-
Μα γιατί να έχει λύση για κάτι που μέχρι τώρα δεν της έχει παρουσιαστεί σαν πρόβλημα?
Έχει θέμα με τις πωλήσεις παγκοσμίως? -
Και δεν έχει έτοιμη λύση και φυσικά έχει και πρόβλημα στις πωλήσεις. Άλλωστε η συνεργασία με την BMW για τον 1.6 D-4D, αυτό πιστοποιεί. Αν διαβάσεις το παρακάτω ,τότε θα δεις πόσο μεγάλο το πρόβλημα ήταν.
With buyers of people carriers demanding smaller and more economical diesel engines, Toyota couldn't afford to lag behind the competition - all of which have 1.6-litre diesels. Vauxhall recently launched a new 1.6 CDTi in the Zafira while the vast majority of Ford C-MAX sales are the 1.6 TDCi.
http://www.honestjohn.co.uk/road-tests/toyota/toyota-verso-16-d-4d-2014-road-test/
-
Σε ποια θέση είναι παγκοσμίως με το πρόβλημα που λες?
-
Θα τολμούσα να υποστηρίξω ότι η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση...Αναμφίβολα η Toyota είναι η πρώτη σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. Από την άλλη πλευρά εάν οι εξελίξεις σε ξεπεράσουν τότε κινδυνεύεις να βρεθείς πίσω από τον ανταγωνισμό. Η εντύπωση που έχω είναι ότι η Toyota τα τελευταία χρόνια είναι πολύ μπροστά στο θέμα της υβριδικής τεχνολογίας, αλλά πλέον τα υπόλοιπα μοντέλα που έχει δεν ανήκουν στην κορυφή αναφορικά με αυτά που προσφέρουν. Ίσως η αξιοπιστία της εταιρίας να εξακολουθεί να βρίσκεται πάρα πολύ ψηλά (πάντως ανακάλεσε αρκετά μοντέλα κατά διαστήματα) και το βαρύ όνομα που έχει να την κράτησαν στην πρώτη θέση των πωλήσεων, αλλά θεωρώ αναπόφευκτο το ότι θα ακολουθήσει τα βήματα των άλλων. Και τότε νομίζω ότι είναι εύκολο να υποθέσουμε τι θα κάνουν οι περισσότεροι αγοραστές όταν έχουν να διαλέξουν ανάμεσα σε 2 διαφορετικές εταιρίες που προσφέρουν τα ίδια και η μία είναι η Toyota...
Πάντως, για να επανέλθω στο θέμα RAV4 νομίζω ότι αυτή τη στιγμή το αμάξι απέχει πολύ από το χαρακτηριστεί η κορυφαία επιλογή στην κατηγορία του... -
Ο χρήστης Northjohn έγραψε:
Επομένως καταλήγουμε στο ότι απλά η ΤΟΥΟΤΑ δεν έχει έτοιμη λύση – πρόβλημα της -και δεν είναι το πρόβλημα η αγορά της Ελλάδας για τα 100-200 αυτοκίνητα.
Αυτό ήθελα να δείξω με το ερώτημα μου και όχι να ειρωνευτώ κάποιον.OK...συγνώμη που το εξέλαβα ώς ειρωνικό ποστ.
Αυτό που ήθελα να πώ είναι ότι δεν έχει λύση, γιατι προφανώς δεν το θεωρούσε 'πρόβλημα' μέχρι σήμερα ή γιατί δεν είχε εμφανιστεί η ανάγκη ενός μικρού αλλά ισχυρού diesel για τα μοντέλα της.
-
Το θέμα είναι ότι εγώ το βλέπω από την πλευρά του καταναλωτή και όχι της οποιασδήποτε εταιρείας.
Σε σχέση με τις πωλήσεις επιβατικών στην έντονα ανταγωνιστική αγορά της Ευρώπης νομίζω ότι το 4,3% μερίδιο (μαζί με τα Lexus) το 2012 δεν δικαιολογεί υπεροψία και καθυστερήσεις από μέρους τους. -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Δε μπορώ να καταλάβω την εμμονή της toyota να μη βγάζει το rav με λιγότερα κυβικά.
Γιατί η αγορά της Toyota δεν είναι η Ελλάδα...στον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο, τα κυβικά δεν παίζουν ρόλο.
Παντού τα κυβικά παίζουν ρόλο. Αν δεν έπαιζαν δε θα βγάζανε υβριδικά και χαμηλής κατανάλωσης κινητήρες.
Δεν έχει κινητήρα; Κάποτε πρέπει να το καλύψει αυτό το κενό. Όχι μόνον για το RAV αλλά και για τα υπόλοιπα μοντέλα της. -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Παντού τα κυβικά παίζουν ρόλο.
Not
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Παντού τα κυβικά παίζουν ρόλο.
Not
why Οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν downgrade (πως το λένε) για περισσότερη ιπποδύναμη από χαμηλότερα κυβικά. Η οικονομική κρίση έχει πλήξει όλη τουλάχιστον την Ευρώπη και τα πολλά (από 2000 και πάνω) καταναλώνουν περισσότερη βενζίνη επιβαρύνοντας την τσέπη των οδηγών.
-
Γιατί σε πολλές χώρες δεν παίζουν πουθενά ρόλο τα κυβικά αλλά οι εκπομπές CO2 , το βάρος κλπ. Κάνεις επίσης και έναν λάθος συλλογισμό ότι πάνω από τα 2000cc είναι πολλά, αυτό μάλλον λόγο κλίματος στην Ελλάδα. Όσο για τις καταναλώσεις από τα turbo όλοι νομίζω έχουν καταλάβει ότι είναι λίγο 'άπιαστο όνειρο' αυτά που υπόσχονται. Έχουν στα χαρτιά όμως μικρότερες εκπομπές CO2 που τα κάνουν πιο οικολογικά και καλά και αυτό είναι που μετράει μιας και μπαίνουν όλο και πιο μικρά όρια στις εκπομπές.
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Παντού τα κυβικά παίζουν ρόλο. Αν δεν έπαιζαν δε θα βγάζανε υβριδικά και χαμηλής κατανάλωσης κινητήρες.
Δεν έχει κινητήρα; Κάποτε πρέπει να το καλύψει αυτό το κενό. Όχι μόνον για το RAV αλλά και για τα υπόλοιπα μοντέλα της.Διαφωνώ! Οι μεγαλύτερες αγορές αυτή τη στιγμή είναι: ΗΠΑ, Κίνα και Αραβικές χώρες. Σε καμία από τις 3 δεν ασχολούνται με τα κυβικά. Τα υβριδικά είναι κυρίως για κατανάλωση στην Αμερική, όπου έχουν θέμα με τους ρύπους και το πετρέλαιο (diesel) είναι από άγνωστη έως και και κακιά λέξη. Τα λίγα κυβικά με τούρμπο είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας μείωση των ρύπων και όχι φορολογίας.
-
Παρέλαβα το suzuki sx4 s-cross 1.6d... και μου άρεσε πολύ!
Θα επανέλθω με ολοκληρωμένα σχόλια μόλις κάνω αρκετά χιλιόμετρα...Μόλις 100χλμ έκανα με μια βόλτα από Θεσσαλονίκη προς Καλλικράτεια αλλά και σε χωματόδρομο με 1η και 2α. Κατανάλωση στα 4.8L/100KM ενώ δεν πήγα πάνω από 120. Αλλά δεν πρέπει να είναι ενδεικτικό αφού νομίζω ότι να΄ναι αλλαγές ταχυτήτων έκανα! Ποτέ δεν είχα πετρέλαιο αλλά και ποτέ 6τάχυτο.
Πήγα να το οδηγήσω όπως το παλιό QQ 1.6βενζ που είχα αλλά μάλλον πρέπει να αλλάξω τρόπο οδήγησης ε;
Καλά είναι δυνατόν να δουλεύει σε τόσο χαμηλές στροφές;
Κάπου στις 2000 ήταν συνήθως. Πρέπει να βρω το ‘’κουμπί’’ του! -
καλοτάξιδο και πολλά και φτηνά χιλιόμετρα!
-
Καλοτάξιδο!
-
Κάνοντας και τα 2 td :
Το Suzuki υπερτερεί:
Εχει καλύτερο στήσιμο με ποιο σφικτες αναρτήσεις στρίβει καλυτερα
Εχει λίγο ποιο οικονομικό κινητήραΤο qq υπερτερεί:
Εχει ποιο αναπαυτικο ταξίδι με καλύτερο κάθισμα
Πολυ ποιο αθόρυβη καμπίνα
Ποιο καλη ποιότητα εμφάνιση εσωτερικού -
Αν και εκτός τίτλου τα παρακάτω αλλά ως μέτρο σύγκρισης έχω μόνο το παλιό QQ 1.6βενζ
και σε πολλά σημεία μου άρεσε πολύ περισσότερο το s-cross, όπως ορατότητα από καμπίνα, αναπαυτικό κάθισμα, αίσθηση τιμονιού, αμορτισέρ που απορροφούν τα πάντα αλλά σταθερό,
χώρους στο πίσω κάθισμα και στο πορτ μπαγκάζ. Ακόμα και το ηχοσύστημα έχει τεράστια διαφορά.
Έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στο θέμα μόνωσης, γενικά αθόρυβο αλλά με καλύτερη ιπποδύναμη
(βέβαια δεν πήγα ακόμα πάνω από 130).
Βασικά... ψάχνω κουσούρια...
Ααααα, με χαλάει που δεν βάλανε αυτόματο αισθητήρα φωτισμού/βροχής
όπως και που στην πλούσια έκδοση η 17ζάντα έχει χαμηλό προφίλ 205/50/17
αλλά δεν βαριέσαι εκεί ας μείνει και δεν θα ξαναγκρινιάξω...
Το νέο QQ το είδα μόνο στην έκθεση.
Σαν ποιότητα πλαστικών και φινίρισμα εσωτερικά το QQ είναι νομίζω ένα κλικ πιο πάνω
όπως και αν σου αρέσει η πιο μοντέρνα σχεδίαση. Από χώρους όμως δεν νομίζω...
Για κατανάλωση σε ένα συγκριτικό στον ξένο τύπο έγραφε ότι το νέο qq1.5d καίει περισσότερο από το s-cross.
Δεν το πολυπίστεψα βέβαια αφού ο κατασκευαστής δίνει αρκετά πιο κάτω την κατανάλωση... -
To νεο qq 1.6 παντως απο το sx4 πρέπει να καιει τουλάχιστον 0,5λτ περισσότερα (5.7 ειχα στο td με το sx4 6.3 με το qq ) οδηγωντας τα παρομοια.
-
Πολύ χαμηλό προφίλ είναι. Suv αγοράζεις...
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Πολύ χαμηλό προφίλ είναι. Suv αγοράζεις...Πάς για σκληρό off roading δλδ
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Πολύ χαμηλό προφίλ είναι. Suv αγοράζεις...
Πάς για σκληρό off roading δλδ
Διαφωνείς πως είναι χαμηλό για suv;
Νissan Qashqai new ή Suzuki SX4 S-Cross (4x4)