-
Αμα ήταν έτσι θα έπρεπε να πιάνουμε και τις εργοστασιακές καταναλώσεις αλλά κάποιες εταιρίες είναι 2 και 3λιτρα πιο πάνω....
-
Καλησπερα.
Ενδιαφέρομαι για την έκδοση GLX με τον 1.2 ατμοσφαιρικό κινητήρα, και θα 'θελα να ρωτησω το εξης:
Εχει κανεις την 'υβριδικη' εκδοση SHVS;
Πιστευετε οτι αξιζει τη διαφορα των 750 € στην τιμη; Αξιζει εννοω αν θα κανει ποτε αποσβεση λογω μειωμενης καταναλωσης και start/stop.Το αυτοκινητο θα κανει περιπου 17-18000 χλμ το χρονο, εκ των οποιων 7-8000 στην πολη, και θα μεινει στην κατοχη μας 10ετια και βαλε.
-
Να προσθεσω οτι η Suzuki δινει καταναλωσεις (πολη - εκτος - συνδυασμενος κυκλος):
Για το 'απλο' 1.2 DualJet: 5,8 - 4,0 - 4,7
Για το υβριδικο 1.2 SHVS: 4,9 - 4,0 - 4,3 -
Το συστημα ειναι κυριως υποστηρικτικο για τον κινητηρα και την κινηση του μεσα στην πολη και οχι τοσο για οικονομια.
Δηλαδη στο σουιφτ που το δοκιμασα, δεν μπορεσα να καταλαβω ποτε δουλευει αλλα δινει εως και πεντε κιλα ροπης εκει που το χρειαζεται πιο πολυ ο ατμοσφαιρικος κινητηρας του, απλα αυτα δεν ερχονται με τη μορφη τπυ μπουσταρισματος, δηλαδη της εξτρα ωθησης, αλλα περισσοτερο στην ανυπαρξια του ρεταρισματος στις ρεπριζ απο πολυ χαμηλες σ.α.λ
Στην διαδρομη που το οδηγησα ειχε μια ανηφορα με μικρη ομως κλιση. Απο τα 40-45 χ.α.ω εβαλα 5η ταχυτητα στο κιβωτιο και πατησα το γκαζι. Μεσα ειμασταν δυο ενηλικες. Το αυτοκινητο τραβηξε χωρις κανενα απολυτως κομπιασμα ενω στην οθονη του καντραν εδειχνε το βελακι οτι ο ηλεκτροκινητηρας εκεινη την στιγμη συμμετειχε στην κινηση του αυτοκινητου μαζι με τον βενζινοκινητηρα.
Συνεπως για οικονομια δεν αξιζει τοσο απο αποψη επενδυσης, για ανετη μετακινηση με μια ταχυτητα πανω και χαμηλες στροφες μεσα στην πολη, τοτε ναι. Ολοκληρωνει τον κινητηρα και κανει ακομα μικροτερη την αναγκη ενος μικρου τουρμπατου με 90 αλογα.
Συμμετεχει επισης στο συστημα σταρτ στοπ, το οποιο επανεργοποιηται απο τον ηλεκτροκινητηρα και οχι απο τη μιζα. Αυτο δινει τουλαχιστον στα χαρτια μεγαλυτερη αξιοπιστια στο ολο συστημα του σταρτ στοπ
Αν καποτε η μπαταρια τα φτυσει, μπορεις να την αλλαξεις με μικρο κοστος, ή και να την αφησεις χωρις αλλαγη καθως δεν επηρεαζει το αυτοκινητο. Ειναι απλα επικουρικο.
Αρνητικο ειναι οτι η μπαταρια βρισκεται κατω απο το καθισμα του οδηγου και εμποδιζει αυτον που καθετε απο πισω και θελει να τεντωσει τα ποδια του κατω απο αυτο.
Παρ ολα αυτα οι χωροι ειναι κορυφαιοι.
Γενικα ειναι ρεαλιστικο αυτοκινητο και για μενα το πιο βαλιου φορ μανευ για το μεσο και χαμηλο εισοδημα του ελληνα και τις χωροταξικες συνθηκες των πολεων στη χωρα, καθως απο κυλιση ειναι ανω του μεσου ορου, οχι ομως κορυφαιο, απο χωρους πρωτο μαζι με το τζαζ και απο εξοπλισμο κορυφαιο και μαλιστα με εξοπλισμο ασφαλειας στην συγκεκριμενη εκδοση που κοιτας.
Θετικοτατη λεπτομερεια το παρα πολυ καλο κιβωτιο του, που κανει τις αλλαγες σαν σε ρουλεμαν και δεν κουραζει καθολου. Εμφανησιακα σε κατι μεταλλικα χρωμματα το βρισκω πολυ ομορφο.Το καλοκαιρι, το πολυ, λενε για φεις λιφτ. Επρεπε να ειχε παρουσιαστει ηδη.
