Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    12 χρόνια με λάθος φίλτρο λαδιού
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 12 χρόνια με λάθος φίλτρο λαδιού
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    38
    514
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manolis67 last edited by

      βρε τι γινεται στον κόσμο ... σε κουβεντα με παλικαρι το σαββατο που επλενε το αμαξι του ( Nissan micra k11 1300 cc model 2000 ) κ εχει ερθει προσφατα στη γειτονιά , εμενε επαρχία οπου πηγαινε το Nissan για service λαδια κλπ σε συνεργειο (όχι Nissan ) στην πολη που εμενε κ εχοντας στην κατοχή του το αμαξι μεταχ/νο επι 12 χρόνια κ εχοντας κανει πανω από 120.000 χλμ κ με αλλαγές τουλάχιστον 20 φορές το φίλτρο λαδιού στο διαστημα αυτό χωρις το παραμικρο πρόβλημα σε κινητηρα - αντλια λαδιου - θερμοκρασίες κλπ ,την περασμενη εβδομαδα πηγε εδώ στην αθηνα σε εξουσιοδ. συνεργειο Nissan για αλλαγη στα εμπρος φρενα -τακάκια - δίσκους κλπ , οπου του ειπαν οι μαστοροι ότι φοραει λαθος φιλτρο λαδιου ??? παντα το ιδιο φιλτρο λαδιου επι 12 χρόνια (ALCO sp - 1002 ) του εβαζαν όλα αυτά τα χρόνια γιατι τα εγραφε όλα τα service σε μπλοκακι με κωδικούς κλπ , αντι του σωστου (ALCO sp - 1004 ) όπως εμαθε τωρα , ρωτησε στην ALCO οπου του ειπαν ότι πραγματι φορουσε λαθος φιλτρο λαδιου για το αυτοκινητο του, το πρόβλημα είναι ότι στις διαστασεις το σωστο φιλτρο είναι ελαχιστα πιο ψηλό από το λαθος με ιδια διαμετρο όμως , αλλά το λαθος φιλτρο γραφει σπειρωμα Μ20 Χ 1.5 ενώ το σωστό γραφει 3/4 - 16 UNF , ξερει καποιος φίλος τι σημαίνουν αυτοι οι αριθμοι ?? στη Nissan του ειπαν βαλε το γνησιο κ βλέπουμε ... ε ρε φάπες που θέλουν μερικά μαστόρια .... ακου 12 χρόνια με λάθος φιλτρο ελεοςςςςςςςςς δεν κυττατε κ στο δικό σας αμαξι για καλό κ για κακό ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        manolis67 last edited by

        βρε τι γινεται στον κόσμο ... σε κουβεντα με παλικαρι το σαββατο που επλενε το αμαξι του ( Nissan micra k11 1300 cc model 2000 ) κ εχει ερθει προσφατα στη γειτονιά , εμενε επαρχία οπου πηγαινε το Nissan για service λαδια κλπ σε συνεργειο (όχι Nissan ) στην πολη που εμενε κ εχοντας στην κατοχή του το αμαξι μεταχ/νο επι 12 χρόνια κ εχοντας κανει πανω από 120.000 χλμ κ με αλλαγές τουλάχιστον 20 φορές το φίλτρο λαδιού στο διαστημα αυτό χωρις το παραμικρο πρόβλημα σε κινητηρα - αντλια λαδιου - θερμοκρασίες κλπ ,την περασμενη εβδομαδα πηγε εδώ στην αθηνα σε εξουσιοδ. συνεργειο Nissan για αλλαγη στα εμπρος φρενα -τακάκια - δίσκους κλπ , οπου του ειπαν οι μαστοροι ότι φοραει λαθος φιλτρο λαδιου ??? παντα το ιδιο φιλτρο λαδιου επι 12 χρόνια (ALCO sp - 1002 ) του εβαζαν όλα αυτά τα χρόνια γιατι τα εγραφε όλα τα service σε μπλοκακι με κωδικούς κλπ , αντι του σωστου (ALCO sp - 1004 ) όπως εμαθε τωρα , ρωτησε στην ALCO οπου του ειπαν ότι πραγματι φορουσε λαθος φιλτρο λαδιου για το αυτοκινητο του, το πρόβλημα είναι ότι στις διαστασεις το σωστο φιλτρο είναι ελαχιστα πιο ψηλό από το λαθος με ιδια διαμετρο όμως , αλλά το λαθος φιλτρο γραφει σπειρωμα Μ20 Χ 1.5 ενώ το σωστό γραφει 3/4 - 16 UNF , ξερει καποιος φίλος τι σημαίνουν αυτοι οι αριθμοι ?? στη Nissan του ειπαν βαλε το γνησιο κ βλέπουμε ... ε ρε φάπες που θέλουν μερικά μαστόρια .... ακου 12 χρόνια με λάθος φιλτρο ελεοςςςςςςςςς δεν κυττατε κ στο δικό σας αμαξι για καλό κ για κακό ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manolis67 last edited by

          βρε τι γινεται στον κόσμο ... σε κουβεντα με παλικαρι το σαββατο που επλενε το αμαξι του ( Nissan micra k11 1300 cc model 2000 ) κ εχει ερθει προσφατα στη γειτονιά , εμενε επαρχία οπου πηγαινε το Nissan για service λαδια κλπ σε συνεργειο (όχι Nissan ) στην πολη που εμενε κ εχοντας στην κατοχή του το αμαξι μεταχ/νο επι 12 χρόνια κ εχοντας κανει πανω από 120.000 χλμ κ με αλλαγές τουλάχιστον 20 φορές το φίλτρο λαδιού στο διαστημα αυτό χωρις το παραμικρο πρόβλημα σε κινητηρα - αντλια λαδιου - θερμοκρασίες κλπ ,την περασμενη εβδομαδα πηγε εδώ στην αθηνα σε εξουσιοδ. συνεργειο Nissan για αλλαγη στα εμπρος φρενα -τακάκια - δίσκους κλπ , οπου του ειπαν οι μαστοροι ότι φοραει λαθος φιλτρο λαδιου ??? παντα το ιδιο φιλτρο λαδιου επι 12 χρόνια (ALCO sp - 1002 ) του εβαζαν όλα αυτά τα χρόνια γιατι τα εγραφε όλα τα service σε μπλοκακι με κωδικούς κλπ , αντι του σωστου (ALCO sp - 1004 ) όπως εμαθε τωρα , ρωτησε στην ALCO οπου του ειπαν ότι πραγματι φορουσε λαθος φιλτρο λαδιου για το αυτοκινητο του, το πρόβλημα είναι ότι στις διαστασεις το σωστο φιλτρο είναι ελαχιστα πιο ψηλό από το λαθος με ιδια διαμετρο όμως , αλλά το λαθος φιλτρο γραφει σπειρωμα Μ20 Χ 1.5 ενώ το σωστό γραφει 3/4 - 16 UNF , ξερει καποιος φίλος τι σημαίνουν αυτοι οι αριθμοι ?? στη Nissan του ειπαν βαλε το γνησιο κ βλέπουμε ... ε ρε φάπες που θέλουν μερικά μαστόρια .... ακου 12 χρόνια με λάθος φιλτρο ελεοςςςςςςςςς δεν κυττατε κ στο δικό σας αμαξι για καλό κ για κακό ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kavy last edited by

            Το λάθος σπείρωμα το πολύ-πολύ να του έφαγε τις βόλτες. Διαρροή είχε;

            Το φίλτρο λαδιού είναι μια πολύ απλή διάταξη και οι διαφορές μεταξύ τους ελάχιστες. Κατά τα άλλα και αφού το έχει ήδη 120.000 χλμ και δεν έβγαλε πρόβλημα τι αγχώνεται; Στο κάτω-κάτω Νισάν είναι: δεν σπάει , δεν χαλάει.

            Αλήθεια, 20 αλλαγές σε 120.000 χλμ... Ποιος αλλάζει λάδια κάθε 6.000 χλμ και γιατί;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
              ... σπειρωμα Μ20 Χ 1.5 ενώ το σωστό γραφει 3/4 - 16 UNF ...

              Διάμετρος 20 χιλιοστά
              Σπείρωμα 1,5 χιλιοστά

              Διάμετρος 19,050 χιλιοστά
              Σπείρωμα 1,587 χιλιοστά

              Όλα είναι διαφορετικά,
              γι αυτό προχωρήστε προσεκτικά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manolis67 last edited by

                Ο χρήστης leonp έγραψε:

                ... σπειρωμα Μ20 Χ 1.5 ενώ το σωστό γραφει 3/4 - 16 UNF ...

                Διάμετρος 20 χιλιοστά
                Σπείρωμα 1,5 χιλιοστά

                Διάμετρος 19,050 χιλιοστά
                Σπείρωμα 1,587 χιλιοστά

                Όλα είναι διαφορετικά,
                γι αυτό προχωρήστε προσεκτικά.

                οπότε φίλε leonp , τι γινεται σε αυτή την περιπτωση ?? παραμενει στο λαθος φιλτρο που 12 χρόνια τωρα θα εχει σχηματισει κάποιο συγκεκριμενο σπειρωμα ή τοποθετειται το νέο φίλτρο ( το σωστό ) με αγνωστη ισως ζημιά στο σπειρωμα ?? με το τοποθετημένο λάθος φίλτρο μεχρι τωρα στά 12 χρόνια κ 20 περίπου αλλαγές κ 120.000 χλμ , ΔΕΝ εχει την παραμικρή διαρροή ( ουτε σταγόνα λαδιου γύρω από το φίλτρο ) κ στη Nissan δεν εκφέρουν σταθερή κ εγγυημένη λύση

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • F
                  fokion_sportage last edited by

                  Ως λεει και ο manolis67 μετα απο τοσες αλλαγες εχει κανει την οποια πατουρα πλεον.
                  Κι απο την στιγμη που δεν υπαρχουν διαρροες - παιδια μιλαμε 120.000 χιλιομετρα- ισως τελικά αυτος που το εβαλε κατι να ηξερε...
                  λεω τωρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    alexeft last edited by

                    Νομίζω είναι καλύτερα να μπει το κανονικό.

                    Ας κάνει πρώτα έναν έλεγχο στο σπείρωμα του κινητήρα οπτικά και με σπειρόμετρο. Αν η φθορά είναι μικρή και το φίλτρο σφίγγει κανονικά, λογικά δεν θα υπάρξει πρόβλημα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • I
                      iroc last edited by

                      πηγαίνετε στην νισσαν και αγοράστε ενα καινούργιο μπουζονι με το κανονικό σπείρωμα.. στα περισσότερα αυτοκίνητα βγαίνει βιδωτό αν όχι σε όλα...το λέω γιατί στο αμάξι μου στην αντιπροσωπεία το είχαν σφίξει τόσο που το πείρα στο χέρι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • F
                        fokion_sportage last edited by

                        Γιατι ρε παιδια να τα κανει ολα αυτα ΠΛΕΟΝ????

                        συνεχιζει απλώς να βαζει το ιδιο 'λαθος' φιλτρο
                        και το σπειρωμα θα εχει παρει 'τα γραδα 'του και πατουρα θα εχει κανει εκει που χρειαζεται πλεον...

                        Γιατι να μπει ΚΑΝ στη διαδικασία????

