Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Cherokee 2.5 (2007) vs Forester 2.0 (2008)
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Cherokee 2.5 (2007) vs Forester 2.0 (2008)
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Εκτός Δρόμου
    11
    22
    146
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sakisbar last edited by

      Όσοι φίλοι έχουν εμπειρία από τα συγκεκριμένα 4χ4 ας μας δώσουν τα φώτα τους στους παρακάτω τομείς ή και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που κρίνουν σημαντική.

      1. Κατανάλωση: και τα δύο βενζίνη
      2. Αξιοπιστία: Από ότι γνωρίζω το Forester απλά δεν βγάζει βλάβες δεν έχω εικόνα από το Cherokee.
      3. Κόστος συντήρησης: Ανταλλακτικά απλό ή γενικό service και ελαστικά.
      4. Οδική συμπεριφορά: Στον δρόμο με φουσκωτό 1,5 τόνου μάξιμουμ.
      5. Αργά: Θα χρησιμοποιούνται σε γλίστρα ή σε παραλία για φουσκωτό 1,5 τόνου μάξιμουμ. Επίσης για οποιοδήποτε επαρχιακό δρόμο με απότομες ανηφόρες, κατηφόρες, στροφές με το φουσκωτό κοτσαρισμένο.
      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • S
        sakisbar last edited by

        Όσοι φίλοι έχουν εμπειρία από τα συγκεκριμένα 4χ4 ας μας δώσουν τα φώτα τους στους παρακάτω τομείς ή και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που κρίνουν σημαντική.

        1. Κατανάλωση: και τα δύο βενζίνη
        2. Αξιοπιστία: Από ότι γνωρίζω το Forester απλά δεν βγάζει βλάβες δεν έχω εικόνα από το Cherokee.
        3. Κόστος συντήρησης: Ανταλλακτικά απλό ή γενικό service και ελαστικά.
        4. Οδική συμπεριφορά: Στον δρόμο με φουσκωτό 1,5 τόνου μάξιμουμ.
        5. Αργά: Θα χρησιμοποιούνται σε γλίστρα ή σε παραλία για φουσκωτό 1,5 τόνου μάξιμουμ. Επίσης για οποιοδήποτε επαρχιακό δρόμο με απότομες ανηφόρες, κατηφόρες, στροφές με το φουσκωτό κοτσαρισμένο.
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sakisbar last edited by

          Όσοι φίλοι έχουν εμπειρία από τα συγκεκριμένα 4χ4 ας μας δώσουν τα φώτα τους στους παρακάτω τομείς ή και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που κρίνουν σημαντική.

          1. Κατανάλωση: και τα δύο βενζίνη
          2. Αξιοπιστία: Από ότι γνωρίζω το Forester απλά δεν βγάζει βλάβες δεν έχω εικόνα από το Cherokee.
          3. Κόστος συντήρησης: Ανταλλακτικά απλό ή γενικό service και ελαστικά.
          4. Οδική συμπεριφορά: Στον δρόμο με φουσκωτό 1,5 τόνου μάξιμουμ.
          5. Αργά: Θα χρησιμοποιούνται σε γλίστρα ή σε παραλία για φουσκωτό 1,5 τόνου μάξιμουμ. Επίσης για οποιοδήποτε επαρχιακό δρόμο με απότομες ανηφόρες, κατηφόρες, στροφές με το φουσκωτό κοτσαρισμένο.
          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • T
            takisc last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης takisc έγραψε:
              💫

              Γιατί;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tasose46 last edited by

                προσωπικα αμερικανικο αμαξι και να μου το χαριζαν δε το επερνα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • F
                  fokion_sportage last edited by

                  Ο χρήστης sakisbar έγραψε:
                  Όσοι φίλοι έχουν εμπειρία από τα συγκεκριμένα 4χ4 ας μας δώσουν τα φώτα τους στους παρακάτω τομείς ή και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που κρίνουν σημαντική.

                  1. Κατανάλωση: και τα δύο βενζίνη
                  2. Αξιοπιστία: Από ότι γνωρίζω το Forester απλά δεν βγάζει βλάβες δεν έχω εικόνα από το Cherokee.
                  3. Κόστος συντήρησης: Ανταλλακτικά απλό ή γενικό service και ελαστικά.
                  4. Οδική συμπεριφορά: Στον δρόμο με φουσκωτό 1,5 τόνου μάξιμουμ.
                  5. Αργά: Θα χρησιμοποιούνται σε γλίστρα ή σε παραλία για φουσκωτό 1,5 τόνου μάξιμουμ. Επίσης για οποιοδήποτε επαρχιακό δρόμο με απότομες ανηφόρες, κατηφόρες, στροφές με το φουσκωτό κοτσαρισμένο.

                  Αν μιλαμε μονο για αυτα τα 2 η διαισθηση μου λεει οτι θα σου ταιριαξει καλυτερα το σουμπαρου.

