-
Καλησπέρα στο φόρουμ.
Είμαι στην ευτυχή θέση να τελειώνω σε ένα μήνα το MSc Automotive Electronics που ήρθα εδώ να σπουδάσω το Σεπτέμβριο, και να έχω βρει κιόλας δουλειά στην αυτοκινητοβιομηχανία της Αγγλίας από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Όνειρο ζωής που μέσα στην πίεση και τις συνθήκες της κρίσης ωρίμασε μέσα μου και (ευτυχώς) το κυνήγησα έστω και στα 30 μου.
Προκύπτει όμως τώρα το πρόβλημα της μετακίνησης από και προς τη δουλειά αφού το μέρος που θα δουλεύω χρειάζεται ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ αυτοκίνητο για να πηγαίνω. Έχω αφήσει το δικό μου Corsa OPC του 2007 στην Ελλάδα από τότε που έφυγα και κάθεται εκεί αχρησιμοποίητο (το πάνε καμιά βόλτα οι δικοί μου καμιά φορά για να μην καταστραφεί από την ακινησία). Το είχα πάρει καινούριο και το έχω προσέξει μηχανολογικά όσο κανείς, αν εξαιρέσει κανείς σημαδάκια από πετραδάκια και ελάχιστα ατοπήματα στο χρώμα το αυτοκίνητο στην κυριολεξία το ένιωθες σφιχτό και υγιές σαν καινούριο (τουλάχιστο έτσι το άφησα). Να το πουλήσω τώρα πια δεν αξίζει ούτε νομίζω ότι μπορώ κιόλας.
Αυτό που σκέφτομαι είναι αν αξίζει να το φέρω Αγγλία με ελληνικές πινακίδες για το πρώτο εξάμηνο που επιτρέπεται και μετά... βλέπουμε (είτε θα κάνω ό,τι αλλαγές χρειάζεται για να το ταξινομήσω εδώ ή θα πάρω ένα βρετανικό δεξιοτίμονο και θα τελειώνω).
Το να πάρω άμεσα έστω και ένα μεταχειρισμένο χρέπι για να πηγαίνω στη δουλειά τον πρώτο καιρό δεν παίζει αφού το διαθέσιμο budget για κάτι τέτοιο είναι δεν είναι 1.000 λίρες (δεν έχουμε πολλά χρήματα στην άκρη μετά τον χρόνο που κάναμε μεταπτυχιακό εδώ και αν δεν αρχίσω να πληρώνομαι από τη δουλειά δεν μπορώ να δώσω τόσα λεφτά ντούκου γενικότερα) και τα αυτοκίνητα που είδα στο autotrader και το motors.co.uk είναι απλά απαράδεκτα και πιθανότατα θα κοστίσουν άλλο τόσο για να τα συνεφέρω σε driveable condition που θα λεγαν και οι άγγλοι.
Ξέρει λοιπόν κάποιος πόσο κοστίζει μια μεταφορά με νταλίκα από την Ελλάδα προς τα εδώ Αγγλία (δεν υπάρχει χρόνος για να το φέρω οδηγώντας που θα το ήθελα ΠΑΡΑ πολύ το road trip αυτό) και αν έχετε και να προτείνετε κάποια συγκεκριμένη εταιρεία ή τι να προσέξω στη διαδικασία θα το εκτιμούσα πολύ. Να αναφέρω ότι το αυτοκίνητο θα έχει ασφαλιστική κάλυψη για ευρώπη οπότε νομικά είμαι καλυμμένος. -
Καλησπέρα στο φόρουμ.
Είμαι στην ευτυχή θέση να τελειώνω σε ένα μήνα το MSc Automotive Electronics που ήρθα εδώ να σπουδάσω το Σεπτέμβριο, και να έχω βρει κιόλας δουλειά στην αυτοκινητοβιομηχανία της Αγγλίας από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Όνειρο ζωής που μέσα στην πίεση και τις συνθήκες της κρίσης ωρίμασε μέσα μου και (ευτυχώς) το κυνήγησα έστω και στα 30 μου.
Προκύπτει όμως τώρα το πρόβλημα της μετακίνησης από και προς τη δουλειά αφού το μέρος που θα δουλεύω χρειάζεται ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ αυτοκίνητο για να πηγαίνω. Έχω αφήσει το δικό μου Corsa OPC του 2007 στην Ελλάδα από τότε που έφυγα και κάθεται εκεί αχρησιμοποίητο (το πάνε καμιά βόλτα οι δικοί μου καμιά φορά για να μην καταστραφεί από την ακινησία). Το είχα πάρει καινούριο και το έχω προσέξει μηχανολογικά όσο κανείς, αν εξαιρέσει κανείς σημαδάκια από πετραδάκια και ελάχιστα ατοπήματα στο χρώμα το αυτοκίνητο στην κυριολεξία το ένιωθες σφιχτό και υγιές σαν καινούριο (τουλάχιστο έτσι το άφησα). Να το πουλήσω τώρα πια δεν αξίζει ούτε νομίζω ότι μπορώ κιόλας.
