-
Έχω την βασική έκδοση χωρίς αυτόματα φώτα, 36000 χλμ. Το start&stop τις περισσότερες φορές το απενεργοποιώ! Τη μπαταριά τη μετρήσανε και δεν έχει πέσει λένε!! Φυσικά δε με πήρανε τηλέφωνο σήμερα, πρέπει εγώ να τους ξαναπρήξω λίγο όπως κάθε φορά! Τελικά οι υπηρεσίες μετά την αγορά έχουν μεγάλη σημασία... Που είσαι ΤΟΥΟΤΑ!
-
ειναι μεχρι να τα σκασεις μετα αρχιζουν τα χουκ μουκ
-
Δοκίμασε να πας σε άλλη αντιπροσωπεία αν υπάρχει κοντά σου. Ανάλογα με τα κέφια του αντιπρόσωπου είναι η αντιμετώπιση από ότι κατάλαβα. Και σε εμάς την μπαταρία μια χαρά την είχαν βρει και μέσα σε μια εβδομάδα, ένα κρύο πρωινό δεν έπαιρνε μπροστά το αμάξι.
-
πανε μεχρι την αλεξανδρουπολη στον αραμπατζη καλες αξιολογησεις εχει.
-
Την Τρίτη θα πάω να τους ενοχλήσω πάλι και αν συνεχίσουν να το ψάχνουν θα δοκιμάσω Αλεξπολη.
-
than123 τη εκανες φιλο μου με το εργαλειο?? πηγες απο εκει και αρχισαν παλι τα χουκ μουκ ??
-
Πήγα και μου είπαν ότι περιμένουν τις οδηγίες από τα κεντρικά για να αποκαταστήσουν το πρόβλημα! Επέμεναν ότι δεν είναι η μπαταριά! Έχουν αλλάξει από πολλά οχήματα μπαταρίες μου είπαν, άλλα στο δικό μου δεν έχει θέμα η μπαταριά! Παρασκευή άλλαξαν στο κασκαϊ γνωστού όπου εντόπισαν ότι ήταν η μπαταριά με την πρώτη! Έμαθα ότι άλλαξαν και προμηθευτή μπαταριών (επιτέλους) και τοποθετούνται πλέον στα καινούρια οχήματα άλλες μπαταρίες! Δε μου είπαν όμως ποιας εταιρείας! Οπότε είμαστε πάλι στο περίμενε..
-
ο καθενας το χαβα του, το θεμα ειναι οτι δουλευουν τους πελατες και ο κεντρικος εισαγωγεας αντι να βγαλει μια γενικη ανακληση καθεται και χαζολογαει και παιζει και με την υπομονη του καθε πελατη λες και τα ευρω που τους δωσανε ολοι οσοι αποκτησαν Νισσαν τους τα χρωστουσανε
-
Ο χρήστης tzes81 έγραψε:
ο καθενας το χαβα του, το θεμα ειναι οτι δουλευουν τους πελατες και ο κεντρικος εισαγωγεας αντι να βγαλει μια γενικη ανακληση καθεται και χαζολογαει και παιζει και με την υπομονη του καθε πελατη λες και τα ευρω που τους δωσανε ολοι οσοι αποκτησαν Νισσαν τους τα χρωστουσανεΔεν είναι μόνον ο κεντρικός εισαγωγέας είναι και η Νισάν. Μπορεί να στείλει ένα email και να ρωτήσει τι να κάνει. Αν το έχει κάνει και δεν ξέρουν από την Νισάν τι φταίει, τότε....Για την Μερσεντες που ξέρω και μπορεί να ισχύει και σε άλλες μάρκες, αμέσως μόλις δουν κωδικό που δεν τον γνωρίζουν, επικοινωνούν με τα κεντρικά στη Γερμανία και τους λένε την λύση ή το ψάχνουν.
-
Μήπως να μαζευτούμε πολλά άτομα και να στέλνουμε email στον Θεοχαράκη μπας και κάνει κάτι;
-
Άσχημα νέα μάγκες.
https://www.motoringresearch.com/car-news/nissan-to-end-pulsar-production/
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Άσχημα νέα μάγκες.https://www.motoringresearch.com/car-news/nissan-to-end-pulsar-production/
Δεν μου κάνει εντύπωση. Εκτός του ότι το Pulsar ήταν μέτριο στην κατηγορία του, επισκιάζεται από το QQ το οποίο πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι.
Ρεαλιστικά εάν το δούμε, το Pulsar δεν έχει λόγο ύπαρξης στο line up της Nissan.
-
το γνωριζουμε απο την προιγουμενη βδομαδα, εκανα και ενα ψαχτηρι και πολλες ξενες σελιδες γραφουν για το τελος !
οτι εγινε με το Note συνεχιζεται με το Pulsar
-
Μετά από τρία χρόνια συμβίωσης μαζί του μόνο μέτριο δεν θα το έλεγα για τα λεφτά που έδωσα.Μέση κατανάλωση 4.8 στα 50000χλμ που έχω κάνει μέχρι τώρα.Κινητήρας απο τους πλέον αξιόπιστους που του πηγαίνει γάντι.Χώρους....Στο δρόμο πηγαίνει μια χαρά για τον μέσο οδηγό και τον οικογενειάρχη στον οποίο απευθύνεται.Τώρα γιατί απέτυχε;Όπως είπε και ο Φάνης λόγο qq αλλά και της γενικότερης τάσης αυτή την εποχή για suv-crossover.Νομίζω ότι έχει κάτσει όλη η αγορά των μικρομεσαίων.Επίσης σημαντικός για μένα λόγος ότι το αυτοκίνητο είναι άσχημο.Ειδικά το πίσω μέρος που θυμίζει αυτοκίνητο παλιότερης δεκαετίας.
Σκεφτόμουν τι μπορεί να σημαίνει για εμας που το έχουμε η διακοπή παράγωγης του.Αρχικά θα χω το τελευταίο μοντέλο pulsar κυριολεκτικά και μεταφορικά
Για να σοβαρευτούμε από μηχανικά,ηλεκτρονικά δεν νομίζω να αντιμετώπισουμε προβλημα λόγο qq και πολλών άλλων αυτοκινήτων που φορούν τον ίδιο κινητήρα.Το δύσκολο ίσως θα ναι να βρεις after market σε φανοποιια,ψαλίδια κλπ.
Από την άλλη σε κάνα χρόνο όπως και να χε θα έβγαζε νέο μοντέλο.Με δεδομένο ότι έτσι και αλλιώς δεν πούλησε πάλι θα είχαμε πρόβλημα σε αυτούς τους τομείς. -
Αλεξανδρε μιλουσα με ενα φιλο που το πηρε Μαιο 2015 και με λεει οτι δε χανει μεταπωλητικη αξια λογω το οτι δεν εχει ανανεωση στο οχημα , ρωταω εγω υσχιει κατι τετοιο ?
Μεγαλο χωρο επιβατων εχει ωραια αλλα , ο χωρος αποσκευων δε μπορω να πω οτι ηταν μεγαλος απογοητευθηκα και ειδικα με το σκαλοπατι που κανουν τα πισω καθισματα οταν αναδιπλωθουν και ενα 2ο οτι θα μπορουσαν στο πισω υποβραχιονιο να βαζαν απο πισω παραθυρακι στο χωρο αποσκευων γιανα τοποθετεις μακρια αντικειμενα.
Βαση για μπαρες δεν εχει οπως το κασκαι , συρομενο εμπροσθιο υποβραχιονιο. Kαι αναδιπλουμενους καθρεπτες ειδικα για την εκδοση acenta και acenta con
-
Η αξία μεταπώλησης προσωπικά δεν με ενδιαφέρει αφού έχω σκοπό να το κρατήσω 10-12 χρόνια οπότε έτσι και αλλιώς δεν θα πιάνει τίποτα.Αν το θυμάμαι καλά 430 λτ. πορτπαγκαζ έχουμε και είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας ίσως και παραπάνω.Τώρα για αξεσουαρ υπάρχουν στις πλουσιότερες εκδόσεις λεφτά να χεις.Νομίζω ότι η έκδοση acenda στα 18 χιλ. είναι οκ.
-
Το Pulsar έχει 385 λιτ χώρο αποσκευών και είναι πλέον στη μέση της κατηγορίας! Όπως γράφτηκε και παραπάνω, η μόδα των SUV και η πολύ μεγάλη ομοιότητα με το QQ, που το επισκίασε, το εμπόδισαν να έχει καλή πορεία στην αγορά. Η διακοπή της παραγωγής θα μας κάνει κατόχους έκδοσης, περιορισμένου αριθμού οχημάτων!
-
385 λιτρα χωρος αποσκευων.
και 46 λιτρα ρεζερβουαρ ελεος τελειως.6ετια εγω δρομο.
το μονο που θελω αν κανω οταν τελειωσει η εγγυηση αλλαγη αμορτισερ ελατηρια οπωσδηποτε
-
Αν το δώσεις στα έξι χρόνια γιατί να τα αλλάξεις;
Για το πορτμπαγκάζ έχεις δίκιο αλλά και πάλι είναι στο μέσο όρο.Το ρεζερβουάρ και γω θα το ήθελα μεγαλύτερο. -
5-1-2019 τελειωνει εγω θα το δωσω μετα αλλα 3 χρονια με το καλο λεμε, μπορει να ειναι και 7 η 8 αλλα σε καμια περιπτωση δε το φτασω 10ετια.
Nissan Pulsar