-
Διαβλέπω μια εμπάθεια και μια ειρωνεία, την οποία στην επιστρέφω. Εγώ εδώ κάνω πολιτισμένες συζητήσεις και μοιράζομαι τις απόψεις μου με ανθρώπους που σέβομαι. Τα ψυχολογικά σας σε αυτούς που σας τα προκάλεσαν, όχι σε μένα.
Στο προκείμενο: το ηλεκτρικό έχει κατά βάση άλλο πεδίο δράσης. Το μποτιλιάρισμα, τα ήπια καθημερινά χαμαλίκια είναι το παντεσπάνι του. Το να πάει Αθήνα-Αλεξανδρούπολη είναι ακόμα (γιατί στο μέλλον, μπορεί να κουμπώνει τη φρέσκια μπαταρία σε σταθμούς αλλαγής μέσα σε τρία λεπτά) κάτι που θα το κάνει, αλλά είναι το πιο μελανό του σημείο. (Θεωρητικά θα το κάνει, γιατί ακόμα δεν έχουμε φορτιστές στο εθνικό δίκτυο).
Ο αγοραστής που θέλει να κάνει τόσα πολλά ταξίδια, θα στραφεί σε ένα plug-in hybrid. Δηλαδή θα το φορτίζει κάθε βράδυ, θα βγάζει τα ημερήσια χιλιόμετρα και θα έχει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης για τα μακρινά.
Άραγε, το Skoda Vision X, που θα καίει φυσικό αέριο και θα έχει και ηλεκτροκινητήρα, θα μπορεί να τον φορτίσει στην πρίζα;
Και θα μπορείς να επιλέξεις να κινηθείς μόνο ηλεκτρικά ή θα είναι αλά Auris hybrid; -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Διαβλέπω μια εμπάθεια και μια ειρωνεία, την οποία στην επιστρέφω. Εγώ εδώ κάνω πολιτισμένες συζητήσεις και μοιράζομαι τις απόψεις μου με ανθρώπους που σέβομαι. Τα ψυχολογικά σας σε αυτούς που σας τα προκάλεσαν, όχι σε μένα.Η μοναδική προσωπική αναφορά μου σε σένα ήταν η πρώτη φράση του ποστ μου: 'Στην προσπάθεια να υπερασπιστείς το ηλεκτρικό, ξέχασες...' Αν αυτό εσένα σου δείχνει εμπάθεια και ειρωνεια, καλά κάνεις και την επιστρέφεις, παρόλο που εγώ δεν στα παρέδωσα! Μια απλή αναφορά στην οπτική σου γωνία έκανα, καθώς είναι σαφές ότι εκκινείς από μια πολύ θετική θέση για τα ηλεκτρικά.
Όσο για τα ψυχολογικά μου, όπως διέγνωσες, σε διαβεβαιώ ότι δεν τα βγάζω στους συνομιλητές μου. Και πραγματικά λυπάμαι γιατί το σεβασμό που επικαλείσαι δεν μου τον έδειξες, προσβάλλοντας με σαφέστατα με την αναφορά στα ψυχολογικά μου, σε απάντηση ενός ποστ μου που μόνο σκοπό είχε την αντιπαράθεση απόψεων.
Καλή συνέχεια.
-
'Αυτό μάλλον αλλάζει τα συμπεράσματα, ε;'
Σε συνδυασμό με το προηγούμενο, εγώ τα εξέλαβα ως ειρωνεία.
Κοίταξε, δέχομαι επίθεση από πολλούς (και σένα μεταξύ αυτών) για όσα γράφω για τα ηλεκτρικά, το φυσικό αέριο και το υγραέριο. Τις προάλλες ήταν ο SPI για το Arona, παλιότερα ο Realzeus για το φυσικό αέριο.
