-
Επειδή κάνω αρκετά χλμ. το χρόνο, μπορεί και πάνω απο 30.000, αναζητώ ενα αξιόπιστο και οικονομικό diesel. Ο σκοπός του είναι για κίνηση καθημερινά στο μεγαλύτερο μέρος της Αττικής Οδού και Εθνικής (ποτάμι), αλλά και άλλες διαδρομές εντός πόλης καθώς επίσης και για κανενα μικρό ταξιδάκι (έως μεγάλο) γιατί όταν έχεις την οικονομία diesel, θα αφήνεις πίσω αρκετές φορές το παλαιότερο βενζινοκίνητο. Τώρα η τιμή, επειδή θα ειναι και 2ο και θα κάνει και χλμ. δε θα ήθελα να ξεπεράσω τα 15000. Επίσης για μεταχειρισμένο, φοβάμαι οτι τα χλμ δε θα ειναι πραγματικά και τα λίγα που υπάρχουν δεν ειναι και πολύ φθηνότερα απο ενα καινούριο. Αυτά που κοιτάω ειναι 208 (βγαίνει και αυτόματο!), corsa (πολυφορεμένο και αλλάζει μοντέλο), Fiat 500 (πολύ μικρό αλλα μου αρέσει και εχει και 95αλογα!), Suzuki swift..Yaris (νομιζω λιγο ακριβότερο), απο Citroen απλά δε μου αρέσανε C3,C4, κλπ. Περιμένω προτάσεις και γνώμες, αλλά καλό θα ήτανε να μή ξεπερνάει η τιμή τις 15.000, γιατί μετά αλλάζει και κατηγορία και χάνω τη μπαλα!
-
Επειδή κάνω αρκετά χλμ. το χρόνο, μπορεί και πάνω απο 30.000, αναζητώ ενα αξιόπιστο και οικονομικό diesel. Ο σκοπός του είναι για κίνηση καθημερινά στο μεγαλύτερο μέρος της Αττικής Οδού και Εθνικής (ποτάμι), αλλά και άλλες διαδρομές εντός πόλης καθώς επίσης και για κανενα μικρό ταξιδάκι (έως μεγάλο) γιατί όταν έχεις την οικονομία diesel, θα αφήνεις πίσω αρκετές φορές το παλαιότερο βενζινοκίνητο. Τώρα η τιμή, επειδή θα ειναι και 2ο και θα κάνει και χλμ. δε θα ήθελα να ξεπεράσω τα 15000. Επίσης για μεταχειρισμένο, φοβάμαι οτι τα χλμ δε θα ειναι πραγματικά και τα λίγα που υπάρχουν δεν ειναι και πολύ φθηνότερα απο ενα καινούριο. Αυτά που κοιτάω ειναι 208 (βγαίνει και αυτόματο!), corsa (πολυφορεμένο και αλλάζει μοντέλο), Fiat 500 (πολύ μικρό αλλα μου αρέσει και εχει και 95αλογα!), Suzuki swift..Yaris (νομιζω λιγο ακριβότερο), απο Citroen απλά δε μου αρέσανε C3,C4, κλπ. Περιμένω προτάσεις και γνώμες, αλλά καλό θα ήτανε να μή ξεπερνάει η τιμή τις 15.000, γιατί μετά αλλάζει και κατηγορία και χάνω τη μπαλα!
-
Εγώ οδηγούσα τα προηγούμενα δύο χρόνια το 208 1.4 HDi και οι εντυπώσεις μου είναι γενικά πολύ θετικές. Ευχάριστο και ευκολοδήγητο αυτοκίνητο με καλή ποιότητα κύλισης και σχετική άνεση στα ταξίδια. Η οικονομία του είναι κορυφαία, με κατανάλωση κατά μέσο όρο 4.5 lt/100km (σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού για τα πρώτα 10,000 χλμ). Παρά την χαμηλή ιπποδύναμη, το αυτοκίνητο είναι αρκετά γρήγορο στον δρόμο με ικανοποιητικά ρεπρίζ. Το μόνο σοβαρό πρόβλημα που υπάρχει είναι η έλλειψη ισχύος σε χαμηλές στροφές. Εκεί πρέπει να δουλέψεις πολύ με τον λεβιέ ταχυτήτων για να πετύχεις ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Όταν το στροφόμετρο ξεπεράσει περίπου τις 1500 στροφές ο κινητήρας ζωντανεύει ξανά.
-
Ευχαριστώ. Το 208 το κοίταγα και με το αυτόματο κιβώτιο και με ενα παράλληλο εγκέφαλο που το ανεβάζει στα 85 περίπου αλογα . Δεν υπάρχει όμως test drive αυτόματο, αν εχει κανεις θα ήθελα εντυπώσεις.
-
Έχω εμπειρία από Corsa Diesel 5πορτό. Πολύ καλοί χώροι μέσα, κυρίως για τους πίσω και για πόδια και για κεφάλι, άνετη ανάρτηση, καλύτερο σε φρένα και κράτημα από όσο περίμενα, κατανάλωση εντός πόλης 5 με 5,5, εκτός αν πηγαίνεις ήρεμα πέφτει κάτω από 4. Καλή επιλογή αν θες κάτι προσιτό και ευρύχωρο.
-
1ον αν κοψεις την Αττικη οδό και βάλεις στο γοογλε διαδρομή χωρις διοδια στην πλοηγηση του κινητου, θα κανεις λιγοτερα χιλιομετρα και θα αργεις 10 λεπτά λογω κινησης. ¨ομως θα γλιτώσεις 85 ευρουλάκια καθε μήνα δηλαδή όσο η βενζίνη ενός τζίπ για τις ιδιες διαδρομές. Μαλιστα αυτο μονο εφόσον εχεις το ειδικο πρόγραμα για εκπτωση στην Αττικη οδο!
2ον το 208 ντιζελ με παραλληλο εγκεφαλο το ειχαν δοκιμάσει στο drive σε τεστ και ειχε περίπου ιδια κατανάλωση με το Yaris και ανταγωνιστικες επιδόσεις. Αυτα πριν 2-3 χρόνια. οπότε εαν ειναι καλό το αυτοματό του αξιζει. Μάλιστα δεν ειχαν παραπονεθεί με τον παραλληλο ότι κατω απο 1500 ειναι νεκρο
στο ντιζελ το αυτοματο ειναι απαραιτητο λογω περιορισμενου φασματος απόδοσης, μόνο 2,500 στροφες... -
Το 208 έρχεται και με 115ps πλέον, αν και θα ξεπερνάει λίγο τα 15000€. από την άλλη, καλή επιλογή νομίζω είναι το CLIΟ και το Fiesta. Με εξαιρετικούς κινητήρες και τα δύο..
Αυτό με την Αττική Οδό, είναι εντάξει. Αλλά με τα χιλιόμετρα που κάνει, πρέπει να κόψει πολλά πράγματα για να ισοφαρίσει τα καύσιμα ενός βενζινοκινητου
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
1ον αν κοψεις την Αττικη οδό και βάλεις στο γοογλε διαδρομή χωρις διοδια στην πλοηγηση του κινητου, θα κανεις λιγοτερα χιλιομετρα και θα αργεις 10 λεπτά λογω κινησης. ¨ομως θα γλιτώσεις 85 ευρουλάκια καθε μήνα δηλαδή όσο η βενζίνη ενός τζίπ για τις ιδιες διαδρομές. Μαλιστα αυτο μονο εφόσον εχεις το ειδικο πρόγραμα για εκπτωση στην Αττικη οδο!
2ον το 208 ντιζελ με παραλληλο εγκεφαλο το ειχαν δοκιμάσει στο drive σε τεστ και ειχε περίπου ιδια κατανάλωση με το Yaris και ανταγωνιστικες επιδόσεις. Αυτα πριν 2-3 χρόνια. οπότε εαν ειναι καλό το αυτοματό του αξιζει. Μάλιστα δεν ειχαν παραπονεθεί με τον παραλληλο ότι κατω απο 1500 ειναι νεκρο
στο ντιζελ το αυτοματο ειναι απαραιτητο λογω περιορισμενου φασματος απόδοσης, μόνο 2,500 στροφες...Δεν ξερω για τωρα σε εργασιμες ωρες, αλλα παλιοτερα με ΑΟ κερδιζα ΚΑΘΑΡΑ πανω απο 20-25 λεπτα για διαδρομη απο Εθνικη με κατευθυνση Μαρουσι στον ΟΤΕ. Αυτα στο πηγαινε. Στο ελα ηταν λιγο λιγοτερο.
Ακομα και σημερα, οχι σε εργασιμες ωρες, ουτε σαββατικουριακο, η διαφορα για την ιδα διαδρομη ειναι μετρησιμη και οχι 10λεπτο.Δε τολμω να φανταστω για μακρυτερα.
-
Ευχαριστώ. Για τα διόδια οκ. Αλλά δεν ειναι λόγος για να πώ δε θα πάρω diesel και θα κερδίσω τη διαφορά απο τα διόδια. Αυτό θα μπορούσα να το κάνω και με το diesel και να έχω ακόμα μεγαλύτερο κέρδος. Σκοπός ειναι να κάνουμε τα χλμ και οικονομικά αλλά και ξεκούραστα! Εχω δοκιμάσει αρκετά diesel και έχει διαφορά μεγάλη σε κατανάλωση αλλά και σε ροπές! Σήμερα πήρα και μια τιμή για το νέο Yaris. Τελική τιμή 16000. Το αυτόματο δε το βγάζει πια στο πετρέλαιο γιατί βγαζανε λέει προβλήματα με το συμπλέκτη εξαιτίας της μεγάλης ροπής *20,5!..
-
Καλησπέρα, φίλε μου και γω είμαι προβληματισμένος πάνω στο ίδιο θέμα. Είμαι ανάμεσα σε yaris και polo. Το polo το έχεις στα υπόψιν? Είναι πολύ όμορφο και ποιοτικό. Έχω οδηγήσει και τα δύο σε test drive. Μου άρεσαν και τα δύο. Το yaris στα ίδια λεφτά σου δίνει καλύτερο εξοπλισμό(κάμερα οπισθοπορείας, cruise control και ζάντες αλουμινίου) και 6 χρόνια(3+3) εγγύηση. Και η toyota θεωρείται πιο αξιόπιστη γενικά (τουλάχιστον έτσι ακούγεται). Βέβαια το polo σου δίνει καλύτερη οδηγική εμπειρία από το yaris τουλάχιστον έτσι φάνηκε σ εμένα από τις δοκιμές και έχεις την αίσθηση πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο ανώτερης κατηγορίας. Επίσης σου δίνει και το σύστημα start & stop το οποίο είναι στα θετικά καθώς καλό ειναι να υπάρχει(για εντός πόλης χρήση π.χ. στα φανάρια) .Βέβαια δεν είμαι και πολύ σίγουρος κατά πόσο χρήσιμο και οικονομικό θα είναι σε σχέση πάντα με το γεγονός ότι έχει πολλούς αισθητήρες επάνω που το κάνει πιο πολύπλοκο μηχανικά και πιθανόν τα service και τα αναλώσιμα ανταλλακτικά θα είναι τσιμπημένα(π.χ μπαταρία, μίζα και κάποιος αισθητήρας αν χαλάσει). Ελπίζω κάποιος που έχει εμπειρία από το σύστημα να μας πει την γνώμη του κατα πόσο χρήσιμο και απροβλημάτιστο είναι. Το έχει και το corsa. Το yaris 6 τάχυτο ενώ το polo 5 ταχυτο. Οποιαδήποτε βοήθεια και γνώμη από αυτούς που έχουν εμπειρία και γνώση επί του θέματος θα ήταν πολύ χρήσιμη.
Υ.Γ.: πάντως αν το θες για εντός πόλης καλή σκέψη, αν θες να το κοιτάξεις, θα ήταν και το υβριδικό yaris (το οποίο και δοκίμασα) αν το θες αποκλειστικά όμως για την πόλη. To οδήγησα κι αυτό. Πολύ ευκολοδήγητο,ξεκούραστο και αθόρυβο αυτοκίνητο λόγω του αυτόματου κιβωτίου καθώς και οικονομικό για εντός πόλης όπου λόγω σταμάτα-ξεκίνα δουλεύει πολλές φορές αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα. Όμως το άρπαγμα και την έκρηξη που έχει το diesel σε πιο μεγάλες ταχύτητες δεν την έχει χωρίς όμως να σημαίνει πως δεν είναι γρήγορο(100 ίπποι) αν πατήσεις το γκάζι(όμως πάει περίπατο η κατανάλωση). Είναι πιο αδύναμο λόγω ροπής. Επίσης με βάζει σε σκέψεις κατά πόσο θα έχει μεταπωλητική αξία αν κάποια στιγμή θες να το αλλάξεις.
-
Το είδα και το polo. Απλά πολλά ακούγονται για την αξιοπιστία του (κυριως όποιος εχει το προηγούμενο μοντέλο, μου λέει μακρυα). Απλά αν πας για το αυτόματο polo τότε το κιβώτιο αξίζει! Το yaris εχει πλεονέκτημα στο after sales service και αυτό ανεβάζει και τη τιμή του. Για το clio πάλι, διαβάζω για τριγμούς, φρένα...κλπ. παρόλα αυτά τα Γαλλικά 208 και clio μου αρέσουν περισσότερο.
-
Ο χρήστης ermis1975 έγραψε:
Το είδα και το polo. Απλά πολλά ακούγονται για την αξιοπιστία του (κυριως όποιος εχει το προηγούμενο μοντέλο, μου λέει μακρυα). Απλά αν πας για το αυτόματο polo τότε το κιβώτιο αξίζει! Το yaris εχει πλεονέκτημα στο after sales service και αυτό ανεβάζει και τη τιμή του. Για το clio πάλι, διαβάζω για τριγμούς, φρένα...κλπ. παρόλα αυτά τα Γαλλικά 208 και clio μου αρέσουν περισσότερο.Σαν κάτοχος του Clio, επιβεβαιώνω το θέμα με τους τριγμούς. Με τα φρένα μέχρι στιγμής δεν έχω κάποιο θέμα, ίσα ίσα σε μια περίπτωση απότομου φρεναρίσματος με αρκετά χλμ που τα χρειάστηκα, ανταποκρίθηκαν όπως έπρεπε. Για τα τακάκια είναι νωρίς ακόμα μιας και έχω 7000 χμλ αλλά δεν ακούω σφίριγμα ή κάτι άλλο που να υποδηλώνει πρόωρη φθορά προς το παρών. Αλλά και από άλλους χρήστες τα ίδια διαβάζω. Πρόβλημα με τα τακάκια -μέχρι τώρα- είχαν άτομα που είχαν παραλάβει από τις πρώτες παρτίδες, τέλη '12 - αρχές/μέσα '13. Είδωμεν.
Αλλά και τώρα να επέλεγα αμάξι, πάλι το Clio θα διάλεγα. Οικονομικό, σβέλτο, με καλή οδηκή συμπεριφορά και πανέμορφο!
Αν δε βιάζεστε, περιμένετε και το νέο Mazda 2.
Αγορά ΙΧ diesel πόλης