-
Όσοι φίλοι έχουν εμπειρία από τα συγκεκριμένα 4χ4 ας μας δώσουν τα φώτα τους στους παρακάτω τομείς ή και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που κρίνουν σημαντική.
- Κατανάλωση: και τα δύο βενζίνη
- Αξιοπιστία: Από ότι γνωρίζω το Forester απλά δεν βγάζει βλάβες δεν έχω εικόνα από το Cherokee.
- Κόστος συντήρησης: Ανταλλακτικά απλό ή γενικό service και ελαστικά.
- Οδική συμπεριφορά: Στον δρόμο με φουσκωτό 1,5 τόνου μάξιμουμ.
- Αργά: Θα χρησιμοποιούνται σε γλίστρα ή σε παραλία για φουσκωτό 1,5 τόνου μάξιμουμ. Επίσης για οποιοδήποτε επαρχιακό δρόμο με απότομες ανηφόρες, κατηφόρες, στροφές με το φουσκωτό κοτσαρισμένο.
-
Όσοι φίλοι έχουν εμπειρία από τα συγκεκριμένα 4χ4 ας μας δώσουν τα φώτα τους στους παρακάτω τομείς ή και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που κρίνουν σημαντική.
- Κατανάλωση: και τα δύο βενζίνη
- Αξιοπιστία: Από ότι γνωρίζω το Forester απλά δεν βγάζει βλάβες δεν έχω εικόνα από το Cherokee.
- Κόστος συντήρησης: Ανταλλακτικά απλό ή γενικό service και ελαστικά.
- Οδική συμπεριφορά: Στον δρόμο με φουσκωτό 1,5 τόνου μάξιμουμ.
- Αργά: Θα χρησιμοποιούνται σε γλίστρα ή σε παραλία για φουσκωτό 1,5 τόνου μάξιμουμ. Επίσης για οποιοδήποτε επαρχιακό δρόμο με απότομες ανηφόρες, κατηφόρες, στροφές με το φουσκωτό κοτσαρισμένο.
-
Όσοι φίλοι έχουν εμπειρία από τα συγκεκριμένα 4χ4 ας μας δώσουν τα φώτα τους στους παρακάτω τομείς ή και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που κρίνουν σημαντική.
- Κατανάλωση: και τα δύο βενζίνη
- Αξιοπιστία: Από ότι γνωρίζω το Forester απλά δεν βγάζει βλάβες δεν έχω εικόνα από το Cherokee.
- Κόστος συντήρησης: Ανταλλακτικά απλό ή γενικό service και ελαστικά.
- Οδική συμπεριφορά: Στον δρόμο με φουσκωτό 1,5 τόνου μάξιμουμ.
- Αργά: Θα χρησιμοποιούνται σε γλίστρα ή σε παραλία για φουσκωτό 1,5 τόνου μάξιμουμ. Επίσης για οποιοδήποτε επαρχιακό δρόμο με απότομες ανηφόρες, κατηφόρες, στροφές με το φουσκωτό κοτσαρισμένο.
-
-
Ο χρήστης takisc έγραψε:
Γιατί;
-
προσωπικα αμερικανικο αμαξι και να μου το χαριζαν δε το επερνα.
-
Ο χρήστης sakisbar έγραψε:
Όσοι φίλοι έχουν εμπειρία από τα συγκεκριμένα 4χ4 ας μας δώσουν τα φώτα τους στους παρακάτω τομείς ή και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που κρίνουν σημαντική.- Κατανάλωση: και τα δύο βενζίνη
- Αξιοπιστία: Από ότι γνωρίζω το Forester απλά δεν βγάζει βλάβες δεν έχω εικόνα από το Cherokee.
- Κόστος συντήρησης: Ανταλλακτικά απλό ή γενικό service και ελαστικά.
- Οδική συμπεριφορά: Στον δρόμο με φουσκωτό 1,5 τόνου μάξιμουμ.
- Αργά: Θα χρησιμοποιούνται σε γλίστρα ή σε παραλία για φουσκωτό 1,5 τόνου μάξιμουμ. Επίσης για οποιοδήποτε επαρχιακό δρόμο με απότομες ανηφόρες, κατηφόρες, στροφές με το φουσκωτό κοτσαρισμένο.
Αν μιλαμε μονο για αυτα τα 2 η διαισθηση μου λεει οτι θα σου ταιριαξει καλυτερα το σουμπαρου.
