-
Ο χρήστης Crektis έγραψε:
Οι διαφορες οικολογικες εκδοσεις συνηθως ειναι χειροτερες οδηγικα παντως.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
Όταν λένε οικολογική έκδοση, εννοούν με χαμηλότερους ρύπους, όπου αυτοί επιτυγχάνονται με τη χρήση αεροδυναμικών βοηθημάτων, χαμήλωμα αμαξώματος, λάστιχα οικονομίας καυσίμου, ζάντες που δεν προκαλούν αντίσταση αέρα, προσθήκη StartStop κλπ. Για πιο λόγο να είναι χειρότερα οδηγικά (δεν μιλάμε για mode κινητήρα eco/sport, όπως έχει η bmw, όπου όμως δεν υπάρχει στο seat).
Γιατι συνηθως εχουν μακρυτερες σχεσεις που δινουν χειροτερες επιδοσεις και λαστιχα χαμηλης τριβης με μειωμενη προσφυση. Το λεει και παραπανω στο αγγλικο κειμενο που παρεθεσε ο φιλος.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Πολυ χρησιμες οι παρατηρησεις σας. Προσωπικα, οδηγουμενος απο το επιπλεον κοστος, προσανατολιζομαι προς το απλο diesel μοντελο κι οχι το ecomotive.
Kατι αλλο που θα ηθελα να σας ρωτησω ειναι το εξης:Πως κρινετε την απουσια αναρτησης πολλαπλων συνδεσμων πισω? Οδηγικα αλλα και απο πλευρας ανεσης και ασφαλειας, το θεωρειτε σοβαρο μειονεκτημα για ενα συγχρονο αυτοκινητο που κοστιζει περιπου 20000? -
Ο χρήστης stellar έγραψε:
Kατι αλλο που θα ηθελα να σας ρωτησω ειναι το εξης:Πως κρινετε την απουσια αναρτησης πολλαπλων συνδεσμων πισω? Οδηγικα αλλα και απο πλευρας ανεσης και ασφαλειας, το θεωρειτε σοβαρο μειονεκτημα για ενα συγχρονο αυτοκινητο που κοστιζει περιπου 20000?Ίσως το σοβαρότερο σημείο κριτικής στα νέα μικρομεσαία VAG. Πρόκειται σαφώς για οπισθοδρόμηση σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Προσωπικά δε θα αγόραζα μικρομεσαίο αμάξι (ειδικά όταν κοστίζει 20.000 ευρώ) με ημιάκαμπτο αφού υπάρχουν άλλα με πολλαπλούς, κ.λπ...
-
Έχοντας οδηγήσει αυτοκίνητα και με τους 2 τύπους ανάρτησης, λέω πως αν ο ημιάκαμπτος είναι σωστά ρυθμισμένος δεν είναι και τόσο πρόβλημα. Θα έκανα ένα test drive και αν με κάλυπτε στον τομέα της άνεσης δεν θα είχα θέμα. Αν είναι χειρότερο οδηγικά, φαντάζομαι δεν έχει κανένα ιδιαίτερο αντίκτυπο σε ένα αμάξι με ιπποδύναμη ελαφρώς μεγαλύτερη των 100 ίππων.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
-
Πάντα κρίνεις κατά περίπτωση. Το i30 για παράδειγμα έχει πολλαπλούς αλλά στον δρόμο τρώει σφαλιάρες από πολλά άλλα με ημιάκαμπτο. Για να μην μιλήσουμε για κάτι Megane RS με ημιάκαμπτο.
-
http://ae-plus.com/vehicle-development/ ... -sc/page:3
συντευξη με μηχανικους της ΣΕΑΤ
One of the fundamental differences is that, at the rear, the MQB offers a choice of a multilink system or a simple torsion-beam axle. The latter is around 11kg lighter and a lot cheaper but does not offer the same levels of dynamic performance.
Some consumers might regard it as a backward step, so it’s understandable that it took SEAT a long time to decide whether or not to offer it. Audi and Volkswagen offer multilink in combination with engines rated above 90kW, and SEAT with its top 132kW and 135kW gasoline and diesel engines.
“With the same skeleton you can have a completely different body. We have slightly different targets to an Audi A3 or a VW Golf'
“As research engineers we were fighting for multilink everywhere,” says Soneira Santos. “But as soon as we started driving mule vehicles we realised that they had nothing to do with the torsion beam we used to know from the Golf 4. And we did a lot of blind tests – 99% of the people didn’t notice the difference.”
To achieve that, a lot of attention was paid to the mounting bushes. Since these have to deal with all forces – you can’t fully separate lateral and longitudinal loads – tuning their stiffness is always a compromise.
To improve things, the bushes have been repositioned relative to the body and the voids have been optimised to improve longitudinal compliance, and therefore the ride comfort.
το νοημα ειναι οτι οι ανθρωποι της SEAT ηθελαν να εχουν παντου πολλαπλους..
αλλα διαπιστωθηκε οτι οι ημιακαμπτοι δεν ηταν κακοι...
τωρα για 11 κιλα ειναι αστειο σαν επιχειρημα...
παει 2 κιλα πιο χοντρος επιβατης σε 5 ατομα και 200 γραμμαρια αποσκευες εκαστος...
για κοστος τωρα αλλο θεμα...τουλαχιστον βγαινουν δυο παραδοχες
οτι ηθελαν πολλαπλους
οτι τελικα το αποτελεσμα 'δικαιολογηθηκε'
ο καθενας τονιζει αυτο που θελει..προσωπικα ακομα δεν βρηκα ουσιωδη διαφορα...αλλα ξαναλεω μπορει να φταιει οτι οδηγω συντηριτικα, και οτι ακομα δεν πετυχα τοσο χαλια δρομο..εχτος και εαν το γκουπ οταν επεσα στην λακουβα ηταν το κοκκινο πανι...(που εμενα με 20 χρονια στο Καντετ σαν οδηγος και 35 σαν επιβατης ουτε με ενοιαζε..)..
ταχυτητα Ποσειδωνος εφτασα τα 120 (με 50 χλμ στο αποστασιομετρο) και μια χαρα υπο ελεγχο ηταν... -
και 250χαω να πιασεις μια χαρά έλεγχο θα έχεις με καλό πίσω άξονα...
Η διαφορά είναι η συμπεριφορά στις εγκάρσιες ανωμαλίες και λακούβες, ειδικά επάνω σε στροφή και ειδικότερα όταν η ανωμαλία χτυπήσει τον έναν τροχό μόνο, το πως συμπεριφέρονται όταν το αμάξι είναι φορτωμένο, και φυσικά στις κλειστές στροφές (όπου για να έχεις περίπου την ίδια αποτελεσματικότητα με τους πολλαπλούς πρέπει να βάλεις πιο σκληρά αμορτισέρ/ελατήρια, με επιπτώσεις στην άνεση) -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
και 250χαω να πιασεις μια χαρά έλεγχο θα έχεις με καλό πίσω άξονα...
Η διαφορά είναι η συμπεριφορά στις εγκάρσιες ανωμαλίες και λακούβες, ειδικά επάνω σε στροφή και ειδικότερα όταν η ανωμαλία χτυπήσει τον έναν τροχό μόνο, το πως συμπεριφέρονται όταν το αμάξι είναι φορτωμένο, και φυσικά στις κλειστές στροφές (όπου για να έχεις περίπου την ίδια αποτελεσματικότητα με τους πολλαπλούς πρέπει να βάλεις πιο σκληρά αμορτισέρ/ελατήρια, με επιπτώσεις στην άνεση)οποτε αν καταφερεις αυτο που δεν πετυχαν οι αλλοι....
παω με το Λεον μου και ντουπ πεφτω στην λακουβα-εγκαρσια ανωμαλια με τον εναν τροχο...
τι πρεπει να δω, και τι να με ανησυχησει...
οπως ειπα περα απο το ντουπ με τα 80 τι επρεπε να παθω για να καταλαβω;; -
Πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη!
Πάντως δεν τίθεται θέμα για το εάν η ανεξάρτητη ή η ημιανεξάρτητη ανάρτηση είναι καλύτερη. Η απάντηση είναι προφανής. Ένα ζήτημα είναι κατά πόσο η διαφορά σε ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι άμεσα αντιληπτή (όπως λέει και ο Ισπανός) από το μέσο οδηγό και εδώ ποντάρουν οι εταιρείες ως προς το μηχανολογικό κομμάτι. Έπειτα έρχεται το ζήτημα του κόστους/κέρδους που είναι και ο βασικότερος λόγος για την τοποθέτηση λιγότερο αποτελεσματικών λύσεων γενικότερα.
Στο Leon υπάρχουν δύο διαφορετικές ρυθμίσεις για τον ημιάκαμπτο. Στην reference και στην style τοποθετείται η 'μαλακή' ρύθμιση, οπότε το αμάξι είναι αρκετά άνετο και στην FR τοποθετείται η 'σκληρή' ρύθμιση, οπότε το αμάξι είναι αρκετά σπορτίφ.
Το ζήτημα είναι τι γίνεται αν προσπαθήσεις να συνδυάσεις και τα δύο. Και εδώ φαίνεται (περισσότερο) η διαφορά. Σε σχετικό τεστ στο γερμανικό Autobild (αλλά και αλλού) γράφουν για το Golf ότι η διαφορά είναι όχι απλώς υπαρκτή αλλά και εμφανής. Για αυτό θεωρώ ότι οι καταναλωτές πρέπει να τιμωρούν τις εταιρείες που τον κοροϊδεύουν κατάμουτρα π.χ. λέγοντας ότι κάνουν κάτι για να γλιτώσουν 11kg αλλά στην ουσία το κάνουν για να γλιτώσουν χρήματα... -
Κι εμενα για λιγακι κοροιδια μου φαινεται..
Παντως ο ημιακαμπτος παιζει παρα πολυ!Kαι στην Opel, ακομα και στην honda!
Ενα test drive που εκανα παντως στο golf variant, σε αρκετα παρομοια διαδρομη, αν οχι χειροτερη, ειδα διαφορα στην αναρτηση, οποτε οντως το VW υπαρχει τελειως διαφορετικη ρυθμιση σε σχεση με το Leon.
Οσον αφορα την αξιοπιστια και ποιοτητα, παλιοι και νεοι κατοχοι Leon, τι εχετε να καταθεσετε?
Οντας λατρης της ιαπωνικης σχολης, μου φαινεται λιγακι καπως το οτι θα παω σε Seat.Προφανως οι φοβοι μου ειναι ξεπερασμενοι,σωστα? -
Ο χρήστης stellar έγραψε:
Κι εμενα για λιγακι κοροιδια μου φαινεται..
Παντως ο ημιακαμπτος παιζει παρα πολυ!Kαι στην Opel, ακομα και στην honda!
Ενα test drive που εκανα παντως στο golf variant, σε αρκετα παρομοια διαδρομη, αν οχι χειροτερη, ειδα διαφορα στην αναρτηση, οποτε οντως το VW υπαρχει τελειως διαφορετικη ρυθμιση σε σχεση με το Leon.
Οσον αφορα την αξιοπιστια και ποιοτητα, παλιοι και νεοι κατοχοι Leon, τι εχετε να καταθεσετε?
Οντας λατρης της ιαπωνικης σχολης, μου φαινεται λιγακι καπως το οτι θα παω σε Seat.Προφανως οι φοβοι μου ειναι ξεπερασμενοι,σωστα?Μάλλον δεν κατάλαβες ότι η διαφορά στο Golf που γράφω παραπάνω (για το Autobild κλπ) δεν αναφέρεται σε διαφορά μεταξύ Golf και Leon αλλά σε διαφορά μεταξύ Golf με ημιάκαμπτο και Golf με πολλαπλούς..! Ο ημιάκαμπτος εξάλλου (πλέον) παίζει όχι μόνο στα Octavia, Leon, Golf αλλά και στο Audi A3. Με άλλα λόγια αν θες 'premium' με ημιάκαμπτο οι μικρές εκδόσεις του νέου Α3 είναι μονόδρομος, αφού τα BMW 1, A.R. Guilietta, Mercedes A, Volvo V40 και Lexus CT200 δεν 'προσφέρουν' αυτή τη δυνατότητα...
Όσον αφορά στην αξιοπιστία των Seat (έχω και από δαύτα), δε νομίζω ότι θα έχεις θέμα. Μετά από 8 χρόνια και σωστή συντήρηση το μόνο που του έχω αλλάξει είναι λάμπες στα φλας. -
Ο χρήστης Crektis έγραψε:
@Mark
Επομένως δεν είναι ίδιες. Σίγουρα είναι καλύτερο το 6άρι, γι αυτό κάνει +1200€. Αλλά εκεί ζυγίζεις και βλέπεις τι θες. Πάντως 5αρι με την 5η στις 2000 και 130χλμ/ω (ΑΝ ισχύει), δεν θα το πρότεινα για κανένα λόγο. Σα να πάρεις 4τάχυτο θα είναι...115 χιλιομετρα/ωρα εχει στις 2000στροφες το 5ταχυτο tdi
-
Σημερα, στο athens auto festival, υπηρχει παλι το Leon ST, για να το δεις, αλλα οχι να το οδηγησεις. Τι να πω, δεν καταλαβαινω την σταση της Seat. Το αυτοκινητο εχει ερθει αρκετους μηνες, και δεν υπαρχει πουθενα για test drive. Και δεν υπαρχει και καμια κριτικη στον ειδικο τυπο, γιατι ουτε δημοσιογραφικο δωσανε! Τι να πω. Εχω αρχισει και πιστευω οτι εχει καποιο προβλημα το αυτοκινητο!
Μα το Toledo πριν 2 εβδομαδες ηρθε, και εχει παιξει σε ειδικο τυπο, σε test drive, ακομα κα σε διαφημιση της τηλεορασης! -
Δεν θα έχει και τρελές διαφορές από το hatchback, μην τρελαίνεσαι. Όλες οι εταιρείες βγάζουν test drive τα πιο εμπορικά μοντέλα στην γκάμα τους. Το st πόσες πωλήσεις θα κάνει συγκριτικά με το χατσ? Σιγά μην σκάσουν κιόλας.
Πάντως το δίλιτρο st με τα 184 άλογα σε έκδοση fr και με dsg κοστίζει περίπου τα ίδια με το civic tourer sport... -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Δεν θα έχει και τρελές διαφορές από το hatchback, μην τρελαίνεσαι. Όλες οι εταιρείες βγάζουν test drive τα πιο εμπορικά μοντέλα στην γκάμα τους. Το st πόσες πωλήσεις θα κάνει συγκριτικά με το χατσ? Σιγά μην σκάσουν κιόλας.
Πάντως το δίλιτρο st με τα 184 άλογα σε έκδοση fr και με dsg κοστίζει περίπου τα ίδια με το civic tourer sport...E,νιαι ρε παιδι μου, αλλα ειναι ωραιο να το εχεις οδηγησει πριν παραγγειλεις αυτοκινητο
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Δεν θα έχει και τρελές διαφορές από το hatchback, μην τρελαίνεσαι. Όλες οι εταιρείες βγάζουν test drive τα πιο εμπορικά μοντέλα στην γκάμα τους. Το st πόσες πωλήσεις θα κάνει συγκριτικά με το χατσ? Σιγά μην σκάσουν κιόλας.
Πάντως το δίλιτρο st με τα 184 άλογα σε έκδοση fr και με dsg κοστίζει περίπου τα ίδια με το civic tourer sport...ΚΑι πίστεψε με, δεν χρειάζεται καν το DSG! (το έχω χωρίς DSG)
-
Αν θες δίλιτρο diesel στο st η seat φέρνει μια έκδοση με dsg στην έκδοση fr. Τελική τιμή πρέπει να βγαίνει γύρω στα 25 χιλιάρικα, δηλαδή άπαιχτη. Δεν ξέρω αν κατόπιν παραγγελίας μπορεί να το πάρεις και manual. Όποιος δεν έχει θέμα με τα τεκμήρια είναι τρελό vfm (όπως και το αντίστοιχο χατσ).
-
πάρα πολύ καλό το συγκεκριμένο και πολυ όμορφο.
αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα τα δίλιτρα είναι απαφορευμένος καρπός -
Ο χρήστης axem έγραψε:
πάρα πολύ καλό το συγκεκριμένο και πολυ όμορφο.
αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα τα δίλιτρα είναι απαφορευμένος καρπόςΣυμφωνω 100% μαζι σου!
-
Γεια σας και καλως σας βρήκα.
Ενδιαφέρομαι για Leon 1.4 TSI ή 1.6 TDi (ecomotive ή μη)...Χρήματα στα ιδια..
Σαν οδηγηση εννοείται μου αρέσει να μπορεί να τραβάει εύκολα στις προσπεράσεις (ειχα οδηγησει ενα TSI για ενα ταξιδι και μαρεσε-δεν εχω οδηγησει TDI) αλλά σίγουρα μαρέσει και η οικονομία σε βενζίνη! Ταξίδια γενικά κάνω μιας και μένω Λευκάδα και έχω υποχρώσεις και Αθήνα. Ας πουμε κανα 15.000χλμ το χρόνο σίγουρα.
Πείτε καμια γνώμη γιατί γενικά είμαι άσχετος..χεχε
Seat leon 1.2tsi vs 1.6tdi