-
Καλησπερα και απο μενα, βαζω σε συζητηση και δεκτες ολες οι αποψεις, στο δικο μου γριφο.Ενδιαφερομαι για την αγορα.
Α)CLIO 0.9 TCE 90 HP EXPRESSION
Β)PEUGEOT 208 ACTIVE PLUS 1.4 DIESEL 81HP.
Kατα ρχην να σας πω ,πως κανω 5-6 χιλ. χλμ το χρονο.Και τα δυο αυτοκινητα λογικα θα τα παρω σε λευκο χρωμα.
Οδηγησα το 208 βενζινη,(δεν υπηρχε το diesel) και μου αρεσε, το clio,εδω στα βορεια δεν το βρισκω.
To μαλλι ειναι με οριο περιπου 14.500 με πολυ προσπαθεια.
Εκατσα και διαβασα ολα τα post, απο 2012, σε οτι σχετιζοταν με το διλημμα μου, μα να πω την αληθεια ξεκαθαρη εικονα δεν απεκτησα.Για βοηθηστε βρε παιδια,ιδιοκητες των αυτοκινητων που ενδιαφερομαι,και μη, να καταληξω σε ενα ποιο ασφαλες συμπερασμα! -
Καλησπερα και απο μενα, βαζω σε συζητηση και δεκτες ολες οι αποψεις, στο δικο μου γριφο.Ενδιαφερομαι για την αγορα.
Α)CLIO 0.9 TCE 90 HP EXPRESSION
Β)PEUGEOT 208 ACTIVE PLUS 1.4 DIESEL 81HP.
Kατα ρχην να σας πω ,πως κανω 5-6 χιλ. χλμ το χρονο.Και τα δυο αυτοκινητα λογικα θα τα παρω σε λευκο χρωμα.
Οδηγησα το 208 βενζινη,(δεν υπηρχε το diesel) και μου αρεσε, το clio,εδω στα βορεια δεν το βρισκω.
To μαλλι ειναι με οριο περιπου 14.500 με πολυ προσπαθεια.
Εκατσα και διαβασα ολα τα post, απο 2012, σε οτι σχετιζοταν με το διλημμα μου, μα να πω την αληθεια ξεκαθαρη εικονα δεν απεκτησα.Για βοηθηστε βρε παιδια,ιδιοκητες των αυτοκινητων που ενδιαφερομαι,και μη, να καταληξω σε ενα ποιο ασφαλες συμπερασμα! -
Καλησπερα και απο μενα, βαζω σε συζητηση και δεκτες ολες οι αποψεις, στο δικο μου γριφο.Ενδιαφερομαι για την αγορα.
Α)CLIO 0.9 TCE 90 HP EXPRESSION
Β)PEUGEOT 208 ACTIVE PLUS 1.4 DIESEL 81HP.
Kατα ρχην να σας πω ,πως κανω 5-6 χιλ. χλμ το χρονο.Και τα δυο αυτοκινητα λογικα θα τα παρω σε λευκο χρωμα.
Οδηγησα το 208 βενζινη,(δεν υπηρχε το diesel) και μου αρεσε, το clio,εδω στα βορεια δεν το βρισκω.
To μαλλι ειναι με οριο περιπου 14.500 με πολυ προσπαθεια.
Εκατσα και διαβασα ολα τα post, απο 2012, σε οτι σχετιζοταν με το διλημμα μου, μα να πω την αληθεια ξεκαθαρη εικονα δεν απεκτησα.Για βοηθηστε βρε παιδια,ιδιοκητες των αυτοκινητων που ενδιαφερομαι,και μη, να καταληξω σε ενα ποιο ασφαλες συμπερασμα! -
CLIO απο μένα. Δεν νομίζω να υπάρχει 208 1.4 diesel με 81ΗΡ. Με τα χλμ που κάνεις, δεν χρειάζεσαι diesel. Μια χαρά είναι το Clio.
-
Με τα χιλιόμετρα που κάνεις μάλλον βενζίνη.
Clio 0.9 TCe Test Drive μάλλον δε θα βρεις, αλλά μπορείς να οδηγήσεις diesel για όλα τα υπόλοιπα πλην του κινητήρα και θα βρεις μάλλον σε όλες τις αθηναικές αντιπροσωπείες.
Με το budget σου ανεβαίνεις ακόμη και στο Dynamic.
Diesel 81 hp στο 208 εννοείς το ελληνικά πειραγμένο των 68 hp? -
Με τα χιλιόμετρα που κάνεις η diesel επιλογή (είτε σε 208 είτε σε Clio) θα σου βγαίνει 100-200 ευρώ (προς το 200) πιο οικονομική κάθε χρόνο.
Αν το 208 με τον μικρό diesel αυτόματο σε καλύπτει με τις επιδόσεις του, δεν υπάρχει λόγος να μην το προτιμήσεις.
Τέλος οδήγησε και τα δύο αυτοκίνητα, έστω και με άλλο κινητήρα, να δεις πιο σου αρέσει. -
Ναι ειναι η πειραγμενη απο την αντιπροσωπεια, μου ειπαν με 250 ευρω ,θα εχεις 81 hp.Σε ολους το συνιστουν μου ειπαν εγγυημενα (?).Στην κομοτηνη που ζω τα τελευταια χρονια,δεν υπαρχουν ολες οι αντιπροσωπειες,σε διπλανους νομους βρισκεις,αλλα για test drive αυτο που θελεις χλωμο.!Να πω την αληθεια λιγο περισσοτερο οπτικα μου αρεσει το clio,αλλα μιλωντας με ανθρωπο του χωρου,πολυ εμπιστο,μου τονισε οτι το δικτυο RENAULT,στην χωρα μας,ειναι οτι ποιο τσαπατσουλικο, και οτι ναναι, και να προσεξω αν αποφασισω, τι θα συμφωνησω να τηρηθει,και επισης στο servise,που ομως μου τονισε ,γινεται της κακομοιρας(καλυτερα να μην επεκταθω αλλο).
Η εκδοση dynamike,βγαινει 14180,με αποσυρση+450 διαφορα εξοδα
Η εκδοση active plus bgainei 14100+250πειραγμα hp+450 εξοδα+αποσυρση.
Δυστηχως δεν βγαινει το μαλλι, και για ενα χρωματακι .Και το διλημμα καλα κρατει. -
Με τόσα χιλιόμετρα το χρόνο (ακόμη και τα διπλά) μην κάνεις τον κόπο να ασχοληθείς με diesel.
-
με τοοόσα λίγα χλμ το χρόνο, όποιο κέρδος από το diesel είναι πολύ μικρό. Η απαξίωση του 'όποιου' καινούριου οχήματος θα είναι πολύ μεγαλύτερη σαν % από το κόστος σε καύσιμα, είτε αυτό είναι diesel είτε βενζίνη που καταναλώνει λίγο.
προσωπικά, αν έκανα 5-6κ χλμ το χρόνο και όχι 25κ-30κ που κάνω , με τα ίδια χρήματα που διαθέτεις, θα επέλεγα ένα 'καλύτερο όχημα' από αυτά που κοιτάς, μτχ 1-3 ετών βενζίνης.http://www.car.gr/classifieds/cars/?mil ... m=%3E10000
ποια είναι τα 'θέλω' σου και
οι προτεραιότητες σου από το όχημα ? -
Τα θελω μου και οι προτεραιοτητες μου, νομιζω ειναι πολυ καλη σαν ερωτηση.Λοιπον, οικονομια, τρεχοντα εξοδα, ασφαλεια,και οταν το παιρνω το πρωι, να χαιρομαι.Πηγα σημερα και ξαναειδα το PEUGEOT, αλλα ειχαν την εκδοση active, οχι την plus, με την ηλιοροφη,αναδιπλουμενους καθρεπτες,και αλλα καλουδια.Ωραιο τιμονι, βρηκα τη θεση οδηγησης σχετικα ευκολα,ενταξει τα πλαστικα του δεν ειναι απο το επανω ραφι,εχει χωρους ιδιως πισω,που με καλυπτουν,το συστημα multimedia ειναι λιγο δυσχρηστο,η' εγω ειμαι λιγο μακρια απο την τεχνολογια,τα 82 hp μου ξαναειπαν να μην τα φοβηθω.,θα ειναι μεσα στην εγγυηση,αν ειχαν ενα τουρμπακι 1,2 με 100 hp,θα ηταν τζαμι για μενα,αλλα ολο ερχονται, κι ολο δεν τα βλεπουμε.
-
Και η Renault και η Peugeot έχουν νέους κεντρικούς αντιπροσώπους το τελευταίο χρόνο.
Η 1η το Θεοχαράκη, η 2η το Συγγελίδη.
Ισως τους πιο δυνατούς οικονομικά πλέον εν μέσω κρίσης. Οπότε το θέμα δικτύων μάλλον προς το καλύτερο θα πηγαίνει και για τους 2.Πάντως στη Renault o Θαγγόπουλος στη Ξάνθη παραμένει κανονικά και λογικά πρέπει να έχει clio td αλλά μάλλον diesel.
Το ελληνικό πείραγμα στο 208 νομίζω δεν επηρρεάζει σημαντικά τη καμπύλη ροπής του αυτοκινήτου, παρά μόνο σε υψηλές στροφές την αποδιδόμενη ισχύ. Δε θυμάμαι σε ποιο περιοδικό, αλλά ουσιαστικά έλεγε ότι η συγκεκριμένη μετατροπή είναι μια τρύπα στο νερό και το μόνο ουσιαστικό όφελος που έχει είναι μαρκετινίστικο για να μη χάνει η Peugeot πελάτες που θα αποτρέπονται από τα μόλις 68 άλογα του κινητήρα.
-
Σε μετρήσεις που είχα δει, το βελτιωμένο πήγαινε ταχύτερα από το μαμά. Πάλι βέβαια δεν είναι κανένας πύραυλος... Μάλιστα αν θυμάμαι καλά είχε παρόμοιες επιδόσεις με το 1000άρι βενζίνης.
-
Καλα μη νομιζεις οτι θελω κανεναν πυραυλο, μια προσπεραση αξιοπρεπη να κανω, και να μη ζω στην αμφιβολια,προλαβαινω η' θα με πανε 4 και ενας ο παππας 5.Απλα αν δεν μπορεις να οδηγησεις τις επιλογες σου ,θα ψωνισεις και με τυχη+ενστικτο.
Καποια αρθρα που αλιευσα απο το ιντερνετ, για την χαρτογραφηση απο 68 σε 81,μιλουσαν για 3κλ ροπης παραπανω,με οτι συνεπαγεται αυτο,μιας και δεν ειμαι και πολυ σχετικος.Απ την αλλη εχω στο μυαλο μου και ενα ενδεχομενο κοντινο facelifting,των δυο επιλογων,και εχω ενα φοβο μην την πατησω.Παντως και το clio 0.9 διαβαζω πως ειναι γραμμικος ο κινητηρας,και δεν κρεμαει ευκολα.Αν υπηρχε ενας ιδιοκτητης του φυσικα,θα μας τα εξηγουσε καλυτερα για στησιμο,καταναλωση,και αλλες ανατριχιαστικες λεπτομερειες. -
Οδηγήσαμε το 900αράκι Clio και μας άρεσε!
Εδώ το συγκριτικό μας με το 208: http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=13635
-
Ford fiesta 1.0 125 ps φιλε μου νομιζω ακομα και η titanium σε καλυπτει οικονομικα.
-
Γιάρις πετρέλαιο από εμένα. Ή περιμένεις το γλήγορο το Τουίνγκο το 2016.
-
Γιαρις με τίποτα έχω το προηγούμενο μοντέλο, το πήρα 14500 € γυμνό από εξοπλισμό και πολύ κακής ποιότητας εσωτερικό πλαστικά κτλ ένα υπερτιμημενο προϊόν.
Από τα δύο μου αρέσει το κλιοΣτάλθηκε από το LG-E975 μου
-
Renault Clio, μου φαίνεται πολύ πιο όμορφο από το 208.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Και η Renault και η Peugeot έχουν νέους κεντρικούς αντιπροσώπους το τελευταίο χρόνο.
Η 1η το Θεοχαράκη, η 2η το Συγγελίδη.
Ισως τους πιο δυνατούς οικονομικά πλέον εν μέσω κρίσης. Οπότε το θέμα δικτύων μάλλον προς το καλύτερο θα πηγαίνει και για τους 2...Βασικότατο θέμα.
Με βάση αυτό το Clio παίρνει πολλούς πόντους, γιατί με το Συγγελάκη άκρη δεν βγαίνει.
Αυτά που τραβούσαν τόσα χρόνια οι Σιτροένς τώρα τα τραβάνε και οι Πεζούλιακες. -
Ο χρήστης AEA4TF έγραψε:
Οδηγήσαμε το 900αράκι Clio και μας άρεσε!Εδώ το συγκριτικό μας με το 208: http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=13635
Η Peugeot έθεσε τις βάσεις με
τον νέο, 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό 1.200άρη, για να ακολουθήσει ο αντίστοιχος 1.000άρης
(σκεφθείτε ότι εξελίσσει έναν νέο 3κύλινδρο 1.0, τη στιγμή που ήδη διαθέτει κάτι
αντίστοιχο στο «107»), μεταθέτοντας για το 2013 την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του 1.2, με
τις πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο για ισχύ 105-110 ίππων. Aυτο ειναι ενα θεμα, αν διαβαζω καλα στο συγκριτικο.
RENAULT CLIO 0.9 EXPRESSION Η' PEUGEOT 208 DIESEL