-
Παιδιά καλησπέρα,
Έχει κανείς εμπειρία με το θέμα?
Αλλάζει δραματικά η κατανάλωση ανάλογα με το fuel efficiency label που έχει το κάθε λάστιχο?? (αν υποθέσουμε ότι κρατάμε διαστάσεις ακριβώς ίδιες).
Άλλαξα πρόσφατα λάστιχα και έχω την εντύπωση ότι αυξήθηκε η κατανάλωση...
-
Παιδιά καλησπέρα,
Έχει κανείς εμπειρία με το θέμα?
Αλλάζει δραματικά η κατανάλωση ανάλογα με το fuel efficiency label που έχει το κάθε λάστιχο?? (αν υποθέσουμε ότι κρατάμε διαστάσεις ακριβώς ίδιες).
Άλλαξα πρόσφατα λάστιχα και έχω την εντύπωση ότι αυξήθηκε η κατανάλωση...
-
Παιδιά καλησπέρα,
Έχει κανείς εμπειρία με το θέμα?
Αλλάζει δραματικά η κατανάλωση ανάλογα με το fuel efficiency label που έχει το κάθε λάστιχο?? (αν υποθέσουμε ότι κρατάμε διαστάσεις ακριβώς ίδιες).
Άλλαξα πρόσφατα λάστιχα και έχω την εντύπωση ότι αυξήθηκε η κατανάλωση...
-
πιέσεις έλεγξες ? τα 2 διαφορετικά ελαστικά rating είχαν.
http://www.michelin.gr/tyres/learn-shar ... yre-grades
-
Τα white papers από τις εταιρίες τα έχω δεί... Στην πράξη το θέμα είναι τι ισχύει!!
Για αυτό ρωτάω αν έχει κάποιος εμπειρία στο θέμα...
-
Πηγαίνοντας από Exalto που είχαν G ή F αν θυμάμαι καλά σε λάστιχο που έχει Β έπεσε η κατανάλωσή μου από τα 6,5 λίτρα στα 6. Αν πεις ότι κάνεις 50.000χλμ. με τα λάστιχα εξοικονομείς 250 λίτρα, δηλαδή η αλλαγή ελαστικών σου έρχεται δωρεάν και σου μένουν και χρήματα στην τσέπη.
Αξίζει! Λάστιχα με rating A δε θα βρεις, αλλά ό,τι έχει B ή C πρέπει να είναι πολύ καλό σαν οικονομία.
edit: Με βάση και το απο κάτω post να πω πως πρόκειται για Corsa C και κατά βάση κίνηση εντός πόλης.
-
το πόσα λίτρα θα πέσει η κατανάλωση, εξαρτάται από το αυτοκίνητο/βάρος, την ταχύτητα και τις συνθήκες χρήσης.
Σε V50 1.8 205/55/16 από λάστιχο premiumcontact5 (C) σε pilotsport3 (F) είχα κάπου 0.5+λτ/100 με μέση ταχύτητα 50χλμ/ώρα
-
Δεν εχω δει ποτε ορατη διαφορα στην καταναλωση με συμβατικα λαστιχα και με πιεση του κατασκευαστη. @twindrop τι ταξης αυξηση παρατηρησες ?
-
Να πούμε βέβαια ότι το σημαντικότερο είναι η ασφάλειά μας και όχι να γλιτώσουμε μισό λίτρο στα 100... Τα καλύτερα ελαστικά από πλευράς απόδοσης, έχουν τα χειρότερα fuel ratings.
-
Το δραματικα......πως το οριζεις;;;Αν η καταναλωση αλλαξε πανω απο 1λ/100χλμ,κατι αλλο φταιει τοτε.....
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Να πούμε βέβαια ότι το σημαντικότερο είναι η ασφάλειά μας και όχι να γλιτώσουμε μισό λίτρο στα 100... Τα καλύτερα ελαστικά από πλευράς απόδοσης, έχουν τα χειρότερα fuel ratings.+1
-
τι λετε ρε παιδια ?καθεστε κ πιστευετε τις π@π@ριες που σας πασαρουνε?μισο λιτρο πανω απο τα λαστιχα?σε επιβατικο αυτοκινητο?να πω στο τζιμνυ μου που απο ασφαλτινα ελαστικα που φοραει απ τη μανα του , του εχω τωρα mud να δικαιολογησω και 2 λιτρα πανω αλλα στο δικο μου που φοραγε premium 2 kai τωρα εβαλα rainsport 3 den ειδα καμια διαφορα σημαντικη μονο 0,2 λιτρα πανω αλλα αυτο ειναι επειδη πλεον το λαστιχο ειναι καινουργιο και εχει αυξηθει η τριβη ενω τα παλια λογω φθορας ειχαν μικρη αντισταση κυλησης.ασε που οπως ειπε κι ο φιλος πιο πανω καλυτερα καλο λαστιχο κι ασ ειναι και πιο ενεργοβορο παρα να ειναι σαπουνι και να τσακιστουμε!!!
-
Με 2-3 λίμπρες αέρα παραπάνω κερδίζεις σημαντική διαφορά από την οικονομία.
-
Στατιστικά σημαντική ή σκέτο σημαντική? 0.1-0.2l/100km?
Εγώ την πρώτη εβδομάδα που έβαλα pilot sport 3 και αντικατέστησα τα energy saver είδα μία αύξηση της τάξης του 0.4-0.5L/100km, αλλά σε βάθος ενός μήνα η μέση κατανάλωση έπεσε στα ίδια επίπεδα με πριν.
-
δε σημαινει ότι επειδη ειναι με μειωμενη τριβή κύλισης ότι θα εχει χειροτερο κρατημα. Εμενα όλα τα ελαστικα που έβαλα ειχαν C στο φρεναρισμα στη βροχή και ειχαν διαφορα στην τριβή κύλισης μόνο. Παντα βεβαια κορυφαιες επιλογες εβαζα. Ε λοιπον το τελευταιο σετ εχει τη μικροτερη τριβη κύλισης στην κατηγορια: C, Φρενάρισμα βρεγμένο: C, το πιο αθορυβο της κατηγοριας: 71 DΒ. Λοιπον στην άσφαλτο εχει με διαφορα το καλύτερο κρατημα. Ειχα πριν F στην τριβη κύλισης και ειδα μειωση κατανάλωση 0,3 με 0,5 λιτρα τα 100 χλμ. Το σωστο θα ηταν 0,3 αλλα σε εμπνεει να πας ακομα πιο οικονομικα.
Οι διαφορες ειναι μικρες, αλλα ισχυουν με επιστημονικα κριτηρια και ειναι αδιαβλητες σε αντιθεση με τα τεστ ακομα και Γερμανικων οργανισμων. Αποδειχθηκαν με τις ετικέτες υπερβολες των τεστ πχ της Continental που ειχαν στα υποκειμενικα τεστ των περιοδικων μειωμενη τριβη κύλισης και όταν βγηκαν οι ετικετες ήταν στο χαμηλότατο σημειο. Αυτο ισχυε φυσικα και στα ελαστικα για SUV που εψαχνα. Για κουρσες ιδιαιτερα το sportcontact φθειρονταν υπερβολικα γρηγορα και λεγαν οτι εχει μειωμενη τριβη κύλισης στην ADAC. Το λεγαν τρομερο εδω στο φορουμ το βάλαμε σε ενα συγγενικο αυτοκινητο και σε ενος φιλου, δεν εντυπωσιαστηκα με το κρατημα, απο τριβή κύλισης βγηκαν F όταν καθιερώθηκαν οι επικετες και τελικα στα δυο χρόνια ηταν για άλλαγμα απο οδηγους ηπιοτατους, λες και το πήγαιναν πίστα. Ευτυχώς βγηκαν οι ετικετες για να καταρριφθούν οι μυθοι, γιατι παντου υπάρχει ενας
-
Να προσθέσω πως ασφάλεια κατά βάση σημαίνει βρεγμένο. Όχι μόνο γιατί τότε έχεις τους χαμηλότερους συντελεστές τριβής αλλά γιατί το πιο επικίνδυνο είναι ελαστικά που κρατάνε καλά στο στεγνό αλλά μέτρια στο βρεγμένο, αλλάζει πολύ δηλαδή η πρόσφυσή τους αν βραχεί ο δρόμος. Οπότε οι ετικέτες των ελαστικών σε καλύπτουν και για την ασφάλεια μιας και λάστιχα με χαμηλή τριβή κύλισης και καλό κράτημα στο βρεγμένο έχουν σταθερή συμπεριφορά και δεν προκαλούν εκπλήξεις όταν βραχεί ο δρόμος.
-
Στο βρεγμενο εκ των πραγματων πας πιο συντηρητικα και προσεκτικα.........στο στεγνο ειναι που κανουμε το κατι παραπανω και αν μας προδοσουν τα λαστιχα,αγοραζουμε το λιγοτερο κανα οικοπεδο
Αλλωστε στην Ελλαδα ειμαστε ,οχι στην Βρετανια....... -
http://www.goodyear.eu/home_en/goodyear ... ire-label/
Σύμφωνα με το site, η διαφορά από το λάστιχο βαθμού Α έως το λάστιχο βαθμού G είναι 7,5%, άρα ανα γράμμα έχουμε επιδείνωση περίπου 1%
Κατανάλωση Αυτοκινήτου - Tyre Rating/Labelling