέρ σωστα?
οταν λές μαμά ελλατήρια ενωείς να πάρω καινούρια η να αφήσω αυτα που έχει πάνω?
υπάρχουν εκτός της αναρτήσεις τίποτα σινεμπλόκ στης αναρτήσεις? εχω την εντυπωση οτι στης λακούβες χτυπάνε κιόλας..ακουγετε διλαδή ενα γτούμπ οταν πετο σε λακουβες.
Κάνουν θόριβο οταν είναι ανόμαλος ο δρόμος δηλαδή -
μολις τσέκαρα τιμές..
κάτι μου λέει οτι δέν είμαι για τα 2 πρώτα που ανέφερες..
γιά πές για τα kyb excel g μάυρα είναη αυτα κίτρινα η δέν έχουν χρώματα -
Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
μολις τσέκαρα τιμές..
κάτι μου λέει οτι δέν είμαι για τα 2 πρώτα που ανέφερες..
γιά πές για τα kyb excel g μάυρα είναη αυτα κίτρινα η δέν έχουν χρώματαΜαύρα είναι, μια εικόνα από τιμές γιατί το έψαξα πρόσφατα:
http://www.mister-auto.gr/el/ap-sbest-res-ple-nekt-mata/opel-corsa-c-f08-f68-1-4-twinport-90bhp_v18467_g900001.html
http://www.maxxparts.gr/opel-corsa-c-f08-f68-1-4-twinport-90hp/antallaktika/anartisi-dieuthunsi-trochoi/amortiser-empros -
Στο κορσακι με 4-5 μαντραχαλεους μεσα παντα θα το νοιωθεις βαρκα. Πρεπει να πας σε κατι αρκερα σκληρο θα σου προτεινα bilstein b6 κιτρινο. Και μην το χαμηλωσεις με ελατηρια θα μαρτυρησεις εφοσον το φορτωνεις και κανεις ταξιδακια.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Στο κορσακι με 4-5 μαντραχαλεους μεσα παντα θα το νοιωθεις βαρκα. Πρεπει να πας σε κατι αρκερα σκληρο θα σου προτεινα bilstein b6 κιτρινο. Και μην το χαμηλωσεις με ελατηρια θα μαρτυρησεις εφοσον το φορτωνεις και κανεις ταξιδακια.Αυτα του προτεινα και εγω αλλα δεν βγαινει οικονομικα. Επομενως εχεις δυο επιλογες.
1η kyb excel g μαυρα γυρω στα 240 ευρω με τοποθετηση και ευθυγραμμιση
2η sachs advantage ιδια τιμη περιπου
Προτεινω τα kayaba. Πιο σκληρο λιγο απο το εργοστασιακο χωρις να κοπαναει και με μεγαλυτερη διαρκεια σε χιλιομετρα σε σχεση με το sachs.
Mαμα ελατηρια εννοω να αφησεις τα ιδια καθως στα χιλιομετρα που θυμαμαι οτι εχεις δεν χρειαζονται αλλαγη.
Οι τιμες ειναι για Αθηνα. Τωρα λαρισσα που εισαι δεν ξερω τι παιζει. Τωρα για τα συνεμπλοκ που λες βεβαιως και αλλαζονται. Επισγς ο θορυβος εκτος απο τα σινεμπλοκ μπορει να οφειλεται και στα τελειωμενα τοπ μαουντ. Στα χιλιομετρα που εχεις προτεινω να αλλαξεις τα πισω σινεμπλοκ αναρτησεων τα εμπρος σινεμπλοκ ψαλιδιων και τοπ μαουντ φυσικα. Επισης ιταν αλλαξεις αμορτισερ κοιτατε και τις βασεις ελατηριων μηπως θελουν αλλαγμα και αυτες.
Επισης κοιτας και τα μπαρακια ζανφορ. Αυτα απο μενα. -
Με kyb excel g και οτι αλλο ιδιας κατηγοριας θα συνεχισει να πλεει κανονικοτατα φορτωμενος. Μονο αδειος θα δει βελτιωση. Για αυτο συμφωνω με koni κιτρινο ή bilstein κιτρινο
-
Σωστοί, αν σκοπεύει να το κρατήσει όμως το corsa, τα Β6 είναι η επιλογή αλλά πιάνει 550€+, μια άλλη επιλογή:
http://www.amortiserbilstein.gr/el/opel-corsa-c-1999-2006/816-opel-corsa-c-koni-street-t-1999-2006.html -
Μικρα και ελαφρια αμαξακια εχουν ολα αυτο το μειονεκτημα, επηρεαζεται η συμπεριφορα τους παρα πολυ απο το φορτιο τους. Η λυση δυστυχως ειναι ακριβη.
