-
αυτό το πήρε το μάτι σας;
http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... n-stis-ipa -
αυτό το πήρε το μάτι σας;
http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... n-stis-ipa -
αυτό το πήρε το μάτι σας;
http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... n-stis-ipa -
Το πήρε αλλά ας επανέλθουμε σε αυτό τον άλλο μήνα που κανένας πλέον δεν θα το θυμάται ...
Και πριν λίγα χρόνια αν θυμάμαι καλά ξαναυπήρξε 'σκάνδαλο' με την VW το οποίο και αυτό συντάραξε τον παγκόσμιο χάρτη ... για κάποια δευτερόλεπτα!!!
-
Και καηκε και το εργοστασιο στην Κινα... καπως θα πρεπει να βρουν τροπο να ισοφαρισουν την ζημια...
-
Volkswagen: Ερευνα για την απάτη με τις δοκιμές ρυπανσης
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παραδέχθηκε πως προσάρμοσε στα αμερικανικά της οχήματα που κινούνται με diesel, λογισμικό που θέτει σε πλήρη λειτουργία τους ελέγχους της ρύπανσης μόνο όταν το αυτοκίνητο περνούσε επίσημες δοκιμές εκπομπής αερίων, όπως ανακοίνωσε την Παρασκευή η Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος, κάνοντας λόγο για παραβάσεις που θα μπορούσαν να στοιχίσουν συνολικά μέχρι και 18 δισ. δολάρια σε πρόστιμα.
http://www.euro2day.gr/news/world/article/1362630/volkswagen-erevna-gia-thn-apath-me-tis-dokimes.html
Στην Αμερικη συνηθως κοπανε στο κεφαλι κατι τετοιες πστιες. Με τις αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες τι γινεται; -
Να τους σκισουν τα ραμματα,σαν κλαμμενη κοτα ο winterkorn βγηκε να τα μαζεψει.
-
Ρε τους γ@μημενους .........μεσα στη διαπλοκη και στη πουστι@ ειναι
Αγαπητοι μελλοντικοι αγοραστες και νυν καταναλωτες,σας καλω να αναφωνισετε ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕ -
Σε άλλο νήμα του φόρουμ που αφορούσε γερμανικό νέο μοντέλο πριν λίγες μέρες έγραφα το απλούστατο... πως οι καταναλώσεις των Γερμανικών αυτοκινήτων αντιβαίνουν τους νόμους της φυσικής που έμαθα στο πανεπιστήμιο. Ευτυχώς στην άλλη ακρη του Ατλαντικού κάποιοι συμφωνούν μαζί μου. Στην Ελλάδα δυστυχώς όμως, αντιμετωπίζονται με απίστευτη ελαφρότητα τα presales activities των Γερμανών και των καλοθελητών τους. Για την vw δεν έχω να γράψω κάτι διαφορετικό. Αποτελεί σταθερή αξία άλλωστε για πολλούς.
-
H Audi ειναι εταιρια που μετραει για τους Αμερικανους.
**Η αυτοκινητοβιομηχανία τόνισε πως η έρευνα αποτελεί πρώτη προτεραιότητα, καθώς και πως θα συνεργαστεί πλήρως με την αμερικανική ρυθμιστική αρχή
**
Η συνεργασια σημαινει πως την εχουν κατσει τη βαρκα και κανουν τα καλα παιδια για να φανε οσο γινεται λιγοτερο προστιμο στο κεφαλι. Θα το φανε. Καλα μην διανοηθουν να το πανε δικαστικα γιατι εκει θα πανε για μαλι και θα φυγουν γιουλ. Τα αμερικανικα δικαστηρια σε θεματα ρυπανσης του περιβαλοντος και απατης του καταναλωτη δεν μασανε απο μεγαλοδικηγορους. Εχει και αλλο σκοπο η συνεργασια. Θελουν να δειξουν στους πελατες τους πως δεν πανε κοντρα στην ομοσπονδιακη κυβερνηση σε κατι που βγαζει ματι. Τεσπα. Θα κανουν πολλες πι...ες γιατι εχουν και τους επενδυτες που οταν βλεπουν χασουρα απο τετοιες που....ιες μιας εταιριας, θελουν να την καψουν. Με λιγα λογια, θα πεσει για πολλη καιρο κουπι.
Ναι Spi δεν ειναι λιγοι που αγοραζαν τουρμπισια μοτερ και προσπαθουσαν να πιασουν τις εργοστασιακες τιμες. Κανα δυο που ξερω δεν εχουν καταφερει να πιασουν εργοστασιακες τιμες καταναλωσης στους Tsi που εχουν. Μπορει να φταινε και οι ιδιοι. Αν θελουν ας στειλουν ενα email στην VW USA να τους πει τι μαραφετι να βαλουν στο αυτοκινητο τους για να τους δειχνει οτι καταναλωση θελουν
Βασικα τους πιασαν για μαμουνια στους diesel, αλλα αν αρχισεις να παιζεις με σημαδεμενη τραπουλα θα κολωσεις και στους βενζινης; Τεσπα. -
Οι γερμανοί δεν θα την γλιτώσουν καθόλου φθηνά, αυτό είναι βέβαιο. Δεν παίζεις με τέτοια θέματα στο αμέρικα. Αλλά και οι αμερικάνοι σαν λαός είναι τρομερά υποκριτές, τα 4 λιτρα και 5 λιτρα suv's και trucks που ζυγίζουν όσο ένας ελέφαντας και εξακολουθούν να κάνουν τρελές πωλήσεις τι εκλύουν στην ατμόσφαιρα, άρωμα μέντας?
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Οι γερμανοί δεν θα την γλιτώσουν καθόλου φθηνά, αυτό είναι βέβαιο. Δεν παίζεις με τέτοια θέματα στο αμέρικα. Αλλά και οι αμερικάνοι σαν λαός είναι τρομερά υποκριτές, τα 4 λιτρα και 5 λιτρα suv's και trucks που ζυγίζουν όσο ένας ελέφαντας και εξακολουθούν να κάνουν τρελές πωλήσεις τι εκλύουν στην ατμόσφαιρα, άρωμα μέντας?Το προβλημα τους ηταν οτι εκλεβαν τα τεστ οχι ποσο βγαζουν. Σε καθε περιπτωση τα βενζινης με καταλυτη ειναι πολυ ποιο καθαρα απο τα ντηζελ.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Οι γερμανοί δεν θα την γλιτώσουν καθόλου φθηνά, αυτό είναι βέβαιο. Δεν παίζεις με τέτοια θέματα στο αμέρικα. Αλλά και οι αμερικάνοι σαν λαός είναι τρομερά υποκριτές, τα 4 λιτρα και 5 λιτρα suv's και trucks που ζυγίζουν όσο ένας ελέφαντας και εξακολουθούν να κάνουν τρελές πωλήσεις τι εκλύουν στην ατμόσφαιρα, άρωμα μέντας?Απο θεμα προστιμων στις αυτοκινητοβιομηχανιες στην Αμερικη πρωταθλητρια ειναι η Toyota.
Under terms of the settlement, Toyota has to wire the $1.2 billion to the U.S. Marshals Service by Tuesday. It is the largest such U.S. criminal penalty ever levied against an automobile company, and there already are questions over whether the fine is too steep.
http://www.forbes.com/sites/michelinemaynard/2014/03/19/the-steep-cost-of-toyotas-settlement-with-the-u-s-government/
Θα το σπασουν το ρεκορ οι Γερμανοι; -
Τα αμερικανα σίγουρα δεν θα την αφήσουν την υπόθεση να περάσει χλιαρά ενώ οι ευρωπαίοι 'κοιμούνται'.
Σήμερα και σε δικό μας πρωτοσέλιδο. (Το μόνο ...)
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Φίλε cosneo σου παραθέτω κομμάτι άρθρου έγκυρου περιοδικού σχετικού με το γκολφ μόλις λίγους μήνες πριν. Αυτό αφορά τα presales activities στα οποία όπως προανέφερα στόχος είναι να προσδιοριστεί η αξία του προϊόντος. Στη συνέχεια ο αναγνώστης ενός τέτοιου άρθρου, πολύ εύκολα θα φτάσει στο γραφείο του πωλητη ώστε να διαπραγματευτεί στα θέματα τιμής, στην έκδοση που τον ενδιαφέρει.
Στην 7η γενιά Golf, ο κινητήρας 1,6 TDI των 105 ίππων ανήκει στη νέα σειρά πετρελαιοκινητήρων με τον κωδικό EA288 της VW. Τα μοτέρ αυτά, όπως συμβαίνει και με τους βενζινοκινητήρες έχουν δεχθεί μια πλήρη αναβάθμιση, που έχει ωφελήσει εκτός από την οικονομία και την οικολογία, όλα τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του σε κραδασμούς και θόρυβο. Στην πράξη, αυτό είναι άμεσα αντιληπτό από τον οδηγό του Golf, με το χαρακτηριστικό κροτάλισμα των diesel στο ρελαντί να μην φθάνει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ενώ και στις μετρήσεις μας, ο θόρυβος εν κινήσει είναι σημαντικά περιορισμένος για diesel μοντέλο. Από πλευράς κατανάλωσης, ο κινητήρας αποδεικνύεται στην πράξη ιδιαίτερα φειδωλός στις απαιτήσεις του (3,8 λτ./100 χλμ.), με τη βοήθεια βέβαια και του στάνταρ Συστήματος Stop/Start, το οποίο διαθέτει «βελούδινη» λειτουργία. Επίσης, εκπέμπει μόνο 99 γρ. CO2 ανά χλμ. και έτσι, δεν επιβαρύνει τον οδηγό του με την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Στις επιδόσεις, το ιδιαίτερα ελαστικό αυτό μοτέρ εμφάνισε πολύ καλά νούμερα στις μετρήσεις μας και σε αυτό συμβάλλει και το κοντό κιβώτιο των 5 σχέσεων με το οποίο συνεργάζεται. Στο ταξίδι ωστόσο, θα θέλαμε να υπήρχε και μια 6η σχέση στο κιβώτιο, η οποία θα μείωνε τις στροφές και θα αύξανε την άνεση.
Το αστείο είναι πως η ίδια κατανάλωση 3,8 λτ/100 χλμ δίδεται και για το κατά πολύ ελαφρύτερο πόλο . Οι προδιαγραφές το τερματίζουν στην κυριολεξία με το 'κοντό κιβώτιο 5 σχέσεων'. Δηλαδη με ένα κιβώτιο 6 σχέσεων μάλλον το γκολφ θα 'γεννά πετρέλαιο' .
-
http://www.autoblog.gr/2015/09/19/h-vw- ... ytokinhta/
Η VW έκλεβε με λογισμικό για να μειώνει τις εκπομπές ρύπων σε περίπου 500.000 αυτοκίνητα της
Γράφει: Κυριάκος Πηλίδης -
19 Σεπτεμβρίου 2015Η κυβέρνηση των Η.Π.Α ανακοίνωσε πως θα πρέπει η Volkswagen να ανακαλέσει περίπου μισό εκατ. αυτοκίνητά της, επειδή η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία χρησιμοποιεί ένα λογισμικό που έχει σχεδιαστεί να παρακάμπτει σκοπίμως τα περιβαλλοντικά πρότυπα για τη μείωση των εκπομπών ρύπων.
Η EPA (Environmental Protection Agency) κατηγορεί την VW για παραβίαση του νόμου, εγκαθιστώντας σε 482.000 τετρακύλινδρα 2-λιτρα diesel Audi και Volkswagen αυτοκίνητά της (παραγωγής από 2009 έως και ένα 2015), ένα λογισμικό, γνωστό και ως “defeat device” το οποίο είναι προγραμματισμένο να ανιχνεύει πότε το αυτοκίνητο βρίσκεται υπό επίσημη δοκιμή μέτρησης των εκπομπών του, ενεργοποιώντας μόνο τότε, πλήρως το σύστημα ελέγχου εκπομπών των ρύπων, έτσι ώστε κατά τη διάρκεια του τεστ, να παραχθούν όσο γίνεται χαμηλότερες τιμές εκπομπών ρύπων. Ο πλήρης έλεγχος του συστήματος εκπομπών ρύπων κλείνει κατά τη διάρκεια των κανονικών οδηγικών συνθηκών από τους κατόχους των αυτοκινήτων, κάνοντας τα αυτοκίνητα να ρυπαίνουν περισσότερο από όσο αναφέρει ο κατασκευαστής.
Το λογισμικό έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο για να αποκρύπτει τις εκπομπές ρύπου οξειδίου του αζώτου του αυτοκινήτου, εκπομπές που συμβάλουν στη δημιουργία του όζοντος και του νέφους. Οι ρύποι αυτοί μάλιστα, συνδέονται με μια σειρά προβλημάτων υγείας, όπως κρίσης άσθματος και άλλων αναπνευστικών νοσημάτων.
Τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα που εξοπλίζονται με το “πειραγμένο” λογισμικό είναι τα Volkswagen Jetta παραγωγής 2009-2015, τα Beetle παραγωγής 2009-2015, τα Golf παραγωγής 2009-2015, τα Passat παραγωγής 2014-2015 και τα Audi A3 παραγωγής 2009-2015.
Η ανακοίνωση της παραβίασης αυτής της VW, αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης, πιο επιθετικής προσπάθειας επιβολής της νομοθεσίας από τις ομοσπονδιακές ρυθμιστικές αρχές των Η.Π.Α σχετικά με την περιβαλλοντική συνείδησή των αυτοκινητοβιομηχανιών, στέλνοντας ένα σαφές μήνυμα προς όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Εκτός από την ανάκληση, η Volkswagen δεν θα γλυτώσει και το πρόστιμο, μιας και αυτό φαίνεται αναπόφευκτο. Πέρυσι, επιβλήθηκε πρόστιμο 300 εκατ. δολαρίων στη Hyundai και στη Kia για παραβίαση του Νόμου περί Καθαρού αέρα, με την κορεατική εταιρία να ανακαλεί τότε 1,2 εκατ. αυτοκίνητα της, τα οποία είχαν υπερβολικά αισιόδοξα νούμερα μέσης κατανάλωσης.
σαν τον τρελο αναποδα στην Κηφησιας...μονο αυτη... ειναι ολοι....
και ελεγα πως γραφουν ολοι 99 γραμμαρια εκπομπες ρυπων....ή καθε αλλο χ.99 που σε κατεβαζει κατηγορια φορων... -
Και δεν το πάω καθόλου αυτό το group (εκτός της skoda) ας μην μιλήσω ... Κατά τα άλλα εμάς κατηγορούν (όχι ότι είμαστε άγιοι οι Έλληνες).
Πάντως αυτό με τις εκπομπές ρύπων και κυρίως με τη μέση κατανάλωση όλων των εταιριών είναι γελοίο... -
Εγώ πάντως δεν πιστεύω ότι το θέμα αφορά μόνο την VW..... Εκτός αν οι άλλοι έχουν ανακαλύψει την Αμερική!
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
**Διεθνείς διαστάσεις **λαμβάνει το πρόσφατο σκάνδαλο που ξέσπασε με τη Volkswagen στις ΗΠΑ, με τη Γαλλία να κρίνει απαραίτητη τη διεξαγωγή έρευνας για τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και τη Νότια Κορέα να καλεί τους εκπροσώπους της εταιρείας για συνομιλίες.
Για να 'καθησυχάσουμε' τους πολίτες φαίνεται** 'απαραίτητο' να διεξαχθούν έλεγχοι και στις άλλες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, **δήλωσε ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών Μισέλ Σαπέν στον γαλλικό ραδιοσταθμό Europe 1, μετά την αποκάλυψη ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen είχε χρησιμοποιήσει λογισμικό για πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που παραποιούσε τις μετρήσεις για τις εκπομπές ρύπων.
**ενώ στη Γερμανία οι αρχές έδωσαν εντολή **για την άμεση διεξαγωγή 'ενδελεχών ελέγχων στα μοντέλα ντίζελ' της αυτοκινητοβιομηχανίας αυτής.
Η Volkswagen όπως επιβεβαίωσε εκπρόσωπός της σταμάτησε μέχρι νεωτέρας τις πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων, τετρακύλινδρων μοντέλων VW και Audi στις ΗΠΑ.
http://www.parapolitika.gr/article/320599/tromos-stin-volkswagen
Και η Ευρωπη το ψαχνει και η Νοτια Κορεα και καλα ξεμπερδεματα. -
http://www.enikos.gr/international/3414 ... wagen.html
Απ' ότι φαίνεται εξαπλώνεται και στην Ευρώπη η δυσπιστία... άντε καιρός ήταν...
Σκάνδαλο VAG 2015 στις ΗΠΑ