Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση από Mercedes Benz
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Απαράδεκτη εξυπηρέτηση από Mercedes Benz
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    14
    778
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      somade last edited by

      Χαιρετώ το forum
      Δυστυχώς θα ήθελα να σας αναφέρω την δυσάρεστη (απαράδεκτη) εμπειρία μου από την εξυπηρέτηση της Mecedes

      Πρίν λίγες μέρες το αυτοκίνηό μου, ένα C180 ακινητοποιήθηκε λόγω βλάβης καθοδόν. Έχοντας κάνει όλα τα service σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία της ΜΒ κάλεσα την υπηρεσία MobiloLife η οποία παρέχει δωρεάν μεταφορά του αυτοκινήτου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ΜΒ που θέλει ο πελάτης.
      Τηλεφώνησα λοιπόν σε ένα κινητό, έδωσα όλα τα στοιχεία του αυτοκινήτου(πινακίδες, άδεια, μέχρι και αριθμό πλαισίου) και πράγματι ένας ευγενικός κύριος με κάλεσε μετά από λίγο να μου πεί ότι ¨συνεργείο ΜΒ¨θα έρθει να δει τη ζημιά.
      Λίγο αργότερα ένα βανάκι από την MERSER ήρθε και ο ¨τεχνικός¨μετά από έλεγχο μου είπε ότι το αυτοκίνητο θέλει γερανό για να μεταφερθεί στη MERSER για επισκευή. Έκει του απάντησα ότι εγώ το αυτοκίνητο δεν το πάω στη MERSER αλλά σε ένα άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Αττικής και θα ήθελα να πάει εκεί (στο ΜΕΓΑΓΙΑΝΝΗ). Η απάντησή του ήταν ότι επειδή το συνεργείο του εφημέρευε (???) θα έπρεπε να πάει σε αυτούς. Μετά τον έλεγχο του βιβλίου service μου είπε ότι το αυτοκίνητο δεν δικαιούτο MobiloLIfe και ότι θα έπρεπε να πληρώσω εγώ τον γερανό για την μεταφορά στην MERSER. Έκπληκτος του εξήγησα ότι στο τελευταίο service του αυτοκινήτου μου πρό 6μήνου με είχαν ενημερώσει ότι το αυτοκίνητο δικαιούτο αυτή την υπηρεσία για ένα χρόνο επειδή το service γένεται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
      Μετά από όλα αυτά είπα στον ¨εξουσιοδοτημένο τεχνικό¨ να φύγει και κάλεσα άλλο γερανό για την μεταφορά του αυτοκινήτου στον Μεγαγιάννη.
      Έκανα έγγραφο αίτημα στην Mercedes Benz σχετικά με την υπηρεσία MobiloLife και η απάντησή τους είναι ότι το αυτοκίνητο είχε κάλυψη για 1 χρόνο ή 20000 χλμ μετά το τελευταίο service
      Το διαταύτα είναι ότι ενώ δικαιούμουν δωρεάν μεταφορά τελικά και ταλαιπωρήθηκα για 2-3 ώρες παραπάνω και πλήρωσα από την τσέπη μου τον γερανό! Αυτά για την εξυπηρέτηση από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία από μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου.
      Ευχαριστώ πολύ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        somade last edited by

        Χαιρετώ το forum
        Δυστυχώς θα ήθελα να σας αναφέρω την δυσάρεστη (απαράδεκτη) εμπειρία μου από την εξυπηρέτηση της Mecedes

        Πρίν λίγες μέρες το αυτοκίνηό μου, ένα C180 ακινητοποιήθηκε λόγω βλάβης καθοδόν. Έχοντας κάνει όλα τα service σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία της ΜΒ κάλεσα την υπηρεσία MobiloLife η οποία παρέχει δωρεάν μεταφορά του αυτοκινήτου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ΜΒ που θέλει ο πελάτης.
        Τηλεφώνησα λοιπόν σε ένα κινητό, έδωσα όλα τα στοιχεία του αυτοκινήτου(πινακίδες, άδεια, μέχρι και αριθμό πλαισίου) και πράγματι ένας ευγενικός κύριος με κάλεσε μετά από λίγο να μου πεί ότι ¨συνεργείο ΜΒ¨θα έρθει να δει τη ζημιά.
        Λίγο αργότερα ένα βανάκι από την MERSER ήρθε και ο ¨τεχνικός¨μετά από έλεγχο μου είπε ότι το αυτοκίνητο θέλει γερανό για να μεταφερθεί στη MERSER για επισκευή. Έκει του απάντησα ότι εγώ το αυτοκίνητο δεν το πάω στη MERSER αλλά σε ένα άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Αττικής και θα ήθελα να πάει εκεί (στο ΜΕΓΑΓΙΑΝΝΗ). Η απάντησή του ήταν ότι επειδή το συνεργείο του εφημέρευε (???) θα έπρεπε να πάει σε αυτούς. Μετά τον έλεγχο του βιβλίου service μου είπε ότι το αυτοκίνητο δεν δικαιούτο MobiloLIfe και ότι θα έπρεπε να πληρώσω εγώ τον γερανό για την μεταφορά στην MERSER. Έκπληκτος του εξήγησα ότι στο τελευταίο service του αυτοκινήτου μου πρό 6μήνου με είχαν ενημερώσει ότι το αυτοκίνητο δικαιούτο αυτή την υπηρεσία για ένα χρόνο επειδή το service γένεται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
        Μετά από όλα αυτά είπα στον ¨εξουσιοδοτημένο τεχνικό¨ να φύγει και κάλεσα άλλο γερανό για την μεταφορά του αυτοκινήτου στον Μεγαγιάννη.
        Έκανα έγγραφο αίτημα στην Mercedes Benz σχετικά με την υπηρεσία MobiloLife και η απάντησή τους είναι ότι το αυτοκίνητο είχε κάλυψη για 1 χρόνο ή 20000 χλμ μετά το τελευταίο service
        Το διαταύτα είναι ότι ενώ δικαιούμουν δωρεάν μεταφορά τελικά και ταλαιπωρήθηκα για 2-3 ώρες παραπάνω και πλήρωσα από την τσέπη μου τον γερανό! Αυτά για την εξυπηρέτηση από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία από μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου.
        Ευχαριστώ πολύ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          somade last edited by

          Χαιρετώ το forum
          Δυστυχώς θα ήθελα να σας αναφέρω την δυσάρεστη (απαράδεκτη) εμπειρία μου από την εξυπηρέτηση της Mecedes

          Πρίν λίγες μέρες το αυτοκίνηό μου, ένα C180 ακινητοποιήθηκε λόγω βλάβης καθοδόν. Έχοντας κάνει όλα τα service σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία της ΜΒ κάλεσα την υπηρεσία MobiloLife η οποία παρέχει δωρεάν μεταφορά του αυτοκινήτου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ΜΒ που θέλει ο πελάτης.
          Τηλεφώνησα λοιπόν σε ένα κινητό, έδωσα όλα τα στοιχεία του αυτοκινήτου(πινακίδες, άδεια, μέχρι και αριθμό πλαισίου) και πράγματι ένας ευγενικός κύριος με κάλεσε μετά από λίγο να μου πεί ότι ¨συνεργείο ΜΒ¨θα έρθει να δει τη ζημιά.
          Λίγο αργότερα ένα βανάκι από την MERSER ήρθε και ο ¨τεχνικός¨μετά από έλεγχο μου είπε ότι το αυτοκίνητο θέλει γερανό για να μεταφερθεί στη MERSER για επισκευή. Έκει του απάντησα ότι εγώ το αυτοκίνητο δεν το πάω στη MERSER αλλά σε ένα άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Αττικής και θα ήθελα να πάει εκεί (στο ΜΕΓΑΓΙΑΝΝΗ). Η απάντησή του ήταν ότι επειδή το συνεργείο του εφημέρευε (???) θα έπρεπε να πάει σε αυτούς. Μετά τον έλεγχο του βιβλίου service μου είπε ότι το αυτοκίνητο δεν δικαιούτο MobiloLIfe και ότι θα έπρεπε να πληρώσω εγώ τον γερανό για την μεταφορά στην MERSER. Έκπληκτος του εξήγησα ότι στο τελευταίο service του αυτοκινήτου μου πρό 6μήνου με είχαν ενημερώσει ότι το αυτοκίνητο δικαιούτο αυτή την υπηρεσία για ένα χρόνο επειδή το service γένεται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
          Μετά από όλα αυτά είπα στον ¨εξουσιοδοτημένο τεχνικό¨ να φύγει και κάλεσα άλλο γερανό για την μεταφορά του αυτοκινήτου στον Μεγαγιάννη.
          Έκανα έγγραφο αίτημα στην Mercedes Benz σχετικά με την υπηρεσία MobiloLife και η απάντησή τους είναι ότι το αυτοκίνητο είχε κάλυψη για 1 χρόνο ή 20000 χλμ μετά το τελευταίο service
          Το διαταύτα είναι ότι ενώ δικαιούμουν δωρεάν μεταφορά τελικά και ταλαιπωρήθηκα για 2-3 ώρες παραπάνω και πλήρωσα από την τσέπη μου τον γερανό! Αυτά για την εξυπηρέτηση από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία από μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου.
          Ευχαριστώ πολύ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            theo13 last edited by

            Η μια απο τις ''μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου'' όπως λες ενδιαφέρεται για οτι και οι μικρότερες. Τα λεφτά και μόνο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cson last edited by

              Δεν μπορουσε να γινει αμεση επικοινωνια και επιβεβαιωση για το τι δικαιουσαι με τη mobilolife μεσω του τηλεφωνου? Τι ασυνεννοησια παιχτηκε?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                famas last edited by

                Και σε άλλες μάρκες ισχύει η δωρέαν οδική βοήθεια + μεταφορά σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο + κάποιες άλλες παροχές. Απαραίτητη προυπόθεση όμως να μην έχει κλείσει χρόνος από το τελευταίο σέρβις σε εξουσιοδοτημένο. Οπότε, όπως λέει ο somade κάτι τέτοιο έγινε.

                https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexeft last edited by

                  Μένουν στο δρόμο τα μερσεντές!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                    Μένουν στο δρόμο τα μερσεντές!!!

                    Συνηθως απο βλακεια καποιου μαστορα ή μη προληπτικο ελεγχο σε κρισιμα σημεια στο σερβις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Ο χρήστης cson έγραψε:

                      Μένουν στο δρόμο τα μερσεντές!!!

                      Συνηθως απο βλακεια καποιου μαστορα ή μη προληπτικο ελεγχο σε κρισιμα σημεια στο σερβις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        somade last edited by

                        Ειχαμε μιλησει στο τηλεφωνο και με ειχαν διαβεβαιωσει οτι ισχυε το mobililofe (ειχα δωσει και αριθμο πλαισιου)
                        Το τελευταιο σερβις ειχε γινει προ 6μηνου!

                        Ο μαστορας που ηρθε ή ήταν ασχετος ή τσαντίατηκε που του ειπα οτι το αυτοκινητο θα παει σε άλλο εξουσιοδοτημενο.

                        Και φυσικα η ´εγγραφη απάντηση της εταιρέιας είναι ότι το αυτοκίνητο είχε κάλυψη στο συμβάν.

                        Δεν έγινε ασυνενοησία αλλά κλασσική ελληνική κουτοπονηριά επειδη η MERSER δεν θα επαιρνε πελάτη!

                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Θα πρεπει να τους τρεξεις.

                          Sent from my Neo V using Tapatalk.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimau last edited by

                            Σε ποιο σημείο έμεινε το αυτοκίνητο?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stormold last edited by

                              Ο χρήστης somade έγραψε:
                              ...
                              Το διαταύτα είναι ότι ενώ δικαιούμουν δωρεάν μεταφορά τελικά και ταλαιπωρήθηκα για 2-3 ώρες παραπάνω και πλήρωσα από την τσέπη μου τον γερανό! Αυτά για την εξυπηρέτηση από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία από μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου...

                              Σκέψου σοβαρά να προσθέσεις 'οδική βοήθεια' στο ασφαλιστήριο του αυτοκινήτου. Κοστίζει ελάχιστα και δεν θα έχεις στο μυαλό σου τις υπηρεσίες τύπου MobiloLife που παρέχουν οι επίσημοι αντιπρόσωποι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                trident1971 last edited by

                                Ο χρήστης Storm έγραψε:

                                ...
                                Το διαταύτα είναι ότι ενώ δικαιούμουν δωρεάν μεταφορά τελικά και ταλαιπωρήθηκα για 2-3 ώρες παραπάνω και πλήρωσα από την τσέπη μου τον γερανό! Αυτά για την εξυπηρέτηση από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία από μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου...

                                Σκέψου σοβαρά να προσθέσεις 'οδική βοήθεια' στο ασφαλιστήριο του αυτοκινήτου. Κοστίζει ελάχιστα και δεν θα έχεις στο μυαλό σου τις υπηρεσίες τύπου MobiloLife που παρέχουν οι επίσημοι αντιπρόσωποι.

                                +1, και με αστεια τιμη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • K
                                  kostas-chania last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                  Θα πρεπει να τους τρεξεις.

                                  X2

                                  Να ζητήσεις τα χρήματα πίσω από την Μερσεντές και εάν αρνηθούν να τους πεις ότι θα τους καταγγείλεις στο υπουργείο ανάπτυξης. Είναι από τα λίγα που κάνουν ακόμα καλά τη δουλειά τους. Προσωπικά 3-4 φορές που τους χρειάστηκα, με βοήθησαν και με το παραπάνω. Τώρα που μιλάμε εκκρεμή καταγγελία μου στη γνωστή Legrand για πρίζες που μου πούλησαν και ήταν του κώλου.
                                  Και πρέπει να μετατρέψεις τη λέξη **εξυπηρέτηση **που γράφεις στην επικεφαλίδα σε απάτη ή ότι άλλο σου κατέβει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr