-
Υπάρχουν σκέψεις για αγορά νέου. Εμπειρίες, εντυπώσεις από κάποιον?
-
Υπάρχουν σκέψεις για αγορά νέου. Εμπειρίες, εντυπώσεις από κάποιον?
-
Υπάρχουν σκέψεις για αγορά νέου. Εμπειρίες, εντυπώσεις από κάποιον?
-
Ξέρω το προηγούμενο από νοικιαρικο. Θορυβώδες, ευπαθές στον άνεμο, λητή κατασκευή με σκληρά πλαστικά, κακή οδική συμπεριφορά.
Στα υπέρ του οι αξιοπρεπείς επιδόσεις και η αξιοπιστία του ως ιαπωνική κατασκευή.Πουλάνε ακόμα καινούρια?!
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
η κακή οδική συμπεριφορά πόσο να ενοχλήσει μες στην Αθήνα; Η χρήση θα είναι αποκλειστικά εντός πόλης, ούτε καν Ωρωπό που λέει ο λόγος. Σε ευχαριστώ πάντως.
Κάποια πληροφορία για κόστος συντήρησης, ανταλλακτικά; -
η κακή οδική συμπεριφορά πόσο να ενοχλήσει μες στην Αθήνα; Η χρήση θα είναι αποκλειστικά εντός πόλης, ούτε καν Ωρωπό που λέει ο λόγος. Σε ευχαριστώ πάντως.
Κάποια πληροφορία για κόστος συντήρησης, ανταλλακτικά;Το έχουμε 7 χρόνια. Για πόλη ιδανικό. Όχι ότι δεν μπορείς να ταξιδέψεις αλλά λέμε τώρα...
Εϊναι πανάλαφρο (βάρος ~ 800 kg) και αυτό το κανει ζωηρό / νευρικό με τη καλή έννοια. Λόγω της δίαιτος του βάρους μην περιμενεις σοβαρή ηχομόνωση (φοράει και θορυβωδη τρικύλινδρο). Επίσης 'κοπανάει' στις λακούβες και τα τακάκια θα σου πιάνουν λίγη υγρασία μετά από 'κατακλυσμό βροχής' αλλά φευγει εύκολα μόλις στεγνώσει. ..
Μέτριο radio-CD, πολύ καλός πίνακας οργάνων, καλή ποιότητα σε όλα τα άλλα (μηχανή, πλαστικά κ.λπ.)Πανάκριβα ελαστικά ( ) για αλλαγή αφού η διάσταση τους είναι δημοφιλής στην ιαπωνία και όχι στην Ευρώπη / Ελλάδα.
Τα υπόλοιπα έξοδα συντήρησης είναι νορμαλ. Βεβαια δεν εχει τύχει να γίνει δουλειά φανοποιείου.
Προσωπικά δεν το αλλάζω με τίποτα και το προτιμώ από όλα τα άλλα 1000άρια.Πάντως αληθεια το πουλάνε ακόμα ??
-
άκυρο
-
ναι όντως πουλάνε ακόμη
ενδιαφέρουσες εντυπώσεις μπορώ να πω. Το ψήνω αρκετά πάντως.
-
Το έχει φίλος μου. Για τις διαστάσεις του έχει πολύ καλούς χώρους. Στα στροφιλίκια μπαίνει καλά, αλλά δεν είναι για τέτοια χρήση. Έχει καλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση, δεν θα χρειασθεί να αλλάξεις ποτέ καταλύτη. Στα πλην είναι ότι φοράει 15άρες ζάντες (εργοστασιακές αλουμινίου, έχει την πλούσια έκδοση) με 55άρι αν θυμάμαι καλά προφίλ και αυτό έχει κόστος στην άνεση. Ο τρικύλινδρος κινητήρας αν τον συνηθίσεις δε θα σε προκαλεί αίσθηση που είναι λίγο τραχύς. Συγκριτικά με το προηγούμενο Panda που έχει στη δουλειά τον ενοχλούν οι μακριές σχέσεις του quore και η ποιότητα κύλισης, αλλά το panda φοράει ελαστικά με 65άρι, μου φαίνεται προφίλ. Έχει κάνει κοντά στα 60.000χλμ εντός και εκτός πόλης, ζημία καμία. Συντήρηση μόνον λάδια και φίλτρο λαδιού. Τα μπουζί θέλουν αλλαγή στα 80.000χλμ γιατί είναι ιριδίου. Τα ελαστικά είναι ένα έξοδο λόγω προφίλ (αν πας σε 60άρι είναι φθηνότερα αλλά δεν ξέρω αν μπορείς να το κάνεις). Το μοτέρ φοράει καδένα οπότε δεν θα έχεις το κόστος της αλλαγής του ιμάντα χρονισμού (βάλε και τον καταλύτη που δε θα χρειασθεί να αλλάξεις). Τι άλλο θες;
-
Ο χρήστης andy13 έγραψε:
Υπάρχουν σκέψεις για αγορά νέου.Ποιος πουλάει ακόμη Daihatsu;;;;
-
Γεια χαρά..για να μην ανοίγω νέο θεματακι..βόλτα την προηγούμενη εβδομάδα ένα cuore plus 2003 και υπάρχει σκέψη αγοράς του για συγγενή μου..είχα ένα φεγγάρι ένα copen αλλά από τράκα πήγε σκουπίδια και όσο το είχα δεν ασχολήθηκα με αντιπροσωπεία ξέρει κάποιος τι παίζει με την daihatsu ποια Ελλάδα?πωλήσεις ανταλλακτικά γενικότερα...εδώ Πάτρα υπάρχει αντιπροσωπεία τουλάχιστον εξωτερικές επιγραφές σε κτίριο και λέει Μυλωνάκης αλλά αναθεμα αν θα πουλάνε ποια αυτή την μάρκα νομίζω λέει και subaru μαζί τεσπά ανταλλακτικά υπάρχουν(εκτός από μάντρες με κομμενα...)?
Υ.γ.η πλάκα είναι ότι είχε υδραυλικό τιμόνι και αερόσακους αλλά δεν είχε ηλεκτρικά παραθυρα-καθρεφτες,a/c,κεντρικό κλείδωμα κτλπ...το ειχε-εχει κανένας?έβγαζε πολλές εκδόσεις?μαρεσει που λέει και plus απέξω το απλό πως θαταν δηλαδή?χαχαχα
-
Η Daihatsu έχει αποσυρθεί εμπορικά από την Ευρώπη, αλλά ανταλλακτικά υπάρχουν κανονικά.
-
Ποιος τα φέρνει δηλαδή?υπάρχει εισαγωγέας ακόμα που κρατάει μόνο το δίκτυο ανταλλακτικών επισημα?
-
Η Agripan που ήταν και ο εισαγωγέας των αυτοκινήτων.
-
Αυτο της γενιας του '03 ειναι σχεδον ανυπαρκτο εμπορικα. Το επομενο το οδηγουσα συνεχως οσο ημουν φανταρος και το κυκλοφορουσα κεντρο Λαρισα και περιαστικα αυτης. Καλο αμαξακι για τη κατηγορια του, με πολυ καλο εσωτερικο αν αναλογιστεις οτι ταυτοχρονα υπηρχαν τα εσωτερικα των aygo-107-c1
-
Θα προτιμούσα το Aygo.
Στα τόσα χρόνια το Aygo έχει δείξει την αξία και αξιοπιστία του και ας μην είναι γιαπωνέζικης κατασκευής. -
Το aygo βγαζει μικροθεματακια εως και πιο χοντρα. Καμια σχεση απο αξιοπιστια και ποιοτητα κατασκευης με το cuore. Μου χε κανει εντυπωση το αμαξακι.. Μιλαω για cuore απο το '07 και επειτα.
-
Εγώ λέω γιαυτο το μοντέλο από το 2003 και μετά δεν βγήκε??
και μετά το έκανε facelift σε αυτό μέχρι που το σταμάτησε..?
-
Το μοτερακι που φοράει είναι twin cam 12 βαλβιδο με καδενα αντί ιμαντες?το φοράει άλλο αυτοκίνητο? αυτοκίνητο?ήταν αρκετά ζωηρό στην βόλτα βέβαια είναι και αρκετά ελαφρύ αυτοκινητακι..
-
Ο χρήστης Mr.copen έγραψε:
Το μοτερακι που φοράει είναι twin cam 12 βαλβιδο με καδενα αντί ιμαντες?το φοράει άλλο αυτοκίνητο? αυτοκίνητο?ήταν αρκετά ζωηρό στην βόλτα βέβαια είναι και αρκετά ελαφρύ αυτοκινητακι..Δεν φορούσαν το ίδιο τα yaris πρώτης γενιάς;;
-
Νομίζω ότι ο 12βαλβιδος ήταν της Daihatsu και μπήκε μόνο σ' αυτό.
Στο Cuore f/l που θεωρήθηκε ξεχωριστή γενιά ήταν του Yaris, Aygo κλπ.
daihatsu cuore?