Δεν ξέρω γιατί συμβαίνει. Νιώθετε εμμονές με το πετρέλαιο; Νιώθετε ότι σας ακυρώνω την επιλογή σας;
Ούτε μετοχές έχω, ούτε την ευτυχία να κατέχω ηλεκτρικό όχημα ή φυσικού αερίου. Πολύ θα το ήθελα αλλά δε μου το επιτρέπουν τα οικονομικά μου. Το μέλλον είναι εκεί και καλό θα είναι να απαγκιστρωθούμε από τη νοοτροπία του πετρελαίου και της βενζίνης. -
Η φράση μου 'αυτό μάλλον αλλάζει τα συμπεράσματα, ε;' θεωρείς ότι δείχνει εμπάθεια, ειρωνεία και ψυχολογικά προβλήματα; Νομίζω ότι κυνηγάς σκιές και φαντάσματα... Γιατί σε διαβεβαιώ ότι είναι μόνο κυριολεκτική. Θεωρώ ότι αυτά που έγραψα, όντως αλλάζουν τα συμπεράσματα. Τέλεια και παύλα! Λυπάμαι αλλά δεν θα εμπλακώ σε κυνήγι μαγισσών...
Κατά τ' άλλα συνεχίζεις και ερμηνεύεις λανθασμένα κάθε αντίθετη άποψη με τη δικιά σου, ως προσωπική επίθεση. Νομίζω ότι πρέπει να απεμπλακείς από αυτή τη λογική, που σε οδηγεί σε λανθασμένα συμπεράσματα και μειωτικές τακτικές.
-
Ωραία, αν έκανα τόσο λάθος και παρερμήνευσα τις προθέσεις σου, ζητώ συγγνώμη. Ίσως οι προηγούμενες επιθέσεις άλλων να με κάνουν αχρείαστα καχύποπτο.
Όπως και να έχει, ό,τι γράφω είναι για να έχουμε μια σφαιρική αντίληψη των πραγμάτων που έρχονται και να ξεφεύγουμε από τα στενά φτωχικά πλαίσια της Ελλαδίτσας. Αυτό που βιώνουν οι Ευρωπαίοι τώρα, θα μας έρθει κι εδώ σε λίγα χρόνια.
-
στο προκείμενο του θέματος ποιο είναι το τελικό συμπέρασμα? ότι το Τέσλα ειναι ποιο φθηνό στα 100χμλ/ώρα, από ότι μια μερσεντες η μπεμβε στα 200χλμ/ωρα?
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το τελικό συμπέρασμα είναι πως αφενός το πεδίο βολής του ηλεκτρικού ΔΕΝ είναι ο αυτοκινητόδρομος, αφετέρου ότι το φυσικό αέριο συνδυάζει οικονομία χαμηλότερη από το πετρέλαιο με την πολιτισμένη και καθαρή λειτουργία της βενζίνης.
Αλλά βέβαια, ξαναλέω, το συγκεκριμένο τεστ είναι εντυπωσιακό αλλά αφορά ελάχιστους. Ποιον ενδιαφέρει το πώς φέρεται ένα αυτοκίνητο στο Αθήνα-Αλεξανδρούπολη; Εμένα όχι, το έχω κάνει μία φορά στη ζωή μου. Με αφορά πολύ περισσότερο άλλα ζητήματα. Και το κακό είναι πως πολλοί αποπροσανατολίζονται από τέτοιες δοκιμές και δε βλέπουν ποιο είναι το πραγματικό τους συμφέρον.Ο μέσος κάτοικος αστικού περιβάλλοντος περνάει τη συντριπτική πλειοψηφία των χιλιομέτρων του σε μποτιλιάρισμα, κάνοντας διψήφιο αριθμό χιλιομέτρων την ημέρα.
-
Μια και ξαναμπήκαμε στο θέμα μας, θα σου πω ότι κανένα κόλλημα δεν έχω με καμία μορφή ενέργειας. Η μόνη θέση που έχω είναι η άποψη μου ότι κάθε μία μορφή αυτοκίνησης έχει τη δεδομένη στιγμή τη θέση της. Συγκεκριμένα :
- Βενζίνη : Η αδιαμφισβήτητα καλύτερη επιλογή για όποιον το κόστος χρήσης δεν παίζει ρόλο. Βρίσκεται σε απόλυτη ωριμότητα ως προς την εξέλιξη της.
- Πετρέλαιο : Η επιλογή που συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο οικονομία, αυτονομία και ευκολία χρήσης. Μοναδική λογική επιλογή επί του παρόντος για τους χιλιομετροφάγους. Επίσης σε απόλυτη ωριμότητα ως προς την εξέλιξη της.
- LPG : Η μοναδική επιλογή για όποιον έχει ένα παλαιότερο βενζινοκινητο αυτοκίνητο, θέλει να μειώσει το κόστος χρήσης και δεν έχει τη δυνατότητα να αλλάξει αυτοκίνητο. Είναι επιλογή ανάγκης με ενίοτε πολλά θέματα αξιοπιστίας.
- CNG : Εξαιρετική επιλογή που συνδυάζει πολύ λογικό κόστος απόκτησης με εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης, για όποιον μπορεί να ζήσει με τους συμβιβασμούς που επιβάλλουν το εξαιρετικά περιορισμένο δίκτυο και η αντίστοιχα περιορισμένη διαθεσιμότητα μοντέλων. Εδώ η τεχνολογία έχει επίσης ωριμάσει εν αντίθεση με την ανάπτυξη του δικτύου.
- Υβριδική ηλεκτροκίνηση : Κατά την άποψή μου μια απόλυτα μεταβατική (και μεσοβέζικη) λύση για την εισαγωγή στην ηλεκτροκίνηση. Το ενδιαφέρον που έχει περιορίζεται στην αστική χρήση, όπου πλέον υποκύπτει στον ανταγωνισμό του CNG. Ώριμη τεχνολογία, αλλά μάλλον έχει φτάσει στα όρια της και αυτά είναι περιορισμένα.
- Καθαρή ηλεκτροκίνηση : Μάλλον το μέλλον της αυτοκίνησης (το υδρογόνο προς το παρόν φαίνεται να σέρνεται) αλλά σίγουρα όχι το παρόν. Προς το παρόν μόνο για φραγκάτους early adopters, ο οποίοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν τα πανάκριβα πρώτα μοντέλα και να έχουν κι ένα δεύτερο συμβατικό αυτοκίνητο στο garage τους, για να κάνουν όλα αυτά που δεν μπορεί το ηλεκτρικό.
-
Ο χρήστης vriz27 έγραψε:
στο προκείμενο του θέματος ποιο είναι το τελικό συμπέρασμα? ότι το Τέσλα ειναι ποιο φθηνό στα 100χμλ/ώρα, από ότι μια μερσεντες η μπεμβε στα 200χλμ/ωρα?Το συμπέρασμα είναι ότι δεν έχει λογική να συγκρινεις μήλα με πορτοκάλια!
-
εγώ νομίζω ότι ποιο σωστό είναι το συμπέρασμα του harisma23. δεν μπορείς να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια. και όντως, αν δεν εκμεταλλευτείς τα 520hp και τα 5×2 μέτρα του Τέσλα μέσα στην πόλη που αλλού θα τα εκμεταλλευτείς?
υ γ : τελικά αυτό το Τέσλα για που είναι? στην πόλη δεν χωράει και ως εκ τούτου δεν βολεύει. στον ανοικτό δρόμο άμα πάει πάνω από 100-120 ,θα φορτίζεις κάθε 150 χιλιόμετρα. Πόσο μαζόχες ψάχνουν άραγε?
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Χάρισμα, τα έγραψες πολύ ωραία. Ζητώ δημόσια συγγνώμη, σε παρεξήγησα.
Το Tesla απευθύνεται στους πλούσιους Ευρωπαίους, τόσο απλό. Γιατί, σάμπως όσοι αγοράζουν Α8 και 7άρες ξημεροβραδιάζονται στις εθνικές; Κι αυτοί κυρίως αστική χρήση κάνουν.
Αντί λοιπόν να πάρεις το Α8, παίρνεις το ηλεκτρικό, καραγουστάρεις οδήγηση που είναι τελείως από το μέλλον, το παίζεις οικολόγος, πουλάς μούρη. Το κόστος κίνησης είναι αστείο, ως αστεία αστείο για αυτούς που έχουν τσάμπα ρεύμα:Το θέμα είναι ότι δεν αξιολογούμε σωστά τις ανάγκες μας, σε αντίθεση με τους Ευρωπαίους. Μας κακοφαίνεται που το Tesla θα χρειαστεί μια γερή στάση για να πάει Αθήνα-Θεσσαλονίκη και που θα πρέπει να πηγαίνει με τα όρια, γιατί αλλιώς θα χρειαστεί και δεύτερη. Και; Σάμπως δουλεύουμε αγοραίο ταξί; Προσωπικά, κάνοντας 3-4 ταξίδια το χρόνο (τα 2 Αθήνα-Κεφαλλονιά και τα άλλα 2 Αθήνα-λίμνη Πλαστήρα), δε θα με πείραζε καθόλου.
