-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
...
Για το Duster αν ήθελα να κρατήσω χαμηλά την τιμή αγοράς του και να είναι πραγματικό vfm αυτό θα επέλεγα με bonus την 4κινηση.Αυτό ακριβώς.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Το Prestige για μένα έχει φάει άκυρο γιατί έχει:- Μπρος-πίσω πλαστικές ποδιές σατινέ δηλ. πλαστικά χρωμέ. Από μένα άκυρο.
- Χρώμιο σατινέ πλαστικά καλλύματα εξωτερικών καθρεπτών.
- Χρώμιο σατινέ στις μπάρες οροφής.
- Υποβραχιόνιο μούφα. Είναι υποβραχιόνιο βιδωμένο στο κάθισμα του οδηγού. Αν κάποιος θέλει κανονικό υποβραχιόνιο πρέπει να βγάλει το εργοστασιακό και να αγοράσει άλλο υποβραχιόνιο. Και το κάθισμα θα μείνει με μία τρύπα.
Το απλό AC μου είναι ποιο εύκολο στην χρήση. Με τους αυτοματισμούς δεν τα πάω καλά.... [emoji38]
Εγώ Sportive ασημένιο με μαύρα προστατευτικά γύρω-γύρω.
Για το υποβραχιόνιο δεν έχεις άδικο, είναι το πρώτο πράγμα που άλλαξα (μάλλον το μοναδικό!). Τρύπα θα φαίνεται αν το αφήσεις έτσι και δε βάλεις άλλο στη θέση του.
Για τις ποδιές, καθρέφτες κλπ όταν πρωτοείδα το Duster II σε φώτο νόμιζα ότι ήταν μεταλλικά, αλουμίνιο κάτι τέτοιο. Όταν πήγα και είδα το αμάξι και τα ακούμπησα, η αλήθεια είναι ότι χαλάστηκα. Μία όμως που έκανα αυτήν τη σκέψη και μία που δεν ξανά ασχολήθηκα. Πλέον το βλέπω κάθε μέρα και ούτε που το σκέφτομαι.
Για τον 1.6 βενζίνης όπως τα λέει ο harisma23
Για τις μαύρες ποδιές συμφωνώ, δείχνουν ωραίες ειδικά αν κάνουν αντίθεση με το χρώμα του αυτοκινήτου και το κάνουν και πιο... κακό.Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
O 1.6 ο άτμο, μάλλον θα αποβεί η πλέον αξιόπιστη επιλογή. Αν θες γκάζι πας σε άλλες λύσεις.
Και φυσικά 0 1.5 πετρέλαιο, που κανένας δεν τον αναφέρει, μάλλον η οικονομικότερη επιλογή σε βάθος χρόνου και μήκος χιλιομέτρων. -
Στην prestige αξίζει περισσότερο από όλα ο αυτόματος κλιματισμός μόνο και μόνο για ... τα όμορφα χειριστήρια με τις ωραίες ενδείξεις θερμοκρασίας και λειτουργιών μέσα τους που αναβαθμίζουν πολύ την εικόνα του εσωτερικού.
Πολύ καλή είναι και η προσθήκη των καμερών μπρος - πίσω και στους καθρέπτες που αν μη τι άλλο κάνουν το παρκάρισμα και στενούς ελιγμούς παιχνιδάκι ( αν θεωρήσουμε πως off road δεν θα αξιοποιηθούν ποτέ)Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
O 1.6 ο άτμο, μάλλον θα αποβεί η πλέον αξιόπιστη επιλογή.Νεκρόφιλος είσαι, ε;
Δεν έχει turbo και τα σχετικά βέβαια, οπότε λιγότερα πράγματα για να χαλάσουν, αλλά ας ζούμε στην εποχή μας... Μην ανάγουμε σε πλεονέκτημα, ένα σαφές μειονέκτημα!
-
Ο χρήστης hlias_3 έγραψε:
Το Prestige για μένα έχει φάει άκυρο γιατί έχει:
- Μπρος-πίσω πλαστικές ποδιές σατινέ δηλ. πλαστικά χρωμέ. Από μένα άκυρο.
- Χρώμιο σατινέ πλαστικά καλλύματα εξωτερικών καθρεπτών.
- Χρώμιο σατινέ στις μπάρες οροφής.
- Υποβραχιόνιο μούφα. Είναι υποβραχιόνιο βιδωμένο στο κάθισμα του οδηγού. Αν κάποιος θέλει κανονικό υποβραχιόνιο πρέπει να βγάλει το εργοστασιακό και να αγοράσει άλλο υποβραχιόνιο. Και το κάθισμα θα μείνει με μία τρύπα.
Το απλό AC μου είναι ποιο εύκολο στην χρήση. Με τους αυτοματισμούς δεν τα πάω καλά.... [emoji38]
Εγώ Sportive ασημένιο με μαύρα προστατευτικά γύρω-γύρω.
Για το υποβραχιόνιο δεν έχεις άδικο, είναι το πρώτο πράγμα που άλλαξα (μάλλον το μοναδικό!). Τρύπα θα φαίνεται αν το αφήσεις έτσι και δε βάλεις άλλο στη θέση του.
Για τις ποδιές, καθρέφτες κλπ όταν πρωτοείδα το Duster II σε φώτο νόμιζα ότι ήταν μεταλλικά, αλουμίνιο κάτι τέτοιο. Όταν πήγα και είδα το αμάξι και τα ακούμπησα, η αλήθεια είναι ότι χαλάστηκα. Μία όμως που έκανα αυτήν τη σκέψη και μία που δεν ξανά ασχολήθηκα. Πλέον το βλέπω κάθε μέρα και ούτε που το σκέφτομαι.
Για τον 1.6 βενζίνης όπως τα λέει ο harisma23
Για τις μαύρες ποδιές συμφωνώ, δείχνουν ωραίες ειδικά αν κάνουν αντίθεση με το χρώμα του αυτοκινήτου και το κάνουν και πιο... κακό.Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να σου πω τι μου έχει λείψει σε εξοπλισμό αυτοκινήτου;
Οι αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες. Μεγάλη ευκολία.
Είχα στο 207GT και είχα ενθουσιαστεί.
Δεν καταλαβαίνω γιατί πλέον δεν προσφέρεται αυτή η δυνατότητα; -
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Μην ανάγουμε σε πλεονέκτημα, ένα σαφές μειονέκτημα!Δεν θα έλεγα ότι είναι μειονέκτημα ή πλεονέκτημα. Είναι απλά διαφορετική προσέγγιση και έχει τα συν και τα πλην της.
Να σου πω τι μου έχει λείψει σε εξοπλισμό αυτοκινήτου;
Οι αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες. Μεγάλη ευκολία.Δεν ξέρω αυτοκίνητο που δεν έχει αναδιπλούμενους καθρέπτες. Εννοείς μήπως ηλεκτρικά, με κουμπάκι; Πολλά έχουν.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Να σου πω τι μου έχει λείψει σε εξοπλισμό αυτοκινήτου;
Οι αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες. Μεγάλη ευκολία.Δεν ξέρω αυτοκίνητο που δεν έχει αναδιπλούμενους καθρέπτες. Εννοείς μήπως ηλεκτρικά, με κουμπάκι; Πολλά έχουν.
Μάλλον εννοεί ηλεκτρικά αναδιπλούμενους
Όντως,τους έχω για 1η φορά στο Scross και μπορώ να πω πως είναι πολύ χρήσιμοι. Στα προηγ. αμάξια,αρκετές φορές σηχτίριζα που έπρεπε να βγάλω τη ζώνη,ν'ανοίξω το παράθυρο (με βροχή ή ψοφόκρυο) και να τεντωθώ για ν'ανοίξω ή κλείσω τον δεξιό καθρέπτη,επειδή α)είχα ξεχάσει να το ανοίξω όταν έμπαινα στ'αμάξι ή β)να τον κλείσω γιατί πέρναγα από 'στενωπούς' παρκαρισμένων ή απλά στενών δρομακίων.Για μένα τα πλέον 4 πιο χρήσιμα αξεσουάρ είναι: Full Led, ηλεκτρ.αναδιπλ.καθρέφτες, υποβραχιόνιο και ηλεκτροχρωμικός καθρέφτης.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μην ανάγουμε σε πλεονέκτημα, ένα σαφές μειονέκτημα!
Δεν θα έλεγα ότι είναι μειονέκτημα ή πλεονέκτημα. Είναι απλά διαφορετική προσέγγιση και έχει τα συν και τα πλην της.
Γούστα, είπε ο σκαντζόχοιρος και κατέβηκε από τη βούρτσα...
Πέρα από την πλάκα, το 90% των υποψηφίων αγοραστών, θα το θεωρήσουν μειονέκτημα! Από εκεί και πέρα, ουδέν κακόν αμιγές καλού...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν ξέρω αυτοκίνητο που δεν έχει αναδιπλούμενους καθρέπτες. Εννοείς μήπως ηλεκτρικά, με κουμπάκι; Πολλά έχουν.
Ναι, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους.
Ακόμη και το Cordoba των 10.000euro (2009), που έχει ο πατέρας μου έχει ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες.
Φυσικά είχε και το 207.
Κανένα απολύτως σούπερ μίνι που κοιτούσα όταν έψαχνα δεν είχε ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες. Σαν να έχουν καταργηθεί πλέον.
Εννοείται ότι και το Fabia δεν τον γνωρίζει αυτόν τον εξοπλισμό.Και τώρα αντιλαμβάνομαι την χρησιμότητά τους, ειδικά στην κακοκαιρία.
-
Μάλλον κόβουν τέτοιες ευκολίες στην Ελλάδα, για να μην υπερβαίνεται το όριο τιμής που επιβαρύνει την φορολογία.
-
Το duster πήρε 3 αστέρια στο euroncap test, δεν έχει brake assist, αλλά έχει blind spot??
Το 1.6 ατμόσφαιρα θα πουλήσει εκεί που θέλει και περισσότερο σε 'παλιούς' οδηγούς. Δεν βλέπω και πολλούς να παραπονιούνται για τον 1.6 και την τετρακίνηση που είχε κάποτε το vitara ή το terios 4x4 με τον 1.3..
-
Όπως το είπες: είχε κάποτε!
Το παλιό Vitara και το ακόμη πιο παλιό Terios...Αστείο επιχείρημα η επίκληση του παρελθόντος. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δικαιολογήσει τα πάντα, αλλά στην πραγματικότητα δεν δικαιολογεί ΤΙΠΟΤΑ! Ο κόσμος προχωράει και όσοι δεν μπορούν/θέλουν να ακολουθήσουν την εξέλιξη, είναι απλώς ξεπερασμένοι.
-
Δεν πιστεύω πως το παράδειγμα σου αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα στην Ελλάδα..
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Δεν πιστεύω πως το παράδειγμα σου αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα στην Ελλάδα..Σε μένα απαντάς;
Μα δεν έφερα κανένα παράδειγμα.
Απλώς αναφέρθηκα στο προηγούμενο ποστ σου.Και εξέφρασα την άποψη μου ότι δεν μπορεί να συνιστά επιχείρημα το τι ήταν αποδεκτό στο παρελθόν. Το έχουμε ακούσει άπειρες φορές και πάντα είναι εξίσου άκυρο: Πως μπορούσαμε και ζούσαμε χωρίς κινητά τηλέφωνα; Πώς μεγαλώσαμε σε αυτοκίνητα χωρίς ABS, ζώνες ασφαλείας κ.ο.κ. και δεν πάθαμε τίποτα;
-
Το παράδειγμα είσαι εσύ. Παραείσαι απόλυτος σε αυτά που γράφεις. Εγώ ή εσύ, αντικατοπτρίζουμε το ελάχιστο της αγοράς. Το ότι δεν θα πουλήσει όσο το 1.3 ή το diesel, αυτό είναι σίγουρο. Υπάρχει όμως και αυτό το μικρό ποσοστό που θέλει τετρακίνηση με ατμόσφαιρα. 'Αστεία' είναι κ τα μτχ δεκαετίας, αλλά ο κόσμος τα αγοράζει..
-
Ο ατμοσφαιρικός υπάρχει γιατί υπάρχουν κάποιες αγορές που τον προτιμούν λόγω αξιοπιστίας και πιο φθηνής συντήρησης (ανατολικές χώρες κυρίως). Παίρνει εύκολα και lpg. Στις δυτικές χώρες θα πουλήσει ελάχιστα όταν υπάρχει ο πολύ καλός dci και ο νέος μικρός και εξαιρετικά αποδοτικός 1.3. Προσωπικά δεν θα επέλεγα με τίποτα τον 1.6 αφενός γιατί η διαφορά στην τιμή είναι πολύ μικρή αφετέρου γιατί οι επιδόσεις του απέχουν έτη φωτός από τον 1.3. Για κάποιον που θα είναι κάθε μέρα στο βουνό ο 1.6 είναι ίσως πιο κατάλληλος. Αλλά πόσοι είναι αυτοί?
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Γιά κάθε πράμα υπάρχει και ο κατάλληλος πελάτης. Αλλιώς όλοι θα αγόραζαν ένα μοντέλο μόνο.
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Το παράδειγμα είσαι εσύ. Παραείσαι απόλυτος σε αυτά που γράφεις. Εγώ ή εσύ, αντικατοπτρίζουμε το ελάχιστο της αγοράς. Το ότι δεν θα πουλήσει όσο το 1.3 ή το diesel, αυτό είναι σίγουρο. Υπάρχει όμως και αυτό το μικρό ποσοστό που θέλει τετρακίνηση με ατμόσφαιρα. 'Αστεία' είναι κ τα μτχ δεκαετίας, αλλά ο κόσμος τα αγοράζει..Μα εγώ δεν κρίνω με βάση τις προσωπικές μου προτιμήσεις και το αν εγώ θα αγόραζα ένα αυτοκίνητο με μια συγκεκριμένη επιλογή κινητήρα. Είμαι όντως απόλυτος στο εξής: ΟΛΟΙ οι κινητήρες που βρίσκονται ακόμη σε παραγωγή ενώ είναι σχεδιασμένοι εδώ και 20+ χρόνια είναι ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟΙ από το σύγχρονο ανταγωνισμό! Είτε σε απόδοση είτε σε ποιότητα λειτουργίας είτε σε κατανάλωση είτε σε ρύπους είτε (το πλέον σύνηθες) σε όλα τα παραπάνω μαζί!
Αυτό έγραψα και αυτό συνεχίζω να υποστηρίζω. Υπάρχει αντίρρηση επ' αυτού;
Κατά τ'αλλά προφανώς για όλα τα αυτοκίνητα υπάρχει ο κατάλληλος πελάτης. Ειδικά για αυτοκίνητα που απευθύνονται στο φθηνότερο κομμάτι της αγοράς. Αλλά πάντα υπάρχουν και οι αποτυχημένες επιλογές των αυτοκινητοβιομηχανιών...
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
... Υπάρχει όμως και αυτό το μικρό ποσοστό που θέλει τετρακίνηση με ατμόσφαιρα. ....4χ4 μόνο με ατμόσφαιρα 1.6 και diesel 1.5 το οποίο είναι και αρκετά ποιο ακριβό.
Οπότε όποιος θέλει βενζίνη και 4χ4 υποχρεωτικά πάει στον 1.6 που κατά την γνώμη είναι VFM.
Εγώ π.χ. δεν γουστάρω το πετρέλαιο και πιθανά να υπάρχουν και άλλοι.
Και επίσης δεν μπορώ να πω ότι είμαι ένθερμος οπαδός των τούρμπο κινητήρων, ειδικά των Γαλλικών.
Dacia Duster II