-
Ναι το 1.2. Ίδιες πιέσεις δουλεύουμε
-
Εχω την αισθηση πως το baleno ειναι πιο μαλακο απο το swift.
https://car.watch.impress.co.jp/docs/news/impression/1041758.html#20_s.png
Εδω στο link λεει πως το swift στην Ευρωπη ειναι το RS swift στην ιαπωνια, δηλαδη μια πιο σπορτιφ εκδοση απο τις βασικες της suzuki.
-
Γενικά είναι μαλακό το δικό μου. Εμένα μου ταιριάζει κιόλας αυτό.
-
Μωρε και εμενα...δεν θα με χαλουσε η γαλλικη ανεση....απο την αλλη με τρελαινει αυτο το μικρο swift.
Νοντα με τα xenon το εχεις;
-
Μωρε και εμενα...δεν θα με χαλουσε η γαλλικη ανεση....απο την αλλη με τρελαινει αυτο το μικρο swift.
Νοντα με τα xenon το εχεις;
Καλά, Γαλλική άνεση δεν έχω, τουλάχιστον τη σωστή γαλλική άνεση της Citroen. Αλλά ναι σε γενικές γραμμές θα το έλεγα άνετο, αρκετά κιόλας. Όχι δεν το έχω με Xenon. Αυτά και οι ζάντες θα μπουν από Γενάρη-Φλεβάρη. Ερώτηση: Να κάνω μια αλλαγή Λαδια/Φίλτρα τώρα κοντά λόγω ρονταρίσματος ή να τα αφήσω μέχρι να έρθει η ώρα της προγραμματισμένης αλλαγής; Και επίσης για τα λάδια, να πω ότι σκέφτομαι να ακολουθήσω την πρόταση της suzuki για 0w-20...
-
Εγω θα εκανα αλλαγη αλλα οχι ακομα...ασε ακομα 1200 με 1800 χιλ...και κανε την αλλαγη. Ναι σε οτι λεεινο κατασκευαστης. Αλλωστε ο τροπος λειτουργιας του για τετοιο λαδι θα εκανε.... πολυ βελουδινη λειτουργια
Γενικα και σε φιλου με το υβριδικο swift ο κινητηρας σιγα σιγα ανοιγει.
Το νιωθεις στην οδηγηαη του. Χθες το πηρα λιγο βολτα και τραβαγε πολυ ωραια με 4 ρτη σχεση στο κιβωτιο...πριν με πολυ λιγα χιλιομετρα στο οδομετρο ειχε διαφορα προς το αρνητικο παντα. Το ενιωθες σφιχτο καθως παταγες τερμα αλλα κατι δεν τραβαγε, τωρα ρολλαρει και ανεβαζει πολυ πιο ευκολα.
-
Νοντα τι φωτα θα βαλεις;;; τα αυθεντικα;;;; Στο e bay εχουν 100 ευρω βλεπω.
Ασχετο υπαρχουν λεντ λαμπακια για την πλαφονιερα αλλα με κιτρινο φως και οχι αυτο το καταλευκο;
-
Δεν έχω ψάξει ακόμη τι και πως, θα κάνω πρώτα μερικές ερωτήσεις στους ηλεκτρολόγους κ θα δω..Και για τα λάδια προς το παρόν είμαι μεταξύ Motul και Eneos, αλλά ακόμη δεν έχω καταλήξει, κοιτάζω και ξανακοιτάζω τα pdf και προσπαθώ να βγάλω άκρη. Νομίζω ότι με Motul έρχεται πάντως.
-
Για πείτε τη γνώμη σας στο εξής:
Εχτές πάω για φουλάρισμα σε εταιρικό Shell (προσφορά κάθε Τρίτη, ενισχυμένη στην τιμή της απλής).
Το baleno χωράει 37λιτρα. Το τρίπ είναι στα 5.9 και μου δείχνει ότι έχω ακόμα αυτονομία 66χμ. Η βελόνα είναι μια ιδέα κάτω από την προτελευταία γραμμή. Το τριπ σταματάει να δείχνει αυτονομία χμ όταν ανάψει λαμπάκι. Στο λαμπάκι να υποθέσουμε ότι 3-4 λίτρα μέχρι να ξεφυχήσει;
Μου έβαλε 30λίτρα. Η αντίλα χτύπησε 1 και κάτι λίτρα πριν.
Διαιρώντας την ποσότητα βενζίνης που μου έβαλε με τα χμ που είχα κάνει αντί για 5.9 έδειξε 6.4/100 (λογικό να υπάρχει μια απόκλιση στο τριπ. Επίσης ήταν βράδυ (με ο,τι αυτό συνεπάγεται για τη διόγκωση της βενζίνης).
Το τριπ το μηδενίζω κάθε φορά που γεμίζω
Τι λέτε; Πόσο με έκλεψε;
Πόσο να πούμε ότι έχει ρεζέρβα μέχρι να μείνει;
Με μέθοδο των τριών (ένδειξη αυτονομίας (66χμ) με μέση ανά 100 (5.9) στο τριπ λογικά μου έχουν μείνει 3,89λτ μέχρι να ανάψει λαμπάκι και να σταματήσει πια να μετράει το τριπ. Αν ισχύει αυτό η ρεζέρβα είναι μόνο 3 λίτρα;
Αν βάλουμε μέσα και την αισιοδοξία του τριπ, τότε δεν θα μου είχε μείνει καθόλου βενζίνη.
Πόσο λέτε να κλέβει το shell?
-
τώρα που το οδηγείτε αρκετοί, μια ειλικρινή εκτίμιση για την οδική του συμπεριφορά (αίσθηση τιμονιού, στρίψιμο, κλίσεις, φρένα, κράτημα κλπ.) μπορείτε να δώσετε και σε σύκριση με ποιο αυτοκίνητο προηγουμένως;
-
ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ SUZUKI (ΚΕΡΚΥΡΑ). ΤΟ BALENO ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ!!!!!!
-
Μάλλον για ψέμα μου ακούγεται!! Δεν υπάρχει πουθενά τέτοια είδηση. Το πιθανότερο είναι λόγω του facelift να πουλήθηκε ό,τι υπήρχε σε στόκ και ακόμα να μην γίνονται παραγγελίες λόγω Αυγούστου. Αλλά ως συνήθως οι πωλητές δεν έχουν ιδέα ούτε τι πουλάνε ούτε τι τους γίνεται.
-
Μάλλον για ψέμα μου ακούγεται!! Δεν υπάρχει πουθενά τέτοια είδηση. Το πιθανότερο είναι λόγω του facelift να πουλήθηκε ό,τι υπήρχε σε στόκ και ακόμα να μην γίνονται παραγγελίες λόγω Αυγούστου. Αλλά ως συνήθως οι πωλητές δεν έχουν ιδέα ούτε τι πουλάνε ούτε τι τους γίνεται.
Δύστυχως φανη πρέπει να είναι αλήθεια , φίλος που το είχα προτείνει και είχε πάρει προσφορά πριν 3 ήμερες για το glx μόλις διάβασα το ποστ το φίλου τον έβαλα και πήρε τηλ,δεν το είπαν πως καταργείται άλλα θα σταματήσει να εισάγεται στην Ελλάδα.
-
θα γίνει και συλλεκτικό δηλαδή; χαχαχα
LAP ξεκίνα
-
Το λευκό μπαλενακι που είναι παρκαρισμένο δίπλα στο μπλε δικό μου, στην παραλία στο Κιβέρι, είναι κανενός από εδώ;
-
Σοβαρα τωρα;;;; καταργουν το μπαλενακι;;;
Θα αφησουν την κατηγορια μονο με το swift το οποιο ευρωπαϊκο swift ειναι η ιαπωνεζικη εκδοση swift rs..με σκληροτερη αναρτηση κτλ.
Δηλαδη αφηνουν απ εξω οσους θελουν χωρους και ανεση στην αναρτηση.
Μηπως ετοιμαζουν κατι καινουργιο... μηπως για καποιο νεο facelift...
-
Εμ, σε καποιους ταιριαζει το αυτοκινητο, ιδιαιτερα σε μια κατηγορια (b segment) που δεν μπορεις να αποκτησεις κατι εξαιρετικο για οικογενειακο λογω περιορισμου διαστασεων και τιμης. Π.χ εξαιρετικο μεσο-οικογενειακο ειναι το honda civic 1,5 turbo
Αρα, κανοντας εκπτωσεις εξ ορισμου μια χαρα αυτοκινητο ειναι. Τα κορυφαια fiesta και polo χανουν σε αλλους σημαντικους τομεις για ενα οικογενειακο αυτοκινητο.
-
τώρα που το οδηγείτε αρκετοί, μια ειλικρινή εκτίμιση για την οδική του συμπεριφορά (αίσθηση τιμονιού, στρίψιμο, κλίσεις, φρένα, κράτημα κλπ.) μπορείτε να δώσετε και σε σύκριση με ποιο αυτοκίνητο προηγουμένως;
Αν σε ενδιαφερει να πω για το Swift, το οποιο και ειναι ελαφρως πιο σπορτιφ απο το baleno και αυτο διοτι τα swift που εξαγονται προς τα εμας εδω στην Ευρωπη, εχουν το στησιμο του swift RS της ιαπωνικης αγοράς.
Θα στο συγκρινω με γκολφ και 308 thp ωστε να ξερεις το μετρο συγκρισης.
Στριβει ξεκαθαρα πιο ζωντανα, με πολυ μεγαλυτερη σιγουρια του μπροστινου μερους ακομα και απο το γαλλικο, με πολυ πιο αμεσες εναλλαγες κατευθυνσης και διασκεδαστικη αισθηση. Το πισω μερος ειναι αισθητα πιο ελαφρυ και πλασαρρεται πολυ ωραια καθως ανοιγει ενα κλικ την γραμμη του με σκοπο να βεντουζαρει το μπροστα μερος στο εσωτερικο της στροφης.
Στα μετρια κατατασω το τιμονι του, το οποιο εχει μια αισθηση σαν...playstation αλλα σε στροφες με πολλα χιλιομετρα παραδοξως δινει μια αισθηση οτι τα ελαστικα πιεζονται πανω στις ζαντες. Οταν για παραδειγμα κανεις αποτομο ελιγμο νιωθεις καπου στο βαθος τα ελαστικα να τσαλακωνουν στο χερι σου. Καμια σχεση με τα παλια 106 ραλλακια που ενιωθες πολλα περισσοτερα αλλα κατι νιωθεις και αν το μαθεις προλαμβανεις το οριο των ελαστικων πριν αυτα σε προδωσουν.
Η ελαφρυα ουρα οντας εξαιρετικη οπως ειπα πιο πανω, στα πολλα χιλιομετρα και στο εντονο φρεναρισμα πριν την στροφη με μια μικρη κλιση σε μοιρες στο τιμονι δειχνει να ταλαντευεται αρκετα με την ευσταθεια και την επιλεγομενη πορεια. Λιγο πριν το turn in δηλαδη καπου το χανει καπου το βρισκει. Αυτο με το golf και δη με το 308 δεν υπαρχει ουτε καν ως υποψια. Εχω τη αισθηση οτι για αυτο το γεγονος παιζει σημαντικο ρολο ο καταναμετης της πεδησης....κατι δηλαδη δεν παει πολυ καλα σε αυτον. Αυτο το λεω καθως υπαρχουν ψηγματα μη αψογης λειτουργιας του παντα ομως με ταχυτητες και οδηγηση πολυ κοντα στο οριο των ελαστικων του.
Σε γενικες γραμμες το swift ειναι καλυτερο σε στροφες απο ενα 308 και ενα golf αλλα ειναι πιο σκληρο και κουραστικο σε ανωμαλιες του οδοστρωματος.
-
Σε λίγο θα παίρνετε corolla με σήμα SUZUKI κάντε λίγο υπομονή.
-
Πω ρε φίλε, αυτό σημαίνει πως σε λίγο Baleno θα ψάχνουμε και Baleno δεν θα βρίσκουμε! Τα έλεγε ο LAP αλλά δεν τον ακούγαμε!
Suzuki Baleno II