-
-
-
-
Kαι οι Γερμανοί
http://www.carcarekiosk.com/video/2009_ ... luid_level
http://www.autoweek.com/article/2013103 ... /131029819
Να τα λέμε αυτά. -
Για το smart δεν το ήξερα αλλά οι άλλοι το τερμάτισαν. Είναι μέχρι να το πάρουν χαμπάρι αυτοί που μαζεύουν παλιοσίδερα. Δεν θα μείνει καπώ για καπώ
-
Συζητιέται στο σχετικό νήμα. Αρα ας επέμβει
Πάντως μάλλον πλαστικό τμήμα θα είναι. -
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Για το smart δεν το ήξερα αλλά οι άλλοι το τερμάτισαν. Είναι μέχρι να το πάρουν χαμπάρι αυτοί που μαζεύουν παλιοσίδερα. Δεν θα μείνει καπώ για καπώΠλαστικό είναι. Προφανώς θα μπορούσε να βρεθεί κάποια καλύτερη λύση
-
Το σκεπτικό που δεν το έκαναν ανακλινόμενο με μεντεσέδες θα ήθελα να μάθω, αν το βρει κάποιος ας το βάλει.
-
Πού να το βρεί ακριβώς;
-
Σε συνέντευξη ή δελτίο τύπου, ή απάντηση του εργοστασίου σε σχετικό ερώτημα.
-
Δηλαδή στο smart και στο νέο twingo πρόσβαση στο χώρο του κινητήρα έχει οποιοσδήποτε? Ακόμα κι αν είναι κλειδωμένο το αμάξι?
-
H λύση που προκρίναμε έχει σημαντικά οφέλη μειώνοντας το βάρος κατά 652 γραμμάρια από την έλλειψη μεντεσέδων ενώ ηταυτόχρονα μείωνει τα έξοδα συντήρησης και ρίχνει και το κόστος συναρμολόγησης. Για κάθε καπώ Twingo εξοικονομούνται 352 gr CO2 και ένας βάτραχος του Αμαζονίου είναι πιο χαρούμενος.
Πιέρ Υβ Ντουκουντρέ
Υπευθυνος manufacturing RenaultΥ.Γ Ο κινητήρας είναι πίσω
-
Ναι αλλά η μπαταρία μπροστά! Δηλαδή μπορεί να έρθει ο άλλος και να σου πάρει τη μπαταρία και μετά εσύ να ψάχνεσαι?
-
Στο βίντεο το κόκκινο Twingo είναι ξεκλείδωτο. Προς το τέλος κάποιος ανοίγει την πόρτα.
Ξέρουμε αν ανοίγει και με κλειδωμένες τις πόρτες?Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
H λύση που προκρίναμε έχει σημαντικά οφέλη μειώνοντας το βάρος κατά 652 γραμμάρια από την έλλειψη μεντεσέδων ενώ ηταυτόχρονα μείωνει τα έξοδα συντήρησης και ρίχνει και το κόστος συναρμολόγησης. Για κάθε καπώ Twingo εξοικονομούνται 352 gr CO2 και ένας βάτραχος του Αμαζονίου είναι πιο χαρούμενος.Πιέρ Υβ Ντουκουντρέ
Υπευθυνος manufacturing RenaultΥ.Γ Ο κινητήρας είναι πίσω
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
H λύση που προκρίναμε έχει σημαντικά οφέλη μειώνοντας το βάρος κατά 652 γραμμάρια από την έλλειψη μεντεσέδων ενώ ηταυτόχρονα μείωνει τα έξοδα συντήρησης και ρίχνει και το κόστος συναρμολόγησης. Για κάθε καπώ Twingo εξοικονομούνται 352 gr CO2 και ένας βάτραχος του Αμαζονίου είναι πιο χαρούμενος.Πιέρ Υβ Ντουκουντρέ
Υπευθυνος manufacturing RenaultΠήρε την θέση της Μισέλ της Μουτόν αυτός;
-
viewtopic.php?f=5&t=5864&p=122647&hilit=%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1+%CF%87%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC+%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AE%CF%84%CF%89%CE%BD#p122647
-
Να ανοιξουμε και ξεχωριστο θεμα για το κουμπι αλαρμ του Vento....
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Για το smart δεν το ήξερα αλλά οι άλλοι το τερμάτισαν. Είναι μέχρι να το πάρουν χαμπάρι αυτοί που μαζεύουν παλιοσίδερα. Δεν θα μείνει καπώ για καπώΠερίπου το ίδιο σκεφτόμουν. Αν κάποιος χρειαστεί καπό εύκολα 'δανείζεται'
Είναι τρελοί αυτοί οι Γάλλοι