- Αν ποτε πεις οτι θα βαλεις υγραεριο το jeep ειναι πιο ανθεκτικό.
- Επεισεις το τσεροκι ειναι αξιοπιστο σε γενικές γραμμές
- Για σουμι εχω ΑΚΟΥΣΕΙ πανακριβα. Για jeep υπαρχουν αξιοπιστες παραλληλες εισαγωγές με λογικότατες τιμες - Μακρυα απο αντιπροσωπεια - οτι παρεις απο 600 και πανω
- Μαλλον το σουμπαρου αν κει δεν εχω προσωπική εμπειρεια.
- εδω θα πρoτιμουσα το jeep ειδικά για την αμμο λογω κλειδωματος - για ασφαλτο ομως ξεχνα τα κοντα στο jeep ( για τον ιδιο λογο) στο σουμπαρου δε ξερω αν κλειδωνει το κεντρικο του
Αν βρεις το jeep σε ντιζελ, εκει μαλιστα...
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Αν μιλαμε μονο για αυτα τα 2 η διαισθηση μου λεει οτι θα σου ταιριαξει καλυτερα το σουμπαρου.- Αν ποτε πεις οτι θα βαλεις υγραεριο το jeep ειναι πιο ανθεκτικό.
- Επεισεις το τσεροκι ειναι αξιοπιστο σε γενικές γραμμές
- Για σουμι εχω ΑΚΟΥΣΕΙ πανακριβα. Για jeep υπαρχουν αξιοπιστες παραλληλες εισαγωγές με λογικότατες τιμες - Μακρυα απο αντιπροσωπεια - οτι παρεις απο 600 και πανω
- Μαλλον το σουμπαρου αν κει δεν εχω προσωπική εμπειρεια.
- εδω θα πρoτιμουσα το jeep ειδικά για την αμμο λογω κλειδωματος - για ασφαλτο ομως ξεχνα τα κοντα στο jeep ( για τον ιδιο λογο) στο σουμπαρου δε ξερω αν κλειδωνει το κεντρικο του
Αν βρεις το jeep σε ντιζελ, εκει μαλιστα...
Δεν κλειδώνει το κεντρικό στο subaru όμως οι κοντές του μπαίνουν στην άσφαλτο και τα πίσω αμορτισέρ αντί-βύθισης το κάνουν καλύτερο για ρυμούλκηση.
Από εκεί και μετά:
Για ρυμούλκηση σε άσφαλτο και γλίστρα το subaru. Στην άμμο όμως πολύ πιθανόν το cherokee να είναι πιο άνετο εξαιτίας του κλειδώματος. -
πόσο να χρειαστεί να τσουλήσει στην άμμο για καθέλκυση ; 50μέτρα; 100;
-
και 10 μετρα αρκουν να γινει η ζημια....
-
Αν σε όλα υπερτερεί το forester και μειονεκτεί μόνο στην άμμο τότε μπορεί να αποφευχθεί μία τέτοια κίνηση. Επίσης ακόμα ένα συν για το forester είναι πως έχει μεγαλύτερους χώρους και αυτό μετράει όταν θα είναι το μοναδικό αυτοκίνητο της 3μελούς οικογένειας. Παρότι λοιπόν κλίνω προς forester ακόμα ακούω όποιον έχει να παραθέσει την δική του άποψη.
-
Εκτός δρόμου το Cherokee δεν παίζεται, επίσης έχει καλύτερη ηχομόνωση, αλλά μιας και τα έχω οδηγήσει και τα δύο, θα έπαιρνα το Σουμπαρού, πολύ καλύτερο για καθημερινή χρήση, αρκετά πιο οικονομικό και σίγουρα πιο αξιόπιστο σε διαφορικά, κιβώτια κλπ.
-
Δε θα ελεγα το jeep αναξιοπιστο. Σε εργοστασιακη μορφη τουλαχιστον. Το αντιθετο μαλιστα.
Βεβαια αυτο αυτο απο το οποιο εχω πειρα απο σχεδον πρωτο χερι, ειναι ντιζελ με οτι σημαινει αυτο, το οποιο ενιωται χρησιμοποιηται για να τραβαει τραιλερ βαρους ( ζυγισμενου!!! ) 3 τοννων....για το σουμπι οπως ειπα σεν εχω καμια εμπειρια.....
-
Ο χρήστης sakisbar έγραψε:
Αν σε όλα υπερτερεί το forester και μειονεκτεί μόνο στην άμμο τότε μπορεί να αποφευχθεί μία τέτοια κίνηση. Επίσης ακόμα ένα συν για το forester είναι πως έχει μεγαλύτερους χώρους και αυτό μετράει όταν θα είναι το μοναδικό αυτοκίνητο της 3μελούς οικογένειας. Παρότι λοιπόν κλίνω προς forester ακόμα ακούω όποιον έχει να παραθέσει την δική του άποψη.Πολύ ωραία.
Προτίμησε το subaru τότε το οποίο είναι και απείρως καλύτερο στην οδήγηση στην άσφαλτο, τόσο στην οδική συμπεριφορά, όσο και στην αίσθηση. -
Ευχαριστώ όλους για το χρόνο τους αλλά κυρίως για τις πολύτιμες εμπειρίες τους που μοιράζονται μαζί μου. Κατά 95% είμαι προς το Subaru, μία τελευταία ερώτηση ο φόρος πολυτελείας σε αυτοκίνητα 10ετίας και πάνω υφίσταται ή δεν υπάρχει λόγω παλαιότητας? Ρωτάω γιατί σε όσους πίνακες έχω βρει σε διάφορα site δεν αναφέρουν για πάνω από 10ετία κάποιο κόστος.
-
Ο χρήστης sakisbar έγραψε:
Ευχαριστώ όλους για το χρόνο τους αλλά κυρίως για τις πολύτιμες εμπειρίες τους που μοιράζονται μαζί μου. Κατά 95% είμαι προς το Subaru, μία τελευταία ερώτηση ο φόρος πολυτελείας σε αυτοκίνητα 10ετίας και πάνω υφίσταται ή δεν υπάρχει λόγω παλαιότητας? Ρωτάω γιατί σε όσους πίνακες έχω βρει σε διάφορα site δεν αναφέρουν για πάνω από 10ετία κάποιο κόστος.Στα ΙΧ που έχουν κλείσει 10ετία από την ημερομηνία πρώτης ταξινόμησης στην Ελλάδα δεν επιβάλλεται φόρος πολυτελείας.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ευχαριστώ όλους για το χρόνο τους αλλά κυρίως για τις πολύτιμες εμπειρίες τους που μοιράζονται μαζί μου. Κατά 95% είμαι προς το Subaru, μία τελευταία ερώτηση ο φόρος πολυτελείας σε αυτοκίνητα 10ετίας και πάνω υφίσταται ή δεν υπάρχει λόγω παλαιότητας? Ρωτάω γιατί σε όσους πίνακες έχω βρει σε διάφορα site δεν αναφέρουν για πάνω από 10ετία κάποιο κόστος.
Στα ΙΧ που έχουν κλείσει 10ετία από την ημερομηνία πρώτης ταξινόμησης στην Ελλάδα δεν επιβάλλεται φόρος πολυτελείας.
OK ευχαριστώ
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ευχαριστώ όλους για το χρόνο τους αλλά κυρίως για τις πολύτιμες εμπειρίες τους που μοιράζονται μαζί μου. Κατά 95% είμαι προς το Subaru, μία τελευταία ερώτηση ο φόρος πολυτελείας σε αυτοκίνητα 10ετίας και πάνω υφίσταται ή δεν υπάρχει λόγω παλαιότητας? Ρωτάω γιατί σε όσους πίνακες έχω βρει σε διάφορα site δεν αναφέρουν για πάνω από 10ετία κάποιο κόστος.
Στα ΙΧ που έχουν κλείσει 10ετία από την ημερομηνία πρώτης ταξινόμησης στην Ελλάδα δεν επιβάλλεται φόρος πολυτελείας.
Αυτο ΝΟΜΙΖΩ θα αλλαζε ή αλλαξε....
αλλα δεν ειμαι ΚΑΘΟΛΟΥ σιγουρος... -
Ειπαν οτι αλλαζει και πλεον μετραει η πρωτη αδεια γενικως και οχι στην Ελλαδα.
Για ασφαλτινη χρηση, Σκουμπι κι απο μενα. Εκτος δρομου βεβαια το Τσεροκι ειναι θηριο κι οποιος θελει αγριες καταστασεις, να το προτιμησει μαζι με Λαντ Ροβερ και Κρουιζερ.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Αυτο με τα 2500 κυβικα να παρεις! Αν βρεις και περισσοτερα, ακομα καλυτερα...
Cherokee 2.5 (2007) vs Forester 2.0 (2008)