-
βρε τι γινεται στον κόσμο ... σε κουβεντα με παλικαρι το σαββατο που επλενε το αμαξι του ( Nissan micra k11 1300 cc model 2000 ) κ εχει ερθει προσφατα στη γειτονιά , εμενε επαρχία οπου πηγαινε το Nissan για service λαδια κλπ σε συνεργειο (όχι Nissan ) στην πολη που εμενε κ εχοντας στην κατοχή του το αμαξι μεταχ/νο επι 12 χρόνια κ εχοντας κανει πανω από 120.000 χλμ κ με αλλαγές τουλάχιστον 20 φορές το φίλτρο λαδιού στο διαστημα αυτό χωρις το παραμικρο πρόβλημα σε κινητηρα - αντλια λαδιου - θερμοκρασίες κλπ ,την περασμενη εβδομαδα πηγε εδώ στην αθηνα σε εξουσιοδ. συνεργειο Nissan για αλλαγη στα εμπρος φρενα -τακάκια - δίσκους κλπ , οπου του ειπαν οι μαστοροι ότι φοραει λαθος φιλτρο λαδιου ??? παντα το ιδιο φιλτρο λαδιου επι 12 χρόνια (ALCO sp - 1002 ) του εβαζαν όλα αυτά τα χρόνια γιατι τα εγραφε όλα τα service σε μπλοκακι με κωδικούς κλπ , αντι του σωστου (ALCO sp - 1004 ) όπως εμαθε τωρα , ρωτησε στην ALCO οπου του ειπαν ότι πραγματι φορουσε λαθος φιλτρο λαδιου για το αυτοκινητο του, το πρόβλημα είναι ότι στις διαστασεις το σωστο φιλτρο είναι ελαχιστα πιο ψηλό από το λαθος με ιδια διαμετρο όμως , αλλά το λαθος φιλτρο γραφει σπειρωμα Μ20 Χ 1.5 ενώ το σωστό γραφει 3/4 - 16 UNF , ξερει καποιος φίλος τι σημαίνουν αυτοι οι αριθμοι ?? στη Nissan του ειπαν βαλε το γνησιο κ βλέπουμε ... ε ρε φάπες που θέλουν μερικά μαστόρια .... ακου 12 χρόνια με λάθος φιλτρο ελεοςςςςςςςςς δεν κυττατε κ στο δικό σας αμαξι για καλό κ για κακό ...
-
βρε τι γινεται στον κόσμο ... σε κουβεντα με παλικαρι το σαββατο που επλενε το αμαξι του ( Nissan micra k11 1300 cc model 2000 ) κ εχει ερθει προσφατα στη γειτονιά , εμενε επαρχία οπου πηγαινε το Nissan για service λαδια κλπ σε συνεργειο (όχι Nissan ) στην πολη που εμενε κ εχοντας στην κατοχή του το αμαξι μεταχ/νο επι 12 χρόνια κ εχοντας κανει πανω από 120.000 χλμ κ με αλλαγές τουλάχιστον 20 φορές το φίλτρο λαδιού στο διαστημα αυτό χωρις το παραμικρο πρόβλημα σε κινητηρα - αντλια λαδιου - θερμοκρασίες κλπ ,την περασμενη εβδομαδα πηγε εδώ στην αθηνα σε εξουσιοδ. συνεργειο Nissan για αλλαγη στα εμπρος φρενα -τακάκια - δίσκους κλπ , οπου του ειπαν οι μαστοροι ότι φοραει λαθος φιλτρο λαδιου ??? παντα το ιδιο φιλτρο λαδιου επι 12 χρόνια (ALCO sp - 1002 ) του εβαζαν όλα αυτά τα χρόνια γιατι τα εγραφε όλα τα service σε μπλοκακι με κωδικούς κλπ , αντι του σωστου (ALCO sp - 1004 ) όπως εμαθε τωρα , ρωτησε στην ALCO οπου του ειπαν ότι πραγματι φορουσε λαθος φιλτρο λαδιου για το αυτοκινητο του, το πρόβλημα είναι ότι στις διαστασεις το σωστο φιλτρο είναι ελαχιστα πιο ψηλό από το λαθος με ιδια διαμετρο όμως , αλλά το λαθος φιλτρο γραφει σπειρωμα Μ20 Χ 1.5 ενώ το σωστό γραφει 3/4 - 16 UNF , ξερει καποιος φίλος τι σημαίνουν αυτοι οι αριθμοι ?? στη Nissan του ειπαν βαλε το γνησιο κ βλέπουμε ... ε ρε φάπες που θέλουν μερικά μαστόρια .... ακου 12 χρόνια με λάθος φιλτρο ελεοςςςςςςςςς δεν κυττατε κ στο δικό σας αμαξι για καλό κ για κακό ...
-
βρε τι γινεται στον κόσμο ... σε κουβεντα με παλικαρι το σαββατο που επλενε το αμαξι του ( Nissan micra k11 1300 cc model 2000 ) κ εχει ερθει προσφατα στη γειτονιά , εμενε επαρχία οπου πηγαινε το Nissan για service λαδια κλπ σε συνεργειο (όχι Nissan ) στην πολη που εμενε κ εχοντας στην κατοχή του το αμαξι μεταχ/νο επι 12 χρόνια κ εχοντας κανει πανω από 120.000 χλμ κ με αλλαγές τουλάχιστον 20 φορές το φίλτρο λαδιού στο διαστημα αυτό χωρις το παραμικρο πρόβλημα σε κινητηρα - αντλια λαδιου - θερμοκρασίες κλπ ,την περασμενη εβδομαδα πηγε εδώ στην αθηνα σε εξουσιοδ. συνεργειο Nissan για αλλαγη στα εμπρος φρενα -τακάκια - δίσκους κλπ , οπου του ειπαν οι μαστοροι ότι φοραει λαθος φιλτρο λαδιου ??? παντα το ιδιο φιλτρο λαδιου επι 12 χρόνια (ALCO sp - 1002 ) του εβαζαν όλα αυτά τα χρόνια γιατι τα εγραφε όλα τα service σε μπλοκακι με κωδικούς κλπ , αντι του σωστου (ALCO sp - 1004 ) όπως εμαθε τωρα , ρωτησε στην ALCO οπου του ειπαν ότι πραγματι φορουσε λαθος φιλτρο λαδιου για το αυτοκινητο του, το πρόβλημα είναι ότι στις διαστασεις το σωστο φιλτρο είναι ελαχιστα πιο ψηλό από το λαθος με ιδια διαμετρο όμως , αλλά το λαθος φιλτρο γραφει σπειρωμα Μ20 Χ 1.5 ενώ το σωστό γραφει 3/4 - 16 UNF , ξερει καποιος φίλος τι σημαίνουν αυτοι οι αριθμοι ?? στη Nissan του ειπαν βαλε το γνησιο κ βλέπουμε ... ε ρε φάπες που θέλουν μερικά μαστόρια .... ακου 12 χρόνια με λάθος φιλτρο ελεοςςςςςςςςς δεν κυττατε κ στο δικό σας αμαξι για καλό κ για κακό ...
-
Το λάθος σπείρωμα το πολύ-πολύ να του έφαγε τις βόλτες. Διαρροή είχε;
Το φίλτρο λαδιού είναι μια πολύ απλή διάταξη και οι διαφορές μεταξύ τους ελάχιστες. Κατά τα άλλα και αφού το έχει ήδη 120.000 χλμ και δεν έβγαλε πρόβλημα τι αγχώνεται; Στο κάτω-κάτω Νισάν είναι: δεν σπάει , δεν χαλάει.
Αλήθεια, 20 αλλαγές σε 120.000 χλμ... Ποιος αλλάζει λάδια κάθε 6.000 χλμ και γιατί;
-
Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
... σπειρωμα Μ20 Χ 1.5 ενώ το σωστό γραφει 3/4 - 16 UNF ...Διάμετρος 20 χιλιοστά
Σπείρωμα 1,5 χιλιοστάΔιάμετρος 19,050 χιλιοστά
Σπείρωμα 1,587 χιλιοστάΌλα είναι διαφορετικά,
γι αυτό προχωρήστε προσεκτικά. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
... σπειρωμα Μ20 Χ 1.5 ενώ το σωστό γραφει 3/4 - 16 UNF ...
Διάμετρος 20 χιλιοστά
Σπείρωμα 1,5 χιλιοστάΔιάμετρος 19,050 χιλιοστά
Σπείρωμα 1,587 χιλιοστάΌλα είναι διαφορετικά,
γι αυτό προχωρήστε προσεκτικά.οπότε φίλε leonp , τι γινεται σε αυτή την περιπτωση ?? παραμενει στο λαθος φιλτρο που 12 χρόνια τωρα θα εχει σχηματισει κάποιο συγκεκριμενο σπειρωμα ή τοποθετειται το νέο φίλτρο ( το σωστό ) με αγνωστη ισως ζημιά στο σπειρωμα ?? με το τοποθετημένο λάθος φίλτρο μεχρι τωρα στά 12 χρόνια κ 20 περίπου αλλαγές κ 120.000 χλμ , ΔΕΝ εχει την παραμικρή διαρροή ( ουτε σταγόνα λαδιου γύρω από το φίλτρο ) κ στη Nissan δεν εκφέρουν σταθερή κ εγγυημένη λύση
-
Ως λεει και ο manolis67 μετα απο τοσες αλλαγες εχει κανει την οποια πατουρα πλεον.
Κι απο την στιγμη που δεν υπαρχουν διαρροες - παιδια μιλαμε 120.000 χιλιομετρα- ισως τελικά αυτος που το εβαλε κατι να ηξερε...
λεω τωρα. -
Νομίζω είναι καλύτερα να μπει το κανονικό.
Ας κάνει πρώτα έναν έλεγχο στο σπείρωμα του κινητήρα οπτικά και με σπειρόμετρο. Αν η φθορά είναι μικρή και το φίλτρο σφίγγει κανονικά, λογικά δεν θα υπάρξει πρόβλημα.
-
πηγαίνετε στην νισσαν και αγοράστε ενα καινούργιο μπουζονι με το κανονικό σπείρωμα.. στα περισσότερα αυτοκίνητα βγαίνει βιδωτό αν όχι σε όλα...το λέω γιατί στο αμάξι μου στην αντιπροσωπεία το είχαν σφίξει τόσο που το πείρα στο χέρι...
-
Γιατι ρε παιδια να τα κανει ολα αυτα ΠΛΕΟΝ????
συνεχιζει απλώς να βαζει το ιδιο 'λαθος' φιλτρο
και το σπειρωμα θα εχει παρει 'τα γραδα 'του και πατουρα θα εχει κανει εκει που χρειαζεται πλεον...Γιατι να μπει ΚΑΝ στη διαδικασία????
-
Αφού δουλεύει δεν το πείραζεις..
-
Συμφωνώ με τους 2 παραπάνω. Μη πειράξει τίποτα, να βάλει ότι έβανε.
-
ευχαριστω ολους εκ μερους του γειτονα (δεν εχει Internet ) για τις απαντησεις σας , μιλησαμε με τον πατερα ενός φιλου μου προσφατα συνταξιουχο μηχανικο που ειχε συνεργειο αυτοκινητων επι πολλα χρόνια κ με τεραστια εμπειρία πρωτα στη γερμανια κ μετα ελλαδα , ειπε στο παλικαρι ότι ηταν τυχερος που το αμαξι δεν εχει μεγαλη ιπποδυναμη κ κυριως που όλα αυτά τα χρόνια το αμαξι εκανε λίγα κ ηρεμα χλμ την ημερα πηγαίνοντας τα παιδια τους η γυναικα του σχολείο - αγγλικα - Super Market κλπ , δηλαδή με ελαχιστη καταπονηση του κινητηρα ,αν ομως εκανε χλμ στην εθνικη με μεγαλες ταχύτητες υπηρχε μεγαλη πιθανοτητα από την πιεση της αντλιας λαδιου να πεταγε το φιλτρο λαδιου με αποτέλεσμα τραγικες ισως συνεπειες στα αυτοκίνητα - μοτοσυκλέτες - φορτηγα - πουλμαν κλπ που ηταν πισω απο το αμαξι από το λαδι που θα πεταγοταν ειδικα σε στροφες κλπ , ενώ σιγουρα ο κινητήρας του micra θα ειχε καταστραφει από υπερθερμανση από ελειψη λαδιου κλπ. αυτος προτεινε αφου ενημερωθηκε για τις διαστασεις του σπειρωματος κ ειπε οτι ειναι ελαχιστη η διαφορά κ αφορά οταν μπαινει το λαθος φιλτρο να μην βιδωνει απο την αρχή αλλά απο το μέσο κ μετά - ενω το σωστό φιλτρο βιδωνει απο την αρχη σωστά , αυτό ισχυριστηκε οτι ειναι η μόνη διαφορά κ ειπε να βγει το λαθος φιλτρου λαδιου όταν αλλαχθουν τα λαδια (ουτε 600 χλμ δεν εχουν κάνει ) να μπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ το σωστό φιλτρο προσεκτικα αφου πρωτα περασει το σπειρωμα με ένα παξιμαδι 3/4 εως το τέλος για να δουνε αν εχει γρεζια κλπ αλλά κ για να δει την κατασταση του σπειρωματος που είναι σιγουρος ότι δεν εχει υποστεί ζημιά αλλιως κ το λάθος φιλτρο δεν θα βιδωνε καλά μεχρι τέλος , εν ολιγοις προτεινει μόνο το σωστό φιλτρο αφου ελεγξουν προσεκτικα το σπειρωμα για το οποίο είναι από σκληρό μεταλλο κ όχι της πλάκας που εχει το σπειρωμα στο φιλτρο λαδιου κ λογικά δεν θα το εχει χαλάσει αφού πάντα βιδωνόταν με το χέρι κ όχι με εργαλείο με δύναμη - πίεση κλπ , (ηταν πάντα μπροστά στις αλλαγές ο γείτονας κ το εβλεπε πως το βιδωναν ) στο δικό μου αμαξι αυτό θα εκανα ειπε κ επανελαβε ότι το λαθος φιλτρο επειδή στην αρχή πλέει κ μετά αρχιζει να βιδωνει κανονικά μπορει να το πεταξει οποιαδήποτε στιγμη αν ζοριστεί ο κινητήρας .
-
Κι εγώ είμαι της άποψης να γίνει σωστά η δουλειά και να μην το αφήσει έτσι.
-
μήπως τα μαστόρια στην επαρχία είχαν δει τι παίζει και δεν έβαζαν λάθος σπείρωμα;;;;;
μήπως το λάθος είναι το ''σωστό'' βάση manual;;;;
δεν είναι τόσο εύκολο να βιδώνει τόσα χρόνια το λάθος σπείρωμα,χωρίς ποτέ την παραμικρή διαρροή.........
-το μέταλλο στο σπείρωμα του φίλτρου είναι πιο μαλακό απο το μποζόνι-οδηγό που βιδώνει..... -
Μου φαίνεται λίγο περίεργο να έμπαινε φίλτρο με 1 χιλιοστό μεγαλυτερη διάμετρο. Είναι τεράστια διαφορά. Κανονικά έπρεπε να περνάει η βίδα μέσα χωρίς να ακουμπά καθόλου
-
Την μαλακία την έκανε ένας πριν πολλά χρόνια και μετά απλώς έβαζαν ότι βλέπανε
Δεν νομίζω να έχει φάει βόλτες στον κορμό, λογικά θα παραμορφωνόταν από την μεριά του φίλτρου ως πιο μαλακό
Να βάλει το σωστό και κυρίως να προσέχει αν έχει βαλβίδα αντεπιστροφής που εμποδίζει το στράγγισμα του λαδιού σε παρατεταμένη ακινησία (φαίνεται με στιγμιαίο άναμμα στο λαμπάκι πίεσης λαδιού κατά την εκκίνηση) -
Παιδια λιγο τα μπερδευετε. Μ σημαινει μετρικο συστημα δηλαδη σε χιλιοστα.20 χιλιοστα φαρδος σπειρωματος.Το 1,5 σημαινει 1,5 σπειρες σε καθε χιλιοστο μηκους του σπειρωματος
Το 3/4 σημαινει 3/4 της ιντσας (αγγλικο συστημα με 1 ιντσα = 2,54χιλ) σε φαρδος σπειρωματος. Και το 16 οτι εχει 16 σπειρες ανα ιντσα μηκους σπειρωματος. -
Ο χρήστης panorg έγραψε:
Παιδια λιγο τα μπερδευετε. Μ σημαινει μετρικο συστημα δηλαδη σε χιλιοστα.20 χιλιοστα φαρδος σπειρωματος.Το 1,5 σημαινει 1,5 σπειρες σε καθε χιλιοστο μηκους του σπειρωματος
Το 3/4 σημαινει 3/4 της ιντσας (αγγλικο συστημα με 1 ιντσα = 2,54χιλ) σε φαρδος σπειρωματος. Και το 16 οτι εχει 16 σπειρες ανα ιντσα μηκους σπειρωματος.η μονη διαφωνια μου ειναι εδω, στο μετρικο συστημα σαν βημα του σπειρωματος μετραμε την αποσταση μεταξυ δυο διπλανων κορυφων, δηλαδη απο δοντι σε δοντι η αποσταση ειναι 1,5mm στην περιπτωση μας.
-
Ο χρήστης panorg έγραψε:
Παιδια λιγο τα μπερδευετε. Μ σημαινει μετρικο συστημα δηλαδη σε χιλιοστα.20 χιλιοστα φαρδος σπειρωματος.Το 1,5 σημαινει 1,5 σπειρες σε καθε χιλιοστο μηκους του σπειρωματος
Το 3/4 σημαινει 3/4 της ιντσας (αγγλικο συστημα με 1 ιντσα = 2,54χιλ) σε φαρδος σπειρωματος. Και το 16 οτι εχει 16 σπειρες ανα ιντσα μηκους σπειρωματος.η μονη διαφωνια μου ειναι εδω, στο μετρικο συστημα σαν βημα του σπειρωματος μετραμε την αποσταση μεταξυ δυο διπλανων κορυφων, δηλαδη απο δοντι σε δοντι η αποσταση ειναι 1,5mm στην περιπτωση μας.
12 χρόνια με λάθος φίλτρο λαδιού