-
Μην κάνεις τίποτα
Αν το θεωρεία ΑΠΟΛΥΤΑ απαραίτητο τότε SACHS ή BOGEΤα ΚΥΒ δεν ταιριάζουν καλά με τα ευρωπαικά
-
Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
μολις τσέκαρα τιμές..
κάτι μου λέει οτι δέν είμαι για τα 2 πρώτα που ανέφερες..
γιά πές για τα kyb excel g μάυρα είναη αυτα κίτρινα η δέν έχουν χρώματαΔες σε παρακαλω τα ALKO κιτρινα είναι ολοιδια με τα bilstein κιρινα και μιση τιμη!Τα εχω και ταbilstein και τα ΑLKO.
-
Αντε, αφου ειπαν ολοι να πω κ εγω. Αν θες ανεση σε εργοστασιακα επίπεδα και δεν εχεις καμια προσδοκία να σου βγάλουν τα άπειρα χλμ (μεταχ. το πήρες δεν ξέρω ποσο ακομα θες να το κρατησεις) βάλε sachs. Δεν θα είσαι τρένο αλλά ούτε και βάρκα όπως με τα τελειωμένα που εχεις τώρα και θα δεν θα ξοδευτείς. Πάμε παρακάτω. Για KONI ακούω καλά λόγια δεν έχω προσωπική εμπειρία. Εκει που μπορώ στάνταρ να σου πω λόγω προσωπικής εμπειρίας είναι για τα bilstein (και μιλάμε μονο για κίτρινα, τα μαύρα ειναι μάπες). Ή πας σε Β6 με μαμά ελατήριο ή σε Β8 που είναι για χαμήλωμα είτε με Eibach ή H&R ελατήριο. (προσοχή μόνο τα 3ποντα, οχι παραπάνω γιατι μειώνεις πολύ την διαδρομη θα κοπανάς πολυ και θα βρισκεις συχνα στους Ελληνικούς κωλόδρομους. 5-6ποντα μόνο για εφέ ειναι καλά.) Και τα δυο ελατήρια είναι προοδευτικά, πάνω δηλαδή έχουν πυκνότερο σπείρωμα με αποτέλεσμα να μην ειναι πολύ κούτσουρα παρά μόνο οταν πιέζονται πολύ σε κλειστές γρήγορες στροφές για λιγότερο body roll. Πολλοι λένε οτι τα HR είναι ενα κλικ πιο άνετα και μαλακά απο τα Eibach, εγώ φορώ τα δεύτερα. Αυτές οι λύσεις είναι ακριβές αλλά οι πιο αξιόπιστες αν θες να θυσιάσεις λίγο απο την άνεση και δεν έχεις πρόβλημα να βάλεις βαθειά το χέρι στην τσέπη. Και κάτι ακομα. Σε πρώτη φάση είχα Β6 με μαμά ελατήριο. Μη νομίζεις οτι κοπάναγε λιγότερο απ'οτι τώρα με τα Eibach. Επιπλέον έχω και την σοβαρή υποψία οτι μου τα τελειώσαν και πιο γρήγορα. Αυτά απο εμένα.
-
Να βαλουμε στο παιχνιδι και την ρυθμιζομενη της TA TEXCHNIX?225euro αμορτισέρ-ελατήρια αλλα δεν ξερω ποιοτητα ως προς την αντοχή της.....Αν ημουν στην θεση σου και δεν εκανα χιλιόμετρα αρα δεν ηθελα μεγαλη αντοχή θα κοιτουσα προς τα εκει.Καποιος που να ακουσε η να την εχει βαλει?
-
Και μια ιγουρα ποιοτικη λυση η FK
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Μην κάνεις τίποτα
Αν το θεωρεία ΑΠΟΛΥΤΑ απαραίτητο τότε SACHS ή BOGEΤα ΚΥΒ δεν ταιριάζουν καλά με τα ευρωπαικά
Τωρα το παραμυθι-μυθος οτι τα ευρωπαικα αυτοκινητα δεν φορανε ιαπωνικα περιφερειακα και το αντιστροφο, πρεπει να σταματησει. Φοραω τα kyb σε ιδιο αυτοκινητο corsa c και ειναι πολυ πολυ καλυτερα απο τα sachs που φοραγε πριν. Εχει φιλος corsaki με τα bilstein τα κιτριναβκαι τα αμορισερ ειναι αλλιυ. Αλλα κοστιζουν... Τα λιγουρευομουν αλκα με την λιγουρα εμεινα.
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Μην κάνεις τίποτα
Αν το θεωρεία ΑΠΟΛΥΤΑ απαραίτητο τότε SACHS ή BOGEΤα ΚΥΒ δεν ταιριάζουν καλά με τα ευρωπαικά
Για την τελυταια προταση σου, απλα ημαρτον.
-
Opel είναι ότι και να κάνει κανείς δεν πρόκειται να στρίψει με τίποτα.
Βελτίωση αναρτήσεων opel corsa twinport.