Αυτό που σκέφτομαι είναι αν αξίζει να το φέρω Αγγλία με ελληνικές πινακίδες για το πρώτο εξάμηνο που επιτρέπεται και μετά... βλέπουμε (είτε θα κάνω ό,τι αλλαγές χρειάζεται για να το ταξινομήσω εδώ ή θα πάρω ένα βρετανικό δεξιοτίμονο και θα τελειώνω).
Το να πάρω άμεσα έστω και ένα μεταχειρισμένο χρέπι για να πηγαίνω στη δουλειά τον πρώτο καιρό δεν παίζει αφού το διαθέσιμο budget για κάτι τέτοιο είναι δεν είναι 1.000 λίρες (δεν έχουμε πολλά χρήματα στην άκρη μετά τον χρόνο που κάναμε μεταπτυχιακό εδώ και αν δεν αρχίσω να πληρώνομαι από τη δουλειά δεν μπορώ να δώσω τόσα λεφτά ντούκου γενικότερα) και τα αυτοκίνητα που είδα στο autotrader και το motors.co.uk είναι απλά απαράδεκτα και πιθανότατα θα κοστίσουν άλλο τόσο για να τα συνεφέρω σε driveable condition που θα λεγαν και οι άγγλοι.
Ξέρει λοιπόν κάποιος πόσο κοστίζει μια μεταφορά με νταλίκα από την Ελλάδα προς τα εδώ Αγγλία (δεν υπάρχει χρόνος για να το φέρω οδηγώντας που θα το ήθελα ΠΑΡΑ πολύ το road trip αυτό) και αν έχετε και να προτείνετε κάποια συγκεκριμένη εταιρεία ή τι να προσέξω στη διαδικασία θα το εκτιμούσα πολύ. Να αναφέρω ότι το αυτοκίνητο θα έχει ασφαλιστική κάλυψη για ευρώπη οπότε νομικά είμαι καλυμμένος. -
Καλησπέρα στο φόρουμ.
Είμαι στην ευτυχή θέση να τελειώνω σε ένα μήνα το MSc Automotive Electronics που ήρθα εδώ να σπουδάσω το Σεπτέμβριο, και να έχω βρει κιόλας δουλειά στην αυτοκινητοβιομηχανία της Αγγλίας από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Όνειρο ζωής που μέσα στην πίεση και τις συνθήκες της κρίσης ωρίμασε μέσα μου και (ευτυχώς) το κυνήγησα έστω και στα 30 μου.
Προκύπτει όμως τώρα το πρόβλημα της μετακίνησης από και προς τη δουλειά αφού το μέρος που θα δουλεύω χρειάζεται ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ αυτοκίνητο για να πηγαίνω. Έχω αφήσει το δικό μου Corsa OPC του 2007 στην Ελλάδα από τότε που έφυγα και κάθεται εκεί αχρησιμοποίητο (το πάνε καμιά βόλτα οι δικοί μου καμιά φορά για να μην καταστραφεί από την ακινησία). Το είχα πάρει καινούριο και το έχω προσέξει μηχανολογικά όσο κανείς, αν εξαιρέσει κανείς σημαδάκια από πετραδάκια και ελάχιστα ατοπήματα στο χρώμα το αυτοκίνητο στην κυριολεξία το ένιωθες σφιχτό και υγιές σαν καινούριο (τουλάχιστο έτσι το άφησα). Να το πουλήσω τώρα πια δεν αξίζει ούτε νομίζω ότι μπορώ κιόλας.
Αυτό που σκέφτομαι είναι αν αξίζει να το φέρω Αγγλία με ελληνικές πινακίδες για το πρώτο εξάμηνο που επιτρέπεται και μετά... βλέπουμε (είτε θα κάνω ό,τι αλλαγές χρειάζεται για να το ταξινομήσω εδώ ή θα πάρω ένα βρετανικό δεξιοτίμονο και θα τελειώνω).
Το να πάρω άμεσα έστω και ένα μεταχειρισμένο χρέπι για να πηγαίνω στη δουλειά τον πρώτο καιρό δεν παίζει αφού το διαθέσιμο budget για κάτι τέτοιο είναι δεν είναι 1.000 λίρες (δεν έχουμε πολλά χρήματα στην άκρη μετά τον χρόνο που κάναμε μεταπτυχιακό εδώ και αν δεν αρχίσω να πληρώνομαι από τη δουλειά δεν μπορώ να δώσω τόσα λεφτά ντούκου γενικότερα) και τα αυτοκίνητα που είδα στο autotrader και το motors.co.uk είναι απλά απαράδεκτα και πιθανότατα θα κοστίσουν άλλο τόσο για να τα συνεφέρω σε driveable condition που θα λεγαν και οι άγγλοι.
Ξέρει λοιπόν κάποιος πόσο κοστίζει μια μεταφορά με νταλίκα από την Ελλάδα προς τα εδώ Αγγλία (δεν υπάρχει χρόνος για να το φέρω οδηγώντας που θα το ήθελα ΠΑΡΑ πολύ το road trip αυτό) και αν έχετε και να προτείνετε κάποια συγκεκριμένη εταιρεία ή τι να προσέξω στη διαδικασία θα το εκτιμούσα πολύ. Να αναφέρω ότι το αυτοκίνητο θα έχει ασφαλιστική κάλυψη για ευρώπη οπότε νομικά είμαι καλυμμένος. -
Πριν κάποια χρόνια τα ποσά που ακούγονταν από Ελλάδα για Αγγλία ήταν γύρω στα 800 με 1000€. Δεν νομίζω να άλλαξαν.
Καλύτερα επικοινώνησε από εκεί που είσαι με μια εκεί εταιρία διεθνών μεταφορών που συνεργάζεται με ελληνική μεταφορική. Πιθανό να είναι λίγο φτηνότερη η όλη διαδικασία -
Απο Γερμανια Ελλαδα αν θυμαμαι καλα μου ειχαν πει κατι για τρενο γυρω στο 700-800αρι πριν 9 χρονια οταν εψαχνα για αυτοκινητο αλλα εννοειται πως απο Αγγλια θα ειναι πιο ακριβα.
Εχω συνεργαστει με μια μεγαλη εταιρεια Αγγλιας - Γερμανιας πολλες φορες για μεγαλα δεματα (μεχρι μισα σε μεγεθος σε σχεση με ενα αυτοκινητο) αλλα νομιζω κανουν και τετοιες δουλειες, dbschenker λεγεται.
-
Έχω κάνει αυτό το roadtrip το 2011 και το 2014.
Το 2011 με Fiat Punto και το 2014 με Fiat Stilo.
Έχω επίσης στείλει αμάξι με μεταφορική (το Punto από Αγγλία - Ελλάδα).Άποψή μου?
Βγάλε ένα αεροπορικό εισητήριο, έλα ελλάδα, πάρε ένα φιλαράκι σου και παρασκευή πας πάτρα - ανκόνα και χαλαρά δευτέρα πρωί πας ντόβερ. Σάββατο Ανκόνα, Κυριακή Παρίσι, Δευτέρα Ντόβερ και πας όπου θες. Το OPC ταξιδεύει με 140-150 άνετα οπότε δεν έχεις θέμα. Καλό είανι να κάνεις το ταξίδι με παρέα. Έξοδα συγκρίσιμα, ένα σουκού θα περάσεις γαμάτα οδήγώντας στην Ευρώπη και θα γλιτώσεις γραφειοκρατία και τελωνεία.Η μεταφορική θα σου πάρει πιο πολύ χρόνο και θα σου σπάσουν τα νεύρα στη διαδικασία.
Εγώ είχα πάει το Punto στο Southampton και το παρέλαβα στον Πειραιά. Πέραν ότι άργησε 5-10 μέρες να ξεφορτώσει το καράβι, πέραν του ότι μου έσπασαν τα νεύρα στο τελωνείο διότι έπρεπε να κάνω χαρτιά εισαγωγής αυτοκινήτου ως ευρωπαϊκό ενώ είχε ελληνικές πινακίδες (δημόσιο...) βρήκα ένα αμάξι το οποίο ήταν κατράμι από το αλάτι και μπουρδέλο μέσα (είχα κάνει το λάθος να μεταφέρω πράγματα που ήθελα να γυρίσω ελλάδα - προσωπικά αντικείμενα δηλαδή). Μου έκλεψαν μάλιστα και μερικά πραγματάκια (τα αμάξια ταξιδεύουν ξεκλείδωτα) οι πακιστανοί μούτσοι.Οπότε ποτέ ξανά μεταφορική.
Επίσης με το να το οδηγήσεις έχεις το πλεονέκτημα ότι δεν μπορεί να σε ελέγξει το βρετανικό κράτος για το πότε το εισήγαγες στη χώρα. Με το να το φέρεις με μεταφορική θα πρέπει ΛΟΓΙΚΑ στους 6 μήνες να το βγάλεις έξω. Στην Βρετανία επιτρέπεται να έχεις ξένο αμάξι μέχρι 6 μήνες (το ίδιο και στην ελλάδα). Εγώ το Punto το είχα 2 χρόνια κυρίως λόγω των εξωφρενικών ασφαλιστικών εισφορών. Φυσικά έχεις το τρελό πλεονέκτημα ότι δεν μπορούν να σε ελέγξουν εύκολα (μόνο αν σε καρφώσουν γείτονες).
-
Είχα κιοτάξει κάποτε την αντίθετη κατεύθυνση (Αγγλία προς Ελλάδα) και πραγματικά δεν συνέφερε. Καμιά δέσμευση σε σχέση με την ημερομηνία παράδοσης, ενώ ακόμη και οι όροι περί ασφαλούς μεταφοράς με ευθύνη του μεταφορέα είχε πολλά ψιλά και δυσνόητα γράμματα....
Κάτι άλλο που ΔΕΝ πρέπει να υποτιμάς: η οδήγηση από τη 'λάθος' πλευρά του δρόμου με αριστεροτίμονο αυτοκίνητο είναι πολύ εύκολο να οδηγήσει σε ατύχημα. Οδηγώντας με δεξιοτίμονο 'αναγκάζεσαι' να μείνεις στη σωστή πλευρά του δρόμου διότι θες (ασυνείδητα) να βρίσκεσαι στην εσωτερική πλευρά όπου μπορείς να ελέγχεις το αντίθετο ρεύμα. Με αριστερό τιμόνι, σε άδειο δρόμο και μετά από μια κουραστική ημέρα, έχεις όλα τα συστατικά της καταστροφής μαζί.
Έχοντας οδηγήσει αριστεροτίμονο μετά από χρόνια οδήγησης δεξιοτίμονου, μπορώ να σου πω ότι τρόμαξα όσο λίγες φορές στη ζωή μου. Προσωπικά δεν θα το έκανα ποτέ ξανά.
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας μέχρι τώρα. Να τονίσω πως ό,τι διαβάζω εδώ μέσα είναι η κύρια πηγή ενημέρωσής μου επί του θέματος αφού δεν ξέρω πού αλλού να ψάξω σχετικά. Ναι μεν μπορώ να τηλεφωνήσω σε μεταφορικές για να πάρω τιμές κλπ αλλά οι προσωπικές εμπειρίες όπως του φίλου Σωτήρη από πάνω είναι υπερπολύτιμες.
Σχετικά με τα παραπάνω:- το ότι τα αυτοκίνητα ταξιδεύουν ξεκλείδωτα με τη μεταφορική και μπορεί ο καθένας να κάνει ό,τι θέλει μέσα με σοκάρει! Είχα σκοπό κι εγώ να μεταφέρω πράγματα μέσα στο αυτοκίνητο, μάλλον δεν παίζει πλέον! Δηλαδή εννοείς ότι δεν μένει πάνω σε μια νταλίκα από την αρχή ως το τέλος αλλά το οδηγάνε και φορτώνουν/ξεφορτώνουν στο ενδιάμεσο χωρίς να ξέρω πώς το έχουν οδηγήσει;
- για τον έλεγχο στην είσοδο της χώρας έχεις δίκιο, αν και είχες γραφειοκρατία γιατί πήγες να το φέρεις Ελλάδα που δεν λειτουργεί τίποτα σωστά. Το εξάμηνο δεν ξέρω αν θα το ρισκάρω πάντως να το ξεπεράσω γιατί υποτίθεται σου ζητάνε το εισιτήριο σε τυχόν αστυνομικό έλεγχο κι αν δεν έχεις μπορούν να στο κατασχέσουν το αυτοκίνητο επιτόπου. Έχει γίνει θέμα με ευρωπαϊκά αυτοκίνητα που αλωνίζουν εδώ και δε μασάνε από κλήσεις κλπ αφού δεν ξέρουν σε ποιον ανήκει και το φοβάμαι γενικά το θέμα αστυνομία.
Το πρόβλημα εν τέλει είναι να βρω τις μέρες που χρειάζονται για να ταξιδέψω γιατί δεν ξέρω αν με παίρνει χρονικά. Και συνοδηγό δεν ξέρω πού θα βρω, είναι κι αυτό ένα θέμα.
@ Αστροναύτη: το γνωρίζω ότι θα είναι επικίνδυνο, αλλά δυστυχώς για την αρχή δεν έχω πολλές επιλογές. Είτε θα έχω ένα άψογο Corsa OPC που ήταν πάντα δικό μου και το ξέρω αλλά με το τιμόνι στη λάθος πλευρά ή ένα χρέπι των 1000 λιρών και 1000 κυβικών που δεν θα ξέρω αν θα πάρει μπροστά το πρωί... Άλλωστε είναι προσωρινό μέχρι να μπει σε μια σειρά η ζωή μου και να αγοράσω αυτοκίνητο από την ίδια την εταιρεία με έκπτωση για εργαζόμενους σε αυτή.
Υ.Γ. Αν πηγαίνω με 150 σταθερά με αυτό το αυτοκίνητο σε διαδρομή 2000+ χιλιομέτρων (αν πάω με το πλοίο αντί Βαλκάνια) δε... θα είναι παρόμοιο το κόστος με τη μεταφορική τελικά (πάνω από 10 ltr/100km θα καίει με τέτοια ταχύτητα).
-
Να εχεις πάντα στο μυαλό σου ότι το λάθος δεν θα συμβεί τον πρώτο καιρό που θα είσαι γενικά τσιτωμένος. Θα σου συμβεί όταν θα νομίζεις ότι έχεις πλέον συνιθίσει και έχεις τον έλεγχο, σε μια στιγμή που θα χάσεις την συγκέντρωση σου λόγω κούρασης, κινητού, κουβέντας με το διπλανό κτλ. Ειδικά η χαλάρωση μετά τη δουλειά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ όταν οδηγείς με αυτές τις συνθήκες.
Στο Essex που κυκλοφορούν πολλοί Ευρωπαίοι έχουν γίνει τρομερά ατυχήματα. Όταν η λίρα είχε περίπου όσο το ευρώ πολλοί Γάλλοι πήγαιναν στα malls στην Αγγλία για ψώνια, κάποιοι δεν επέστρεψαν... Sorry δεν θέλω να σου κάνω τη διάθεση μαύρη, το βουλωνω εδώ.
-
Αριστεροτίμονο στην Αγγλία καλύτερα να το ξεχάσεις. Θα ταλαιπωρηθείς πολύ και, όπως λέει και ο αστροναύτης, μέχρι και που θα κινδυνέψεις. Άσε που μόλις περάσουν οι 6 μήνες τι κάνεις; Το στέλνεις πίσω; Του βγάζεις Αγγλικές πινακίδες; Αυτό και χρονοβόρο είναι και κόστος έχει. Πχ πρέπει να αλλάξεις το κοντέρ σε μίλια. Κι αν έχεις και ξενον φώτα, ακόμη πιο δύσκολα τα πράγματα νομίζω. Άσε που για να ασφαλίσεις αριστεροτίμονο θα δυσκολευτείς και ίσως κοστίζει και αρκετά περισσότερο.
Στη θέση σου απλά θα αγόραζα ένα χρέπι με 1000 λίρες. Όχι από έμπορο, αλλά απο ιδιώτη που βα βρεις καλύτερη ευκαιρία. Βρες ένα ιταλικό/γαλλικό 10ετίας+ με κάτω από 100κ μίλια και με πρόσφατο ΚΤΕΟ (ΜΟΤ) και είσαι κομπλέ για ένα χρόνο. Μετά μόλις δεις πως πάνε τα πράγματα το πουλάς με χασούρα 500λίρες και παίρνεις κάτι καλύτερο (θα έχει πέσει και η ασφάλειά σου με 1 χρόνο χωρίς ατύχημα).
πχ
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... 6214507597http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... 7215390583
-
@Στέφανος
Μου προτείνεις Alfa 12ετίας για να κάνω τη δουλειά μου;
Xenon δεν έχω, το κοντέρ αλλάζει εύκολα και μόνο δεν ξέρω με τα πίσω φώτα τι θα κάνω που πρέπει η όπισθεν να αλλάξει θέση με το ομίχλης. Όσο για τις ασφάλειες αν καταφέρω να φέρω το ιστορικό μου από Ελλάδα που 10 χρόνια δεν έχω ατύχημα θα πέσουν τα premiums αρκετά. ΑΝ τα καταφέρω να γίνουν δεκτά κάπου. Αλλιώς αν στο εξάμηνο πάνω δε γίνεται δουλειά, αυθημερόν φέρυ για Γαλλία και πάλι πίσω για να κάνω 'reset' το χρόνο παραμονής αναγκαστικά μέχρι να αγοράσω δεξιοτίμονο
@ Αστροναύτης
Γιατί έπρεπε να το πεις αυτό για το Essex τώρα, εκεί θα δουλεύω και θα μετακινούμαιΥ.Γ. όσο βλέπω τι αγοράζω με 1000 λίρες με πιάνει κατάθλιψη, τα άχρωμα κουτιά που πάντα σιχαινόμουν ως petrolhead. Ας είναι Peugeot 205 ρε πστ παρά Vectra diesel του 2005
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Καλησπέρα στο φόρουμ.
Είμαι στην ευτυχή θέση να τελειώνω σε ένα μήνα το MSc Automotive Electronics που ήρθα εδώ να σπουδάσω το Σεπτέμβριο, και να έχω βρει κιόλας δουλειά στην αυτοκινητοβιομηχανία της Αγγλίας από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Όνειρο ζωής που μέσα στην πίεση και τις συνθήκες της κρίσης ωρίμασε μέσα μου και (ευτυχώς) το κυνήγησα έστω και στα 30 μου.Συγχαρητήρια, καλή σταδιοδρομία και πάντα επιτυχίες!...
Όσο για το θέμα του μεταφορικού, νομίζω ότι η παρακάτω άποψη είναι η καλύτερη.
Στη θέση σου απλά θα αγόραζα ένα χρέπι με 1000 λίρες.
Το έχει κάνει φιλαράκι μου το 2003. Πήρε ένα Citroen ΖΧ με 1500λίρες από έμπορα.
Δεν είχε κανένα πρόβλημα και από ότι μου έλεγε το ευχαριστήθηκε κιόλας.
Πριν επιστρέψει στην Ελλάδα (2011), το έδωσε ξανά στην ίδια μάντρα 500λίρες.
Θεωρώ ότι μπορείς να βρεις και ποιο μικρά αυτοκίνητα σε χαμηλότερες τιμές. -
Καλημέρα.
Δεν συμφωνώ με όσα λέγονται πιο πάνω για τα ατυχήματα.
Αν είσαι κουλός προφανώς και κινδυνεύεις, αν γνωρίζεις να οδηγείς είτε δεξιοτίμονο έχεις είτε αριστεροτίμονο απλά είναι θέμα συνήθειας. Άνετα οδηγώ το δεξιοτίμονο Ελλάδα και το αριστεροτίμονο Αγγλία. Το πρόβλημα που είχα Αγγλία ήταν στα Parking/Αεροδρόμια και στις προσπεράσεις στους στενούς επαρχιακούς δρόμους τύπου Ουαλίας. Ελλάδα με το αντίστροφο έχεις στα διόδια. Επίσης στην Αγγλία πολλά πράγματα είναι αυτοματοποιημένα με αναγνώριση πινακίδας, οπότε με Αγγλική πινακίδα είσαι σίγουρος ότι όλα δουλεύουν ρολόι. Απλά οι Άγγλοι είναι κουλοί οπότε take extra care.Για να μην μπερδεύεσαι, εγώ δεν το είχα στείλει με νταλίκα. Το είχα στείλει με καράβι. Υπάρχουν Ferries που κάνουν αυτή τη δουλειά (όπως μεταφέρουν καινούρια αμάξια μεταφέρουν και μερικά μεταχειρισμένα). RO/RO είναι το φτηνότερο, Roll On, Roll Off. Γι' αυτό σου έγραψα για Southampton - Πειραιάς. Το κόστος τότε (Δεκέμβριος 2013) ήταν 525 λίρες για την Βρετανική εταιρία και 100+ ευρώ για την Ελληνική (τα 100 αυτά προέκυψαν, δεν τα ήξερα εξ αρχής). Η εταιρία που είχα χρησιμοποιήσει ήταν η Freight Forwarding και το καράβι που έπιανε τότε Southampton - Πειραιά ήταν ένα της Grimaldi, GRANDE SCANDINAVIA.
Για τα νομικά όλα μια ιδέα είναι. ΟΚ 6 μήνες, αλλά αν σε πιάσουν. Εγώ το είχα 2 χρόνια χωρίς να έχει βγει και 1 χρόνο χωρίς ΚΤΕΟ. Not a big deal. Απλά δεν κατέβαινα λονδίνο εννοείται, έκανα περιορισμένες μετακινήσεις ειδικά το χρόνο που δεν είχε ΚΤΕΟ. Και μόλις η ασφάλεια έπεσε σε λογικά επίπεδα, πήρα αυτοκίνητο εκεί. Μην υποτιμάς τα αυτοκίνητα που μπορείς να αγοράσεις, εγώ με 1100 λίρες αγόρασα Fiat Stilo Abarth 2.4 20V με κιβώτιο F1 (selespeed). Είχε τα θεματάκια του (λάστιχα, service, MOT) αλλά τα φτιάχνεις σιγά σιγά. Αν θες να αγοράσεις εκεί αυτοκίνητο, να πληρώσεις οπωσδήποτε το HPI certificate να δεις αν το αυτοκίνητο είναι καθαρό. Εγώ το ψιλορίσκαρα με το Stilo (το πήρα από ebay) αλλά το έφερα Ελλάδα και το σηκώσαμε με τον κολλητό μου και είναι πεντακάθαρο. Γενικά να προτιμήσεις ενεργοβόρα αυτοκίνητα για να τα πάρεις σε καλή κατάσταση. Αν πάρεις diesel ας πούμε θα έχει 200.000 km σε αυτά τα λεφτά και μπορεί και πιο πάνω. Το Stilo το πήρα με 90000 km (55000 miles) στη 12ετία και ήταν πρώτο χέρι. Επίσης μην υποτιμάς τη σκουριά, είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα εκεί. Σε Punto HGT Multijet που είχα πάει να δω το λυπήθηκε η ψυχή μου, ήταν όπως θα γίνει το δικό μου σε 20 χρόνια από τώρα.
-
Ενδεικτικά petrolhead αυτοκίνητα με 1000 λίρες:
peugeot 406 coupe V6:
http://www.ebay.co.uk/itm/2001-PEUGEOT- ... 2a5470fae7
http://www.ebay.co.uk/itm/PEUGEOT-406-S ... 1805316839
fiat stilo abarth:
http://www.ebay.co.uk/itm/Fiat-Stilo-Ab ... 2a5010acc9
http://www.ebay.co.uk/itm/2002-Fiat-Sti ... 2ee3eb72e7
vw golf gt tdi 150:
http://www.ebay.co.uk/itm/02-02-Volkswa ... 1a0200ba46Δεν σου λέω ότι είναι τα κορυφαία παραδείγματα της αυτοκίνησης αλλά με λίγο ψάξιμο βρίσκεις κάτι που να σου αρέσει και που δύσκολα θα το έπαιρνες ελλάδα λόγω κυβικών. Με 2000 παίρνιες πολύ καλό αυτοκίνητο. Με 1000 - 1500 θα θέλει κάποια μαζέματα, κυρίως λάστιχα (βάζουν ό,τι νά 'ναι).
Όμως πρώτα μπες στο gocompare.com, βάλε τα στοιχεία σου και δες αν σε ασφαλίζουν Elephant, Diamond, Admiral και γία πόσα χρήματα. Αν δεν σε ασφαλίζουν αυτοί έχασες, ο επόμενος είανι πολύ ακριβότερος.
-
Καλημέρα από το βροχερό (τι βροχερό, μας έχει πνίξει) Eastbourne. Αν και η συζήτηση ξεφεύγει από το θέμα μεταφοράς, είναι παρόλα αυτά σχετικό:
Δε μπορώ με τίποτα να βρω ασφάλεια ακόμα και για Clio 1.2 του 1998. Δεν ξέρω αν φταίει το ότι βάζω EU licence ή το ότι βάζω τη χειρότερη περίπτωση του 0 years No Claims γιατί δεν ξέρω αν θα γίνει δεκτό το ιστορικό μου από την Ελλάδα αλλά κάτω από 1000 λίρες ασφάλεια δεν υπάρχει. Ακόμη κι όταν βάζω ότι έχω no claims τα τελευταία 10 χρόνια πάλι δεν πέφτει κάτω από 560 λίρες ετήσια για ένα χρέπι σαν το παραπάνω. Μάλλον με εξωθούν στην μεταφορά του δικού μου προς τα εδώ όλο και πιο πολύ.
Είναι δυνατό να ζητάνε 700 λίρες για την ασφάλεια ενός αυτοκινήτου αξίας 400 λιρών; Κάνω κάτι λάθος; -
Welcome to the UK
1000 λίρες ασφάλεια το χρόνο για κάτοχο EU license που εισήλθε στο UK το 2014 είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.Τα 10 χρόνια για να στα αναγνωρίσουν πρέπει:
- Η ασφάλεια να είναι στο όνομά σου
- Η ασφαλιστική να υπάρχει ακόμα
- Να σου κάνει χαρτί η ασφαλιστική ότι δεν έχεις ζητήσει κάλυψη όλα αυτά τα χρόνια
- Να το μεταφράσεις επίσημα.
Εγώ επειδή είχα 3 (γιατί είχε κλείσει η προηγούμενη ασφαλιστική) δεν ασχολήθηκα καν. Η διαφορά ήταν 100-200 λίρες το χρόνο.
Ενδεικτικά θα σου πώ ότι το Stilo μου στοίχιζε 700 λίρες για 10 μήνες και ένα Punto 1.2 8v 60 άλογα (που είναι από τα πιο χαμηλά insurance group) θα πήγαινε 650 λίρες για 10 μήνες.
Αυτό που παίζει ρόλο είναι:
- το postcode. ανάλογα με το που μένεις βάση στατιστικής αλλάζουν τα ασφάλιστρα
- εσύ, η ηλικία σου, το αν είσαι παντρεμένος, το αν έχεις μόνιμη δουλειά, το αν έχεις σπίτι στο όνομά σου, το πόσο αξιόπιστος είσαι γενικά.
- οι κλήσεις σου. Αν σε γράψουν για ταχύτητα ΤΗ ΓΑΜΙΣΕΣ. Δεν λέμε να τρέχεις, λέμε σε δρόμο με 30 μίλια όριο να σε πιάσει κάμερα ή μπάτσος με 40. Η κλήση είναι απειροελάχιστη. Η ασφάλειά σου απ΄ την άλλη, επειδή είσαι επικίνδυνος οδηγός πλέον, θα σου πάει στην καλύτερη 500 λίρες πάνω. Φίλος μου Γερμανός με Clio 3ρι 1.2 16v που δεν βάζει και φωτιά στην άσφαλτο την είχε πάθει έτσι (σε περιφερειακό αεροδρομίου).
- το αμάξι
- μέχρι το 2012 οι γυναίκες πλήρωναν ΛΙΓΟΤΕΡΗ ασφάλεια (επειδή στις στατιστικές έχουν μικρότερης ζημιάς ατυχήματα επειδή πάνε σαν κότες)
-
Έχω από το πρωί που κάνω συνεχώς quotes. Δοκίμασα τα πάντα. Έβαλα παλιά μικρά μεγάλα καινούρια φθηνά αυτοκίνητα. Έβαλα μέχρι κι ότι ζω εδώ από γεννησιμιού μου και ότι έχω UK licence 11 χρόνια και no claims bonus 7 χρόνια. Ακόμα κι έτσι που είναι ψέματα κι απλά ήθελα να δω μέχρι ποιο σημείο φτάνει η αλητεία τους εδώ, για ένα ενός έτους Fiesta 1000 κυβικά μου βγάζει πάνω από 400 λίρες το χρόνο. Άρα το ότι είμαι ξένος κλπ δεν παίζει μεγάλο ρόλο. Αυξάνει μεν τα ασφάλιστρα αλλά κατά 20-25% σε αντίστοιχα αυτοκίνητα.
Το αποφάσισα. Δεν παλεύεται η αλητεία αυτή. Αν δε με θέλει μια φορά το σύστημα εδώ εγώ δεν το θέλω 10. Πληρώνω άλλωστε φόρους και στην Ελλάδα και θα πληρώνω προφανώς κι εδώ με το που ξεκινήσω να δουλεύω (δεν ξέρω αν γίνεται διαφορετικά). Οπότε ας τους κάνω να μετράνε τουλάχιστο: θα φέρω το αυτοκίνητο εδώ με ελληνικά νούμερα και ελληνική ασφάλεια με κάλυψη στο εξωτερικό κι ας πάνε να κουρεύονται. Αν και όταν εφαρμόσουν έλεγχο του ποιος μπαίνει και πότε από τα σύνορα τότε βλέπω. Αλλιώς κάθε εξάμηνο αυθημερόν στο φέρυ Γαλλία και πίσω και να πάνε να κουρεύονται. Τα πήρα κρανίο τώρα. Αν και όταν ανέβω πάνω από 50000 GBP ετήσιο μισθό μεικτά τότε το συζητάμε να ασφαλίσω αυτοκίνητο εδώ πέρα. Άει σιχτίρ -
εχεις βαλει στα εξοδα του ελληνικου αυτοκινητου τον φορο που θα πληρωνεις στην Ελλαδα λογω τεκμηριου;
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
:vava: Έχω από το πρωί που κάνω συνεχώς quotes. Δοκίμασα τα πάντα...Για χαμηλότερα ασφάλιστρα, ίσως βοηθήσουν τα εξής (εφ'οσον ταιριάζουν στην περίπτωσή σου):
- βάλε κάτω από 7000 μίλια ετησίως
- κάνε ασφάλεια για 10 μήνες (σου δίνει όμως 1 χρόνο NCD στο τέλος)
- βάλε 2ο άτομο στην ασφάλεια κάποια γυναίκα. Πχ. σύζυγο, κοπέλα, που να μένει στο ίδιο σπίτι κατα προτίμηση. Αυτό μου έδωσε 10% έκπτωση πχ.
- να μην έχει μετατροπές το αυτοκίνητο (ούτε καν εξάτμιση).
- να μη παρκάρεις το αμάξι στο σπίτι (driveway) - είναι πιο ευάλωτο σε κλοπή έτσι: σε διάρρηξη σπιτιού παίρνουν κλειδιά αυτοκινήτου και ξέρουν ακριβώς σε ποιο αμάξι ανήκουν τα κλειδιά
Γενικά όπως σου είπαν ασφάλεια κάτω από 1000 λίρες για κάποιον φρέσκο στην Αγγλία είναι μια χαρά. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία η αξία του αυτοκινήτου στα ασφάλιστρα. Εδώ 'ασφαλίζουν' βασικά τον οδηγό, όχι το αυτοκίνητο. Μη συγκρίνεις τιμές με Ελλάδα, η ζωή εδώ είναι σαφώς πιο ακριβή.
Επίσης, το να πηγαινοφέρνεις το Κόρσα Γαλλία κάθε 6 μήνες δε σου λύνει κάποιο πρόβλημα. Δε 'μηδενίζει' το κοντέρ παραμονής στην Αγγλία.Κάτι έχεις μάλλον καταλάβει λάθος εδώ. Αν ΤΥΧΟΝ σε σταματήσουν και το ψάξουν θα την καταλάβουν τη δουλειά. Το να ζυγίσεις το ρίσκο και να δεις αν αξίζει είναι καθαρά δική σου δουλειά να αποφασίσεις. Απλά σκέψου ότι δεν είσαι φοιτητής πια αλλά εργαζόμενος, οπότε ίσως μια στραβή να σου 'στοιχίσει' μακροπρόθεσμα πιο πολύ από ότι αν ήσουν φοιτητής.
-
Χαζη ερωτηση αλλα να κανεις leasing σαν ιδιωτης εκει δεν παιζει ? Ξερω πως ειναι πιο ακριβα απο εδω αλλα δεν εχω ιδεα για το ποσο (ισως να σε συμφερε ομως).
Μεταφορά αυτοκινήτου από Ελλάδα στην Αγγλία με νταλίκα