-
Συγγνωμη, δεν διευκρινισα οτι το αυτοκινητο το εχω δει και οδηγησει.
Υπερ:
Κορυφαιο value fro money
Αριστη εκμεταλλευση των εσωτερικων χωρων
Πολυ μεγαλος χωρος αποσκευων για την κατηγορια
Υπερπληρης εξολπισμος
Αξιοπρεπης κινητηρας
Καλο κιβωτιο και τιμονι
Ωραιος πινακας οργανων με την οθονιτσα και καλο infotainment systemΚατα:
Δεν εχει hill assist (και το θελω, για να αισθανονται πιο ανετα η συζυγος και η πρωταρα κορη)
4 αστερια στο crash test (μονο η πλουσια εκδοση, οι αλλες 3)
Απαραδεκτα (80s) τα sticks στον πινακα οργανων, για να αλλαζουν οι ενδειξεις
Αχρωμο εμφανισιακα
O τεμπελης διακοσμητικος -
Lap, για το face lift διαβασα κι εγω, αλλα μονο απο τους Ινδους. Εχεις πηγη για αν θα γινει μεχρι το καλοκαιρι; (μεχρι τοτε μπορω να περιμενω, μετα οχι).
Θεωρω βεβαιο οτι το face lift θα εχει hill assist, καθως το εχει και το Swift και το Ignis. Και σκεφτομαι, μονο και μονο γι' αυτο (και με την ελπιδα να το κανουν λιγο πιο ομορφο-δυναμικο...) να περιμενω το FL. -
Αυτο που οδηγησες ειχε το υβριδικο συστημα;
Αν οχι οδηγησε καποιο ή το σουιφτ, το ιδιο ειναι πανω κατω και συγκρινε το τραβηγμα του.
Πιστευω θα δεις πως σχεδον μηδενιζει το ρεταρισμα στα πολυ χαμηλα, οχι τιποτα αλλο σοβαρο.
Τα τεσσερα αστερια στο εγγραφο του νκαπ ηρθαν καθως διαπιστωσαν πως οι πλευρικοι αεροσακοι ειχαν μια μικροκαθυστερηση στο ανοιγμα τους.Επειτα του τεστ η σουζουκι εβγαλε ανακοινωση στο ιντερνετ πως ανακαλει καποια οχηματα για ξαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου των αεροσακων. Αυτο τωρα δεν γνωριζω αν αφορουσε τα ευρωπαϊκα αυτοκινητα ή τα αλλα που πωλουνται σε φθηνοτερες αγορες με αλλα στανταρτς και οτι ο λογος ηταν το κρας τεστ του ν καπ, παντως κοιτωντας τις ημερομηνιες υποπτευομαι κατι τετοιο.
Αυτο που αναφερω ειναι τελειως φλου χωρις κανενα στερεο στοιχειο διοτι δεν ξαναδοκιμαστηκε το αυτοκινητο επειτα απο την αλλαγη αυτη.
Συνεπως το αναφερω μονο για φιλολογικο λογο και χωρις αποδειξεις δεν πρεπει να στηριχτει κανεις στον λογο μου περα της ανακοινωσεις του ν καπ, διοτι με τα λεφτα και την ελευθερια επιλογης του αλλου δεν παιζουν.Παντως 4 αστερια ειναι αξιοπρεπεστατα συμφωνα με τα σημερινα αυστηρα κριτηρια. Παντα το ενα αστερι ειναι τα ΑΕΒ. (Αυτοματο φρεναρισμα κτλ). Στην βασικη που δεν τα εχει στανταρτ εχασε το ενα αστερι.
-
Πιστευω πως θα γινει πιο δυναμικο και θα εχει χιλλ ασιστ, οπως επισης και μπλαϊντ σποτ με λαμπακι στους εξωτερικους καθρευτες, το οποιο ειναι ακρως σημαντικο για την κινηση στην πολη.
Το ιδιο συνεβει και στο βιταρα που προστεθηκαν αυτα τα στοιχεια στον εξοπλισμο ασφαλειας στο φεις λιφτ του.
Αλλωστε το 2015 παρουσιαστηκε το μπαλενο. Και παρολα αυτα εχει ακομα και χωρις αναναιωση πιο πλουσιο εξοπλισμο ασφαλειας απο πολλα νεοτερα σε αυτην την τιμη. (Βλ. Κια ριο)
-
Επαναπρογραμματισμος για τους αερόσακους έγινε σε όλα τα μπαλένο.
Δες κάποια μπαλένο με λίγα χμ στο car.gr ευκαιρίες -
https://www.gocar.gr/test-drives/test/2 ... ybrid.html
Εδω κατα τη διαρκεια της δοκιμης εγραψε 5,2 λιτρα ανα 100 χλμ ενω αν οδηγηθει χαλαρα ακουμπαει τα 4 λιτρα ή και πιο κατω.
Παλιοτερα ειχα γραψει πως ειδα ενα στον δρομο και ο ανθρωπος που το ειχε μου εδειξε τη καταναλωση και ηταν στα 4 και κατι λιτρα. Το ειδα με τα ματια μου στην οθονη, απλα δεν ηξερα τη διαδρομη που εκανε.
Τιμες οχι μονο εκπληκτικες αλλα και καλυτερες των ντιζελ, και με βελουδινο σε ηχο κινητηρα. Σε βολτα χωρις πιεση στα κοκκινα δεν ακουγεται καθολου οταν οδηγησα το 1,2. Ο μονος θορυβος που ακουγεται ειναι απο τα λαστιχα.
Με οργανα μετρησης το υβριδικο πιανει τα 100 σε 10 δευτερα. Γιατι η σουζουλι δηλωνει 12,3 δευτερα;
Πραγματικα δεν μπορω να καραλαβω -
Νομίζω πως τα 4 λίτρα είναι άπιαστο νούμερο για βενζίνη..Εδώ και για ντίζελ είναι..θέλει αυγό στο γκάζι...Αλλά τα 5αρια τα πιάνει σε κατανάλωση και είναι νούμερο εξαιρετικό..Λίγο πιο όμορφο μέσα-έξω(κατά την γνώμη μου) να το κάνανε θα ήταν best seller!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Στην Ινδία φτιάχνεται;
-
https://www.autoexpress.co.uk/suzuki/ba ... uki-baleno
https://www.am-online.com/roadtests/lon ... king-point
Εδω η μεση καταναλωση του τουρμπατου σε πραγματικες συνθηκες με κανονικη ταχυτητα ενος μεσου τροπου οδηγησης και λιγο μαλλον προς το οικονομικο, λογικα χωρις αποτομες επιταγχυνσεις και μποτιλιαρισμα, χτυπα περιπου 4,5 λιτρα στα 100 χωρις το υβριδικο συστημα και τον πιο οικονομιμο ατμοσφαιρικο.
Συμφωνα με τα κριτηρια τους στη μακρα δοκιμη κερδιζει 4 στα 5 αστερια. Δηλαδη ειναι στην ιδια κατηγορια ως αυτοκινητο σε πραγματικες συνθηκες δοκιμων μακρας διαρκειας με το πολο και καλυτερο απο κλιο κορσα κτλ.
Σε πιο δυναμικη οδηγηση φτανει και τα 6 λιτρα το τουρμπατο και αναλογικα πιο κατω το ατμοσφαιρικο.
Ενα ντιζελ σε αυτην την κατηγορια και με 110 αλογα και πενταρι κιβωτιο ποσο πετρελαιο θα καταναλωνε;
Χωρια, το μικρος ευρος λειτουργιας του κινητηρα, το μαγαλυτερο βαρος στον μπροστινο αξονα, το κροταλισμα, το εξτρα συστημα αντιρυπανσης οπως ψεκασμος ουριας, τον φοβο για την αντλια καυσιμου κτλ.Ινδια κατασκευαζεται. Πιο πισω εχει εικονα με τα περιφεριακα που χρησιμοποιουν. Ολα ειναι μεγαλων εταιριων καθως την αξιοπιστια την κρινουν κατα κυριο λογο τα περιφεριακα. Ο κινητηρας του ατμοσφαιρικου ειναι παρα πολυ αξιοπιστος, ο τουρμπατος ειναι νεος για να ξερουμε. Παντως ψαχνοντας για αξιοπιστια βρηκα πως καποια εχουν περασει κατα πολυ τα 100.000 χλμ χωρις προβληματα.
-
Το αυτόματο τούρμπο χιλιάρι baleno είναι 100€ φθηνότερο απ' το αντίστοιχο πόλο χιλιάρι με εκατονκάτι άλογα και dsg. Αν όμως προσθέσεις τον εξοπλισμό του μπαλένου στο πόλο η ψαλίδα ανοίγει αρκετά!
Για οικονομία καυσίμου έχουμε αρκετά δείγματα για να πούμε ότι τα καταφέρνει καλύτερα. Οδηγική συμπεριφορά λένε ότι βελτιώνεται αρκετά με swap σε ελατήρια και τακάκια από Swift Sport, στον χώρο πορτμπαγκάζ είναι στα ίδια.
Το μόνο που φαίνεται να υπερέχει το πόλο είναι στο ζούληγμα των πλαστικών, που έχει γίνει μόδα από τους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου χωρίς να μπορώ να καταλάβω τον λόγο...Στάλθηκε από το ONEPLUS A6013 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε:
Το μόνο που φαίνεται να υπερέχει το πόλο είναι στο ζούληγμα των πλαστικών, που έχει γίνει μόδα από τους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου χωρίς να μπορώ να καταλάβω τον λόγο...Ααα είναι πολύ απλό και υπάρχουν αρκετοί λόγοι:
- Είναι εύκολο
- Δεν χρειάζονται γνώσεις για να ζουλήξεις ένα πλαστικό (όλοι μπορούν να γίνουν 'δημοσιογράφοι ειδικού τύπου')
- Δημιουργεί εύκολα εντυπώσεις
- Προμοτάρει συγκεκριμένα αυτοκίνητα
- Χτυπάει στο ψυχολογικό της πλειοψηφίας των αγοραστών
Φυσικά είναι τελείως ανούσιο σαν 'τεστ', αλλά γίνεται.
-
Εδω εγω θα διαφωνησω αν και συμπαθω τρομερα το μπαλενακι και γενικα δεν δινω σημασια στα μαλακα πλαστικα απο την πλευρα της αισθητικης.
Τα μαλακα πλαστικα ομως θεωρω πως βοηθουν στον μη τραυματισμο των δαχτυλων και γενικα το σημειων του σωματος που θα ερθουν σε επαφη με το ταμπλο.
Δειτε κρας τεστς και το πως φευγουν τα χερια με αυτες τις δυναμεις που ασκουνται κατα τη δοκιμη. Πατε χτυπηστε τα δαχτυλα σας με ταχυτητα πανω σε ενα τραπεζι και σκεφτειται επι δεκα αυτη τη δυναμη και θα δειτε ποσο πονουν τα σκληρα πλαστικα.Μπορει να μην εξεταζεται ακομα ως παραγοντας βαθμολογησης, αλλα ειναι ρεαλιστικο και μπορει να προσφερει τραυματισμο στους επιβατες.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Εδω εγω θα διαφωνησω αν και συμπαθω τρομερα το μπαλενακι και γενικα δεν δινω σημασια στα μαλακα πλαστικα απο την πλευρα της αισθητικης.Τα μαλακα πλαστικα ομως θεωρω πως βοηθουν στον μη τραυματισμο των δαχτυλων και γενικα το σημειων του σωματος που θα ερθουν σε επαφη με το ταμπλο.
Δειτε κρας τεστς και το πως φευγουν τα χερια με αυτες τις δυναμεις που ασκουνται κατα τη δοκιμη. Πατε χτυπηστε τα δαχτυλα σας με ταχυτητα πανω σε ενα τραπεζι και σκεφτειται επι δεκα αυτη τη δυναμη και θα δειτε ποσο πονουν τα σκληρα πλαστικα.Μπορει να μην εξεταζεται ακομα ως παραγοντας βαθμολογησης, αλλα ειναι ρεαλιστικο και μπορει να προσφερει τραυματισμο στους επιβατες.
Ρε συ τώρα με κουφανες! Πώς το σκέφτηκες αυτό;;;;
Καθαρά θέμα κόστους είναι η επιλογή αφρώδες ή σκληρού υλικού. Σαφώς και το μαλακό δίνει την αίσθηση του πιο ποιοτικού, ίσως επειδή τόσα χρόνια μεγαλώσαμε με τα σκληρά!
Προσωπικά αν και το σκληρό πλαστικό το θεωρώ πισωγυρισμα κατά βάθος ξέρω ότι δεν παίζει κανένα ρόλο στη μακροβιότητα και αντοχή του αυτοκινήτου. -
Δεν ειναι τραβηγμενο αν το καλοσκεφτεις.
Στο 5:45
Σκεψου με πολλα χιλιομετρα χτυπημα των χεριων στο ταμπλο. -
Θέμα οικονομίας κλίμακας είναι καθαρά. Τα προηγούμενα λεον τα σιβικ του 2001 με 2006 και ένα σωρό άλλα μεσαία είχαν σκληρά πλαστικά και τότε δεν πείραζε κανέναν. Όταν το baleno κάνει απόσβεση σαν μοντέλο θα πάρει και καλά πλαστικά (βλέπε βιταρα) και τότε θα γίνει και καλά ποιοτικό. Είπαμε το baleno, είχε νέο μοτέρ, νέο σασί, σχεδίαση από το μηδέν και υπερπληρη εξοπλισμό σε ανταγωμιστικη τιμή. Έκαναν ταιγγουνιες στα πλαστικά. Ο χρόνος θα δείξει αν τσιγγουνευτηκαν και αλλού...
-
λαπ, σαν να πηδας απο τον εικοστο τεταρτο σε μοκετα?
Suzuki Baleno II