-
καλησπερα σας παιδια,εκανα μια αναζητηση μηπως βρω καποια απαντηση στο ερωτημα μου αλλα δεν βρηκα κατι στο φορουμ.
η ερωτηση μου ειναι η εξης. σε ενα renault megane cabrio 2004 μοντελο 2000cc (το 6ταχυτο με 136 αλογα)
γραφω ακριβως ποιο μοντελο ειναι μηπως παιζει ρολο.
οταν το αυτοκινητο δουλευει,ο κινητηρας ακουγετε μια χαρα,με το που ανοιξεις την ταπα λαδιου,κανει σαν τρακτερ,με το που κλισεις την ταπα λαδιου,ακουγετε ξανα κανονικα...αυτο ειναι φυσιολογικο??περιμενω τα φωτα σας! ευχαριστω πολυ εκ τον προτερων !
-
καλησπερα σας παιδια,εκανα μια αναζητηση μηπως βρω καποια απαντηση στο ερωτημα μου αλλα δεν βρηκα κατι στο φορουμ.
η ερωτηση μου ειναι η εξης. σε ενα renault megane cabrio 2004 μοντελο 2000cc (το 6ταχυτο με 136 αλογα)
γραφω ακριβως ποιο μοντελο ειναι μηπως παιζει ρολο.
οταν το αυτοκινητο δουλευει,ο κινητηρας ακουγετε μια χαρα,με το που ανοιξεις την ταπα λαδιου,κανει σαν τρακτερ,με το που κλισεις την ταπα λαδιου,ακουγετε ξανα κανονικα...αυτο ειναι φυσιολογικο??περιμενω τα φωτα σας! ευχαριστω πολυ εκ τον προτερων !
-
καλησπερα σας παιδια,εκανα μια αναζητηση μηπως βρω καποια απαντηση στο ερωτημα μου αλλα δεν βρηκα κατι στο φορουμ.
η ερωτηση μου ειναι η εξης. σε ενα renault megane cabrio 2004 μοντελο 2000cc (το 6ταχυτο με 136 αλογα)
γραφω ακριβως ποιο μοντελο ειναι μηπως παιζει ρολο.
οταν το αυτοκινητο δουλευει,ο κινητηρας ακουγετε μια χαρα,με το που ανοιξεις την ταπα λαδιου,κανει σαν τρακτερ,με το που κλισεις την ταπα λαδιου,ακουγετε ξανα κανονικα...αυτο ειναι φυσιολογικο??περιμενω τα φωτα σας! ευχαριστω πολυ εκ τον προτερων !
-
Εφόσον το λειτουργείς με την τάπα κλειστή, δεν βλέπω θέμα.
-
χαχα,εχεις δικαιο..! το θεμα ειναι οτι σκευτομαι να προχωρησω στην αγορα του συγκεκριμενου αυτοκινητου...αλλα αυτο το θεματακι με κολαει λιγο πισω...δεν ξερω κατα ποσο ειναι φυσιολογικο η οχι,η αν εχει καποιο προβλημα η μηχανη και κανει αυτον τον θορυβο...
-
Αν ανοίξεις την τάπα του λαδιού ακούς τον αέρα να μπαινοβγαίνει με παλμούς - καθώς ανεβοκατεβαίνουν τα πιστόνια αλλάζει ο όγκος του αέρα στον στροφαλοθάλαμο.
Βγαίνουν και (ελάχιστα στο ρελαντί) καυσαέρια που περνάνε γύρω από τα πιστόνια.Μπορεί να δεις και λίγο καπνό και μάλλον θα πιτσιλάει λάδια.
Αν δεν έχεις εμπειρία δεν μπορείς να καταλάβεις τίποτε.Αυτό που μπορείς να καταλάβεις είναι πόσο καθαρός είναι ο κινητήρας δηλαδή αν έβαζαν καλά λάδια και τα άλλαζαν τακτικά.
Καλύτερα όμως να ανοίγεις την τάπα του λαδιού με τον κινητήρα σβηστό για να μην γίνονται όλα χάλια από τα λάδια. -
Φυσιολογικο μου ακουγεται, σε μερικους κινητηρες μαλιστα ανοιγοντας την ταπα βλεπεις τα κινουμερα μερη, η καδενα θα δεις ή το ανω μερος των βαλβιδων. Σε καθε περιπτωση πηγαινε το αμαξι σε μηχανικο πριν το αγορασεις. Αλλιως δεν θα βγαλεις καμια ακρη μονος σου.
-
ανοιγοντας την ταπα λαδιου (ας αφησουμε στην ακρη το θεμα με τις πιτσιλιες) μπαινει αερας μεσα στον κινητηρα (απο τον σωληνα αναθυμιασεων λαδιου) ο οποιος δεν εχει μετρηθει απο τον μετρητη αερα και ετσι εχουμε δυσλειτουργειες, σε ορισμενα αυτοκινητα το ιδιο γινεται και οταν δεν σφραγιζει σωστα ο δεικτης σταθμης λαδιου.