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • E
                          eliaskat last edited by

                          Αφού δουλεύει δεν το πείραζεις..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostas-chania last edited by

                            Συμφωνώ με τους 2 παραπάνω. Μη πειράξει τίποτα, να βάλει ότι έβανε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manolis67 last edited by

                              ευχαριστω ολους εκ μερους του γειτονα (δεν εχει Internet ) για τις απαντησεις σας , μιλησαμε με τον πατερα ενός φιλου μου προσφατα συνταξιουχο μηχανικο που ειχε συνεργειο αυτοκινητων επι πολλα χρόνια κ με τεραστια εμπειρία πρωτα στη γερμανια κ μετα ελλαδα , ειπε στο παλικαρι ότι ηταν τυχερος που το αμαξι δεν εχει μεγαλη ιπποδυναμη κ κυριως που όλα αυτά τα χρόνια το αμαξι εκανε λίγα κ ηρεμα χλμ την ημερα πηγαίνοντας τα παιδια τους η γυναικα του σχολείο - αγγλικα - Super Market κλπ , δηλαδή με ελαχιστη καταπονηση του κινητηρα ,αν ομως εκανε χλμ στην εθνικη με μεγαλες ταχύτητες υπηρχε μεγαλη πιθανοτητα από την πιεση της αντλιας λαδιου να πεταγε το φιλτρο λαδιου με αποτέλεσμα τραγικες ισως συνεπειες στα αυτοκίνητα - μοτοσυκλέτες - φορτηγα - πουλμαν κλπ που ηταν πισω απο το αμαξι από το λαδι που θα πεταγοταν ειδικα σε στροφες κλπ , ενώ σιγουρα ο κινητήρας του micra θα ειχε καταστραφει από υπερθερμανση από ελειψη λαδιου κλπ. αυτος προτεινε αφου ενημερωθηκε για τις διαστασεις του σπειρωματος κ ειπε οτι ειναι ελαχιστη η διαφορά κ αφορά οταν μπαινει το λαθος φιλτρο να μην βιδωνει απο την αρχή αλλά απο το μέσο κ μετά - ενω το σωστό φιλτρο βιδωνει απο την αρχη σωστά , αυτό ισχυριστηκε οτι ειναι η μόνη διαφορά κ ειπε να βγει το λαθος φιλτρου λαδιου όταν αλλαχθουν τα λαδια (ουτε 600 χλμ δεν εχουν κάνει ) να μπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ το σωστό φιλτρο προσεκτικα αφου πρωτα περασει το σπειρωμα με ένα παξιμαδι 3/4 εως το τέλος για να δουνε αν εχει γρεζια κλπ αλλά κ για να δει την κατασταση του σπειρωματος που είναι σιγουρος ότι δεν εχει υποστεί ζημιά αλλιως κ το λάθος φιλτρο δεν θα βιδωνε καλά μεχρι τέλος , εν ολιγοις προτεινει μόνο το σωστό φιλτρο αφου ελεγξουν προσεκτικα το σπειρωμα για το οποίο είναι από σκληρό μεταλλο κ όχι της πλάκας που εχει το σπειρωμα στο φιλτρο λαδιου κ λογικά δεν θα το εχει χαλάσει αφού πάντα βιδωνόταν με το χέρι κ όχι με εργαλείο με δύναμη - πίεση κλπ , (ηταν πάντα μπροστά στις αλλαγές ο γείτονας κ το εβλεπε πως το βιδωναν ) στο δικό μου αμαξι αυτό θα εκανα ειπε κ επανελαβε ότι το λαθος φιλτρο επειδή στην αρχή πλέει κ μετά αρχιζει να βιδωνει κανονικά μπορει να το πεταξει οποιαδήποτε στιγμη αν ζοριστεί ο κινητήρας .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                mirage last edited by

                                Κι εγώ είμαι της άποψης να γίνει σωστά η δουλειά και να μην το αφήσει έτσι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  μήπως τα μαστόρια στην επαρχία είχαν δει τι παίζει και δεν έβαζαν λάθος σπείρωμα;;;;;
                                  μήπως το λάθος είναι το ''σωστό'' βάση manual;;;;
                                  δεν είναι τόσο εύκολο να βιδώνει τόσα χρόνια το λάθος σπείρωμα,χωρίς ποτέ την παραμικρή διαρροή.........
                                  -το μέταλλο στο σπείρωμα του φίλτρου είναι πιο μαλακό απο το μποζόνι-οδηγό που βιδώνει.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dog80 last edited by

                                    Μου φαίνεται λίγο περίεργο να έμπαινε φίλτρο με 1 χιλιοστό μεγαλυτερη διάμετρο. Είναι τεράστια διαφορά. Κανονικά έπρεπε να περνάει η βίδα μέσα χωρίς να ακουμπά καθόλου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kospapad last edited by

                                      Την μαλακία την έκανε ένας πριν πολλά χρόνια και μετά απλώς έβαζαν ότι βλέπανε
                                      Δεν νομίζω να έχει φάει βόλτες στον κορμό, λογικά θα παραμορφωνόταν από την μεριά του φίλτρου ως πιο μαλακό
                                      Να βάλει το σωστό και κυρίως να προσέχει αν έχει βαλβίδα αντεπιστροφής που εμποδίζει το στράγγισμα του λαδιού σε παρατεταμένη ακινησία (φαίνεται με στιγμιαίο άναμμα στο λαμπάκι πίεσης λαδιού κατά την εκκίνηση)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        panorg last edited by

                                        Παιδια λιγο τα μπερδευετε. Μ σημαινει μετρικο συστημα δηλαδη σε χιλιοστα.20 χιλιοστα φαρδος σπειρωματος.Το 1,5 σημαινει 1,5 σπειρες σε καθε χιλιοστο μηκους του σπειρωματος
                                        Το 3/4 σημαινει 3/4 της ιντσας (αγγλικο συστημα με 1 ιντσα = 2,54χιλ) σε φαρδος σπειρωματος. Και το 16 οτι εχει 16 σπειρες ανα ιντσα μηκους σπειρωματος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          ilias-a last edited by

                                          Ο χρήστης panorg έγραψε:
                                          Παιδια λιγο τα μπερδευετε. Μ σημαινει μετρικο συστημα δηλαδη σε χιλιοστα.20 χιλιοστα φαρδος σπειρωματος.Το 1,5 σημαινει 1,5 σπειρες σε καθε χιλιοστο μηκους του σπειρωματος
                                          Το 3/4 σημαινει 3/4 της ιντσας (αγγλικο συστημα με 1 ιντσα = 2,54χιλ) σε φαρδος σπειρωματος. Και το 16 οτι εχει 16 σπειρες ανα ιντσα μηκους σπειρωματος.

                                          η μονη διαφωνια μου ειναι εδω, στο μετρικο συστημα σαν βημα του σπειρωματος μετραμε την αποσταση μεταξυ δυο διπλανων κορυφων, δηλαδη απο δοντι σε δοντι η αποσταση ειναι 1,5mm στην περιπτωση μας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            Ο χρήστης panorg έγραψε:
                                            Παιδια λιγο τα μπερδευετε. Μ σημαινει μετρικο συστημα δηλαδη σε χιλιοστα.20 χιλιοστα φαρδος σπειρωματος.Το 1,5 σημαινει 1,5 σπειρες σε καθε χιλιοστο μηκους του σπειρωματος
                                            Το 3/4 σημαινει 3/4 της ιντσας (αγγλικο συστημα με 1 ιντσα = 2,54χιλ) σε φαρδος σπειρωματος. Και το 16 οτι εχει 16 σπειρες ανα ιντσα μηκους σπειρωματος.

                                            η μονη διαφωνια μου ειναι εδω, στο μετρικο συστημα σαν βημα του σπειρωματος μετραμε την αποσταση μεταξυ δυο διπλανων κορυφων, δηλαδη απο δοντι σε δοντι η αποσταση ειναι 1,5mm στην περιπτωση μας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr