-
O dim ήταν μεγάλος φαν, εμείς τότε του γράφαμε να κάνει λίγο κράττει
Το τεστ ήρθε 3-4 χρόνια μετά τον αρχικό του ενθουσιασμό και τα λέει όντως έξω από τα δόντια.
Πρόκειται πάντως για μια μορφή αυτοκίνησης με παρόμοιους περιορισμούς με τα ηλεκτρικά σε ταξίδι, πολύ φτηνότερη σε κόστος αγοράς αλλά θνησιγενής έχω την εντύπωση αφού με τις εξελίξεις του πολέμου δεν βλέπω να ανοίγουν εύκολα άλλα πρατήρια.
-
Καλά μού τα λέγατε! Ζητώ δημόσια συγγνώμη. Πλέον έχω καταλήξει: το ιδανικό καύσιμο είναι το...
δημοσιογραφικό!
-
Τα ΠΦΕΒ αν τα φορτίζεις και σε βγάζουν στα καθημερινά σου είναι μια χαρά.. άρα όχι worst of both worlds αλλά best..δεν έχεις το άγχος της αυτονομίας και μερικά έχουν και το έξτρα γκάζι.
Diesel δεν αγοράζουν αφού δεν υπάρχουν : (
Δεν σας χάλασε ο Λούντζης!
-
Best of both worlds για τον ιδιοκτήτη και μέσο για free riding για το περιβάλλον (ωφέλεια μηδενικών τελών κλπ. ενώ μπορεί να μην το φορτίζουν ποτέ)
-
Κυριολεκτικά οι πρώτες λέξεις ήταν:
"Εάν τα φορτίζεις "
-
@cybernaut said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Κυριολεκτικά οι πρώτες λέξεις ήταν:
"Εάν τα φορτίζεις "
Οι έρευνες αποδεικνύουν ότι 68%, όχι, δεν φορτίζουν.
-
Κακώς, αλλά όπως είπα να δούμε και πόσοι diesel κινητοί βγάζουν τα dpf; Τεράστιο νούμερο;
Άρα, πρέπει να σταματήσουν τα diesel και να τα φορολογήσουν.Σωστά;
-
This post is deleted! -
Οι συζητήσεις όμως που ξεκινούν σε διάφορα κράτη περι επιβολής φορολόγησης και σε αυτά θεωρεί εκ των πραγματων ότι είναι παράνομο το να μην είναι φορτισμένα.
Το θέμα όμως είναι πως σκέφτονται να τα επιβαρύνουν φορολογικά χωρίς ομως να εξακριβώνουν με κάποιον τρόπο ότι δεν τα φορτίζουν.
Δηλαδή, είναι σαν να βάζουμε μια έξτρα φορολογική επιβάρυνση σε όλα τα diesel διότι κάποιοι από τους dieselοκινητους βγάζουν τα αντιρυπαντικα φίλτρα και έτσι τους τιμωρούμε όλους μαζί.
Εκπληκτική λογική. Δεν συμφωνείτε;
-
Δηλαδή, είναι σαν να βάζουμε μια έξτρα φορολογική επιβάρυνση σε όλα τα diesel διότι κάποιοι από τους dieselοκινητους βγάζουν τα αντιρυπαντικα φίλτρα και έτσι τους τιμωρούμε όλους μαζί.
Εκπληκτική λογική. Δεν συμφωνείτε;
Welcome back
-
Θα ήθελα κάποιος που γνωρίζει όμως, όχι εκτίμηση αλλά, γνώση, να γράψει γιατί τα φεβ έχουν όλα τα κακά του κόσμου μαζί, φορτισμένα ή αφόρτιστα και γιατί θέλουν να τα καταργήσουν σε σχέση με τα υβριδικά ας πούμε που έχουν όλα τα καλά του κόσμου και γιατί αυτά δεν είναι ένα απλό αφόρτιστο φεβ.
-
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δηλαδή, είναι σαν να βάζουμε μια έξτρα φορολογική επιβάρυνση σε όλα τα diesel διότι κάποιοι από τους dieselοκινητους βγάζουν τα αντιρυπαντικα φίλτρα και έτσι τους τιμωρούμε όλους μαζί.
Εκπληκτική λογική. Δεν συμφωνείτε;
Welcome back
Μου βγαίνει από μέσα μου....θα συγκρατήσω τον εαυτό μου.....όσο μπορώ
-
@manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Θα ήθελα κάποιος που γνωρίζει όμως, όχι εκτίμηση αλλά, γνώση, να γράψει γιατί τα φεβ έχουν όλα τα κακά του κόσμου μαζί, φορτισμένα ή αφόρτιστα και γιατί θέλουν να τα καταργήσουν σε σχέση με τα υβριδικά ας πούμε που έχουν όλα τα καλά του κόσμου και γιατί αυτά δεν είναι ένα απλό αφόρτιστο φεβ.
"Στο ταξίδι, οδηγώντας σε σχετικά σταθερή ταχύτητα στην εθνική οδό, το υβριδικό RAV4 (HEV) αποδείχθηκε οικονομικότερο και φιλικότερο στο περιβάλλον σε σχέση με την αφόρτιστη plug–in (PHEV) έκδοση του μοντέλου, ωστόσο η διαφορά στις καταναλώσεις των δύο αυτοκινήτων περιορίστηκε στο 0,5 λίτρο/100 χλμ., παρά το σημαντικά μεγαλύτερο βάρος του επαναφορτιζόμενου μοντέλου."
Ένα κατατοπιστικό άρθρο. Γενικά στην Ελλάδα, αν τα φορτίζεις κάθε 200 χλμ είναι πιο πράσινα στην χρήση τους.
-
Γιατι τοση μεγαλη διαφορα στιε τιμες παλι?Χονδρικα απλο diesel με απλη βενζινη ειναι κοντα στα 20λεπτα ,εγω περιμενα πως θα γινει το αντιθετο.
Υ.Γ Οντως ρωταω δεν το λεω για να αναψω φωτιες -
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γιατι τοση μεγαλη διαφορα στιε τιμες παλι?Χονδρικα απλο diesel με απλη βενζινη ειναι κοντα στα 20λεπτα ,εγω περιμενα πως θα γινει το αντιθετο.
Υ.Γ Οντως ρωταω δεν το λεω για να αναψω φωτιεςΤο ερώτημα είναι, πόσο πρέπει ο κοσμάκης να εμπιστεύεται τους δημοσιογράφους όταν αγοράζει αυτοκίνητα και όχι την κοινή λογική. Ας τα δουν αυτά όσοι πίστευαν για την κατάργηση diesel και ότι το κράτος θα το κυνηγήσει γιατί ρυπαίνει.
-
Τι να κάνουμε. Εδώ άλλοι πιστεύουν ότι θα καταργηθεί ο ΦΠ
-
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γιατι τοση μεγαλη διαφορα στιε τιμες παλι?Χονδρικα απλο diesel με απλη βενζινη ειναι κοντα στα 20λεπτα ,εγω περιμενα πως θα γινει το αντιθετο.
Υ.Γ Οντως ρωταω δεν το λεω για να αναψω φωτιεςΑπλά γεμίσαμε στην Ευρώπη τις δεξαμενές φ.α και τα εργοστάσια ενέργειας και όχι μόνο δεν ξοδεύουν πλέον diesel για παραγωγή ενέργειας και έτσι έπεσε η ζήτηση του.
Συνεχίζει το diesel να πληρώνει τον μικρότερο φόρο. Για αυτό είναι φθηνότερο στην Ελλάδα.
Σε πολλές χώρες είναι ακριβότερο το DEISEL
https://www.cargopedia.net/europe-fuel-prices10 cents είναι η διαφορά στη μεση τιμή στην Ελλάδα
-
Πάλι πονάτε ?
-
Όλες οι χώρες της Ευρώπης που έχουν και τεράστιο δίκτυο οδικών μεταφορών έχουν ακριβότερο το Diesel εκτός από την Πορτογαλία, Μάλτα, Νορβηγία, Ολλανδία και.....Ελλάδα!
-
Αν εξαιρέσεις πολύ λίγες χώρες όπου η διαφορά παραμένει μεγάλη δηλαδή έως 0,25 λεπτά, στις περισσότερες το ντίζελ είναι πολύ κοντά πλέον με την βενζίνη. Τον Δεκέμβριο που ανέβηκα Λονδίνο με αυτοκίνητο αυτό είδα. Με αυτονομία 1000 χλμ όμως γεμίζω σε οποία χώρα βρω φθηνότερα οπότε δεν είχα θέμα. Στο νησί έκανα και το πρώτο ταξίδι άνω των 400 μιλίων με ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά