i20 Newi20 1.0BT 100 STYLE €12.990(-1.100) Από τον διαμορφωτή στο site
1100 η εκπτωση, υπολόγισε 300€ για τα επιπλέον
100 άλογα από τουρμπίνα (είναι παραπάνω από 100 ατμοσφαιρικά)
Εξάρι κιβώτιο
Καλός εξοπλισμός
αξιοπιστία
i20 Newi20 1.0BT 100 STYLE €12.990(-1.100) Από τον διαμορφωτή στο site
1100 η εκπτωση, υπολόγισε 300€ για τα επιπλέον
100 άλογα από τουρμπίνα (είναι παραπάνω από 100 ατμοσφαιρικά)
Εξάρι κιβώτιο
Καλός εξοπλισμός
αξιοπιστία
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Στο fiesta μου το start-stop αρχίζει να κανει κόλπα, οταν γουστάρει μπαινει οταν δεν γουστάρει δεν μπαινει. Εχει κανεις σχετική εμπειρία-συμβουλή;
Συνήθως είναι θερμοκρασία ή μπαταρία.
Επειδή φαντάζομαι ότι δεν είναι θέμα η θερμοκρασία (μόνο όταν έχει πολύ κρύο - το συστήμα δεν ενεργοποιείται αν δεν υπάρχει μία ελάχιστη θερμοκρασία στον κινητήρα) σκέψου μπαταρία.
Όταν η τάση πέφτει το σύστημα απενεργοποιείται. Αν είναι η μπαταρία σε λίγο θα δυσκολεύεσαι να βάλεις εμπρός το αυτοκίνητο το πρωί. Η μπαταρία φορτίζεται όσο λειτουργεί ο κινητήρας αλλά μετά αποφορτίζεται. Όσο είναι καλή η μπαταρία (έχει υγρά, δεν έχουν οξειδωθεί οι επαφές) η αποφόρτιση γίνεται αργά. Αλλά μετά από 5 χρόνια θέλει έλεγχο και ενδεχομένως αλλαγή. Πήγαινε σε συνεργείο να δούνε την τάση της μπαταρίας.
Βάλε δυνατότητα follow me και να μένει ανοιχτή η οθόνη (όχι εξ ορισμού). Να μπορεί ο οδηγός που κάνει ταξίδι/είναι σε άλλη πόλη καθώς κινείται να βλέπει τι υπάρχει μπροστά/τριγύρω από καύσιμα.
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ειμαι σίγουρος οτι στην επιλογη μεταξύ Α και β μοντέλου η βενζίνης ντιζελ πολλοί επιλεξαν βαση των πάλαι ποτε μηδενικών τελών. Δεν εισαι ο μόνος.
Η στην περιπτωση μου επελεξα τον μικρο diesel για να αποφυγω τα τελη που μεγαλυτερου 1400...
Επρεπε να κανω υγραεριο το accent που είχα. Με χαλασμενα φρενα κ μια 2η δεξαμενη με καυσιμο, θα ηταν η ιδανικη ειρωνια για μενα
Με άτομα θα γονατίσει το συτοκίνητο στην ανηφόρα μόνο (κ το fiesta). Αλλά σε ατμοσφαιρικό βενζίνη θέλεις 100 άλογα τουλάχιστον για να τραβάει άνετα. Σε γενικές γραμμές αν ανεβαίνεις π.χ. βουνό και είστε τεσσερις μέσα θα κρατήσεις δευτέρα και δεν θα επιταχύνεις πολύ (γιατί μετά θα βάλεις τρίτη κ τότε θα ξεμείνει από δύναμη ο κινητηρας (ίδια ταχύτητα με λιγότερες στροφές). Σε ανηφορίτσα ή αν είστε δυο στο όχημα κάνεις το ίδιο με τρίτη. Από εκεί κ ύστερα δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα από τον κινητήρα. Στην ευθεία, το βάρος μικρή διαφορά κάνει. Αν αρχίσει ο κατήφορος τότε σκέφτεσαι τα φρένα (πάω πιο αργά για να φρενάρω πιο εύκολα)
Τώρα, αν είσαι συντηρητικός οδηγός, δεν θα έχεις θέμα. Ζω στα βουνά κ τριγύρω μου είναι γεμάτο με αυτοκίνητα μικρής ιπποδύναμης. Κανένα θέμα. (πάντα προσεκτικά στον κατήφορο όταν έχεις βάρος).
