-
Ο χρήστης hmmy92 έγραψε:
πήρα diesel. μίλησα και με ειδικό ότι λένε για φίλτρα DPF ειναι ανούσια μιας και οι μηχανές δεν έχουν τέτοια θέματα και κάνουν την αναγέννηση μόνες τους. Επιπλέον στα περισσότερα οχήματα όπως και στο Swift υπάρχει λαμπάκι το οποίο ενημερώνει αν κάτι δεν πάει καλά με το φίλτρο και αν χρειάζεται αναγέννηση.
Τι είναι ο 'ειδικός' για τα φίλτρα DPF? Και ποιο πράγμα ακριβώς ανούσιο; Όταν κορεστεί πάνω από ένα βαθμό το φίλτρο, ξεκινά ενεργητική αναγέννηση με ψεκασμό περίσσειας καυσίμου, αλλά και αυτή ως διαδικασία πρέπει να ολοκληρωθεί.
δεν αντιλέγω, απλά λέω δύσκολα θα πάθεις σοβαρό από άποψης κόστους πρόβλημα
Εγώ ρώτησα τι γίνεται με το θέμα φίλτρο σε άριστο εξουσιοδοτημένο Toyota. Μου είπαν ότι ακόμη και αν το φίλτρο βουλώσει μπορείς να κάνεις χημικό καθαρισμό που το φέρνει σε πολύ καλή κατάσταση. Αλλά ως κόστος ανταλλακτικού ξεκινά νομίζω από τα 600 ευρώ. Οπότε αν χρειαστεί αντικατάσταση εκτός εγγύησης δεν το λες μικρό κόστος..
-
Για το yaris μου ειπαν 400€ καινουριο. Λενε οτι ο καθαρισμις πριν την αλλαγη κανει δουλιτσα για καποια χλμ.
-
Ο χρήστης hmmy92 έγραψε:
πήρα diesel...Καλοτάξιδο. Είμαι σίγουρος ότι θα μείνεις ευχαιρστημένος από την επιλογή σου.
-
Καλοτάξιδο. Σχετικά πάντως με προηγούμενο σχόλιο ... όταν διαβάζω σύγκριση τουρμποντιζελ με βενζίνη-ατμόσφαιρα πραγματικά αρχίζει και με πονάει το κεφάλι μου!
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Καλοτάξιδο. Σχετικά πάντως με προηγούμενο σχόλιο ... όταν διαβάζω σύγκριση τουρμποντιζελ με βενζίνη-ατμόσφαιρα πραγματικά αρχίζει και με πονάει το κεφάλι μου!Σόρρυ για αυτό! Να γιορτάσουμε την αγορά με μίλκσεϊκ και ασπιρίνες!
Καλοτάξιδο hmmy92. -
Ε νταξ, κάποιοι μάθαμε από το Δημοτικό να μη συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια. Κάποιοι σε εκείνο το μάθημα την είχανε κάνει κοπάνα ...
-
σας ευχαριστώ όλους
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μη δίνεται άκυρες συμβουλές. Άκου εκεί timer εν έτει 2015...Nokia 730 & Tapatalk
Πάνε μια βόλτα από το επίσημο συνεργείο της suzuki να δεις τι θα σου πούνε για το turbo timer.
-
Δεν ξέρω τι λέει ο κάθε Μάστρο-Μήτσος, οι κατασκευαστές πάντως ξέρουν καλύτερα!!! Επίσης στην πράξη ποτέ δεν σβήνεις ένα αυτοκίνητο μετά από σκίσιμο. Ακόμα και στην πίστα να μπεις, όταν έρχεσαι στα πιτς πηγαίνεις αργά. Για τον δρόμο δεν το συζητώ καν. Θέλοντας και μη τα τελευταία λεπτά μέχρι να φτάσεις στον προορισμό ή να παρκάρεις γίνονται χαλαρά. Αυτό αρκεί για να γίνει η προβλεπόμενη αποθέρμανση. Επίσης η σωστή αποθέρμανση δεν γίνεται στο ρελαντί, αλλά κινούμενος με χαμηλή ταχύτητα.
-
Κυρίως για μένα (γιατί είχα την απορία για τούρμπο βενζίνη) αλλά και για τον κύριο UnHackAble (ως συγνώμη, διότ όταν διάβασα την αναλυσή μου λαχάνιασα και εγώ) ανεβάζω τα γραφήματα. Το 1ο είναι πραγματικές (δυναμομετρημένες) ιπποδυνάμεις τριών σύγχρονων κινητήρων turbo diesel (90hp), turbo βενζίνη (petrol 105hp) και βενζίνη (petrol 100hp) ως προς τις στροφές λειτουργίας. Το 2ο είναι οι ίδιοι κινητήρες με τις στροφές και τις ιπποδυνάμεις κανονικοποιημένες στο 100% (πχ κινητήρα turbo diesel από 13-90hp γίνεται 0 - 100% και οι στροφές λειτουργίας του από 1100 - 4000 γίνονται 0 - 100%)
Από το 2ο διάγραμμα φαίνεται ότι μεταξύ κινητήρων ίδιας μέγιστης ιπποδύναμης ο ατμοσφαιρικός υστερεί των άλλων δύο. Οι άλλοι δύο μοιάζουν σχεδόν ίδιοι αλλά ο τουρμπο βενζίνη έχει μεγαλύτερο εύρος στροφών και είναι ελαφρύτερος.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν ξέρω τι λέει ο κάθε Μάστρο-Μήτσος, οι κατασκευαστές πάντως ξέρουν καλύτερα!!! Επίσης στην πράξη ποτέ δεν σβήνεις ένα αυτοκίνητο μετά από σκίσιμο. Ακόμα και στην πίστα να μπεις, όταν έρχεσαι στα πιτς πηγαίνεις αργά. Για τον δρόμο δεν το συζητώ καν. Θέλοντας και μη τα τελευταία λεπτά μέχρι να φτάσεις στον προορισμό ή να παρκάρεις γίνονται χαλαρά. Αυτό αρκεί για να γίνει η προβλεπόμενη αποθέρμανση. Επίσης η σωστή αποθέρμανση δεν γίνεται στο ρελαντί, αλλά κινούμενος με χαμηλή ταχύτητα.Ο Μαστρο Μήτσος είναι η αντιπροσωπεία.
Για την ιστορία. Τι κάνει το turbo timer και ας κρίνει ο καθένας.'Turbo Timer - Χρονοδιακόπτης… αναμονής
Ένα αξεσουάρ που δεν πρέπει να λείπει από κανένα υπερτροφοδοτούμενο αυτοκίνητο, είναι το Turbo timer. Ο χρονοδιακόπτης του υπερτροφοδότη εξασφαλίζει αξιοπιστία και, βέβαια, σας απαλλάσσει από την αναμονή.
Τι είναι και τι κάνει το turbo timer;
Το turbo timer είναι μία ηλεκτρονική συσκευή, η οποία αναλαμβάνει να διατηρεί σε λειτουργία τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας, όταν βγάζετε το κλειδί από τη μίζα, προκειμένου να διασφαλιστεί η σωστή απαγωγή της θερμότητας από την τουρμπίνα, αλλά και η συσσωρευμένη ποσότητα λαδιού σε αυτή. Ο χρόνος λειτουργίας του καθορίζεται από τον οδηγό μέσω της σχετικής μονάδας ελέγχου, που τοποθετείται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου σας.
Πού τοποθετείται;
Το Turbo timer τοποθετείται μεταξύ της μίζας και του εγκεφάλου και καθυστερεί το σβήσιμο του κινητήρα. Όλα τα turbo timer της αγοράς διαθέτουν κεντρική μονάδα, έτσι ώστε ο οδηγός να επιλέγει το χρόνο λειτουργίας του κινητήρα, ενώ πολλά ενσωματώνουν και άλλες λειτουργίες χρήσιμες για την πληροφορία του υπερτροφοδότη (air/flow meter, boost meter κλπ).
Πόσο κοστίζει;
Ένα Turbo timer της αγοράς κοστίζει από 80 ευρώ περίπου, ενώ, ανάλογα με την εταιρεία και τις δυνατότητές του, το κόστος ανεβαίνει αρκετά. Σε αυτοκίνητα με συναγερμό καλό είναι να έχετε υπ' όψιν σας, ότι μετά τη λειτουργία του Turbo timer, πρέπει εσείς να τον 'οπλίσετε', αν και στην αγορά υπάρχουν συναγερμοί που το διαθέτουν.
Γιατί είναι αναγκαίο;
Το Turbo timer είναι αναγκαίο, ειδικά μετά από σκληρή χρήση του υπερτροφοδοτούμενου αυτοκινήτου, αφού έτσι εξασφαλίζεται μακροζωία του υπερτροφοδότη. Σε αντίθετη περίπτωση, θα πρέπει ο οδηγός να περιμένει 2-3 λεπτά, ώστε να κρυώσει ελαφρώς ή -χειρότερα- να το σβήσει αμέσως με δυσάρεστες επιπτώσεις.
Σε τι αυτοκίνητα προτείνεται η χρήση τους;
Τα Turbo timer είναι καλό να υπάρχουν σε όλα τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα και ιδιαίτερα σε όσα έχουν βελτιωθεί περαιτέρω. '
http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=54&t=6470 -
Μή βάζεται after market πραγματάκια σε καινούριας τεχνολογίας ΙΧ. Απλά δε χρειάζονται!! Ο κατασκευαστής ξέρει.
Αυτά ειναι για τα φτιαγμένα turbo κυρίως βενζίνης. Όσο για το πετρέλαιο... Εχω νοικιάσει και έχω οδηγήσει πολλα. Να πώ την αλήθεια, κανένα δεν έκανε αυτή τη διαδικασία ξεμπουκώματος. Ισως γιατί τα οδηγούσα καθημερινά Αττική οδό ή Εθνική. -
Panosft είσαι τόσο γκάου; Η κάθε κωλοαντιπροσωπεία θέλει να πουλήσει. Λες να ξέρει καλύτερα από τον ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Panosft είσαι τόσο γκάου; Η κάθε κωλοαντιπροσωπεία θέλει να πουλήσει. Λες να ξέρει καλύτερα από τον ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ;lol
Στην αρχή σου έφταιγε ο μαστρο μήτσος, τώρα η αντιπροσωπεία. Εγώ γκάου, εσύ γκουρού Δεν ξέρουν Δία, δεν ξέρουν. Εσύ το αμάξι σου το φτιάχνεις στο συνεργείο του κατασκευαστή στη Γερμανία ή στην εδώ αντιπροσωπεία που θέλει να πουλήσει; -
Ο χρήστης ermis1975 έγραψε:
Μή βάζεται after market πραγματάκια σε καινούριας τεχνολογίας ΙΧ. Απλά δε χρειάζονται!! Ο κατασκευαστής ξέρει.
Αυτά ειναι για τα φτιαγμένα turbo κυρίως βενζίνης. Όσο για το πετρέλαιο... Εχω νοικιάσει και έχω οδηγήσει πολλα. Να πώ την αλήθεια, κανένα δεν έκανε αυτή τη διαδικασία ξεμπουκώματος. Ισως γιατί τα οδηγούσα καθημερινά Αττική οδό ή Εθνική.Δηλαδή όσοι βάζουν λάμπες ice στη μπλαφονιέρα και στις πινακίδες ή όργανα δείκτη θερμοκρασίας σε αυτοκίνητα που έχουν μόνον led κάνουν καλό ή κακό;
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Panosft είσαι τόσο γκάου; Η κάθε κωλοαντιπροσωπεία θέλει να πουλήσει. Λες να ξέρει καλύτερα από τον ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ;
lol
Στην αρχή σου έφταιγε ο μαστρο μήτσος, τώρα η αντιπροσωπεία. Εγώ γκάου, εσύ γκουρού Δεν ξέρουν Δία, δεν ξέρουν. Εσύ το αμάξι σου το φτιάχνεις στο συνεργείο του κατασκευαστή στη Γερμανία ή στην εδώ αντιπροσωπεία που θέλει να πουλήσει;
H peugeot παλιά έδινε ένα πακέτο sport, aftermarket με αλλαγή καταλύτη κλπ. Κακό και αυτό;
Η αντιπροσωπεία ότι κάνει το κάνει σε συνεργασία με τον κατασκευαστή. Αν κάνει τα δικά της η εταιρία παίρνει την αντιπροσωπεία και την δίνει σε άλλον. Κάθε τόσο στις αντιπροσωπείες πηγαίνουν ελεγκτές από τα κεντρικά και βλέπουν αν πληρούν τις προϋποθέσεις. Όπως και οι αντιπροσωπείες στέλνουν τους μάστορες σε σεμινάρια που κάνει ο κατασκευαστής στην Αθήνα και τα οποία τα πληρώνουν οι αντιπροσωπείες που δεν ξέρουν..... -
Από αυτά που λες απορώ αν οδηγείς καν...
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Δεν ξέρω τι λέει ο κάθε Μάστρο-Μήτσος, οι κατασκευαστές πάντως ξέρουν καλύτερα!!! Επίσης στην πράξη ποτέ δεν σβήνεις ένα αυτοκίνητο μετά από σκίσιμο. Ακόμα και στην πίστα να μπεις, όταν έρχεσαι στα πιτς πηγαίνεις αργά. Για τον δρόμο δεν το συζητώ καν. Θέλοντας και μη τα τελευταία λεπτά μέχρι να φτάσεις στον προορισμό ή να παρκάρεις γίνονται χαλαρά. Αυτό αρκεί για να γίνει η προβλεπόμενη αποθέρμανση. Επίσης η σωστή αποθέρμανση δεν γίνεται στο ρελαντί, αλλά κινούμενος με χαμηλή ταχύτητα.
Ο Μαστρο Μήτσος είναι η αντιπροσωπεία.
Για την ιστορία. Τι κάνει το turbo timer και ας κρίνει ο καθένας.'Turbo Timer - Χρονοδιακόπτης… αναμονής
Ένα αξεσουάρ που δεν πρέπει να λείπει από κανένα υπερτροφοδοτούμενο αυτοκίνητο, είναι το Turbo timer. Ο χρονοδιακόπτης του υπερτροφοδότη εξασφαλίζει αξιοπιστία και, βέβαια, σας απαλλάσσει από την αναμονή.
Τι είναι και τι κάνει το turbo timer;
Το turbo timer είναι μία ηλεκτρονική συσκευή, η οποία αναλαμβάνει να διατηρεί σε λειτουργία τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας, όταν βγάζετε το κλειδί από τη μίζα, προκειμένου να διασφαλιστεί η σωστή απαγωγή της θερμότητας από την τουρμπίνα, αλλά και η συσσωρευμένη ποσότητα λαδιού σε αυτή. Ο χρόνος λειτουργίας του καθορίζεται από τον οδηγό μέσω της σχετικής μονάδας ελέγχου, που τοποθετείται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου σας.
Πού τοποθετείται;
Το Turbo timer τοποθετείται μεταξύ της μίζας και του εγκεφάλου και καθυστερεί το σβήσιμο του κινητήρα. Όλα τα turbo timer της αγοράς διαθέτουν κεντρική μονάδα, έτσι ώστε ο οδηγός να επιλέγει το χρόνο λειτουργίας του κινητήρα, ενώ πολλά ενσωματώνουν και άλλες λειτουργίες χρήσιμες για την πληροφορία του υπερτροφοδότη (air/flow meter, boost meter κλπ).
Πόσο κοστίζει;
Ένα Turbo timer της αγοράς κοστίζει από 80 ευρώ περίπου, ενώ, ανάλογα με την εταιρεία και τις δυνατότητές του, το κόστος ανεβαίνει αρκετά. Σε αυτοκίνητα με συναγερμό καλό είναι να έχετε υπ' όψιν σας, ότι μετά τη λειτουργία του Turbo timer, πρέπει εσείς να τον 'οπλίσετε', αν και στην αγορά υπάρχουν συναγερμοί που το διαθέτουν.
Γιατί είναι αναγκαίο;
Το Turbo timer είναι αναγκαίο, ειδικά μετά από σκληρή χρήση του υπερτροφοδοτούμενου αυτοκινήτου, αφού έτσι εξασφαλίζεται μακροζωία του υπερτροφοδότη. Σε αντίθετη περίπτωση, θα πρέπει ο οδηγός να περιμένει 2-3 λεπτά, ώστε να κρυώσει ελαφρώς ή -χειρότερα- να το σβήσει αμέσως με δυσάρεστες επιπτώσεις.
Σε τι αυτοκίνητα προτείνεται η χρήση τους;
Τα Turbo timer είναι καλό να υπάρχουν σε όλα τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα και ιδιαίτερα σε όσα έχουν βελτιωθεί περαιτέρω. '
http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=54&t=6470Ημερομηνία δημοσίευσης:27/3/2007
http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /34351.asp
8 χρόνια πίσω,seems legit!!! -
Το ότι στο τέλος παρουσιάζει και 3 τέτοια κολοκύθια δείχνει ότι το άρθρο δεν είναι καθόλου γκρίζα διαφήμιση. Αλλά όσο υπάρχουν θύματα...
-
Σε ξένα φόρουμ είναι ακόμη επίκαιρο και πολλοί ρωτούν
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Δηλαδή όσοι βάζουν λάμπες ice στη μπλαφονιέρα και στις πινακίδες ή όργανα δείκτη θερμοκρασίας σε αυτοκίνητα που έχουν μόνον led κάνουν καλό ή κακό;Το παραπάνω ειναι ενα παράδειγμα αισθητικό. Μπορείς αν θες να βαλεις και neon φωτισμό απο κάτω να το κάνεις ufo ή αεροτομές....spoiler..κλπ που βάζανε μερικές 10ετίες πίσω!! Ο καθένας έχει την αισθητική του. Πλέον οι παρεμβάσεις στα αυτοκίνητα είναι αρκετά περιορισμένες. Και αλήθεια μιλάμε για swift diesel με 75 άλογα. Σε αυτό δε χρειάζεται ούτε timer ούτε άλλες αισθητικές παρεμβάσεις.
suzuki swift DIESEL