-
Χαιρετώ το forum
Δυστυχώς θα ήθελα να σας αναφέρω την δυσάρεστη (απαράδεκτη) εμπειρία μου από την εξυπηρέτηση της MecedesΠρίν λίγες μέρες το αυτοκίνηό μου, ένα C180 ακινητοποιήθηκε λόγω βλάβης καθοδόν. Έχοντας κάνει όλα τα service σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία της ΜΒ κάλεσα την υπηρεσία MobiloLife η οποία παρέχει δωρεάν μεταφορά του αυτοκινήτου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ΜΒ που θέλει ο πελάτης.
Τηλεφώνησα λοιπόν σε ένα κινητό, έδωσα όλα τα στοιχεία του αυτοκινήτου(πινακίδες, άδεια, μέχρι και αριθμό πλαισίου) και πράγματι ένας ευγενικός κύριος με κάλεσε μετά από λίγο να μου πεί ότι ¨συνεργείο ΜΒ¨θα έρθει να δει τη ζημιά.
Λίγο αργότερα ένα βανάκι από την MERSER ήρθε και ο ¨τεχνικός¨μετά από έλεγχο μου είπε ότι το αυτοκίνητο θέλει γερανό για να μεταφερθεί στη MERSER για επισκευή. Έκει του απάντησα ότι εγώ το αυτοκίνητο δεν το πάω στη MERSER αλλά σε ένα άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Αττικής και θα ήθελα να πάει εκεί (στο ΜΕΓΑΓΙΑΝΝΗ). Η απάντησή του ήταν ότι επειδή το συνεργείο του εφημέρευε (???) θα έπρεπε να πάει σε αυτούς. Μετά τον έλεγχο του βιβλίου service μου είπε ότι το αυτοκίνητο δεν δικαιούτο MobiloLIfe και ότι θα έπρεπε να πληρώσω εγώ τον γερανό για την μεταφορά στην MERSER. Έκπληκτος του εξήγησα ότι στο τελευταίο service του αυτοκινήτου μου πρό 6μήνου με είχαν ενημερώσει ότι το αυτοκίνητο δικαιούτο αυτή την υπηρεσία για ένα χρόνο επειδή το service γένεται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Μετά από όλα αυτά είπα στον ¨εξουσιοδοτημένο τεχνικό¨ να φύγει και κάλεσα άλλο γερανό για την μεταφορά του αυτοκινήτου στον Μεγαγιάννη.
Έκανα έγγραφο αίτημα στην Mercedes Benz σχετικά με την υπηρεσία MobiloLife και η απάντησή τους είναι ότι το αυτοκίνητο είχε κάλυψη για 1 χρόνο ή 20000 χλμ μετά το τελευταίο service
Το διαταύτα είναι ότι ενώ δικαιούμουν δωρεάν μεταφορά τελικά και ταλαιπωρήθηκα για 2-3 ώρες παραπάνω και πλήρωσα από την τσέπη μου τον γερανό! Αυτά για την εξυπηρέτηση από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία από μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου.
Ευχαριστώ πολύ -
Χαιρετώ το forum
Δυστυχώς θα ήθελα να σας αναφέρω την δυσάρεστη (απαράδεκτη) εμπειρία μου από την εξυπηρέτηση της MecedesΠρίν λίγες μέρες το αυτοκίνηό μου, ένα C180 ακινητοποιήθηκε λόγω βλάβης καθοδόν. Έχοντας κάνει όλα τα service σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία της ΜΒ κάλεσα την υπηρεσία MobiloLife η οποία παρέχει δωρεάν μεταφορά του αυτοκινήτου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ΜΒ που θέλει ο πελάτης.
Τηλεφώνησα λοιπόν σε ένα κινητό, έδωσα όλα τα στοιχεία του αυτοκινήτου(πινακίδες, άδεια, μέχρι και αριθμό πλαισίου) και πράγματι ένας ευγενικός κύριος με κάλεσε μετά από λίγο να μου πεί ότι ¨συνεργείο ΜΒ¨θα έρθει να δει τη ζημιά.
Λίγο αργότερα ένα βανάκι από την MERSER ήρθε και ο ¨τεχνικός¨μετά από έλεγχο μου είπε ότι το αυτοκίνητο θέλει γερανό για να μεταφερθεί στη MERSER για επισκευή. Έκει του απάντησα ότι εγώ το αυτοκίνητο δεν το πάω στη MERSER αλλά σε ένα άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Αττικής και θα ήθελα να πάει εκεί (στο ΜΕΓΑΓΙΑΝΝΗ). Η απάντησή του ήταν ότι επειδή το συνεργείο του εφημέρευε (???) θα έπρεπε να πάει σε αυτούς. Μετά τον έλεγχο του βιβλίου service μου είπε ότι το αυτοκίνητο δεν δικαιούτο MobiloLIfe και ότι θα έπρεπε να πληρώσω εγώ τον γερανό για την μεταφορά στην MERSER. Έκπληκτος του εξήγησα ότι στο τελευταίο service του αυτοκινήτου μου πρό 6μήνου με είχαν ενημερώσει ότι το αυτοκίνητο δικαιούτο αυτή την υπηρεσία για ένα χρόνο επειδή το service γένεται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Μετά από όλα αυτά είπα στον ¨εξουσιοδοτημένο τεχνικό¨ να φύγει και κάλεσα άλλο γερανό για την μεταφορά του αυτοκινήτου στον Μεγαγιάννη.
Έκανα έγγραφο αίτημα στην Mercedes Benz σχετικά με την υπηρεσία MobiloLife και η απάντησή τους είναι ότι το αυτοκίνητο είχε κάλυψη για 1 χρόνο ή 20000 χλμ μετά το τελευταίο service
Το διαταύτα είναι ότι ενώ δικαιούμουν δωρεάν μεταφορά τελικά και ταλαιπωρήθηκα για 2-3 ώρες παραπάνω και πλήρωσα από την τσέπη μου τον γερανό! Αυτά για την εξυπηρέτηση από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία από μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου.
Ευχαριστώ πολύ -
Χαιρετώ το forum
Δυστυχώς θα ήθελα να σας αναφέρω την δυσάρεστη (απαράδεκτη) εμπειρία μου από την εξυπηρέτηση της MecedesΠρίν λίγες μέρες το αυτοκίνηό μου, ένα C180 ακινητοποιήθηκε λόγω βλάβης καθοδόν. Έχοντας κάνει όλα τα service σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία της ΜΒ κάλεσα την υπηρεσία MobiloLife η οποία παρέχει δωρεάν μεταφορά του αυτοκινήτου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ΜΒ που θέλει ο πελάτης.
Τηλεφώνησα λοιπόν σε ένα κινητό, έδωσα όλα τα στοιχεία του αυτοκινήτου(πινακίδες, άδεια, μέχρι και αριθμό πλαισίου) και πράγματι ένας ευγενικός κύριος με κάλεσε μετά από λίγο να μου πεί ότι ¨συνεργείο ΜΒ¨θα έρθει να δει τη ζημιά.
Λίγο αργότερα ένα βανάκι από την MERSER ήρθε και ο ¨τεχνικός¨μετά από έλεγχο μου είπε ότι το αυτοκίνητο θέλει γερανό για να μεταφερθεί στη MERSER για επισκευή. Έκει του απάντησα ότι εγώ το αυτοκίνητο δεν το πάω στη MERSER αλλά σε ένα άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Αττικής και θα ήθελα να πάει εκεί (στο ΜΕΓΑΓΙΑΝΝΗ). Η απάντησή του ήταν ότι επειδή το συνεργείο του εφημέρευε (???) θα έπρεπε να πάει σε αυτούς. Μετά τον έλεγχο του βιβλίου service μου είπε ότι το αυτοκίνητο δεν δικαιούτο MobiloLIfe και ότι θα έπρεπε να πληρώσω εγώ τον γερανό για την μεταφορά στην MERSER. Έκπληκτος του εξήγησα ότι στο τελευταίο service του αυτοκινήτου μου πρό 6μήνου με είχαν ενημερώσει ότι το αυτοκίνητο δικαιούτο αυτή την υπηρεσία για ένα χρόνο επειδή το service γένεται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Μετά από όλα αυτά είπα στον ¨εξουσιοδοτημένο τεχνικό¨ να φύγει και κάλεσα άλλο γερανό για την μεταφορά του αυτοκινήτου στον Μεγαγιάννη.
Έκανα έγγραφο αίτημα στην Mercedes Benz σχετικά με την υπηρεσία MobiloLife και η απάντησή τους είναι ότι το αυτοκίνητο είχε κάλυψη για 1 χρόνο ή 20000 χλμ μετά το τελευταίο service
Το διαταύτα είναι ότι ενώ δικαιούμουν δωρεάν μεταφορά τελικά και ταλαιπωρήθηκα για 2-3 ώρες παραπάνω και πλήρωσα από την τσέπη μου τον γερανό! Αυτά για την εξυπηρέτηση από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία από μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου.
Ευχαριστώ πολύ -
Η μια απο τις ''μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου'' όπως λες ενδιαφέρεται για οτι και οι μικρότερες. Τα λεφτά και μόνο.
-
Δεν μπορουσε να γινει αμεση επικοινωνια και επιβεβαιωση για το τι δικαιουσαι με τη mobilolife μεσω του τηλεφωνου? Τι ασυνεννοησια παιχτηκε?
-
Και σε άλλες μάρκες ισχύει η δωρέαν οδική βοήθεια + μεταφορά σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο + κάποιες άλλες παροχές. Απαραίτητη προυπόθεση όμως να μην έχει κλείσει χρόνος από το τελευταίο σέρβις σε εξουσιοδοτημένο. Οπότε, όπως λέει ο somade κάτι τέτοιο έγινε.
-
Μένουν στο δρόμο τα μερσεντές!!!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Μένουν στο δρόμο τα μερσεντές!!!Συνηθως απο βλακεια καποιου μαστορα ή μη προληπτικο ελεγχο σε κρισιμα σημεια στο σερβις.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Μένουν στο δρόμο τα μερσεντές!!!
Συνηθως απο βλακεια καποιου μαστορα ή μη προληπτικο ελεγχο σε κρισιμα σημεια στο σερβις.
-
Ειχαμε μιλησει στο τηλεφωνο και με ειχαν διαβεβαιωσει οτι ισχυε το mobililofe (ειχα δωσει και αριθμο πλαισιου)
Το τελευταιο σερβις ειχε γινει προ 6μηνου!Ο μαστορας που ηρθε ή ήταν ασχετος ή τσαντίατηκε που του ειπα οτι το αυτοκινητο θα παει σε άλλο εξουσιοδοτημενο.
Και φυσικα η ´εγγραφη απάντηση της εταιρέιας είναι ότι το αυτοκίνητο είχε κάλυψη στο συμβάν.
Δεν έγινε ασυνενοησία αλλά κλασσική ελληνική κουτοπονηριά επειδη η MERSER δεν θα επαιρνε πελάτη!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Θα πρεπει να τους τρεξεις.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Σε ποιο σημείο έμεινε το αυτοκίνητο?
-
Ο χρήστης somade έγραψε:
...
Το διαταύτα είναι ότι ενώ δικαιούμουν δωρεάν μεταφορά τελικά και ταλαιπωρήθηκα για 2-3 ώρες παραπάνω και πλήρωσα από την τσέπη μου τον γερανό! Αυτά για την εξυπηρέτηση από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία από μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου...Σκέψου σοβαρά να προσθέσεις 'οδική βοήθεια' στο ασφαλιστήριο του αυτοκινήτου. Κοστίζει ελάχιστα και δεν θα έχεις στο μυαλό σου τις υπηρεσίες τύπου MobiloLife που παρέχουν οι επίσημοι αντιπρόσωποι.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
...
Το διαταύτα είναι ότι ενώ δικαιούμουν δωρεάν μεταφορά τελικά και ταλαιπωρήθηκα για 2-3 ώρες παραπάνω και πλήρωσα από την τσέπη μου τον γερανό! Αυτά για την εξυπηρέτηση από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία από μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου...Σκέψου σοβαρά να προσθέσεις 'οδική βοήθεια' στο ασφαλιστήριο του αυτοκινήτου. Κοστίζει ελάχιστα και δεν θα έχεις στο μυαλό σου τις υπηρεσίες τύπου MobiloLife που παρέχουν οι επίσημοι αντιπρόσωποι.
+1, και με αστεια τιμη.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θα πρεπει να τους τρεξεις.X2
Να ζητήσεις τα χρήματα πίσω από την Μερσεντές και εάν αρνηθούν να τους πεις ότι θα τους καταγγείλεις στο υπουργείο ανάπτυξης. Είναι από τα λίγα που κάνουν ακόμα καλά τη δουλειά τους. Προσωπικά 3-4 φορές που τους χρειάστηκα, με βοήθησαν και με το παραπάνω. Τώρα που μιλάμε εκκρεμή καταγγελία μου στη γνωστή Legrand για πρίζες που μου πούλησαν και ήταν του κώλου.
Και πρέπει να μετατρέψεις τη λέξη **εξυπηρέτηση **που γράφεις στην επικεφαλίδα σε απάτη ή ότι άλλο σου κατέβει.
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση από Mercedes Benz