Ή μου λέει ο άλλος ότι δεν έχει πρατήρια φυσικού αερίου παντού. Αν έχεις κοντά σου στην καθημερινότητά σου, αυτό είναι που μετράει. Θα κάνεις και δύο ταξίδια το χρόνο που θα χρειαστεί να κάψεις και βενζίνη. Όταν έχεις κάνει τόση οικονομία όλη τη χρονιά, ποιο το πρόβλημα;
Ή προτείνω σε φίλους που ψάχνουν για δεύτερο για αστική χρήση, να εισάγουν το Renault Ζωή με συνολικό κόστος κάτω από 10 χιλιάρικα. Ηλεκτρικό που έχουν πληρώσει στην Ευρώπη την αρχική απαξίωση και είναι πλέον πολύ φθηνό. Απαλά, και πώς θα πάμε ταξίδι; Ε δε θα πάτε με αυτό, τόσο απλό είναι. Κι αν μείνουμε; Γιατί να μείνετε; Δε σου φτάνουν 100+ χιλιόμετρα μέσα στην πόλη; Ταρίφας είσαι; Στο κάτω κάτω, όπου θες το πριζώνεις.
-
Που θα το πριζώσεις; Στην πολυκατοικία που θα το έχεις παρκάρει 200μ από την δική σου π.χ. στον Ν. Κόσμο, στον Ζωγράφο, στα Εξάρχεια, στον Κορυδαλλό, στην Πειραϊκή θα σου κατεβάσει μπαλαντέζα ο γείτονας; Στην δουλειά σου που; Η πρόταση αφορά μόνο όσους έχουν ιδιόκτητο πάρκινγκ (ούτε καν πυλωτή). Πόσοι είναι αυτοί στην Αθήνα; Ένας στους 50;
-
Ε όχι κι ένας στους 50! Σίγουρα επηρεάζομαι από τα Νότια Προάστια, όπου μένω. Προφανώς οι κάτοικοι Κυψέλης θα έχουν χαμηλότερο ποσοστό πρόσβασης σε πρίζα από τον μισό κάτοικο της Βάρης, αλλά με τίποτα 1 στους 50 Αθηναίους. Νομίζω ότι το ρεαλιστικό νούμερο είναι ότι 1 στους 3 Αθηναίους μπορεί άνετα να φορτίζει στο σπίτι του. Ίσως χρειαστεί κάποια ηλεκτρολογική εργασία στον πάρκινγκ ή στην πυλωτή βέβαια.
-
Επίσης ως προς το CNG, άποψή μου ότι τα πρατήρια βενζίνης στην επαρχία δεν είναι ούτε πολλά, ούτε δεδομένα (ανοιχτά όταν τα θέλεις) και τα 10 λίτρα βενζίνης ενός CNG είναι λίγα. Προσωπικά, για μια εκδρομή π.χ. στην Δυτική Ελλάδα προς τα Ιωάννινα στα βουνά σε άγνωστο μέρος θα νοίκιαζα και δεν θα επαναπαυόμουνα στα 150 χλμ αυτονομίας της βενζίνης. Τώρα βέβαια θα μου πεις, 'ε ας μείνεις και καμιά φορά, θα έρθει η οδική, δεν πειράζει, τόση οικονομία θα έχεις κάνει...'
-
Dim οι μεγαλύτεροι δήμοι είναι Αθήνα, Περιστέρι και πάει λέγοντας. Μόνο αυτοί οι δύο έχουν 1.5 εκατομμύριο κόσμο. Κάνε καμιά βόλτα σε κανένα πιο γήινο προάστιο από την Βούλα και μετά μιλάς για ηλεκτρικά ως πρόταση για την μάζα.
-
1 στους 50 με ιδιόκτητο ηλεκτροδοτούμενο πάρκινγκ στο συγκρότημα της Αθήνας είναι πολύ αισιόδοξο ποσοστό, κατεβείτε κι άλλο.
-
Για το φυσικό αέριο και την εκδρομή στα βουνά των Ιωαννίνων, ας πάρεις κι ένα μπετονάκι βενζίνης. Πόσες φορές το χρόνο θα γίνει αυτό;
Το θέμα είναι να αξιολογούμε σωστά αν αυτή η δυσλειτουργία του φυσικού αερίου μάς κάνει διαφορά ή όχι. Αν ας πούμε είσαι ο σούπερ εκδρομικός τύπος που τρελαίνεται να χάνεται στα βουνά, τότε δεν σου κάνει το φυσικό αέριο.
Αν είσαι πιο μετρημένος, όπως το 95% των οδηγών, και διαβάζεις αυτό που έγραψε ο Fiverg κι απορρίπτεις το φυσικό αέριο, τότε κάνεις λάθος. Το σημαντικό είναι να ξέρουμε τις συνήθειές μας και να επιλέγουμε το κατάλληλο όχημα.Οχ, αν χρειαστεί να πάω Αθήνα-Αλεξανδρούπολη με το Tesla, θα κάνω τρεις στάσεις. Απαπα, του διαβόλου τα ηλεκτρικά, καλύτερα να αγοράσω το Α8. Ε, αν έχεις εξοχικό και πας κάθε εβδομάδα στον Έβρο, ναι, πάρε το Α8. Αλλά μάλλον δεν έχεις κι άδικα σκας. Για Θεσσαλονίκη, θα κάνεις μία στάση στο ενδιάμεσο, Κλάιν!
Όσο για τις πρίζες, πολλές περιοχές έχουν ήπια δόμηση. Όχι μόνο στα νότια. Και Κορωπί, Παιανία, Γλυκά Νερά, Γέρακας, Παλλήνη κι όλα προς τα νοτιοανατολικά. Επίσης, από τους κατοίκους της Αθήνας, αρκετοί έχουν πυλωτή ή γκαράζ. Νομίζω ότι το 1/3 είναι πολύ ρεαλιστικό. Ίσως κι απαισιόδοξο. Ε, αν μένεις στην Καλλιθέα και παρκάρεις 5 στενά παραπέρα, δε θα πάρεις ηλεκτρικό, είναι τόσο απλό.
Κι όλα αυτά που γράφω, ισχύουν με τα σημερινά δεδομένα. Σε 2-3 χρόνια, ενδέχεται να έχουν αλλάξει τα πράγματα. Ας πούμε, να έχουν φορτιστές στα σούπερ μάρκετ, όπως γίνεται στο εξωτερικό. Επειδή είμαι γραμμένος και σε διεθνές φόρουμ ηλεκτρικών, πολλοί στο εξωτερικό ΔΕ φορτίζουν στο σπίτι τους αλλά αυτό δεν τους είναι πρόβλημα. Πάνε σινεμά; Φορτίζουν.
Επίσης, μιας κι είπαμε για τα Ιωάννινα, αναμένεται εδώ και μήνες ένα πρατήριο φυσικού αερίου εκεί. Μετά, με τα 400 χιλιόμετρα αυτονομίας του Arona με φυσικό αέριο και με τα επιπλέον της βενζίνης, δε θα χρειάζεσαι ούτε μπετονάκι.
-
Με τα υγρά καύσιμα μπορείς να έχεις ένα μπιτονάκι στο ποστμπαγκάζ για την κακή ώρα. Εφαρμόζεται για βενζίνη και πετρέλαιο, κανένα άλλο.
Φόρτιση το βράδυ με απλή μπρίζα = ένα από τα κάτωθι :
α. έχεις κλειστό γκαράζ
βου. έχεις κλειστή αποθήκη/τολ/προαύλιο χώρο βιοτεχνίας/βιομηχανίας/επαγγελματικό χώρο γενικώς
γου. Το πας σε γκαράζ κάθε βράδυ, και πλερώνεις1 στους 3 τα έχουν αυτά στην Καλιφόρνια, και αν, εδώ όχι. Ίσως ένας στους 10 στα μέρη μας.
To Tέζλα στην εθνική με 200 χαω καίει τα 4πλάσια από ότι με 80 χαω και η αυτονομία του μειώνεται ριζικά, υπάρχουν βιντεάκια στο εσυσωλήνας περί αυτού. Κάτι άλλο, δε σε αφήνει ο υπολογιστής να τρέξεις για πολλή ώρα έτσι, υπερθερμαίνεται το μοτέρ και ξελιγώνονται οι μπαταρίες, γι' αυτό σου ρίχνει το ρυθμό αυτόματα.
Και μιλάμε για αμάξι των 80-100Κ ευρών χωρίς φόρους και με φουλ επιδότηση. -
Το υγραέριο και το φυσικό αέριο καίνε επίσης και βενζίνη, οπότε το μπετονάκι κάνει. Ποιο εννοείς ότι μένει απ'έξω; Μόνο το ηλεκτρικό.
Από εκεί και πέρα, το Tesla είναι μια πολυτελής λιμουζίνα, με τρομερή δύναμη, τεράστιο βάρος και μπαταρία κτήνος.
Δε χρειάζεται τέτοια αμάξια η ανθρωπότητα, όπως δε χρειάζεται και Α8 και 7άρες. Αντίθετα, χρειάζεται το νέο μοντέλο της VW, μήκος Golf, 500 χιλιόμετρα αυτονομίας και τιμή 25 χιλιάρικα. Τέτοια χρειαζόμαστε!Και βέβαια, οι early adapters πληρώνουν πάντα το τίμημα. Δείτε πόσες i3 μένουν απούλητες στο καρ. Αγοράστηκαν 50 χιλιάρικα, έβγαζαν 150 χιλιόμετρα, νούμερα που είναι αστεία με τα σημερινά δεδομένα. Ενδεχομένως, σε τρία χρόνια να είναι ακόμα πιο αστεία. Τις πουλούν 30 χιλιάρικα κι είμαι σίγουρος ότι δε χτυπάει καν το τηλέφωνο. Με τα ίδια χρήματα, αγοράζεις καινούριο Leaf με τη διπλάσια αυτονομία. Και με λίγα παραπάνω, Κορεάτη με την τριπλάσια.
Όπως και να έχει, το πιο λογικό είναι κάποιος να περιμένει 2-3 χρόνια να δει πού πάει το πράγμα. Βρισκόμαστε μπροστά σε ραγδαίες εξελίξεις.Στο ξένο φόρουμ, πολλοί γράφουν ότι αγοράζουν το τελευταίο τους ιδιόκτητο όχημα. Είναι πεπεισμένοι ότι σε μια δεκαετία, η έννοια της ιδιοκτησίας αυτοκινήτου δε θα υφίσταται.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Φόρτιση το βράδυ με απλή μπρίζα = ένα από τα κάτωθι :
α. έχεις κλειστό γκαράζ
βου. έχεις κλειστή αποθήκη/τολ/προαύλιο χώρο βιοτεχνίας/βιομηχανίας/επαγγελματικό χώρο γενικώς
γου. Το πας σε γκαράζ κάθε βράδυ, και πλερώνειςνα προσθέσω και ένα 4ο:
δ) ανοιχτό χώρο στάθμευσης σε μονοκατοικία / συγκρότημα. Πάρα πολλά τέτοια σπίτια σε Ν.Α Προάστεια που έχει μετακινηθεί μεγάλο μέρος του κέντρου της πόλης.Έχουν δρόμο ακόμα τα ηλεκτρικά, αλλά για αρκετό κόσμο (εξαιρώντας την αρχική τιμή κτήσης) είναι μια καλή λύση ακόμα και στην Αθήνα, για 2ο αυτοκίνητο.
Παίρνω παράδειγμα και από τον εαυτό μου (ΔΕΝ είμαι πλούσιος, έχω έναν καλό μισθό και ιδιόκτητο σπίτι...όχι τίποτα το φοβερό). Δουλειά πάω με μετρό. Εαν πάρω το Panda θα κάνω 20χλμ την ημέρα, άρα 100 την εβδομάδα = €10/εβδομάδα. Εάν εισάγω ένα ZOE, για την ίδια απόσταση θα θέλω €2/εβδομάδα, άρα οικονομία €32 τον μήνα και €350 τον χρόνο. Επιπλέον, μου βγαίνει πιο φτηνά και από το μετρό! Και δεν λαμβάνω υπόψιν όλες τις άλλες μετακινήσεις που θα κάνω μέσα στην Αθήνα με ελάχιστο κόστος. Αυτό το ΣΚ έκανα 150χλμ με το αυτοκίνητο, εντός Αττικής.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά