-
Καλησπέρα.
Την Τετάρτη είχα το 2ο σημαντικό τρακάρισμα στη ζωή μου με μηχανή.Φορτηγό βγήκε κάθετα μπροστά μου και στην προσπάθεια να φρενάρω, το μηχανάκι μπλόκαρε τροχούς, γλύστρισα και κατέληξα ανάμεσα στους δεξιούς τροχούς του φορτηγού,κινούμενο ακόμη το φορτηγό πέρασε επάνω και απο τα δύο μου χέρια με την πίσω του ρόδα και μετα σταμάτησε.
Δεδομένου ότι δεν έχω σπάσει ούτε κοκκαλάκι αλλά και του πόσο κοντά στη ρόδα του ήταν το κεφάλι μου θεωρώ τον εαυτό μου αντίστοιχα τυχερό με τον τυπάκο που πήρε τα 9,5 μύρια την προηγούμενη Κυριακή!!!
Τώρα λοιπόν σκεφτομαί να παρατήσω το 'σπορ' της μηχανής μετα από σχεδόν 20 χρόνια και στα 37 μου να νιώθω ότι θα γυρίσω το βράδυ σίγουρα σπίτι στις κόρες και τη γυναίκα μου.
Πρώτη σκέψη και πρόταση που έπεσε στο τραπέζι από φίλους και οικογένεια ήταν το 'παρε ένα smartaki'.
Πειτε μου σας παρακαλώ γνώμες,μοντέλα,εαν υπαρχει και κάποιος αλλος που εχει ήδη κάνει την ίδια μετάβαση και γενικότερα ότι θεωρείτε ότι θα με βοηθούσε στο τι να επιλέξω.
Σημειωτέον,'εχουμε ήδη ενα skoda yeti diesel στο σπίτι οπότε δεν με ενδιαφέρει να μεταφέρω και αλλους. Ευχαριστώ. -
Καλησπέρα.
Την Τετάρτη είχα το 2ο σημαντικό τρακάρισμα στη ζωή μου με μηχανή.Φορτηγό βγήκε κάθετα μπροστά μου και στην προσπάθεια να φρενάρω, το μηχανάκι μπλόκαρε τροχούς, γλύστρισα και κατέληξα ανάμεσα στους δεξιούς τροχούς του φορτηγού,κινούμενο ακόμη το φορτηγό πέρασε επάνω και απο τα δύο μου χέρια με την πίσω του ρόδα και μετα σταμάτησε.
Δεδομένου ότι δεν έχω σπάσει ούτε κοκκαλάκι αλλά και του πόσο κοντά στη ρόδα του ήταν το κεφάλι μου θεωρώ τον εαυτό μου αντίστοιχα τυχερό με τον τυπάκο που πήρε τα 9,5 μύρια την προηγούμενη Κυριακή!!!
Τώρα λοιπόν σκεφτομαί να παρατήσω το 'σπορ' της μηχανής μετα από σχεδόν 20 χρόνια και στα 37 μου να νιώθω ότι θα γυρίσω το βράδυ σίγουρα σπίτι στις κόρες και τη γυναίκα μου.
Πρώτη σκέψη και πρόταση που έπεσε στο τραπέζι από φίλους και οικογένεια ήταν το 'παρε ένα smartaki'.
Πειτε μου σας παρακαλώ γνώμες,μοντέλα,εαν υπαρχει και κάποιος αλλος που εχει ήδη κάνει την ίδια μετάβαση και γενικότερα ότι θεωρείτε ότι θα με βοηθούσε στο τι να επιλέξω.
Σημειωτέον,'εχουμε ήδη ενα skoda yeti diesel στο σπίτι οπότε δεν με ενδιαφέρει να μεταφέρω και αλλους. Ευχαριστώ. -
Καλησπέρα.
Την Τετάρτη είχα το 2ο σημαντικό τρακάρισμα στη ζωή μου με μηχανή.Φορτηγό βγήκε κάθετα μπροστά μου και στην προσπάθεια να φρενάρω, το μηχανάκι μπλόκαρε τροχούς, γλύστρισα και κατέληξα ανάμεσα στους δεξιούς τροχούς του φορτηγού,κινούμενο ακόμη το φορτηγό πέρασε επάνω και απο τα δύο μου χέρια με την πίσω του ρόδα και μετα σταμάτησε.
Δεδομένου ότι δεν έχω σπάσει ούτε κοκκαλάκι αλλά και του πόσο κοντά στη ρόδα του ήταν το κεφάλι μου θεωρώ τον εαυτό μου αντίστοιχα τυχερό με τον τυπάκο που πήρε τα 9,5 μύρια την προηγούμενη Κυριακή!!!
Τώρα λοιπόν σκεφτομαί να παρατήσω το 'σπορ' της μηχανής μετα από σχεδόν 20 χρόνια και στα 37 μου να νιώθω ότι θα γυρίσω το βράδυ σίγουρα σπίτι στις κόρες και τη γυναίκα μου.
Πρώτη σκέψη και πρόταση που έπεσε στο τραπέζι από φίλους και οικογένεια ήταν το 'παρε ένα smartaki'.
Πειτε μου σας παρακαλώ γνώμες,μοντέλα,εαν υπαρχει και κάποιος αλλος που εχει ήδη κάνει την ίδια μετάβαση και γενικότερα ότι θεωρείτε ότι θα με βοηθούσε στο τι να επιλέξω.
Σημειωτέον,'εχουμε ήδη ενα skoda yeti diesel στο σπίτι οπότε δεν με ενδιαφέρει να μεταφέρω και αλλους. Ευχαριστώ. -
Αν ετρεχες με την μηχανη και δεν εχεις θεμα χρηματων προτεινω ενα διθεσιο καμπριο 1.8 ωστε να μην χασεις εντελως την αισθηση του αερα και ταχυτητας (κατι MX-5 πχ τα βρισκεις παρα πολυ φτηνα τωρα ακομα και μοντελα του 10').
Απο εκει και περα αν δεν σε νοιαζει η ταχυτητα και δεν σε ενδιαφερει το καμπριο το σμαρτακι ειναι μια καλη λυση (βεβαια σε χρηματα δεν θα γλυτωσεις κατι, τα σμαρτακια ειναι αρκετα ακριβα για αυτο που προσφερουν - βεβαια δεν εχουν ουτε κατα διανοια την ιδια φορολογια και καταναλωση). -
Ο χρήστης tromogazos έγραψε:
Καλησπέρα.
Την Τετάρτη είχα το 2ο σημαντικό τρακάρισμα στη ζωή μου με μηχανή.Φορτηγό βγήκε κάθετα μπροστά μου και στην προσπάθεια να φρενάρω, το μηχανάκι μπλόκαρε τροχούς, γλύστρισα και κατέληξα ανάμεσα στους δεξιούς τροχούς του φορτηγού,κινούμενο ακόμη το φορτηγό πέρασε επάνω και απο τα δύο μου χέρια με την πίσω του ρόδα και μετα σταμάτησε.
...
Σημειωτέον,'εχουμε ήδη ενα skoda yeti diesel στο σπίτι οπότε δεν με ενδιαφέρει να μεταφέρω και αλλους. Ευχαριστώ.Αφού δεν έχεις ανάγκες μεταφοράς, βάλε στα υπόψη και την λύση του τρίτροχου σκούτερ.
Είναι πολύ ποιο ασφαλές από τα δίτροχα. Μου έχουν τύχει και μένα τέτοια σκηνικά με τρελούς να βγαίνουν κάθετα στο δρόμο, αλλά το 3τροχο απλά δεν μασάει. Απλά σταματάει.Αλλά θα μου πεις ότι εδώ το βγάζω έξω με τα χιόνια το 3τροχο και πάω στη δουλειά.
Δεν καταλαβαίνει τίποτα.Τρακτέρ...Αν δεν ήταν Ιταλικό θα ήταν ακόμη καλύτερο, αλλά δεν μπορούμε να τα θέλουμε και όλα...
-
Καλωσόρισες στο forum!
Οδηγώ και εγώ μηχανή σε καθημερινή βάση,είναι δύσκολες καταστάσεις αυτές και εύχομαι να είσαι πάντα υγιής και καλότυχος όπως αυτή τη φορά...μέσα στην ατυχία σου,στάθηκες όρθιος και αυτό έχει σημασία.
Όσο για το ερώτημά σου,προφανώς ψάχνεις για μεταχειρισμένο...για τι budget μιλάμε και τι χρήση θα κάνεις;Αν πρόκειται να αντικαταστήσεις με αυτό τη μηχανή για αστική χρήση,βρες ένα ευέλικτο βενζινοκίνητο mini(aygo,i10,panda,atos κτλ) και θα λύσεις το πρόβλημά σου.Aν ψάχνεις cabrio(tigra,mr2,mx5),θα έχεις υψηλότερη κατανάλωση αλλά μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.
Υπάρχει βέβαια και η μέση λύση με ένα μικρό σε διαστάσεις αυτοκίνητο (χρήσιμο για χρήση σε μεγάλη πόλη) το οποίο δε θα είναι ''ψόφιο'' και σε επιδόσεις πχ οι δυνατές εκδόσεις των mito,polo,clio,fiesta.
To smart είναι μια κατηγορία μόνο του.Αν σου εμπνέει ασφάλεια και σε εξυπηρετεί,κάνε του καλό έλεγχο και προχώρα. -
Απο την στιγμή που πας σε τετράτροχο καλά είναι ένα μικρό με πίσω θέσεις. Το smart παρκάρει πιο εύκολα αλλά στην κίνηση δεν προσφέρει κάτι στερώντας σου την δυνατότητα να πας κάπου με τρίτο άτομο. Τώρα αν θέλεις μικρό ή υπερμικρό (3,7 ή 4 μέτρα μήκος) οι διαφορές είναι οι προφανείς (μεγαλύτερη ευελιξία και μικρότερα κόστη έναντι επαρκών χώρων για μια οικογένεια). Επίσης αν θέλεις αξία για τα χρήματα σου, μόστρα, επιδόσεις, αποδόσεις κτλ. Τέλος, ίσως το κυριότερο οι ανάγκες σου και το που θα πας με αυτό. Πρεπει πρώτα να σκεφτείς τι ζητάς.
Υπάρχει καινούργιο μικρό με 7500€ που είναι τέλειο για μετακίνηση στην πόλη και πάει αθήνα θεσσαλονική με 110 χαω και λιγότερα σε καύσιμο από τα διόδια αλλά και υπερμικρό με 25000€ για γκάζια να μην τολμάς να φταρνιστείς ενώ οδηγάς και για μόστρα. -
Ευχαριστω για τις γρήγορες απαντησεις.
Εκθέτω στα γρήγορα τις απαιτήσεις:
Χρησή καθαρά σαν αντικατάσταση της μηχανής ,δλδ ούτε μόστρα ούτε γκάζια ούτε καμπριο
Θα το χρησιμοποιώ μόνο εγω και το πολύ πολύ να παω κάπου την γυναίκα ή τη μία κόρη
Καθημερινή απόσταση στη δουλειά 15χλμ πηγαινελα.
Σκεφτόμουν το 0.8 diesel αλλα δεν ξέρω τι μοτέρ χρησιμοποιεί και αν βγάζει αρκετά χλμ
Budget γυρω στα 5500-6000. -
Με αυτά τα δεδομένα,νομίζω πως καλό θα ήταν να κοιτάξεις για ένα καλό μεταχειρισμένο βενζινοκίνητο 5ετίας από τη mini κατηγορία.
-
Το αντικατασταση μηχανης με ειχε μπερδεψει....Οσους ξερω που εχουν μηχανες τις πατανε και θελουν ταχυτητα, προφανως ο φιλος οχι οποτε και εγω θα ελεγα να κοιταξει κατι μικρο.
-
Το δίτροχο δεν είναι πάντα γκάζια και στρίψιμο!Για κάποιους είναι απλά ένα εργαλείο που τους διευκολύνει στην καθημερινή(αστική κυρίως)μετακίνηση,βοηθώντας να εξοικονομήσουν ευρώ και χρόνο!Υπάρχει βέβαια και το σενάριο να συνδυαστούν αυτά τα δύο με ένα όχι αδύναμο μηχανάκι με λογική κατανάλωση.
Κάποιοι αναβάτες οι οποίοι πέφτουν θύματα σοβαρού τροχαίου και καταφέρνουν να τη γλιτώσουν,εξαιτίας του σοκ παρατάνε για κάποιο διάστημα τους δύο τροχούς και στρέφονται σε τετράτροχο αλλά και αυτό δεν είναι απόλυτο.Ευτυχώς ή δυστυχώς όλα ξεχνιούνται αργά ή γρήγορα και κάποια στιγμή μετά από καιρό μπορεί να ''ξανακυλήσουν'',όπως και ο φίλος εδώ...το ''μικρόβιο'' δεν αποβάλλεται τόσο εύκολα -
Βεβαια δεν εχω καταλαβει αν μιλαμε για Μηχανη η για Μηχανακι ακομα.....Το 2ο καταλαβαινω να μην υπαρχει γκαζι ιδιαιτερο, το 1ο θα μου εκανε εντυπωση εφοσον ακομα και παπακια πλεον τα βλεπεις να πηγαινουν μαμιωντας.
-
Είναι περισσότερο θέμα οδηγού/νοοτροπίας παρά δύναμης του δίτροχου!Σχεδόν όλα πάνε γρήγορα αν έχει χέρια
-
Μην κολλάτε στην ταχύτητα και τις επιδόσεις.
Είμαι χορτασμένος από γρήγορες βόλτες και γρήγορες μηχανές,ανέφερα ήδη οτι κοντέυω την 20ετία πάνω σε μηχανές.Τα χρόνια πέρασαν και μπήκαν άλλες προτεραιότητες στυο μυαλό μου από το να προσπεράσω ότι κινείται στο δρόμο.
Αυτό που εννοώ λέγοντας 'αντικατάσταση' είναι καθαρα για λειτουργικούς λόγους κ οχι αίσθησης.Κάτι να μεταφέρει μόνο εμένα με αντιστοιχες καταναλώσεις μηχανής,ευκολία στο παρκάρισμα και οσο το δυνατόν λιγότερα κόστη συντήρησης.
Ούτε μόστρα ούτε επιδόσεις ούτε τιποτα περισσοτερο από αυτα που σας γραφω.
Υπάρχει κάποια σοβαρή ενσταση όσο αφορα τα smart?
Κάποια άλλη αντιστοιχη σε διαστασεις επιλογη υπάρχει? -
Το Toyota ΙQ...3 μέτρα μήκος.Τα υπόλοιπα είναι κοντά στα 3,5 μέτρα
-
Τα Smart, ειδικά τα 1ης γενιάς με τους τούρμπο κινητήρες έχουν τραγική αξιοπιστία, άθλιο ημιαυτόματο κιβώτιο και κακή οδική συμπεριφορά. Χίλιες φορές κάτι άλλο.
-
Αν συγκρίνουμε smart diesel 0,8 ή 1000 δευτερης γενιάς με το iq?
Εχει κάποιος προσωπική εμπειρία με κάποιο απο αυτα? -
Tα χιλιάρια του 2009-2010 ξεκινούν από 6-6500 χιλιάρικα αλλά επειδή είναι ένα πολύ εμπορικό αμάξι για το οποίο έχουν ακουστεί και ύμνοι και τέρατα,υπάρχει σημαντικό ρίσκο και θεωρώ πως παίζει μεγάλο ρόλο ο έλεγχος.Επίσης έχω την αίσθηση ότι μεγάλο κομμάτι του στόλου των εν Ελλάδι μεταχειρισμένων είναι εισαγόμενα.
Ο κουμπάρος του ξάδερφού μου που είχε μαγαζί με τον πεθερό του και δούλευε 90% με smart,μου έλεγε τότε διάφορα ευτράπελα.
Ρίξε μια ματιά και εδώ ή
εδώ . -
Πανάκριβα είναι κυρίως για τα χαμηλά τέλη. Θυμάμαι και γω που ακόμα και ιδιώτες τα φέρναν 10 10 από Γερμανία για μεταπώληση. Μπορείς να πάρεις κανονικό αυτοκίνητο με αυτά τα λεφτά.
-
Ο χρήστης tromogazos έγραψε:
Αν συγκρίνουμε smart diesel 0,8 ή 1000 δευτερης γενιάς με το iq?
Εχει κάποιος προσωπική εμπειρία με κάποιο απο αυτα?Το iQ είναι σαφώς ανώτερο αυτοκίνητο.
Μετά τη μηχανή τι??