                  1. Αν ποτε πεις οτι θα βαλεις υγραεριο το jeep ειναι πιο ανθεκτικό.
                  2. Επεισεις το τσεροκι ειναι αξιοπιστο σε γενικές γραμμές
                  3. Για σουμι εχω ΑΚΟΥΣΕΙ πανακριβα. Για jeep υπαρχουν αξιοπιστες παραλληλες εισαγωγές με λογικότατες τιμες - Μακρυα απο αντιπροσωπεια - οτι παρεις απο 600 και πανω
                  4. Μαλλον το σουμπαρου αν κει δεν εχω προσωπική εμπειρεια.
                  5. εδω θα πρoτιμουσα το jeep ειδικά για την αμμο λογω κλειδωματος - για ασφαλτο ομως ξεχνα τα κοντα στο jeep ( για τον ιδιο λογο) στο σουμπαρου δε ξερω αν κλειδωνει το κεντρικο του

                  Αν βρεις το jeep σε ντιζελ, εκει μαλιστα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • M
                    meco last edited by

                    Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                    Αν μιλαμε μονο για αυτα τα 2 η διαισθηση μου λεει οτι θα σου ταιριαξει καλυτερα το σουμπαρου.

                    1. Αν ποτε πεις οτι θα βαλεις υγραεριο το jeep ειναι πιο ανθεκτικό.
                    2. Επεισεις το τσεροκι ειναι αξιοπιστο σε γενικές γραμμές
                    3. Για σουμι εχω ΑΚΟΥΣΕΙ πανακριβα. Για jeep υπαρχουν αξιοπιστες παραλληλες εισαγωγές με λογικότατες τιμες - Μακρυα απο αντιπροσωπεια - οτι παρεις απο 600 και πανω
                    4. Μαλλον το σουμπαρου αν κει δεν εχω προσωπική εμπειρεια.
                    5. εδω θα πρoτιμουσα το jeep ειδικά για την αμμο λογω κλειδωματος - για ασφαλτο ομως ξεχνα τα κοντα στο jeep ( για τον ιδιο λογο) στο σουμπαρου δε ξερω αν κλειδωνει το κεντρικο του

                    Αν βρεις το jeep σε ντιζελ, εκει μαλιστα...

                    Δεν κλειδώνει το κεντρικό στο subaru όμως οι κοντές του μπαίνουν στην άσφαλτο και τα πίσω αμορτισέρ αντί-βύθισης το κάνουν καλύτερο για ρυμούλκηση.
                    Από εκεί και μετά:
                    Για ρυμούλκηση σε άσφαλτο και γλίστρα το subaru. Στην άμμο όμως πολύ πιθανόν το cherokee να είναι πιο άνετο εξαιτίας του κλειδώματος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      πόσο να χρειαστεί να τσουλήσει στην άμμο για καθέλκυση ; 50μέτρα; 100;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fokion_sportage last edited by

                        και 10 μετρα αρκουν να γινει η ζημια....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          sakisbar last edited by

                          Αν σε όλα υπερτερεί το forester και μειονεκτεί μόνο στην άμμο τότε μπορεί να αποφευχθεί μία τέτοια κίνηση. Επίσης ακόμα ένα συν για το forester είναι πως έχει μεγαλύτερους χώρους και αυτό μετράει όταν θα είναι το μοναδικό αυτοκίνητο της 3μελούς οικογένειας. Παρότι λοιπόν κλίνω προς forester ακόμα ακούω όποιον έχει να παραθέσει την δική του άποψη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • K
                            kpsig moderator last edited by

                            Εκτός δρόμου το Cherokee δεν παίζεται, επίσης έχει καλύτερη ηχομόνωση, αλλά μιας και τα έχω οδηγήσει και τα δύο, θα έπαιρνα το Σουμπαρού, πολύ καλύτερο για καθημερινή χρήση, αρκετά πιο οικονομικό και σίγουρα πιο αξιόπιστο σε διαφορικά, κιβώτια κλπ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • F
                              fokion_sportage last edited by

                              Δε θα ελεγα το jeep αναξιοπιστο. Σε εργοστασιακη μορφη τουλαχιστον. Το αντιθετο μαλιστα.
                              Βεβαια αυτο αυτο απο το οποιο εχω πειρα απο σχεδον πρωτο χερι, ειναι ντιζελ με οτι σημαινει αυτο, το οποιο ενιωται χρησιμοποιηται για να τραβαει τραιλερ βαρους ( ζυγισμενου!!! ) 3 τοννων....

                              για το σουμπι οπως ειπα σεν εχω καμια εμπειρια.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • M
                                meco last edited by

                                Ο χρήστης sakisbar έγραψε:
                                Αν σε όλα υπερτερεί το forester και μειονεκτεί μόνο στην άμμο τότε μπορεί να αποφευχθεί μία τέτοια κίνηση. Επίσης ακόμα ένα συν για το forester είναι πως έχει μεγαλύτερους χώρους και αυτό μετράει όταν θα είναι το μοναδικό αυτοκίνητο της 3μελούς οικογένειας. Παρότι λοιπόν κλίνω προς forester ακόμα ακούω όποιον έχει να παραθέσει την δική του άποψη.

                                Πολύ ωραία.
                                Προτίμησε το subaru τότε το οποίο είναι και απείρως καλύτερο στην οδήγηση στην άσφαλτο, τόσο στην οδική συμπεριφορά, όσο και στην αίσθηση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • S
                                  sakisbar last edited by

                                  Ευχαριστώ όλους για το χρόνο τους αλλά κυρίως για τις πολύτιμες εμπειρίες τους που μοιράζονται μαζί μου. Κατά 95% είμαι προς το Subaru, μία τελευταία ερώτηση ο φόρος πολυτελείας σε αυτοκίνητα 10ετίας και πάνω υφίσταται ή δεν υπάρχει λόγω παλαιότητας? Ρωτάω γιατί σε όσους πίνακες έχω βρει σε διάφορα site δεν αναφέρουν για πάνω από 10ετία κάποιο κόστος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • M
                                    meco last edited by

                                    Ο χρήστης sakisbar έγραψε:
                                    Ευχαριστώ όλους για το χρόνο τους αλλά κυρίως για τις πολύτιμες εμπειρίες τους που μοιράζονται μαζί μου. Κατά 95% είμαι προς το Subaru, μία τελευταία ερώτηση ο φόρος πολυτελείας σε αυτοκίνητα 10ετίας και πάνω υφίσταται ή δεν υπάρχει λόγω παλαιότητας? Ρωτάω γιατί σε όσους πίνακες έχω βρει σε διάφορα site δεν αναφέρουν για πάνω από 10ετία κάποιο κόστος.

                                    Στα ΙΧ που έχουν κλείσει 10ετία από την ημερομηνία πρώτης ταξινόμησης στην Ελλάδα δεν επιβάλλεται φόρος πολυτελείας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • S
                                      sakisbar last edited by

                                      Ο χρήστης meco έγραψε:

                                      Ευχαριστώ όλους για το χρόνο τους αλλά κυρίως για τις πολύτιμες εμπειρίες τους που μοιράζονται μαζί μου. Κατά 95% είμαι προς το Subaru, μία τελευταία ερώτηση ο φόρος πολυτελείας σε αυτοκίνητα 10ετίας και πάνω υφίσταται ή δεν υπάρχει λόγω παλαιότητας? Ρωτάω γιατί σε όσους πίνακες έχω βρει σε διάφορα site δεν αναφέρουν για πάνω από 10ετία κάποιο κόστος.

                                      Στα ΙΧ που έχουν κλείσει 10ετία από την ημερομηνία πρώτης ταξινόμησης στην Ελλάδα δεν επιβάλλεται φόρος πολυτελείας.

                                      OK ευχαριστώ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • F
                                        fokion_sportage last edited by

                                        Ο χρήστης meco έγραψε:

                                        Ευχαριστώ όλους για το χρόνο τους αλλά κυρίως για τις πολύτιμες εμπειρίες τους που μοιράζονται μαζί μου. Κατά 95% είμαι προς το Subaru, μία τελευταία ερώτηση ο φόρος πολυτελείας σε αυτοκίνητα 10ετίας και πάνω υφίσταται ή δεν υπάρχει λόγω παλαιότητας? Ρωτάω γιατί σε όσους πίνακες έχω βρει σε διάφορα site δεν αναφέρουν για πάνω από 10ετία κάποιο κόστος.

                                        Στα ΙΧ που έχουν κλείσει 10ετία από την ημερομηνία πρώτης ταξινόμησης στην Ελλάδα δεν επιβάλλεται φόρος πολυτελείας.

                                        Αυτο ΝΟΜΙΖΩ θα αλλαζε ή αλλαξε....
                                        αλλα δεν ειμαι ΚΑΘΟΛΟΥ σιγουρος...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ειπαν οτι αλλαζει και πλεον μετραει η πρωτη αδεια γενικως και οχι στην Ελλαδα.

                                          Για ασφαλτινη χρηση, Σκουμπι κι απο μενα. Εκτος δρομου βεβαια το Τσεροκι ειναι θηριο κι οποιος θελει αγριες καταστασεις, να το προτιμησει μαζι με Λαντ Ροβερ και Κρουιζερ.

                                          Sent from my MT27i using Tapatalk 2

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • S
                                            strof last edited by

                                            Αυτο με τα 2500 κυβικα να παρεις! Αν βρεις και περισσοτερα, ακομα καλυτερα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr