Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΒΛΗΜΑ? ταπα λαδιου και θορυβος !
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ? ταπα λαδιου και θορυβος !
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    15
    4603
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikosgr8 last edited by

      καλησπερα σας παιδια,εκανα μια αναζητηση μηπως βρω καποια απαντηση στο ερωτημα μου αλλα δεν βρηκα κατι στο φορουμ.
      η ερωτηση μου ειναι η εξης. σε ενα renault megane cabrio 2004 μοντελο 2000cc (το 6ταχυτο με 136 αλογα)
      γραφω ακριβως ποιο μοντελο ειναι μηπως παιζει ρολο.
      οταν το αυτοκινητο δουλευει,ο κινητηρας ακουγετε μια χαρα,με το που ανοιξεις την ταπα λαδιου,κανει σαν τρακτερ,με το που κλισεις την ταπα λαδιου,ακουγετε ξανα κανονικα...αυτο ειναι φυσιολογικο??

      περιμενω τα φωτα σας! ευχαριστω πολυ εκ τον προτερων !

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikosgr8 last edited by

        καλησπερα σας παιδια,εκανα μια αναζητηση μηπως βρω καποια απαντηση στο ερωτημα μου αλλα δεν βρηκα κατι στο φορουμ.
        η ερωτηση μου ειναι η εξης. σε ενα renault megane cabrio 2004 μοντελο 2000cc (το 6ταχυτο με 136 αλογα)
        γραφω ακριβως ποιο μοντελο ειναι μηπως παιζει ρολο.
        οταν το αυτοκινητο δουλευει,ο κινητηρας ακουγετε μια χαρα,με το που ανοιξεις την ταπα λαδιου,κανει σαν τρακτερ,με το που κλισεις την ταπα λαδιου,ακουγετε ξανα κανονικα...αυτο ειναι φυσιολογικο??

        περιμενω τα φωτα σας! ευχαριστω πολυ εκ τον προτερων !

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikosgr8 last edited by

          καλησπερα σας παιδια,εκανα μια αναζητηση μηπως βρω καποια απαντηση στο ερωτημα μου αλλα δεν βρηκα κατι στο φορουμ.
          η ερωτηση μου ειναι η εξης. σε ενα renault megane cabrio 2004 μοντελο 2000cc (το 6ταχυτο με 136 αλογα)
          γραφω ακριβως ποιο μοντελο ειναι μηπως παιζει ρολο.
          οταν το αυτοκινητο δουλευει,ο κινητηρας ακουγετε μια χαρα,με το που ανοιξεις την ταπα λαδιου,κανει σαν τρακτερ,με το που κλισεις την ταπα λαδιου,ακουγετε ξανα κανονικα...αυτο ειναι φυσιολογικο??

          περιμενω τα φωτα σας! ευχαριστω πολυ εκ τον προτερων !

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kilomeater last edited by

            Εφόσον το λειτουργείς με την τάπα κλειστή, δεν βλέπω θέμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikosgr8 last edited by

              χαχα,εχεις δικαιο..! το θεμα ειναι οτι σκευτομαι να προχωρησω στην αγορα του συγκεκριμενου αυτοκινητου...αλλα αυτο το θεματακι με κολαει λιγο πισω...δεν ξερω κατα ποσο ειναι φυσιολογικο η οχι,η αν εχει καποιο προβλημα η μηχανη και κανει αυτον τον θορυβο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Αν ανοίξεις την τάπα του λαδιού ακούς τον αέρα να μπαινοβγαίνει με παλμούς - καθώς ανεβοκατεβαίνουν τα πιστόνια αλλάζει ο όγκος του αέρα στον στροφαλοθάλαμο.
                Βγαίνουν και (ελάχιστα στο ρελαντί) καυσαέρια που περνάνε γύρω από τα πιστόνια.

                Μπορεί να δεις και λίγο καπνό και μάλλον θα πιτσιλάει λάδια.
                Αν δεν έχεις εμπειρία δεν μπορείς να καταλάβεις τίποτε.

                Αυτό που μπορείς να καταλάβεις είναι πόσο καθαρός είναι ο κινητήρας δηλαδή αν έβαζαν καλά λάδια και τα άλλαζαν τακτικά.
                Καλύτερα όμως να ανοίγεις την τάπα του λαδιού με τον κινητήρα σβηστό για να μην γίνονται όλα χάλια από τα λάδια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cson last edited by

                  Φυσιολογικο μου ακουγεται, σε μερικους κινητηρες μαλιστα ανοιγοντας την ταπα βλεπεις τα κινουμερα μερη, η καδενα θα δεις ή το ανω μερος των βαλβιδων. Σε καθε περιπτωση πηγαινε το αμαξι σε μηχανικο πριν το αγορασεις. Αλλιως δεν θα βγαλεις καμια ακρη μονος σου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ilias-a last edited by

                    ανοιγοντας την ταπα λαδιου (ας αφησουμε στην ακρη το θεμα με τις πιτσιλιες) μπαινει αερας μεσα στον κινητηρα (απο τον σωληνα αναθυμιασεων λαδιου) ο οποιος δεν εχει μετρηθει απο τον μετρητη αερα και ετσι εχουμε δυσλειτουργειες, σε ορισμενα αυτοκινητα το ιδιο γινεται και οταν δεν σφραγιζει σωστα ο δεικτης σταθμης λαδιου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      trident1971 last edited by

                      Ωπα γιατι μπερδευτηκα

                      @leonp
                      εχω την εντυπωση πως 'ταπα λαδιου' γενικως καλειται εκει που ανοιγουμε και προσθετουμε λαδι (αυτο το πραγμα που γραφει 710 ) το οποιο δεν επικοινωνει μετο στροφαλοθαλαμο κλπ, οπως αντιθετα κανει ο μετρητης σταθμης λαδιου. Μαλλον εννοεις το 2ο?

                      @ΗλιαςΑ
                      Ο σωληνας αναθυμιασεων λαδιου τι δουλεια εχει με την εισαγωγη (οπου θα μας ενοχλησει αν βαλουμε μη μετρημενο αερα)? Απο το στροφαλοθαλαμο δεν ερχεται?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dim8 last edited by

                        Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                        Ωπα γιατι μπερδευτηκα

                        @leonp
                        εχω την εντυπωση πως 'ταπα λαδιου' γενικως καλειται εκει που ανοιγουμε και προσθετουμε λαδι (αυτο το πραγμα που γραφει 710 ) το οποιο δεν επικοινωνει μετο στροφαλοθαλαμο κλπ, οπως αντιθετα κανει ο μετρητης σταθμης λαδιου. Μαλλον εννοεις το 2ο?

                        το μερος που βλεπεις οταν ανοιγεις την ταπα λαδιου επικοινωνει με τον στροφαλοθαλαμο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          trident1971 last edited by

                          Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                          Ωπα γιατι μπερδευτηκα

                          @leonp
                          εχω την εντυπωση πως 'ταπα λαδιου' γενικως καλειται εκει που ανοιγουμε και προσθετουμε λαδι (αυτο το πραγμα που γραφει 710 ) το οποιο δεν επικοινωνει μετο στροφαλοθαλαμο κλπ, οπως αντιθετα κανει ο μετρητης σταθμης λαδιου. Μαλλον εννοεις το 2ο?

                          το μερος που βλεπεις οταν ανοιγεις την ταπα λαδιου επικοινωνει με τον στροφαλοθαλαμο.

                          απο που ρε παιδια?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ilias-a last edited by

                            ειτε απο τους αγωγους που επιστρεφει το λαδι στο καρτερ απο την κυλινδροκεφαλη, ειτε απο τον χωρο της καδενας σε οσους κινητηρες εχουν καδενα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης nikosgr8 έγραψε:
                              χαχα,εχεις δικαιο..! το θεμα ειναι οτι σκευτομαι να προχωρησω στην αγορα του συγκεκριμενου αυτοκινητου...αλλα αυτο το θεματακι με κολαει λιγο πισω...δεν ξερω κατα ποσο ειναι φυσιολογικο η οχι,η αν εχει καποιο προβλημα η μηχανη και κανει αυτον τον θορυβο...

                              Γιατο βγαζεις την τάπα;Τι θα καταλάβεις ετσι;

                              Send from outer space ★

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dog80 last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                χαχα,εχεις δικαιο..! το θεμα ειναι οτι σκευτομαι να προχωρησω στην αγορα του συγκεκριμενου αυτοκινητου...αλλα αυτο το θεματακι με κολαει λιγο πισω...δεν ξερω κατα ποσο ειναι φυσιολογικο η οχι,η αν εχει καποιο προβλημα η μηχανη και κανει αυτον τον θορυβο...

                                Γιατο βγαζεις την τάπα;Τι θα καταλάβεις ετσι;

                                Send from outer space ★

                                +1

                                Μπορει απλα να κλωτσησει τα λαστιχα οπως κανουμε ολοι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexeft last edited by

                                  Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                  ανοιγοντας την ταπα λαδιου (ας αφησουμε στην ακρη το θεμα με τις πιτσιλιες) μπαινει αερας μεσα στον κινητηρα (απο τον σωληνα αναθυμιασεων λαδιου) ο οποιος δεν εχει μετρηθει απο τον μετρητη αερα και ετσι εχουμε δυσλειτουργειες, σε ορισμενα αυτοκινητα το ιδιο γινεται και οταν δεν σφραγιζει σωστα ο δεικτης σταθμης λαδιου.

                                  Το σωληνάκι των αναθυμιάσεων δεν έχει κανονικά μονόδρομη βαλβίδα με μπίλια;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    ilias-a last edited by

                                    Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                                    ανοιγοντας την ταπα λαδιου (ας αφησουμε στην ακρη το θεμα με τις πιτσιλιες) μπαινει αερας μεσα στον κινητηρα (απο τον σωληνα αναθυμιασεων λαδιου) ο οποιος δεν εχει μετρηθει απο τον μετρητη αερα και ετσι εχουμε δυσλειτουργειες, σε ορισμενα αυτοκινητα το ιδιο γινεται και οταν δεν σφραγιζει σωστα ο δεικτης σταθμης λαδιου.

                                    Το σωληνάκι των αναθυμιάσεων δεν έχει κανονικά μονόδρομη βαλβίδα με μπίλια;

                                    πολυ σωστα και ρουφαει η εισαγωγη απο το ψευτοκαπακο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr