-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Έπεσε στο μάτι μου αυτό το συγκριτικό:
http://www.4troxoi.gr/odigoyme/sygkriti ... 150-ps-actΠρώτη φορά βλέπω σε τεστ να υπερέχει τόσο ξεκάθαρα το Tiguan έναντι της X1.
ΑΝ (με κεφαλαία ) ο TSi ACT αποδειχθεί αξιόπιστος, τότε αποτελεί μάλλον την καλύτερη επιλογή της κατηγορίας σε βενζίνη πάντα. Ειδικά στα 30500 με τετρακίνηση δείχνει κελεπούρι.
Και πάλι οδηγικά δεν βλέπω να υπάρχει σύγκριση (οποιος έχει οδηγήσει και τα δυο έχει καταλάβει τι πληροφορία σου δίνει το ένα και τι το άλλο) ενώ δεν γίνεται αναφορα στην κατανάλωση.
Ωστόσο σίγουρα στα ίδια λεφτά το τιγκ παρέχει περισσότερο εξοπλισμό ενώ έχει μεγαλύτερο όγκο και αρα και αέρα στην καμπίνα (αυτό για τον αέρα στα κεφάλια ισχύει αλλά μέχρι εκεί. Οι λοιποί χώροι μέσα είναι παρόμοιοι)
Προφανώς με τη νέα μειωμένη τιμή αξίζει να το δει κανεις ακόμα και κόντρα στη μικρή Μπέμπα.
Όταν είχα αγοράσει εγώ την Χ1 σε xline το τιγκ στην advance ήταν κανα χιλιάρικο πιο ακριβό κλειδί. -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Έπεσε στο μάτι μου αυτό το συγκριτικό:
http://www.4troxoi.gr/odigoyme/sygkriti ... 150-ps-actΠρώτη φορά βλέπω σε τεστ να υπερέχει τόσο ξεκάθαρα το Tiguan έναντι της X1.
ΑΝ (με κεφαλαία ) ο TSi ACT αποδειχθεί αξιόπιστος, τότε αποτελεί μάλλον την καλύτερη επιλογή της κατηγορίας σε βενζίνη πάντα. Ειδικά στα 30500 με τετρακίνηση δείχνει κελεπούρι.
Και πάλι οδηγικά δεν βλέπω να υπάρχει σύγκριση (οποιος έχει οδηγήσει και τα δυο έχει καταλάβει τι πληροφορία σου δίνει το ένα και τι το άλλο) ενώ δεν γίνεται αναφορα στην κατανάλωση.
Ωστόσο σίγουρα στα ίδια λεφτά το τιγκ παρέχει περισσότερο εξοπλισμό ενώ έχει μεγαλύτερο όγκο και αρα και αέρα στην καμπίνα (αυτό για τον αέρα στα κεφάλια ισχύει αλλά μέχρι εκεί. Οι λοιποί χώροι μέσα είναι παρόμοιοι)
Προφανώς με τη νέα μειωμένη τιμή αξίζει να το δει κανεις ακόμα και κόντρα στη μικρή Μπέμπα.
Όταν είχα αγοράσει εγώ την Χ1 σε xline το τιγκ στην advance ήταν κανα χιλιάρικο πιο ακριβό κλειδί.Το 'οδηγικά' περιλαμβάνει και τον κινητήρα κ εκει το vw φαινεται να ειναι πολυ καλύτερο.
Αυτη τη στιγμή στα 30 και μισό το Tiguan σου δινει 150 άλογα,τετρακίνηση κ μαλλον καλύτερους χώρους.
Η Χ1 τι συ δινει σε αυτα τα λεφτα πέραν της οποίας καλύτερης αίσθησης/πληροφόρησης ; (Που ετσι Κ αλλιως μαλλον δεν πολυενδιεφερει τους αγοραστές SUV ).
-
Μήπως έχει κανείς να ποσταρει τον τιμοκατάλογο με τα εξτρά του tiguan σε φώτο?
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το 'πολύ καλύτερο' δεν το αντιλαμβάνομαι αν και σίγουρα στα 30 κάτι είναι μια χαρά τιμή ...
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Το 'πολύ καλύτερο' δεν το αντιλαμβάνομαι αν και σίγουρα στα 30 κάτι είναι μια χαρά τιμή ...Ίσως δεν το διατύπωσα εγώ σωστά.
Αναφέρομαι στις επιδόσεις και γενικότερα στο μοτέρ του Tig σε σχέση με αυτό της βασικής Χ1. Όχι στην οδική συμπεριφορά.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Το 'πολύ καλύτερο' δεν το αντιλαμβάνομαι αν και σίγουρα στα 30 κάτι είναι μια χαρά τιμή ...
Ίσως δεν το διατύπωσα εγώ σωστά.
Αναφέρομαι στις επιδόσεις και γενικότερα στο μοτέρ του Tig σε σχέση με αυτό της βασικής Χ1. Όχι στην οδική συμπεριφορά.
Ναι βρε συ για τον κινητήρα μιλάω και εγώ.
Τα 14 άλογα παραπάνω (10 στις νέες εκδόσεις από Ιούλιο και μετά) λογικά εξισορροπούνται από το καπως μεγαλύτερο βάρος του Tiguan και σε κάθε περίπτωση δεν βλέπω το 'πολύ καλύτερο' -
Τις τελευταίες ημέρες έχω πετύχει κάνα δυο R-Line στο δρόμο.
Μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο εμφανισιακά.
Δείχνει όμορφο, μεγαλύτερο και πιο premium.
Μεγάλο ρόλο παίζουν τα full led φώτα και οι τεράστιες ζάντες.Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Αλλαχτηκε τις προαλλες το παρμπριζ που ειχε ενα χτυπημα απο πετρα μετα απο αναμονη 8 μηνων(!!!) λογω της carglass.
Στο διαστημα αυτο εχασα κανα δυο προσφορες που ειχαν δωρο σετ υαλοκαθαριστηρες με καθε αλλαγη. Αξιζει να το κυνηγησω? Εχουν κανα 40αρι, δεν ειναι φτηνοι. Το καταστημα μου ειπε να απευθυνθω στα κεντρικα μιας και δε μπορει να κανει κατι. Εστειλα ενα email και ακομα να απαντησουν. Θα τους παρω τηλΜια εβδομαδα μετα και αφου δεν απαντησαν σε email επικοινωνησα σημερα το πρωι.
Μου ειπε η υπευθυνη πως μπορει να ειναι συνεργατης της carglass και να μην εχει δικαιωμα να μου δωσει το δωρο (πραγμα που δεν ισχυει αφου το υποκαταστημα εδω που ειναι συνεργατης δινει τα δωρα) αλλα θα το ψαξει και θα με παρει πισω σε μια ωρα.
Μετα απο 2 ωρες ξαναπηρα αφου δεν ειχα κληση και ξανααφησα τα στοιχεια μιας και μιλαγε η υπευθυνη.
Τωρα μετα απο 3 ωρες ξαναπηρα και παλι ειναι απασχολημενη στο τηλεφωνοEdit: υπηρξε ενημερωση πως λογω φορτου εργασιας και αδειων θα με καλεσουν μολις εχουν νεοτερα. Οποτε αναμενω
-
Επειδη αυτες τις μερες οδηγω στην Αθηνα να πω για την καταναλωση. Τη βλεπω να εχει κατσει στα 5,8λ/100χλμ και κινουμαι σε δυσκολες περιοχες με αρκετη κινηση. Καλο νουμερακι
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Τις τελευταίες ημέρες έχω πετύχει κάνα δυο R-Line στο δρόμο.
Μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο εμφανισιακά.
Δείχνει όμορφο, μεγαλύτερο και πιο premium.
Μεγάλο ρόλο παίζουν τα full led φώτα και οι τεράστιες ζάντες.Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
Είναι ίσως η μοναδική έκδοση που θα κοίταγα και εγώ, καθώς οι 'απλές' εκδόσεις είναι πολύ μονότονες και βαρετές (σχεδιαστικά), δεν έχουν καμία απολύτως ιδιαιτερότητα, κάποια λεπτομέρεια να σου τραβήξει το ενδιαφέρον. Προφανώς αυτό το έχει κάνει εσκεμμένα η VW, καθότι απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό, απλά θεωρώ ότι η R-line ίσως έχει να δώσει πράγματα και σε όσους δεν θα κοίταγαν καν το Tiguan.
Μάλιστα στον κουμπάρο μου, που του άρεσε το R-line στην έκθεση, του είπα ότι αν είναι να πάρει Tiguan, τότε να διαλέξει αυτή και ΜΟΝΟ αυτή την έκδοση (και τελικά όντως πήρε προσφορά για αυτόματο 1.4 και με το 2λιτρο diesel).
-
Στην βασική έκδοση έχουν βάλει τουλάχιστον led φώτα ημέρας, ή την έχουν ακόμη με τις λαμπίτσες αλογόνου;
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Τις τελευταίες ημέρες έχω πετύχει κάνα δυο R-Line στο δρόμο.
Μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο εμφανισιακά.
Δείχνει όμορφο, μεγαλύτερο και πιο premium.
Μεγάλο ρόλο παίζουν τα full led φώτα και οι τεράστιες ζάντες.Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
Πιθανότατα το R Line συμμαζεύει λίγο την κατά τα άλλα αδιάφορη, σε σχήματος κουτιού με ρόδες (για να μη πω άσχημη) εμφάνιση του.
Πρέπει να είναι εμφανισιακά το πιο άσχημο σε σχέση με όλο τον ανταγωνισμό στη κατηγορία του.
Δεν ξέρω πως τα κατάφεραν έτσι εκεί στη VW. Το πρώτο Tiguan πριν το facelift ήταν από τα πιο όμορφα εμφανισιακά στη κατηγορία του.
Ευτυχώς που έβγαλαν το T-Roc το οποίο είναι πραγματικά όμορφο. -
Το Tiguan είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα της τεκτονικής σχεδιαστικής λογικής της VW. Σχεδόν καθαρά γραμμικό σχέδιο, γραμμές και γωνίες παντού, ούτε υποψία καμπύλης, φαίνεται σαν να σχεδιάστηκε όλο με χάρακα. Απλώς το R-Line προσθέτει κάποιες λεπτομέρειες που δίνουν χαρακτήρα, το απαραίτητο flair που λέμε και στο χωριό μου
Ευτυχώς που έχει καμπύλους θόλους και όχι τους κλασικούς τετράγωνους όπως το προηγούμενο, θα ήταν ο ορισμός του κουτιού.Το κακό με το Tiguan, όπως και με το 3008, είναι οι τιμές του. Μπαίνει ο κουμπάρος μου στο δικό μου ST-line για να πάμε στην έκθεση, και τρελάθηκε, δέρμα, navi, xenon, μέσα-έξω οι λεπτομέρειες του αισθητικού πακέτου, του λέω ούτε 25Κ€ με το κλειδί στο χέρι. Βλέπει το R-line, του αρέσει, μου λέει πάμε να πάρω προσφορά. Και ακούει 34Κ€ για το αυτόματο 1.4, και 40Κ€+ για το diesel, και στράβωσε. Και με δέρμα, navi και κανά άλλο extra, ανεβαίνει και άλλο.
-
Οντως ειναι συντηρητικο εξωτερικα αν και προσπαθησαν να κανουν κατι φαλτσοκομμενες ακμες. Εμενα που μου αρεσει το κουγκα (πιο πολυ εξωτερικα), εσωτερικα παρολο που ειναι συντηρητικο το τιγκ ειναι ομορφοτερο απο το φορντ. Στο κουγκα δε μπορω να χωνεψω οτι θα καθομαι και θα βλεπω αυτους τους αεραγωγους, την οθονη αφης ή το κοντερ. Ισως θα μπορουσα να κανω τα στραβα ματια λογω εξοπλισμου αλλα για ποσο....
-
Το ιδανικο θα ηταν εξωτερικο-οδικη συμπεριφορα x1, ταμπλο 3008, εξοπλισμος kouga, χωρους-προσοχη στη λεπτομερεια-εργονομια τιγκουαν, αξιοπιστια crv, καταναλωση dci-ικανοποιηση αγοραστη οτι εκλεψε την αντιπροσωπεια duster!!!
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
...εσωτερικα παρολο που ειναι συντηρητικο το τιγκ ειναι ομορφοτερο απο το φορντ. Στο κουγκα δε μπορω να χωνεψω οτι θα καθομαι και θα βλεπω αυτους τους αεραγωγους, την οθονη αφης ή το κοντερ. Ισως θα μπορουσα να κανω τα στραβα ματια λογω εξοπλισμου αλλα για ποσο....Seriously ?!?!
Του Tiguan είναι το ΊΔΙΟ που υπάρχει σε άλλα 10 μοντέλα και εκδόσεις, εδώ και 7-8 χρόνια, με ελάχιστη -μην πω μηδενική- φαντασία και εξέλιξη. Όχι ότι του Kuga είναι καμιά σπουδή στην ομορφιά και το νεωτερισμό, αλλά μην τα παραλέμε. Και βρίσκεις ομορφότερο του Tiguan, και δεν μπορείς να βλέπεις το ταμπλώ, το navi και τους αεραγωγούς του Kuga ? ΟΚ, γούστα είναι αυτά....
-
Γούστα είναι αυτά Αντώνη.
Και εμένα περισσότερο το Tiguan μου αρέσει.
Ίσως η εμφάνιση του kuga μέσα και έξω να με οδήγησε ενδομυχα να μην ασχοληθώ περισσότερο μαζί του. -
Μα γι'αυτό έγραψα αυτό
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
...ΟΚ, γούστα είναι αυτά....Εσένα πάλι σου αρέσουν οι μπέμπες, που έχουν το ίδιο οικονόμετρο από την εποχή που ο Michael Jackson ήταν απλώς ο μικρός στους Jackson 5
-
Για μένα το εσωτερικό του Tiguan είναι πιο ωραίο από του Kuga. Τα εσωτερικά των ford δεν μου αρέσουν. Η οθόνη του Kuga μοιάζει σαν ένα κεφάλι με κρανος
-
Κι εμενα το εσωτερικό του kuga δε μου αρέσει. Ειχα γράψει όταν το χα δει και την πρωτη φορά πως ένιωθα 'να πνίγομαι' απο το ποςο προς τον οδηγό έρχονται όργανα - ταμπλό.
Επιςης τα όργανα απο μόνα τους, έχουν ωραία σχεδίαση , ο τύπος αυτος ομως του infotainment της ford δε μου αρέσει καθόλου, ουτε και στο focus με το οποίο έρχομαι πολυ συχνά σ επαφή.Sent from my iPad using Tapatalk
VW Tiguan 2016