Από την στιγμή που το Getz είναι πεντάθυρο/τετράπορτο για μένα είναι ξεκάθαρη η επιλογή. Άλλοι όμως θα σου πουν ότι το 2πορτο είναι πιο όμορφο. Ίσως, αλλά αν βάζεις μέσα τρίτο άτομο συχνά (και ειδικά κάποια ηλικίας)... ας είναι η κολώνα 5 εκατοστά πιο μπροστά. Επιπλέον τα τρίθυρα/τρίπορτα είναι χαμηλότερα πίσω, οπότε ψηλούς δεν βάζεις εκεί.
Πρακτικά είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Με το fiesta έχεις λίγο παραπάνω ιπποδύναμη που θα φανεί μόνο σε ανοιχτό δρόμο (ταχύτητες πάνω από 100χαω). Σε πόλη κ επαρχιακούς δρόμους η διαφόρα είναι μικρότερη γιατί το Getz είναι ελαφρύτερο.
Το fiesta πρέπει να έχει ένα πλεονέκτημα οδηγικά (λίγο σφαλέστερο). Με το Getz καλύτεροι χώροι (μικρότερο σώμα αλλά ευρύχωρο μέσα με λίγο καλύτερη ορατότητα περιμετρικά). Ίδια τέλη κυκλοφορίας. Με το getz λιγότερα τεκμήρια (αν έχεις θέμα), ελάχιστα φθηνότερη ασφάλεια. Επίσης λίγο φθηνότερο το σέρβις του.
Μεταξύ τους είναι δύσκολη η επιλογή. Εγώ θα επέλεγα το Getz για τη χρήση του αυτοκινήτου (αν θέλεις πρακτικότητα και κίνηση στην πόλη) , αλλά το Fiesta για τα άλογα κ το πάτημα (για μούρη και κίνηση εκτός).
Πριν το ο,τιδήποτε σκέφτηκες ότι πέρα από τα 2000€ με το που θα το πάρεις θα χρειαστεί να δώσεις 500 με 1000€ με το καλήμερα; Θέλεις 100€ για ένα 6μηνο ασφάλισης, 135€ για τα τέλη (αν δεν γίνουν 200€ με τις αλλαγές), 100 με 200€ για σέρβις, 250€ για λάστιχα, 50€ για κτέο. Το σέρβις, τα λάστιχα και το ΚΤΕΟ μπορεί να τα γλιτώσεις για λίγο (λες φίλοι, όμως συνήθως ο πολών το όχημα δεν φροντίζει για τα τελευταία του έξοδα). Τέλος, (αν κ από γνωστό όχι πολύ συχνά) είναι και οι κρυφές ζημιές. Επιπλέον, το αυτοκίνητο αν το πας οικονομικά θα κάψει 10€ ανά 100 χλμ. 15€ στην πόλη. Ανάλογα τα χλμ θα χρειαστεί να υπολογίσεις και το κόστος αυτό. Εν τέλει, πέραν από το διχίλιαρο δες και τι άλλο θα χρειαστεί (σε κάποιον μηχανικό συνήθως/ο φίλος θα σου πει τι πρέπει να περιμένεις). Εν τέλει, κάνε στο νου σου 2000€ την αγορά, 250€ για τον πρώτο μήνα τουλάχιστον.
Το διακοσιαρίζει το όχημα ο αδελφός; Αν όχι, (που μαλλον οχι με τα χειμερινά λάστιχα) αν δηλαδή πιάνει μέχρι 180 εθνική τότε τα καινούργια.
Ο χρήστης Greco96 έγραψε:
Γεια σας ενδιαφερομαι να αγορασω μεταχειρισμενο το bettle cabrio.Θα ειναι το πρώτο μου αμάξι μετα απο πολύ κοπο . Αξιζει τα λεφτά του? Ειναι οικονομικό? Μηχανικά είναι αξιόπιστο? ευχαριστω
Με την σειρά: Όχι, όχι, όχι.
Στην ουσία είναι ένα ακριβότερο golf αλλά με μακράν χειρότερους χώρους και θέματα αξιοπιστίας που δεν είχε το golf (εννοώ έχει επιπλέον θέματα). Στην ουσία είναι σε χώρους όπως το Polo, με μέγεθος Golf.
Ο μοναδικός λόγος ύπαρξης του είναι το φαίνεσθαι, δηλαδή αυτοκίνητο στυλιστικό και καθόλου πρακτικό.
Στο θέμα οικονομία, δεν τα πάει καλά γιατί έχει υψηλότερη κατανάλωση από το golf και ακριβότερα, σπανιότερα ανταλακτικά (π.χ. φώτα, διακόπτες) γιατί είναι αυτοκίνητο με μικρή παραγωγή. Ο ίδιος λόγος και για την αξιοπιστία του.
Αν θέλεις αυτοκίνητο με έμφαση στο στυλ και σου αρέσει το συγκεκριμένο, πριν το πάρεις το ελέγχεις καλά και αν το πάρεις σκέφτεσαι ότι θα πληρώσεις παραπάνω. Σε κάμπριο υπάρχουν και άλλα καλύτερα αυτοκίνητα τα όποία όμως δεν είναι ξεχωριστά, γι αυτό κ είναι πιο φθηνά και αξιόπιστα. Υπάρχουν και τα CC (Coupe cabrio) 207CC, 308CC, VW EOS, Astra CC με σκληρή οροφή που κ αυτά έχουν τα δικά τους θέματα (βαρειά οροφή κτλ).
Κάτι τελευταίο. Πριν πάρεις κάμπριο, ρώτα κάποιον που να είχε. Πολλοί το μετανιώνουν. Ακριβότερο, θορυβώδες, περισσότερα προβλήματα.
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Ναι ομως cson στην κατηφορα αν εχεις σβηστο το αμαξι και βαλεις οπισθεν οι τροχοι δεν γυρνανε (για να μην σου φυγει το αμαξι μπροστα). Ενω με την πρωτη μπορει να το ψαχνεις. Αυτο εχει να κανει με το ποια ειναι κοντυτερη ή με το σασμαν; Δλδ τα γραναζια της οπισθεν τα εχουν ετσι που με σβηστο τον κινητηρα να μην γυρνανε. Τα λεω ανω κατω γιατι δεν ξερω.
Ο κινητήρας γυρνάει προς την μία μεριά μόνο. Αν βάλεις όπισθεν στην ανηφόρα είναι σαν να βάζεις πρώτη στην κατηφόρα. Αλλά ο κινητήρας δεν γυρνάει εύκολα όταν είναι σβηστός. Παρεπιπτόντως σε κλίση (ανηφορα κατηφόρα) πρώτα τραβας χειροφρενο, αφήνεις φρενο για να πεσει το βαρος εκει και μετα βαζεις ταχυτητα.
Όσο για την κλιμάκωση, όσο πιο κοντή είναι η σχέση τόσο πιο δυσκολα γυρίζει ο κινητήρας (πολλες στροφες αντιστοιχουν σε μικρη περιστροφή τροχου). Αρα η οσο πιο κοντη, τοσο το καλυτερο. Αλλά 1η στην ανηφορα, όπισθεν στην κατηφόρα, μετά το χειρόφρενο. (Και στραμενοι οι τροχοι προς το κρασπεδο0
Μια χαρά είναι. Ή ήταν. 16 χρόνια μετά αν δουλεύουν τα πάντα τότε το πρόσεχαν.
Ο κινητήρας είναι μια χαρά. Ακόμα και ταξίδι κάνεις (με 120χαω).
Θα προτιμούσα όμως ένα πιο φρέσκο atos ή panda 1.2 αν κάνεις χλμ σε ανηφόρες ή/με άτομα. Όχι πως δεν τραβάει το 1.0 αλλά... καλύτερα 1.2