-
Ο χρήστης ΕΚΤΩΡΑΣ έγραψε:
Μου κάνει εντύπωση, που κανει εντύπωση, ότι κάτι μπορεί να χαλάσει. Το πρόβλημα δεν είναι ότι θα χαλάσει, αλλά να βρούμε λυσεις εάν προκύψει ανάγκη, ή λύσεις πριν προκύψει. Highlander υπάρχουν μόνο στίς ταινίες
Kατ'αρχήν ευχαριστώ κι εσένα και τον Tkin73 για την επισήμανση και την ενημέρωση.
Εννοείται ότι σ'ένα αυτοκίνητο κάτι θα χαλάσει.Απλά,-εμένα προσωπικά ως panormus- δεν μου φαίνεται τόσο σύνηθες να σπάει το κιβώτιο ταχυτήτων και με τρομάζει κάπως που μπορεί να συμβεί σε ανοιχτό δρόμο,όπως είπε ο Tkin73 (αν κι απ'ότι κατάλαβα συνήθως θα συμβεί μέσα στην πόλη με μικρές ταχύτητες,σε ξεπαρκαρίσματα κ.τ.λ.)Επίσης,πολύ χρήσιμο που αναφέρατε τα προειδοποιητικά σημάδια,ώστε να είμαστε υποψιασμένοι και να το ελέγξουμε έγκαιρα.
-
Φίλε Εκτωρα άλλο αιώνιο και άλλο με λογική χρήση να σπάει στα 70000 ή και 170000 χλμ. Προσωπικά δεν το συνάντησα σε κανένα από τα αυτοκίνητα που είχα. Πολύ σωστή λοιπόν η παρατήρηση του Πανορμου αλλά και μπράβο σας που καταθέσατε τις εμπειρίες σας δίχως κόμπλεξ και σύνδρομα 'μετόχου της φίρμας'. Προσωπικά το θεωρώ πλήγμα στην αξιοπιστία και την ασφάλεια του αυτοκινήτου και το καταθέτω ευθέως όπως θα έκανα και για το δικό μου όχημα σε αντίστοιχη περίπτωση.
-
Ίσως από παρανόηση, φαίνεται ότι το κιβώτιο σπάει ή χαλάει, ευτυχώς το κιβώτιο, τουλάχιστον στα diesel (C530) σε δυκίνητο ή τετρακίνητο δεν παθαίνει το παραμικρό, με άψογη λειτουργία του συμπλέκτη, έτυχε απλά σε καναδυό μέχρι τώρα οχήματα, να παρουσίαση βλάβη, ένα πλαστικό κομματάκι της μία ντίζας , μετά από εκατομμύρια αλλαγές, (βάση των φίλων που γράφουν στο forum) και απλά είμαστε υποψιασμένοι
-
Τα δύο παιδιά πού αντιμετώπισαν το πρόβλημα είχαν το pro Facelift?
-
Εγώ ναι.
Παιδιά για να μην το χοντραινουμε το θέμα δεν σπάει ούτε ο λεβιές ούτε κόβεται η ντιζα. Εκεί που τελειώνει η ντιζα στην μια άκρη έχει ένα τερματικό στοπ το οποίο είναι από δεύτερης κατηγορίας υλικό το οποίο φαγωνεται σταδιακά και κάποια στιγμή κόβεται η σύνδεση ντιζας λεβιέ.
Φυσικά όταν κόβεται αυτό το τσιμουχακι ας το πούμε παίρνεις τον λεβιέ στο χέρι δυστυχώς παίρνει κάνα δύο ταχύτητες και αυτές φοβάσαι να τις βάλεις γιατί εκείνη την ώρα δεν ξέρεις μήπως κανείς χειρότερο κακό...
Θεωρώ ότι συμβαίνει σε πολλά αμάξια άλλα πολλοι κάτοχοι εδώ μέσα καθώς έχουν ... μετοχές στα πριμιουμ που έχουν χρυσοπληρωσει ντρέπονται να το πουν καθώς το θεωρούν προσωπική ήττα....
Εμείς στο νήμα έχουμε αποδείξει ότι δεν είμαστε ούτε μπρελοκακιδες (πως θα μπορούσαμε άλλωστε Σουζούκι οδηγάμε) ούτε πάσχουμε από σύνδρομα οπαδισμου με μάρκες.
Αλλοι κάνουν μια φορά σε κατηφόρα με ούριο άνεμο 5.5 λίτρα στα 100 και λένε δεν καίω πολύ 5.5 μόνο!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Εγώ ναι.
Παιδιά για να μην το χοντραινουμε το θέμα δεν σπάει ούτε ο λεβιές ούτε κόβεται η ντιζα. Εκεί που τελειώνει η ντιζα στην μια άκρη έχει ένα τερματικό στοπ το οποίο είναι από δεύτερης κατηγορίας υλικό το οποίο φαγωνεται σταδιακά και κάποια στιγμή κόβεται η σύνδεση ντιζας λεβιέ.
Φυσικά όταν κόβεται αυτό το τσιμουχακι ας το πούμε παίρνεις τον λεβιέ στο χέρι δυστυχώς παίρνει κάνα δύο ταχύτητες και αυτές φοβάσαι να τις βάλεις γιατί εκείνη την ώρα δεν ξέρεις μήπως κανείς χειρότερο κακό...
Θεωρώ ότι συμβαίνει σε πολλά αμάξια άλλα πολλοι κάτοχοι εδώ μέσα καθώς έχουν ... μετοχές στα πριμιουμ που έχουν χρυσοπληρωσει ντρέπονται να το πουν καθώς το θεωρούν προσωπική ήττα....
Εμείς στο νήμα έχουμε αποδείξει ότι δεν είμαστε ούτε μπρελοκακιδες (πως θα μπορούσαμε άλλωστε Σουζούκι οδηγάμε) ούτε πάσχουμε από σύνδρομα οπαδισμου με μάρκες.
Αλλοι κάνουν μια φορά σε κατηφόρα με ούριο άνεμο 5.5 λίτρα στα 100 και λένε δεν καίω πολύ 5.5 μόνο!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalkσωστος! Να πω ομως οτι με δυο επιβεβαιωμενα περιστατικά εγω δεν καταδικαζω το γεγονος ως τραγικό προβλημα της εταιριας.
-
Κατά την άποψη μου υπάρχουν προβλήματα και προβλήματα.
Σαφώς ότι μπορεί να προκαλέσει ακινητοποίηση έχει πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα από δυσλειτουργίες που δεν επηρεάζουν την ικανότητα κίνησης του αυτοκινήτου (π.χ. να μη λειτουργεί το A/C ή κάποιο από τα ηλεκτρικά παράθυρα).
Αν μάλιστα το πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει θέμα εν κινήσει (π.χ. να σβήσει ο κινητήρας ή να χάσεις την υποβοήθηση του τιμονιού ή όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση να πας να αλλάξες ταχύτητα και να μείνεις στη νεκρά και να ψάχνεις ποιά ταχύτητα μπορεί να μπει), τότε συζητάμε για μείζον πρόβλημα που επηρεάζει την οδική ασφάλεια!
Όπως και να το κάνουμε άλλου επιπέδου τσιπιά είναι της VW με τα πλαστικά των γρύλλων που έσπαγαν κι έπεφτε το παράθυρο και άλλου επιπέδου της Suzuki που τα πλαστικά που χρησιμοποιεί στον επιλογέα άμα σπάσουν, μένεις παγωτό!
-
Δλδ είσαι τόσο σίγουρος ότι τα vw δεν μένουν στον δρόμο από λεβιέ;
Γιατί οι οδικές εικόνισμα έχουν τις γερμανικές μάρκες! Άμα περίμεναν να φάνε ψωμάκι από την Σουζούκι στην πείνα θα ηταν
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Δλδ είσαι τόσο σίγουρος ότι τα vw δεν μένουν στον δρόμο από λεβιέ;
Γιατί οι οδικές εικόνισμα έχουν τις γερμανικές μάρκες! Άμα περίμεναν να φάνε ψωμάκι από την Σουζούκι στην πείνα θα ητανΜα δεν είναι το θέμα μου αν μένουν τα VW ούτε να τα συγκρίνω με τα Suzuki! Σε αυτό το topic μιλάμε για ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο και αν έκανα μια αναφορά σε άλλη εταιρία δεν έγινε για συγκριτικούς λόγους, αλλά για να φέρω ένα παράδειγμα μιας πολύ συνήθους αλλα και πολύ πιο ήσσονος σημασίας βλάβης.
Μην καταφεύγεις στη συνήθη ελληνική πρακτική του πετάγματος της μπάλας στην εξέδρα!
Κλασική υπερασπιστική γραμμή των δικών μας 'αστοχιών' και λαθών είναι να λέμε ότι οι άλλοι είναι χειρότεροι. Το βλέπουμε κάθε μέρα στην πολιτική, στην εργασία μας, στη γειτονιά μας, παντού! Και είναι μια από τις αιτίες που αυτή η χώρα δεν μπορεί να πάει μπροστά. -
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Δλδ είσαι τόσο σίγουρος ότι τα vw δεν μένουν στον δρόμο από λεβιέ;
Γιατί οι οδικές εικόνισμα έχουν τις γερμανικές μάρκες! Άμα περίμεναν να φάνε ψωμάκι από την Σουζούκι στην πείνα θα ητανΜα δεν είναι το θέμα μου αν μένουν τα VW ούτε να τα συγκρίνω με τα Suzuki! Σε αυτό το topic μιλάμε για ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο και αν έκανα μια αναφορά σε άλλη εταιρία δεν έγινε για συγκριτικούς λόγους, αλλά για να φέρω ένα παράδειγμα μιας πολύ συνήθους αλλα και πολύ πιο ήσσονος σημασίας βλάβης.
Μην καταφεύγεις στη συνήθη ελληνική πρακτική του πετάγματος της μπάλας στην εξέδρα! [emoji38]
Κλασική υπερασπιστική γραμμή των δικών μας 'αστοχιών' και λαθών είναι να λέμε ότι οι άλλοι είναι χειρότεροι. Το βλέπουμε κάθε μέρα στην πολιτική, στην εργασία μας, στη γειτονιά μας, παντού! Και είναι μια από τις αιτίες που αυτή η χώρα δεν μπορεί να πάει μπροστά.Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και να προσθέσω, ότι σε αυτό το topic γράφουμε για το συγκεκριμένο αυτοκίνητό, ιδιοκτήτες που το ζούμε καθημερινά, αλλά και φίλοι που δεν έχουν καθήσει ούτε στην θέση του οδηγού, προσθέτοντας στα αίτια που φτάσαμε σαν χώρα σε αυτό το σημείο, ότι είμαστε και παντογνώστες
Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης ΕΚΤΩΡΑΣ έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και να προσθέσω, ότι σε αυτό το topic γράφουμε για το συγκεκριμένο αυτοκίνητό, ιδιοκτήτες που το ζούμε καθημερινά, αλλά και φίλοι που δεν έχουν καθήσει ούτε στην θέση του οδηγού, προσθέτοντας στα αίτια που φτάσαμε σαν χώρα σε αυτό το σημείο, ότι είμαστε και παντογνώστες
Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nice...
-
.
-
Εμενα (2014 diesel 4x4) ετυχε στα 84.000 περιπου.Δεν τυχαινει να χαλασει πηγαίνοντας με 150 αλλα σε κοντινες διαδρομες ή βάζοντας όπισθεν.Απ' οτι εμαθε πιο μεγαλο θεμα εχουν τα Swift και ετυχε και με λιγα χλμ στο κοντερ (20.000)..Ναι ειναι καπως να σου τυχαίνει οπως εμενα στις διακοπές στην Σύρο και να μένεις στην μεση του πουθενά με 2 παιδιά και εναν σκύλο..Εγω δεν άλλαξα τις ντιζες παρολου που τις εχω γιατι ο μηχανικος της Suzuki τις έδεσε με τέτοιο τρόπο που το πιο πιθανό είναι να μην χαλάσουν ποτέ..Για αξιοπιστία ας μιλήσουμε καλύτερα γιατι απο εμπειρία με Leon και Α4 τα είδαμε τα χαίρια τους... Δυστυχώς σήμερα τα αυτοκίνητα ειναι σαν τις ηλεκτρικές συσκευές που σου λένε μέχρι 10 χρ. το πολύ θα κρατήσει άλλωστε το βλέπουμε αυτό με την πληθώρα νέων μοντέλων που βγαίνουν καθε μερα...
Υγ.Χειροτερο για μενα ηταν αυτο με την κολώνα τιμονιού (2 ετών αμαξι) παρά αυτό με τις ντιζες...harisma 23 Έχεις δίκιο στο ότι ειναι πλήγμα στην αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου αυτο με το σασμάν σε μια εταιρεία όπως η Suzuki πιυ γενικά εχει αξιόπιστα αυτοκίνητα...Το θεμα ομως είναι πως οι περισσότεροι που γράφουν εδώ μέσα τρέμουν με την ιδέα να γράψουν ότι το γερμανικό ή το γαλλικό ή γιαπωνέζικο αμαξάκι τούς έχει θεματακια για να μην τα κακο χαρακτηρίσουμε.. Θεωρώ πως τα παιδιά που γράφουμε εδω μεσα για τα S cross ειναι το τελευταίο που μας απασχολεί...
-
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
harisma 23 Έχεις δίκιο στο ότι ειναι πλήγμα στην αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου αυτο με το σασμάν σε μια εταιρεία όπως η Suzuki πιυ γενικά εχει αξιόπιστα αυτοκίνητα...Το θεμα ομως είναι πως οι περισσότεροι που γράφουν εδώ μέσα τρέμουν με την ιδέα να γράψουν ότι το γερμανικό ή το γαλλικό ή γιαπωνέζικο αμαξάκι τούς έχει θεματακια για να μην τα κακο χαρακτηρίσουμε.. Θεωρώ πως τα παιδιά που γράφουμε εδω μεσα για τα S cross ειναι το τελευταίο που μας απασχολεί...Γεγονός αυτό για τους εδώ κατόχους! Το topic θα μπορούσε να ονομάζεται 'περηφάνεια και (μη) προκατάλειψη'!
Είστε εν γένει πολύ περήφανοι για τα αυτοκίνητα σας και ως επί το πλείστον μη προκατειλημένοι. Λίγο πήγε να χαλάσει η συνταγή με το ποστ μου, αλλά φαντάζομαι ότι ενεργοποιήθηκαν τα εξηρτημένα αντανακλαστικά κάποιων με την απλή αναφορά μου στην επάρατη εταιρία...
-
Τη μόνη συνταγή που κατά καιρούς αλλοιώνει η παρουσία σου εδώ είναι η εν ειρήνη και καλοπροαίρετη ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών 10-15 νοματαίων οι οποίοι, όντας κάτοχοι του μπουρδελακίου, όπως έτερος αλεξιπτωτιστής στον μίτο αυτό έχει χαρακτηρίσει το αυτοκίνητο, επιχειρούν να διαφυλάξουν τα οικονομικά τους συμφέροντα και να προάγουν την ποιότητα της ζωής τους σε ότι αφορά ένα όχημα ιδιοκτησίας τους.
Για τον λόγο αυτό θα ήταν μεγάλη χαρά (δική μου τουλάχιστον) εάν συνέχιζες το θεάρεστο έργο σου μακριά από τους μωρούς του καφενέ ετούτου.
-
Φίλε μου, δεν ξέρω αν παρεξήγησες το προηγούμενο ποστ μου. Σε διαβεβαιώ όμως ότι δεν ήταν καθόλου ειρωνικό και τα smilies μπήκαν μόνο για να δείξουν την καλή μου διάθεση.
Από εκει και πέρα, θεωρώ βαθύτατα κομπλεξική την αντιμετώπιση σου. Φαντάζομαι ότι αν μπορούσες να κλειδώσεις το μίτο αυτό και να επιτρέπεις μόνο την είσοδο στους κατόχους, θα το έκανες. Έλα όμως που είναι ενα αυτοκινητιστικό φόρουμ και όχι ένα φόρουμ για κατόχους, οπότε θα πρέπει να υποστείς και τους μη κατόχους, όπως και όλοι οι άλλοι σε όλα τα άλλα topics.
Πραγματικά τρελαίνομαι με το φανατισμό που ενίοτε εμφανίζεται σε αυτό το φόρουμ (και αλλού βεβαίως). Γράφω ένα ποστ σχετικά με το ότι θεωρώ τη βλάβη στο σασμάν σημαντική και πιθανώς επικίνδυνη (χωρίς κανένα χαρακτηρισμό για το αυτοκίνητο ή 'μπουρδελάκι' όπως εσύ έγραψες) και κάποιοι ορμάνε να με φάνε...
Κύριοι, ούτε το αυτοκίνητο σας απαξίωσα ούτε πολύ περισσότερο εσάς! Χαλαρώστε...
-
Φιλε μου καλε ναι το ποστ σου εχει κατι το ειρωνικο αλλα απο την στιγμη που λες οτι δεν εχει ισως χαθηκαμε στην μετάφραση οπως λενε...Οχι μονο εσυ αλλα και οποιοσδήποτε εχει την προσωπική του γνωμη και εγω τουλάχιστον ΔΕΝ θα προσπαθήσω να του την αλλαξω με τίποτα.Αλλωστε για σίδερα μιλάμε και δεν αξίζει να χαλάμε τις καρδιές μας....Το οτι παραθέτουμε τα προβλήματα που μας παρουσιάζονται το κάνουμε για να βρίσκουμε λύσεις, ανταλλαγή απόψεων και να προσέχουμε παραπανω...Εγω παντως εδω εχω μαθει πολλα πράγματα σε σχέση με το αμαξι μου και γενικά και το κυριότερο εχω γνωρίσει και άτομα και χαίρομαι που εστω και απο ενα forum εχω κάνει νεους φίλους...
-
Σε διαβεβαιώ όμως ότι δεν ήταν καθόλου ειρωνικό και τα smilies μπήκαν μόνο για να δείξουν την καλή μου διάθεση.
Τι πιστεύεις αλήθεια ότι είμαι περισσότερο, κομπλεξικός ή ηλίθιος; Και ο Τσοχατζόπουλος αθώος είναι. Και ακόμα ψάχνεις για το τι έφταιξε στον τόπο.
Φαντάζομαι ότι αν μπορούσες να κλειδώσεις το μίτο αυτό και να επιτρέπεις μόνο την είσοδο στους κατόχους, θα το έκανες.
Ναι, ναι. Κάτι 'ενοχλητικούς' σαν τον SPI_duster και τον gatoz έχω αιτηθεί πολλάκις στον Moderator να τον αποβάλλει αλλά μάταια..
Γράφω ένα ποστ σχετικά με το ότι θεωρώ τη βλάβη στο σασμάν σημαντική και πιθανώς επικίνδυνη (χωρίς κανένα χαρακτηρισμό για το αυτοκίνητο ή 'μπουρδελάκι' όπως εσύ έγραψες) και κάποιοι ορμάνε να με φάνε...
Άποψη (εύστοχη ή άστοχη) εξέφρασε ο Tkin73 και δεν έπεσε να σε φάει. Κι εσύ; Τι απαντάς;
Μην καταφεύγεις στη συνήθη ελληνική πρακτική του πετάγματος της μπάλας στην εξέδρα!
Κλασική υπερασπιστική γραμμή των δικών μας 'αστοχιών' και λαθών είναι να λέμε ότι οι άλλοι είναι χειρότεροι. Το βλέπουμε κάθε μέρα στην πολιτική, στην εργασία μας, στη γειτονιά μας, παντού! Και είναι μια από τις αιτίες που αυτή η χώρα δεν μπορεί να πάει μπροστά.ΑΑΑααα, δεν ήταν ειρωνικό. Δεν είχε ίχνος απαξίωσης. Είχε smile ντε. Για να δείξει την καλή σου τη διάθεση. Μπεεεεε
-
Ότι πιο όμορφο έχω διαβάσει για την αφεντιά μου. Δεν είναι δα και λίγο πράμα να σε εντάσσουν στην κατηγορία gatoz! Η αλήθεια είναι όμως πως ο αθεόφοβος είναι μια κατηγορία από μόνος του.
-
Ό,τι σπέρνεις θεριζεις
SUZUKI SX4 SCROSS