-
Ωπα γιατι μπερδευτηκα
@leonp
εχω την εντυπωση πως 'ταπα λαδιου' γενικως καλειται εκει που ανοιγουμε και προσθετουμε λαδι (αυτο το πραγμα που γραφει 710 ) το οποιο δεν επικοινωνει μετο στροφαλοθαλαμο κλπ, οπως αντιθετα κανει ο μετρητης σταθμης λαδιου. Μαλλον εννοεις το 2ο?@ΗλιαςΑ
Ο σωληνας αναθυμιασεων λαδιου τι δουλεια εχει με την εισαγωγη (οπου θα μας ενοχλησει αν βαλουμε μη μετρημενο αερα)? Απο το στροφαλοθαλαμο δεν ερχεται? -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ωπα γιατι μπερδευτηκα@leonp
εχω την εντυπωση πως 'ταπα λαδιου' γενικως καλειται εκει που ανοιγουμε και προσθετουμε λαδι (αυτο το πραγμα που γραφει 710 ) το οποιο δεν επικοινωνει μετο στροφαλοθαλαμο κλπ, οπως αντιθετα κανει ο μετρητης σταθμης λαδιου. Μαλλον εννοεις το 2ο?το μερος που βλεπεις οταν ανοιγεις την ταπα λαδιου επικοινωνει με τον στροφαλοθαλαμο.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Ωπα γιατι μπερδευτηκα
@leonp
εχω την εντυπωση πως 'ταπα λαδιου' γενικως καλειται εκει που ανοιγουμε και προσθετουμε λαδι (αυτο το πραγμα που γραφει 710 ) το οποιο δεν επικοινωνει μετο στροφαλοθαλαμο κλπ, οπως αντιθετα κανει ο μετρητης σταθμης λαδιου. Μαλλον εννοεις το 2ο?το μερος που βλεπεις οταν ανοιγεις την ταπα λαδιου επικοινωνει με τον στροφαλοθαλαμο.
απο που ρε παιδια?
-
ειτε απο τους αγωγους που επιστρεφει το λαδι στο καρτερ απο την κυλινδροκεφαλη, ειτε απο τον χωρο της καδενας σε οσους κινητηρες εχουν καδενα.
-
Ο χρήστης nikosgr8 έγραψε:
χαχα,εχεις δικαιο..! το θεμα ειναι οτι σκευτομαι να προχωρησω στην αγορα του συγκεκριμενου αυτοκινητου...αλλα αυτο το θεματακι με κολαει λιγο πισω...δεν ξερω κατα ποσο ειναι φυσιολογικο η οχι,η αν εχει καποιο προβλημα η μηχανη και κανει αυτον τον θορυβο...Γιατο βγαζεις την τάπα;Τι θα καταλάβεις ετσι;
Send from outer space ★
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
χαχα,εχεις δικαιο..! το θεμα ειναι οτι σκευτομαι να προχωρησω στην αγορα του συγκεκριμενου αυτοκινητου...αλλα αυτο το θεματακι με κολαει λιγο πισω...δεν ξερω κατα ποσο ειναι φυσιολογικο η οχι,η αν εχει καποιο προβλημα η μηχανη και κανει αυτον τον θορυβο...
Γιατο βγαζεις την τάπα;Τι θα καταλάβεις ετσι;
Send from outer space ★
+1
Μπορει απλα να κλωτσησει τα λαστιχα οπως κανουμε ολοι
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
ανοιγοντας την ταπα λαδιου (ας αφησουμε στην ακρη το θεμα με τις πιτσιλιες) μπαινει αερας μεσα στον κινητηρα (απο τον σωληνα αναθυμιασεων λαδιου) ο οποιος δεν εχει μετρηθει απο τον μετρητη αερα και ετσι εχουμε δυσλειτουργειες, σε ορισμενα αυτοκινητα το ιδιο γινεται και οταν δεν σφραγιζει σωστα ο δεικτης σταθμης λαδιου.Το σωληνάκι των αναθυμιάσεων δεν έχει κανονικά μονόδρομη βαλβίδα με μπίλια;
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
ανοιγοντας την ταπα λαδιου (ας αφησουμε στην ακρη το θεμα με τις πιτσιλιες) μπαινει αερας μεσα στον κινητηρα (απο τον σωληνα αναθυμιασεων λαδιου) ο οποιος δεν εχει μετρηθει απο τον μετρητη αερα και ετσι εχουμε δυσλειτουργειες, σε ορισμενα αυτοκινητα το ιδιο γινεται και οταν δεν σφραγιζει σωστα ο δεικτης σταθμης λαδιου.
Το σωληνάκι των αναθυμιάσεων δεν έχει κανονικά μονόδρομη βαλβίδα με μπίλια;
πολυ σωστα και ρουφαει η εισαγωγη απο το ψευτοκαπακο.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ? ταπα λαδιου και θορυβος !